home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2  (Læst 9512 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« : 11 Okt 2012, 16:04 »

<a href="http://www.youtube.com/v/GZh2e7UrseM?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/GZh2e7UrseM?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #1: 11 Okt 2012, 16:29 »

De to sidste videoer har godt nok været kedelige og irrelevante. Og flere gange præsenterer han features, der har været med i mange år som nye. Skuffende.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #2: 11 Okt 2012, 17:03 »

De to sidste videoer har godt nok været kedelige og irrelevante. Og flere gange præsenterer han features, der har været med i mange år som nye. Skuffende.

Formålet med denne og den forrige video har jo IKKE været at vise NYE features, men i stedet hvordan de har FORBEDRET features og navigationen i spillet og gjort det hele mere intuativt.

Jeg synes det er klasse at de nu har sat de mest vigtige knapper (Scouting & Transfer bid m.m.) helt frem på spiller profilen, så du ikke behøver at vælge det fra en drop down menu...

..endnu mere fedt synes jeg det er at man nu kan customize player profile vinduet - det er 100% fedt. Jeg har brugt lang tid i FM2012 på at skifte mellem de forskellige tabs på en spiller for at se hans stats, hans bedste position, hans scout rating m.m. - nu kan du selv sammensætte det hele på én side - det kommer til at spare tid...

Absolut verdensklasse  Djævel
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #3: 11 Okt 2012, 20:28 »

Jeg er faktisk lidt skuffet over de ting, som er kommet med I Fm13. Ser ikke ud til at de har brugt meget tid på, at gøre spillet til en udfordring. Hvilket er en skam, når det i hvert fald de sidste 4 spil, har været alt for nemt at spille.

Jeg er derudover ret enig med Inferno, ikke meget man kunne bruge de sidste 2-3 video til.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #4: 11 Okt 2012, 21:02 »

Hvordan mener du at spillet har været alt for nemt at spille ?
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #5: 11 Okt 2012, 21:38 »

Synes bare ikke at det har været svært de sidste par år, at have et lower league hold og gjorde dem til et tophold. Dybste set skyder jeg skylden på de regens der kommer frem i spillet, der er alt for mange og spillets Ai er alt for passiv og laver alt for mange fejlkøb.

For mig, er det et problem, at spillet ikke bliver gjort mere svært. Måske de skulle lave forskellige sværhedgrader i spillet, sådan at man ikke får alt for mange nye til at leave spillet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #6: 11 Okt 2012, 21:43 »

Well sværhedsgraden, er fin som den er. Problemet er at mange har udnyttet diverse dødbolds bugs etc. Disse er seføli forsøgt rettet, men om der så findes nye er jo så en anden sag.

Den dag de indfører sværhedsgrader ser spillet sit endeligt.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #7: 11 Okt 2012, 21:46 »

Well sværhedsgraden, er fin som den er. Problemet er at mange har udnyttet diverse dødbolds bugs etc. Disse er seføli forsøgt rettet, men om der så findes nye er jo så en anden sag.

Den dag de indfører sværhedsgrader ser spillet sit endeligt.

Har aldrig forsået de dødbolds bugs, eller retter sagt har aldrig fået det til at virke. Men jeg har altså svært ved at se, hvorfor spillet ikke skulle kunne klare at have sværhedsgrader, det kan da heller ikke være godt. At nogen mener spillet er for nemt at opnå sine mål i
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #8: 11 Okt 2012, 21:48 »

Har aldrig forsået de dødbolds bugs, eller retter sagt har aldrig fået det til at virke. Men jeg har altså svært ved at se, hvorfor spillet ikke skulle kunne klare at have sværhedsgrader, det kan da heller ikke være godt. At nogen mener spillet er for nemt at opnå sine mål i.

Well hvis du mener du har fundet dig en taktik der smadre alt, så smid den væk, den udnytter jo formentligt nogle bugs somewhere i AI'en.

Sværhedsgrader i et spil som fm, vil ødelægge muligheden for netspil etc, derudover er folk ikke mere på et sammenligneligt niveau. Oven i hatten vil det jo så betyde du nærmest skal kode 3-4 ekstra spil i spillet, hvis alt skal gøres i forskellige niveauer.
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #9: 11 Okt 2012, 21:55 »

Well hvis du mener du har fundet dig en taktik der smadre alt, så smid den væk, den udnytter jo formentligt nogle bugs somewhere i AI'en.

det er dog ikke spillet, på banen, som er for nemt. Jeg mener det er for nemt at få en klub til at blive rig, da alle hold får alt for gode regens, derfor kan man i sidste ende enten have et hold af regens, eller blive rig som bare pokker og købe sig vej frem.

Har aldrig kunne smadre alt, i hvert fald ikke indtil der kommer for mange regens

Sværhedsgrader i et spil som fm, vil ødelægge muligheden for netspil etc, derudover er folk ikke mere på et sammenligneligt niveau. Oven i hatten vil det jo så betyde du nærmest skal kode 3-4 ekstra spil i spillet, hvis alt skal gøres i forskellige niveauer.

Havde jeg ikke lige tænkt på, men der kan vel sagtens bare være 2 niveauer ... Men noget synes jeg, der skal gøres, for i længde er det altså ikke sjovt at vinde alt, fordi der er mange regens.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #10: 11 Okt 2012, 21:57 »

Okay, så det er regens du ser som et problem eller faktisk hedder de newgens nu om stunder, hvor mange år frem i tiden taler vi her om at problemet opstår.
« Seneste Redigering: 11 Okt 2012, 21:59 af Sunbao » Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #11: 11 Okt 2012, 22:00 »

Okay, så det er regens du ser som et problem, hvor mange år frem i tiden taler vi her om at problemet opstår.

Omkring sæson 4-5 begynder der at være for mange top regens, efter min smag i hvertfald. Kan godt være det bare er mig, eller ikke noget der holder mig fra at købe spillet, kunne bare godt tænke mig at der ikke altid er 10-20 17årige spillere som er blandt verdens bedste.

BTW har sendt en Besked til dig, undskyld hvis det er et dumt spørgsmål.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #12: 11 Okt 2012, 22:05 »

Okay Smiley men selvom de ikke har nævnt noget om dem i video bloggene, som jo er forbeholdt til nye features, må man da kraftigt formode, at de har forsøgt at fintune newgens også.

Besvaret
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #13: 11 Okt 2012, 22:11 »

Det er et veldokumenteret problem at AI'en er alt, alt for dårlig til eksempelvis squad building, og at det derfor som regel ikke er noget problem at have det bedste hold i verden (og blive ved med det) efter en årrække.
Logged



Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 24: Gui og brugervenlighed del 2
« Svar #14: 11 Okt 2012, 22:16 »

Okay Smiley men selvom de ikke har nævnt noget om dem i video bloggene, som jo er forbeholdt til nye features, må man da kraftigt formode, at de har forsøgt at fintune newgens også.

Besvaret

Det må vi gå ud fra, og tak for hjælpe Smiley

Det er et veldokumenteret problem at AI'en er alt, alt for dårlig til eksempelvis squad building, og at det derfor som regel ikke er noget problem at have det bedste hold i verden (og blive ved med det) efter en årrække.

Godt, jeg ikke er den eneste der tænker dette. Men vi må vel håbe, at de har lavet lidt om på det, selvom at de ikke siger noget  Ubeslutsom
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010