home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Banner konkurrencen - afstemmning
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket banner skal vinde, og dermed blive det nye top banner her på FmFreaks.dk  (Afstemning slut: 21 Okt 2012, 00:00)
Banner 1
- 9 (6,7%)
Banner 2
- 5 (3,7%)
Banner 3
- 79 (58,5%)
Banner 4
- 13 (9,6%)
Banner 5
- 7 (5,2%)
Banner 6
- 22 (16,3%)
Antal Stemmer: 135

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Banner konkurrencen - afstemmning  (Læst 9862 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Banner konkurrencen - afstemmning
« : 13 Okt 2012, 22:36 »

6 deltagere, 6 glimrende forslag, men kun en enkelt vinder af æren og Football Manager 2013, valget er dit stem stem stem.


Banner 1



Banner 2



Banner 3



Banner 4



Banner 5



Banner 6

« Seneste Redigering: 13 Okt 2012, 22:38 af Sunbao » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #1: 14 Okt 2012, 10:31 »

Hold kæft hvor er det nogle flotte bud der er kommet! Der er lige en enkelt ting ved alle sammen som gør at jeg ikke kan finde en klar vinder. Fuck det er svært..!  Ubeslutsom

Banner 1: Fedt med ham manden der skriger, men surt at man ikke så godt kan læse "know the score".
Banner 2: Smart med FM-elementer, men jeg er ikke meget for farven, og samtidig er M'et med lille :-/
Banner 3: Rigtig fedt, især at FM er lavet med en anden farve, så man bedre kan forstå navnet. Ved bare ikke om sort passer ind på siden..
Banner 4: Riigtig nice design, men for lidt fokus på navnet - det er trods alt det eneste sted på siden man kan se det. Men hvor vigtigt er det at det falder så meget i øjnene?
Banner 5: Dejlig simpel stil, men sloganet er ikke rigtig noget man kan sætte op, synes jeg ikke. Samtidig er m'et med lille :-/
Banner 6: Farverne passer rigtig godt, og jeg kan godt lide opdelingen og logoet, ligesom det ser helt prof ud med "EST. 2003". Måske en anelse for simpelt og for store bogstaver?
« Seneste Redigering: 14 Okt 2012, 10:35 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #2: 14 Okt 2012, 11:03 »

Altså det der med at 'm' er med lille... prøv at se på det nuværende banner Wink

Men ellers er jeg meget enig med dig i dine analyser. Jeg har 3 jeg håber på, hvor de 3 andre er gode bud, men som ikke lige rammer bulls eye for mig Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #3: 14 Okt 2012, 11:16 »

@Gazlgor, nu hedder siden jo rent faktisk "FmFreaks".. Wink

Må man sige hvilken man stemte på? Tunge Jeg synes bedst om nummer tre og fire, og endte med at stemme på nummer tre.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #4: 14 Okt 2012, 13:09 »

Er ret så enig med Gazlgor i analysen af de forskellige bud. Men jeg må sige at det første banner er det eneste der li viser hvordan man fra tid til anden kan råbe af skærmen når ens spillere for gud ved hvilken gang laver samme fejl i en kamp. Eller det modstatte, når man jubler over det vindende mål i overtiden.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #5: 14 Okt 2012, 14:15 »

Kan bedst lide dem med runde kanter. (ved ikke om nr. 2 kvide hjørner bliver skåret fra).

Ellers synes jeg, de er meget flotte allesammen. Respekt til dem, som har lavet disse!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #6: 14 Okt 2012, 14:19 »

Siden BURDE så hedde FMFreaks Tunge.

Men ja, jeg er også meget i tvivl imellem nr. 3 og 4... Men imponerende bud alle sammen må man sige Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #7: 14 Okt 2012, 14:20 »

Hold k*** det er længe siden, jeg har skrevet noget herinde - men nu må jeg til orde.

Der kan da næsten ikke være tvivl om hvilken, der skal vinde. Det er ikke for at træde nogen over tæerne, men her er min personlige holdning til de enkelte bannere. Det skal siges, at jeg ikke har indsendt noget banner:

Banner 1
Der mangler finish. Selve banneret er for grynet, og den benyttede grafik er så uskarp, at det får mig til at tænke tilbage på CM 98/99. Det minder for mig mest om et stykke Paint-grafik, lavet i en pause i folkeskolen. Man har tænkt lidt fodbold ind i det, og det er egentligt OK, men det er ikke udført ret pænt. For at vinde skal man som minimum forbedre banneret ift. det nuværende, og det synes jeg ikke, at dette gør.

