home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 201036 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #75: 13 Nov 2012, 09:38 »

Jeg har selv erfaring med dem, da jeg spiller med dem netop nu. Tjek eventuelt reading-tråden (mener det er den eksisterende fra 12, som mine indlæg ligger i)

Men synes det er en super fed udfordring, da de har nogle ganske glimrende spillere, hvis man rammer den rigtige taktik bør holdet godt kunne holdes oppe uden større problemer. Som du nævner har du et budget til at præge holdet lidt i din egen retning mht trupsammensætningen . Dog synes jeg den største udfordring er niveauet af de spillere, der kan hentes til klubben.

Jeg har dog oplevet, at der i løbet af anden sæson åbner sig en lang række muligheder, for for alvor at forstærke holdet. (Jo bedre man gør det, jo bedre spillere, naturligvis)

Synes helt sikkert det er en fed udfordring.

Er just begyndt med dem, og kan synes da at der kan hentes ganske glimrende spillere til truppen i starten af 1.sæson

bøvle
Manager

« Svar #76: 13 Nov 2012, 09:41 »

Lyder spændende. Hvem har du da i kiggerten ?

Jeg synes heller ikke det er deciderede dårlige spillere, sådan skulle det ikke lyde, der er bare langt til spillere selv på Shawcross-niveau Smiley

Har dog kunne hente Ramsey (afslog jeg dog pga kontrakt) og Papadopoulos fra Schalke her i løbet af anden sæson Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #77: 13 Nov 2012, 09:47 »

Wellington Nem fra Fluminense (£3,5 mil release clause)... Fantastisk spiller, der ikke er så kræsen når det kommer til klubvalg. Og så kan han spille på alle offensive pladser. Ellers en spiller som Anderson fra Man Utd eller Gomes fra Tottenham.

bøvle
Manager

« Svar #78: 13 Nov 2012, 09:54 »

Ja okay, det lyder også ganske fornuftigt må man sige. Kan blive fedt hold ! Smiley

Har dog erfaringer med deres defensiv sejler lidt, så pas på med at blive FOR offensiv Smiley

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 13 Nov 2012, 10:09 »

Vil gerne starte op med et engelsk hold med masser af talenter, men gider ikke nogen af de store hold (united, city osv.) men helst et hold fra premier league. nogle forslag?  Wink

Jeg har gode erfaringer med Aston Villa.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #80: 13 Nov 2012, 11:54 »

Hey freaks

Jeg skal til at starte et online spil op, sammen med en af mine venner. Vi vil gerne spil i npower Championship, nu skal jeg bare finde 2 hold vi skal være. Der må gerne være lidt penge at gøre med, et par talenter, en god mulighed for top 5 Smiley

Jeg sidder selv og tænker på at være Crystal Palace. Men er det er god nok hold? Er der nogen der har prøvet at spil med dem før?

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #81: 13 Nov 2012, 12:13 »

Hey freaks

Jeg skal til at starte et online spil op, sammen med en af mine venner. Vi vil gerne spil i npower Championship, nu skal jeg bare finde 2 hold vi skal være. Der må gerne være lidt penge at gøre med, et par talenter, en god mulighed for top 5 Smiley

Jeg sidder selv og tænker på at være Crystal Palace. Men er det er god nok hold? Er der nogen der har prøvet at spil med dem før?

Har ikke lige prøvet Crystal Palace! Men har et save igang i npower championship.. Kan anbefale Huddersfield, Cardiff og Nottingham Forest .. Hvis der altså skulle være lidt penge med i spillet! Smiley .. Ellers er der selvfølgelig Wolves og Birmingham!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #82: 13 Nov 2012, 13:00 »

Har ikke lige prøvet Crystal Palace! Men har et save igang i npower championship.. Kan anbefale Huddersfield, Cardiff og Nottingham Forest .. Hvis der altså skulle være lidt penge med i spillet! Smiley .. Ellers er der selvfølgelig Wolves og Birmingham!
Har vundet alt med Huddersfield før det er et rigtig fedt hold Smiley Hvor meget har Cardiff og Nottingham Forest at gøre med? Har de penge? har de et par talenter??

