home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 231100 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #765: 21 Mar 2013, 14:42 »

og hvor billig snakker vi??
Logged


kristoffer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #766: 23 Mar 2013, 10:36 »

rimeligt billig Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #767: 23 Mar 2013, 10:48 »

rimeligt billig Smiley

Altså en ung gut i angrebet, ved jeg ikke om jeg kan klare, men kan fortælle at en Cristian Danalache (må være 30 år Peace) Er både billig og fin back-up for dig i West Ham Wink
Men hvor billig er "rimeligt billig"? Er det 20 millioner, 5 mil. eller 105 mil?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #768: 23 Mar 2013, 10:51 »

@Kristoffer, Andreas Cornelius er både ung, god og rimeligt billig. Men han er nok ikke god nok til at træde direkte ind i et PRL mandskab i første sæson.
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #769: 24 Mar 2013, 12:36 »

Hej gutter, mangler en klasseangriber til mit BIF hold er i sommeren 2015. Skyd løs?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #770: 24 Mar 2013, 13:09 »

Hej gutter, mangler en klasseangriber til mit BIF hold er i sommeren 2015. Skyd løs?

Hvad har du at gøre med? Kroner og øre, hvis du ikke skulle forstå.  Tunge
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #771: 24 Mar 2013, 20:40 »

Jeg søger breddespillere/backups/rotation osv osv spillere til mit Chelsea hold i 2. sæson. Jeg har i underkanten af 300 millioner og kan godt gå lidt over budget. Jeg ved ikke lige hvad formationen hedder, men det er en forsvarskæde med 4 spillere, to centrale midtbanespillere, en OMH og en OMV og så to på toppen.

Jeg kunne specielt bruge backups på disse positioner, men søger i det hele taget bare backups:

- OMV
- CM (dybdeliggende playmaker)
- Centralt forsvar

Spillerne må gerne være fleksible, sådan at de er mørkegrønne (for at skære det lidt ud Opstemt) på andre positioner.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 20:42 af jokke » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #772: 24 Mar 2013, 21:00 »

Southampton
Første sæson (sommer)
FC, OMH eller Bo
Max 60mio

Fyr løs, gerne hurtigt!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #773: 24 Mar 2013, 21:06 »

Jeg søger breddespillere/backups/rotation osv osv spillere til mit Chelsea hold i 2. sæson. Jeg har i underkanten af 300 millioner og kan godt gå lidt over budget. Jeg ved ikke lige hvad formationen hedder, men det er en forsvarskæde med 4 spillere, to centrale midtbanespillere, en OMH og en OMV og så to på toppen.

Jeg kunne specielt bruge backups på disse positioner, men søger i det hele taget bare backups:

- OMV
- CM (dybdeliggende playmaker)
- Centralt forsvar

Spillerne må gerne være fleksible, sådan at de er mørkegrønne (for at skære det lidt ud Opstemt) på andre positioner.
Siden du søger rotationsspillere, synes jeg godt du kan krydre med talenter, der også kan spille kampe for reserverne og dermed styrke udviklingen. Til OMV vil jeg foreslå Bernard og Marco Reus. Til den centrale midt vil jeg forslå Thiago fra Barca samt Marchisio. Til det centrale forsvar vil jeg foreslå Phil Jones og Nkoulou (Marseille). Disse spillere er forholdsvis unge og med stort potentiale, og de vil alle om få år kunne være med på det højeste niveau Wink
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 21:26 af Esmark11 » Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #774: 24 Mar 2013, 21:56 »

Siden du søger rotationsspillere, synes jeg godt du kan krydre med talenter, der også kan spille kampe for reserverne og dermed styrke udviklingen. Til OMV vil jeg foreslå Bernard og Marco Reus. Til den centrale midt vil jeg forslå Thiago fra Barca samt Marchisio. Til det centrale forsvar vil jeg foreslå Phil Jones og Nkoulou (Marseille). Disse spillere er forholdsvis unge og med stort potentiale, og de vil alle om få år kunne være med på det højeste niveau Wink
Mange tak for de gode forslag Smiley Jeg er gået på jagt efter nogle stykker af dem. Synes Marco Reus er for god til at være backup, i forhold til at jeg ønsker at bruge Hazard. Men jeg er stadig åben for flere forslag!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #775: 24 Mar 2013, 22:00 »

Mange tak for de gode forslag Smiley Jeg er gået på jagt efter nogle stykker af dem. Synes Marco Reus er for god til at være backup, i forhold til at jeg ønsker at bruge Hazard. Men jeg er stadig åben for flere forslag!
Jovetic vil dække flere pladser fint så også godt bud - han er dog ikke så hurtig , men klassespiller Wink Adryan kan være et super bud på en offensiv central midtbanespiller - har været rigtig god i de senere udgaver af FM Thumbs Up
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #776: 24 Mar 2013, 22:04 »

Mange tak for de gode forslag Smiley Jeg er gået på jagt efter nogle stykker af dem. Synes Marco Reus er for god til at være backup, i forhold til at jeg ønsker at bruge Hazard. Men jeg er stadig åben for flere forslag!
Synes i øvrigt fint Reus kan bruges! Personligt kører jeg med et koncept, hvor der spilles med en A og B kæde - det vil sige i Champions league spiller a-kæden og i de lettere kampe spiller B-kæden... En kamp om ugen til hver kæde. Derfor jeg tænkte, at Reus vil være god - perfekt til en B-kæde Thumbs Up
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #777: 24 Mar 2013, 22:17 »

Southampton
Første sæson (sommer)
FC, OMH eller Bo
Max 60mio

Fyr løs, gerne hurtigt!

Gianluca Caprari, Carlos Fierro - måske Wesley Said fra Rennes (måske han er for dyr)
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 22:19 af Esmark11 » Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #778: 24 Mar 2013, 22:21 »

Jovetic vil dække flere pladser fint så også godt bud - han er dog ikke så hurtig , men klassespiller Wink Adryan kan være et super bud på en offensiv central midtbanespiller - har været rigtig god i de senere udgaver af FM Thumbs Up
Jeg har allerede Jovetic, og helt som du siger: klassespiller!! Jeg har også haft Adrian, men jeg solgte ham videre, da jeg ikke brugte ham nok og City kom med et godt bud.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #779: 24 Mar 2013, 22:24 »

Jeg har allerede Jovetic, og helt som du siger: klassespiller!! Jeg har også haft Adrian, men jeg solgte ham videre, da jeg ikke brugte ham nok og City kom med et godt bud.
Lyder perfekt med Jovetic Smiley og vildt at Adryan ikke kan bruges - han er et klassetalent synes jeg Wink
« Seneste Redigering: 24 Mar 2013, 22:28 af Esmark11 » Logged

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010