home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:00:58 Shanesag Fodbold Atlético Madrid tråden
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23533
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: HaroldUtipt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Football Manager 2013 Blog 6: Sportsdirektøren
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2013 Blog 6: Sportsdirektøren  (Læst 9494 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 6: Sportsdirektøren
« Svar #15: 26 Sep 2012, 16:19 »

Men jeg vil så modsat sige, at det er fedt at man nu har muligheden. Prøv og tænkt sig, at man kan spille som fx Liverpool, og så holde realismen ved lige med konstante tvivlsomme indkøb Tunge Nej, joke til side. Jeg synes personligt, at det er en fed mulighed, da jeg tror man netop gennem halvdårlige indkøb kan bibeholde en del af den udfordring, der ellers til tider fortager sig efter nogle sæsoner.

Det er i hvert fald noget jeg skal prøve af. Hvis ikke andet bliver det rart at sætte ham til at sælge/udleje de spillere man bare skal af med, således at man ikke konstant skal bruge tid på at få dem afsat.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Football Manager 2013 Blog 6: Sportsdirektøren
« Svar #16: 26 Sep 2012, 17:17 »

Men jeg vil så modsat sige, at det er fedt at man nu har muligheden. Prøv og tænkt sig, at man kan spille som fx Liverpool, og så holde realismen ved lige med konstante tvivlsomme indkøb Tunge Nej, joke til side. Jeg synes personligt, at det er en fed mulighed, da jeg tror man netop gennem halvdårlige indkøb kan bibeholde en del af den udfordring, der ellers til tider fortager sig efter nogle sæsoner.
Det er i hvert fald noget jeg skal prøve af. Hvis ikke andet bliver det rart at sætte ham til at sælge/udleje de spillere man bare skal af med, således at man ikke konstant skal bruge tid på at få dem afsat.

Dem kan man da også klare selv  crazy

Jeg elsker nørde med hvem der skal købes ind til den eller den plads. Allerede nu vil jeg tro jeg har 25-30 emner jeg har nørdet mig frem til jeg skal have tjekket.
Der går det sjove af det hele hvis man skal have folk til at klare dette.

Er dog enig i at når man skal af med spillere, enten salg eller leje så kan funktion være god.

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2013 Blog 6: Sportsdirektøren
« Svar #17: 26 Dec 2012, 14:17 »

Er der nogen, som vil dele sine erfaringer med denne funktion i fm?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010