Karakter: 1/6

Banner 2
Der virker til at være tænkt lidt over opstilling og hvilke elementer, man har benyttet. Desværre lever udførslen ikke op til det - blandt andet kører man med en hvid baggrundsfarve i stedet for en transparent. Jeg kan egentligt godt lide tanken omkring FM-ting i banneret, men det er ikke blevet lavet til en helhed, men fremstår bare som netop nogle elementer.

Karakter: 2/6 (givet pga. tankerne der ligger bag)

Banner 3
Her kan man se, at der er tænkt over tingene for alvor. Man har overvejet hvilken tidsalder, internettet og webdesign generelt befinder sig i, og man har arbejdet med de enkelte elementer for at skabe et banner, der kan passe ind i det lidt rå design, der trods alt er på siden. Man har blandet relevant grafik (taktik-board) med et stilet, metallic look på hhv. logo/navn. Derudover har man benyttet en blå farve til at fremhæve det relevante - FM. Der er tænkt over typografi i forhold til resten af designet, og det må jeg indrømme, jeg er imponeret over. Der mangler dog lige lidt finish - fx bør "FMFreaks" teksten være vertikalt centreret i den grå boks. Ellers flot udført og godt tænkt, men der mangler lidt småting for at gå helt til tops på skalaen! :-)

Karakter: 5/6

Banner 4
Det er egentligt et meget pænt og anonymt logo. Måske endda for anonymt? Hvis man forestiller sig det som en helhed, vil jeg sige, at logoet kommer til at falde for meget ind i det omkringliggende design. Umiddelbart er der ikke benyttet noget til at skabe et brud i designet. Og så synes jeg, der er for meget fokus på slogan frem for navn. Ideen med pokalen er egentligt god nok, men jeg synes, det kunne være udført pænere.

Karakter: 2/6

Banner 5
En fodboldbane med noget tekst. Igen tænker jeg Paint og 5 minutters arbejde en eftermiddag. Man fornemmer ikke, at der er lagt tid og kræfter i tankerne bag det. Det er det åbenlyse valg og ikke engang udførslen er sådan, at man føler, der er lagt sjæl i. Ikke et ret godt banner efter min mening.

Karakter: 1/6

Banner 6
Igen et banner, der vil falde for meget ind. Dog synes jeg, at dette er en anelse foran banner 4, men stadig mangler der lidt på udførslen. Man kunne have tænkt lidt mere over skrifttypen, som jeg ikke er ret vild med. Til gengæld er grafikken i højre side af banneret faktisk meget godt tænkt. Dog frygter jeg, at dette banner vil blive for anonymt i det generelle design. Derfor er jeg ikke stor tilhænger af det. Jeg synes dog stadig, det er det næstbedste i konkurrencen - men banner 3 er langt foran.

Karakter: 3/6
« Seneste Redigering: 14 Okt 2012, 14:31 af C^Ronaldo » Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #8: 14 Okt 2012, 14:59 »

Kan man stemme på "ingen"? Den bedste er 3'eren, men den er langt fra god nok til at være banner her på siden. Synes, det ville være synd at skifte det nuværende banner ud med en af dem ovenfor...
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #9: 14 Okt 2012, 15:01 »

Kan man stemme på "ingen"? Den bedste er 3'eren, men den er langt fra god nok til at være banner her på siden. Synes, det ville være synd at skifte det nuværende banner ud med en af dem ovenfor...

Det som siden har nu er da noget af det kedeligste i mands minde? crazy
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #10: 14 Okt 2012, 15:03 »

Enig med Vinokourov. Synes det er en kedelig konkurrence man har forpligtet sig til.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #11: 14 Okt 2012, 15:52 »

Synes nr 3 er, by far, det fedeste! Og den højre side af banneret gør at jeg har en ide om hvem der har lavet det Opstemt
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #12: 14 Okt 2012, 18:41 »

Banner 3 uden tvivl.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #13: 14 Okt 2012, 18:49 »

Jeg fornemmer at afstemningen går lidt den ene vej. Jeg tilslutter mig koret ; Banner 3  Smiley
« Seneste Redigering: 14 Okt 2012, 18:52 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Banner konkurrencen - afstemmning
« Svar #14: 14 Okt 2012, 18:50 »

Jeg fornemmer at afstemningen går lidt den ene vej. Jeg må hellere tilslutte mig koret ; Banner 3  Smiley
Ja, Gud forbyde man kan lide andet end det størstedlen kan.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010