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 13 Nov 2012, 13:09 »

Hey freaks

Spillede med dem i FM12 og rykkede direkte op i Premier League i første sæson, så mon ikke det er godt nok?
De har hvert fald mange talenter, men ved ikke præcis hvordan truppen ser ud i FM13, men kan da forestille mig Zaha er lidt bedre end sidste år og man kan få rigtig meget ud af ham.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #84: 13 Nov 2012, 13:13 »

Har vundet alt med Huddersfield før det er et rigtig fedt hold Smiley Hvor meget har Cardiff og Nottingham Forest at gøre med? Har de penge? har de et par talenter??

Jeg er pt. igang med Nottingham Forest! Jeg har lige nu en play-off plads at spille for! Jeg havde 46,- mio. kr at købe for .. og eftersom de lige er blevet overtaget af en rigmand fra Kuwait (sommeren 2012) håber jeg at der bliver skudt lidt flere penge ind i klubben indenfor en overskuelig fremtid! Smiley ..

Jeg må så beklage min udtagelse om Cardiff .. Smiley .. Har et link her med budgetter i npower championship: http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-discussion/107483-npower-championship-transfer-budgets-13-1-1-a.html ..

mht. talenter, så har jeg i hvert fald to spillere af egen avl i min start 11'er ..

MichaelPaw
Gæst

« Svar #85: 13 Nov 2012, 13:29 »

Spillede med dem i FM12 og rykkede direkte op i Premier League i første sæson, så mon ikke det er godt nok?
De har hvert fald mange talenter, men ved ikke præcis hvordan truppen ser ud i FM13, men kan da forestille mig Zaha er lidt bedre end sidste år og man kan få rigtig meget ud af ham.
Grunden til jeg tænker Crystal Palace er pga. Zaha  så håber da han er god nok Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #86: 13 Nov 2012, 13:31 »

Jeg er pt. igang med Nottingham Forest! Jeg har lige nu en play-off plads at spille for! Jeg havde 46,- mio. kr at købe for .. og eftersom de lige er blevet overtaget af en rigmand fra Kuwait (sommeren 2012) håber jeg at der bliver skudt lidt flere penge ind i klubben indenfor en overskuelig fremtid! Smiley ..

Jeg må så beklage min udtagelse om Cardiff .. Smiley .. Har et link her med budgetter i npower championship: http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-discussion/107483-npower-championship-transfer-budgets-13-1-1-a.html ..

mht. talenter, så har jeg i hvert fald to spillere af egen avl i min start 11'er ..
Den står imellem Crystal Palace og Nottingham Forest. Skal jo vinde over min buddy Smiley

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 13 Nov 2012, 13:32 »

Grunden til jeg tænker Crystal Palace er pga. Zaha  så håber da han er god nok Smiley

Jon Williams plejer jeg selv at være særdeles tilfreds med. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

MichaelPaw
Gæst

« Svar #88: 13 Nov 2012, 13:36 »

Jon Williams plejer jeg selv at være særdeles tilfreds med. Wink
Ham kender jeg ikke lige, kan jeg få et ss??

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #89: 13 Nov 2012, 13:42 »

Den står imellem Crystal Palace og Nottingham Forest. Skal jo vinde over min buddy Smiley

Altså forventningerne i Nottingham Forest fra start af, er at få en fin placering midt i tabellen! Men med de rigtig køb, kan det sagtens lade sig gøre at gøre sig gældende! Jeg er lige nu 2'er ved nytår..

Har købt kantspiller Nolito fra Benfica og defensiv midtbane mand Juan Rodriguez fra Getafe! Smiley De hjælper lidt på mine forventninger!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010