home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvem skal du være i Football Manager 2013?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal du være i Football Manager 2013?  (Læst 31669 gange)
mikestorbank
Lilleputspiller
*

Sv: Hvem skal du være i Football Manager 2013?
« Svar #60: 16 Sep 2012, 21:43 »

Plejer sjælendt at starte med en storklub men jeg tror ikke jeg kan holde nallerne fra FC Bayern, det mandskab de har samlet i år er mildest talt fantastisk!

- men ellers så plejer jeg at være i Sunderland så måske det alligevel ender med at jeg vælger dem for traditionens skyld.

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 16 Sep 2012, 22:24 »

Hjerteklubben FCK skal selvfølgelig prøves, derefter skal PSG og QPR udfordres Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #62: 17 Sep 2012, 09:18 »

Jeg skal prøve alt og alle, inklusiv Brøndby, Shanghai Shenhua, LA Galaxy, NY Red Bull, Ajax, Liverpool, Rayo Vallecano, og selvfølgelig mange, mange flere! Wink

Hjerteklubben FCK skal selvfølgelig prøves, derefter skal PSG og QPR udfordres Smiley

Et hjerte lavet af plastik....

Aldrig alene!

Micks
Juniorspiller
**

« Svar #63: 17 Sep 2012, 09:55 »

Sejt sagt. Det må jeg sige Smiley
For mit vedkommende bliver det enten San Marino eller en maltesisk klub, som skal føres ud i Europa.

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #64: 17 Sep 2012, 10:14 »

Jeg har flere klubber jeg skal igang med i løbet af året! Brøndby, Næstved og Rangers er skal jeg helt klart spille med! Hvis der så på et tidspunkt er en der laver så man kan spille længere ned i rækkerne i dk, skal jeg have fat i Herlufsholm, fra sjællandsserien, som er min gamle barndomsklub! Opstemt

Haenge
Lilleputspiller
*

« Svar #65: 17 Sep 2012, 15:51 »

Starter altid ud med sunderland og i år tror jeg man kan få en lidt bedre placering i første sæson med fletcher og johnson Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #66: 17 Sep 2012, 15:56 »

Citat

Haha, har vi at gøre med en utrolig bitter brøndby fan her, bliver spændende at følge jer i første division til næste år, Idiot..

plutonium
Manager

« Svar #67: 17 Sep 2012, 16:55 »

Haha, har vi at gøre med en utrolig bitter brøndby fan her, bliver spændende at følge jer i første division til næste år, Idiot..

Ignorer ham dog?? Bare fordi han gerne vil provokere betyder det ikke at han fortjener at folk reagerer på det. Dit indlæg bidrager ikke mere til tråden eller stemningen end hans gør.

Jeg vil som altid spille med FCK ud fra den målsætning, at Danmark skal være en europæisk magtfaktor i spillet, og der er det nu engang nemmest at bruge den klub jeg kender mest indgående. Jeg tror især det bliver spændende i 2013-udgaven af spillet, for nu er der jo pludselig også den danske skatteprocent at tage højde for! Det gør det sværere at opbygge den jernøkonomi der var så nem at skabe i FM12 og tidligere Smiley

Og så skal jeg jo nok forsøge mig med LLM også.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #68: 17 Sep 2012, 19:38 »

LLM, Manchester United og Juventus, er i hvert fald nogle jeg skal spille med.

Prøver nok også med Everton og Stoke.
« Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 16:09 af fresse94 » Logged

Festivitas
Lilleputspiller
*

« Svar #69: 18 Sep 2012, 09:17 »

Da jeg er kæmpe Chelsea fan og har været det de sidste 15 år, skal Chelsea helt sikkert prøves af og især nu hvor et titelforsvar af CL er muligt, samtidig med, at truppen er blevet væsentligt forynget og indeholder flere spændende spillertyper, skal det nok blive sjovt

Ellers glæder jeg mig til, at prøve PSG af, nu hvor de virkelig har fået et stjernespækket mandskab og det bliver også spændende at se, om deres økonomiske formåen er blevet væsentlig bedre end den var i FM 12.

PatrickAjax
Lilleputspiller
*

« Svar #70: 18 Sep 2012, 23:28 »

Micks ?..  hvorfor san marino ? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #71: 19 Sep 2012, 15:36 »

Var desværre så letsindig at love min bedre havldel at FM12 var det sidste spil jeg skulle have  Ubeslutsom  Skuffet

Men efter hvad der er sket i Liverpool hen over foråret og sommeren SKAL jeg have spillet igen og så er målet i den grad at få Liverpool på ret kurs engang for alle.
Umiddelbart skal der ikke ske de store vilde ting, bortset fra der skal hentes en angriber ind eller i det mindste hente Carroll tilbage.
BR har gjort rigtig mange ting rigtige i transfervinduet og det vil jeg så følge op på.

Tiden er ikke hvad jeg har mest af så mon ikke kun det ender med nogle saves med Liverpool henover efteråret og vinteren.

Meeeen nu skal jeg jo lige have lov til at købe det først   Rullende Øjne Thumbs Up Peace

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #72: 19 Sep 2012, 15:43 »

Var desværre så letsindig at love min bedre havldel at FM12 var det sidste spil jeg skulle have  Ubeslutsom  Skuffet

Men efter hvad der er sket i Liverpool hen over foråret og sommeren SKAL jeg have spillet igen og så er målet i den grad at få Liverpool på ret kurs engang for alle.
Umiddelbart skal der ikke ske de store vilde ting, bortset fra der skal hentes en angriber ind eller i det mindste hente Carroll tilbage.
BR har gjort rigtig mange ting rigtige i transfervinduet og det vil jeg så følge op på.

Tiden er ikke hvad jeg har mest af så mon ikke kun det ender med nogle saves med Liverpool henover efteråret og vinteren.

Meeeen nu skal jeg jo lige have lov til at købe det først   Rullende Øjne Thumbs Up Peace

JKJ, hun vil da ikke ligge mærke til, om det er 12'eren eller 13'eren  Wink Du skal bare selv tømme posten Opstemt

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #73: 19 Sep 2012, 15:50 »

LLM, det er self Lower League Management ikke?

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JKJ
Gæst

« Svar #74: 19 Sep 2012, 15:59 »

JKJ, hun vil da ikke ligge mærke til, om det er 12'eren eller 13'eren  Wink Du skal bare selv tømme posten Opstemt

Hmm hvis det bar var så nemt Wink

Men hun går jo derhjemme på barsel og jeg er på job. Så skal jo være mere end almindelig heldig hvis jeg så får den tømt først.

Men mon ikke hun kan overtales. Jeg har nogle ideer om hvordan det skal klares  Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010