home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 230990 gange)
MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #870: 19 Apr 2013, 16:51 »

Abdi ibrahim fra man city har jeg selv lige hentet til klubben i første sæson til en løn på 25.000 i ugen.
Ikke en dårlig mand, dog er han defensivt orienteret - og der har jeg allerede Povlsen og Zhao Xuri.
Valget faldt dog på Jonas Svensson, hvis stats næsten er perfekt placeret.

Nu mangler jeg blot en OMH, da jeg tager Svensson fra den plads, oh well..
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #871: 19 Apr 2013, 16:58 »

Jeg har også udemærkede resultater med abdi på offensiv pladsen, men der har man jo også Casper sloth.
Logged


MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #872: 19 Apr 2013, 17:19 »

... men der har man jo også Casper sloth.
Han blev solgt, da han ville væk.
Men har kig på både Wichmann og Fredrik Midtsjø.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #873: 19 Apr 2013, 17:31 »

OB
Start 3. sæson
Lidt over 50.000.000Kr.

Jeg søger forstærkninger lidt over det hele. Har egentlig et fint hold, som sidste år spillede lige op med Juve og Barca på hjemmebane i CHL. Jeg kunne godt tænke mig nogle yngre kræfter, som kan være reserve for mine nuværende spillere (Christiansen - Groven, Høegh, Juelsgaard, Ruud - Vadocz, HHA (Lewicki) - Kadrii, Mike Jensen, Emil Larssen (N´Koum) - Marcus Pedersen)

Hvis jeg skal sætte det lidt op, søger jeg mest en angriber, da Marcus Pedersen og Eric ikke er gode nok internationalt. Derudover kunne jeg godt bruge et par kanter da Kadrii og Larsen er ombejlet herre i Europa. Så i hvert fald én kant, som minder om de to (Teknisk stærke, og ikke nødvendigvis verdens hurtigste).

Til sidst kunne det også være interessant med en målmand, da Jesper Christiansen og Stephan Andersen er ved at have nået deres maksimum.

Spillerne skal helst være europæiske og aller helst skandinaviske.. Jeg spiller desuden ikke med vinteropdateringen.

Har selv haft kig på Uffe Bech, Dario Dumic, Matthias Wichmann og Ulrik Yttergård Jensen (Ved ikke om han er et regen, men i hvert fald er han god Wink ). Er der nogen der har gode erfaringer med disse, eller har nogle andre spillere med stort potentiale?

Note: Og inden I skriver Jacob Dehn, har jeg erhvervet ham  crazy
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #874: 19 Apr 2013, 17:45 »

Nicolai larsen fra aab til målet. Eller frederik rønnow. Hvad med solberg fra agf til angrebet.
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #875: 19 Apr 2013, 19:48 »

Har også haft et kig på Rønnow - også i takt med jeg er U21 landsholdstræner. Men han vil ikke til klubben, desværre, da han kunne være en god mand til fremtiden. Nicolai Larsen kunne være meget spændende. Hans stats ser fine ud, og stod også fint for AaB sidste sæson..

Solberg får kun 3 stjerner, og så han han været meget skade de tidligere sæsoner. Så forlanger de også en al for stor sum penge for ham, i forhold til hvad jeg synes han er værd, så det bliver det ikke til noget.

Har du (eller andre) andre forslag?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #876: 19 Apr 2013, 20:01 »

Lewis dunk fra Brighton ville være en god mand men tror ikke han har interesse i at skifte. Sidder pt ikke ved compen desværre.
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #877: 19 Apr 2013, 20:55 »

Han havde været dejlig i midterforsvaret, men gad ikke..

Jeg jager nu en angriber (nationalitet ligegyldigt, dog helst europæer).. Han skal helst være stærk, og god med hoved, men skal heller ikke vær for langsom.. Har haft kigget lidt på Libor Kozak. Har I nogle erfaringer med ham?

Der skal selvfølgelig tilføjes at budgettet er på 20-30 mio.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #878: 20 Apr 2013, 06:37 »

OB
Start 3. sæson
Lidt over 50.000.000Kr.

Jeg søger forstærkninger lidt over det hele. Har egentlig et fint hold, som sidste år spillede lige op med Juve og Barca på hjemmebane i CHL. Jeg kunne godt tænke mig nogle yngre kræfter, som kan være reserve for mine nuværende spillere (Christiansen - Groven, Høegh, Juelsgaard, Ruud - Vadocz, HHA (Lewicki) - Kadrii, Mike Jensen, Emil Larssen (N´Koum) - Marcus Pedersen)

Hvis jeg skal sætte det lidt op, søger jeg mest en angriber, da Marcus Pedersen og Eric ikke er gode nok internationalt. Derudover kunne jeg godt bruge et par kanter da Kadrii og Larsen er ombejlet herre i Europa. Så i hvert fald én kant, som minder om de to (Teknisk stærke, og ikke nødvendigvis verdens hurtigste).

Til sidst kunne det også være interessant med en målmand, da Jesper Christiansen og Stephan Andersen er ved at have nået deres maksimum.

Spillerne skal helst være europæiske og aller helst skandinaviske.. Jeg spiller desuden ikke med vinteropdateringen.

