home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 956 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM13
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM13  (Læst 200955 gange)
TD-TD
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM13
« Svar #60: 11 Nov 2012, 15:23 »

synes du skal være Real Sociedad da de passer lige til dine krav og en skræmmende offensiv i greizman og vela og så kan du også lokke cornelius til som jeg har gjordt Smiley håber jeg kunne hjælpe Wink

Du skulle prøve at starte med dem. Der er også et par talenter der kan blive til noget. F.eks. Greizman Smiley

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 11 Nov 2012, 15:26 »

Citat
Du skulle prøve at starte med dem. Der er også et par talenter der kan blive til noget. F.eks. Greizman

Hvis dette var til mig, så har jeg desværre allerede prøvet Sociedad, dog uden succes da jeg blev fyret efter første sæson  Sur Ellers tak for tippet Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #62: 12 Nov 2012, 11:24 »

Jeg kan simpelthen ikke komme igang med FM13... Jeg mangler et hold jeg kan starte op med, og som virkelig fanger mig.
Jeg tror jeg har startet omkring 4-5 spil, men har droppet dem alle inden jeg rigtig kom igang. Leder efter et hold som er dominerende i den hjemlige liga, behøver ikke have masser af penge, men bare være rimelig sikker på at vinde titlen. Bare sådan så jeg kan komme igang og tjekke alt det nye ud. Nogle idéer?

bøvle
Manager

« Svar #63: 12 Nov 2012, 11:27 »

Jeg kan simpelthen ikke komme igang med FM13... Jeg mangler et hold jeg kan starte op med, og som virkelig fanger mig.
Jeg tror jeg har startet omkring 4-5 spil, men har droppet dem alle inden jeg rigtig kom igang. Leder efter et hold som er dominerende i den hjemlige liga, behøver ikke have masser af penge, men bare være rimelig sikker på at vinde titlen. Bare sådan så jeg kan komme igang og tjekke alt det nye ud. Nogle idéer?

Hvem har du prøvet so far? Så skal jeg prøve at undgå dem Wink

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #64: 12 Nov 2012, 11:35 »

FCK, Rosenborg/Molde, muligvis tjek de små nationer ud, som fx. Island, Nordirland ol.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst

« Svar #65: 12 Nov 2012, 11:38 »

Hvem har du prøvet so far? Så skal jeg prøve at undgå dem Wink

Har prøvet med Inter, Paris SG, FC Seoul, Zenit og Ajax

bøvle
Manager

« Svar #66: 12 Nov 2012, 11:53 »

Hmm.

PSV, FCK (til dels BIF, de har super hold), Juventus, Atletic Bilbao eller måske Atl. Madrid med Falcao og Adrian.
Ellers er der jo også Dortmund i det tyske, eller Anderlecht i Belgien

bøvle
Manager

« Svar #67: 12 Nov 2012, 12:46 »

Måske også et hold som Lyon eller Montpellier Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 12 Nov 2012, 14:05 »

Hvis du vil have et hold hvor du gerne skulle være helt 100% sikker på at vinde er det vel Bayern du skal spille med Smiley Deres trup i år er vanvittig.

Hala Madrid!

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 12 Nov 2012, 19:41 »

Er helt i skoven omkring hvilket hold jeg skal være. Jeg har nu prøvet 8+ hold men intet har fungeret indtil videre..

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #70: 12 Nov 2012, 23:45 »

Nu prøver jeg et forsøg med FC Fredericia, er godt nok Randers fan. Men synes Monjasa Park er et lille hyggeligt lille stadion ellers.
Plus der er noget udfordring i det Opstemt

qwetdk
Gæst

« Svar #71: 13 Nov 2012, 08:35 »

Vil gerne starte op med et engelsk hold med masser af talenter, men gider ikke nogen af de store hold (united, city osv.) men helst et hold fra premier league. nogle forslag?  Wink

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #72: 13 Nov 2012, 08:56 »

Vil gerne starte op med et engelsk hold med masser af talenter, men gider ikke nogen af de store hold (united, city osv.) men helst et hold fra premier league. nogle forslag?  Wink

southhampton Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Gungner
Gæst

« Svar #73: 13 Nov 2012, 09:00 »

Nogen der har erfaringer med Reading i FM13?
Har overvejet dem, da de ligner en god udfordring med et rigtig fint transfer budget.

bøvle
Manager

« Svar #74: 13 Nov 2012, 09:34 »

Jeg har selv erfaring med dem, da jeg spiller med dem netop nu. Tjek eventuelt reading-tråden (mener det er den eksisterende fra 12, som mine indlæg ligger i)

Men synes det er en super fed udfordring, da de har nogle ganske glimrende spillere, hvis man rammer den rigtige taktik bør holdet godt kunne holdes oppe uden større problemer. Som du nævner har du et budget til at præge holdet lidt i din egen retning mht trupsammensætningen . Dog synes jeg den største udfordring er niveauet af de spillere, der kan hentes til klubben.

Jeg har dog oplevet, at der i løbet af anden sæson åbner sig en lang række muligheder, for for alvor at forstærke holdet. (Jo bedre man gør det, jo bedre spillere, naturligvis)

Synes helt sikkert det er en fed udfordring.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010