Har selv haft kig på Uffe Bech, Dario Dumic, Matthias Wichmann og Ulrik Yttergård Jensen (Ved ikke om han er et regen, men i hvert fald er han god Wink ). Er der nogen der har gode erfaringer med disse, eller har nogle andre spillere med stort potentiale?

Note: Og inden I skriver Jacob Dehn, har jeg erhvervet ham  crazy

Jeg har rigtig gode erfaringer med Uffe Bech, som er alle pengene værd.. Unge Yttergård skulle også blive rigtig godt så han er næsten et must..

Til målmandsposten ville jeg kigge på Rønnov eller Larsen fra AaB Wink

Til angrebet kunne et godt bud være Torstein Andersen Aase fra Stabæk.. Han bliver ofte ret vild og er garant for et par mål.. Wink


Og et bonustransfer: Frederik Helstrup fra Lyngby er et vaskeægte monster i bagkæden.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #879: 20 Apr 2013, 06:38 »

Han havde været dejlig i midterforsvaret, men gad ikke..

Jeg jager nu en angriber (nationalitet ligegyldigt, dog helst europæer).. Han skal helst være stærk, og god med hoved, men skal heller ikke vær for langsom.. Har haft kigget lidt på Libor Kozak. Har I nogle erfaringer med ham?

Der skal selvfølgelig tilføjes at budgettet er på 20-30 mio.

Jeg har ikke prøvet Kozak i Superligaen, men han har været en solid backup i flere midterkluber i Premier League for mig, så kan du få ham til Odense ville jeg da mene at han burde kunne bombe Superligaen sønder og sammen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #880: 20 Apr 2013, 09:34 »

OB
Start 3. sæson
Lidt over 50.000.000Kr.

Jeg søger forstærkninger lidt over det hele. Har egentlig et fint hold, som sidste år spillede lige op med Juve og Barca på hjemmebane i CHL. Jeg kunne godt tænke mig nogle yngre kræfter, som kan være reserve for mine nuværende spillere (Christiansen - Groven, Høegh, Juelsgaard, Ruud - Vadocz, HHA (Lewicki) - Kadrii, Mike Jensen, Emil Larssen (N´Koum) - Marcus Pedersen)

Hvis jeg skal sætte det lidt op, søger jeg mest en angriber, da Marcus Pedersen og Eric ikke er gode nok internationalt. Derudover kunne jeg godt bruge et par kanter da Kadrii og Larsen er ombejlet herre i Europa. Så i hvert fald én kant, som minder om de to (Teknisk stærke, og ikke nødvendigvis verdens hurtigste).

Til sidst kunne det også være interessant med en målmand, da Jesper Christiansen og Stephan Andersen er ved at have nået deres maksimum.

Spillerne skal helst være europæiske og aller helst skandinaviske.. Jeg spiller desuden ikke med vinteropdateringen.

Har selv haft kig på Uffe Bech, Dario Dumic, Matthias Wichmann og Ulrik Yttergård Jensen (Ved ikke om han er et regen, men i hvert fald er han god Wink ). Er der nogen der har gode erfaringer med disse, eller har nogle andre spillere med stort potentiale?

Note: Og inden I skriver Jacob Dehn, har jeg erhvervet ham  crazy

Uffe Bech og Torstein Andersen Aase har været fantastiske i mit Lyngby save. Den unge svensker Emil Krafth kan varmt anbefales. Han er højre back. Stefan Aase fra Sogndal, er måske en fin back-up til midtbanen. Hvis Magnar Ødegaard er til at få fat på, vil han nok være en god midterforsvarer for dig.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #881: 20 Apr 2013, 10:28 »

Jeg siger tusind tak for de mange forslag.. Det hele ender nok op i følgende køb:
Uffe Bech (Købt)
Ulrik Yttegård Jensen (Købt)
Matthias Wichmann (Købt)
Mads Pedersen (Købt)
Nicolai Larsen (Forhandler)
Emil Krafth (Forhandler)
Stefan Aase (Forhandler)
Libor Kozak (Forhandler)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #882: 20 Apr 2013, 12:17 »

Hvis du stadig søger, så kunne en André Senghor måske være noget for dig, godt nok er han ikke lige så ung som de andre du har kig på, men han er rimeligt all-round, derudover er der også André Rømer og Magnar Ødegaard. Det er sådan lige de spillere jeg kan se som er store profiler i superligaen, i mit PLymouth save hvor jeg ikke selv har pillet ved superligaen, udover at have købt et par spillere derfra.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #883: 20 Apr 2013, 20:53 »

Jeg siger tusind tak for de mange forslag.. Det hele ender nok op i følgende køb:
Uffe Bech (Købt)
Ulrik Yttegård Jensen (Købt)
Matthias Wichmann (Købt)
Mads Pedersen (Købt)
Nicolai Larsen (Forhandler)
Emil Krafth (Forhandler)
Stefan Aase (Forhandler)
Libor Kozak (Forhandler)

Har du mulighed for at få Rønnow? Ellers er Larsen helt sikkert en super målmand! Smiley
Logged

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #884: 20 Apr 2013, 21:24 »

Første transfer vindue.
Hold: West Ham
søger: Højre eller venstre Wing
pris: maks 60 mio
Andet: Skal kunne gå direkte ind i start XI
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010