home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Den store transferrygte tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den store transferrygte tråd  (Læst 9655 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Den store transferrygte tråd
« : 30 Aug 2012, 10:28 »

Hej derude, synes ikke jeg har kunne finde en tråd med alle mulige forskelige rygter i... man kan selvfølelig bare gå ind til de forskelige klub tråde og læse om deres handler, men synes der skulle være en hvor man kan diskutere alle mulige rygter Wink 
Så jeg vil prøver og starte en her håber i er med på ideen  Peace

Nu er jeg selv Arsenal fan og der sker jo en del i klubben for tiden, hva siger i til Bendtner til Juventus på en leje med købsoption.

og får Fck hentet mere ind hvis de skal til og skille sig af med Oviedo http://onside.dk/nyheder/superligaen/fck-afviste-everton-bud-pa-oviedo?utm_source=nyheder-feed&utm_medium=rss&utm_campaign=newsfeed

Liverpool får de hentet mere ?? og får de solgt/ lejet Andy Carroll ud

Lad sankken begynde Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

reneskovgaard
Ynglingespiller

Sv: Den store transferrygte tråd
« Svar #1: 30 Aug 2012, 12:50 »

Et CHL-exit for Københavnerne kan desværre betyde spillersalg.
Der er rygter om et nyt og forbedre bud fra Everton, på Oviedo, og Elche er vidst med forhandlinger med Santin.
Så der ryger muligvis to klassespillere, hos Københavner-holdet før vinduet lukker.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 30 Aug 2012, 13:41 »

Rygtet går at hvis Carrol kommer væk inden vinduet lukker - vil Liverpool hente Llorente til klubben. For mig giver det ingen mening. Fordi de sælger Carrol, er vel at det ikke er deres spillestil at spille med en stor angriber. Derfor vil selv en mand med disse kvaliteter være unødvendigt.

Hvad mener i?

Samtidig ser det ud til at Sinclair er på vej til City.... Hallo!!! stop så! Hvad skal de dog bruge ham til? - Lad nu lLudruo beholde ham, i stedet for at ødelægge endnu en fodboldspiller (Weiss, Santa Cruzz, Boateng osv.). Hold nu med at købe spillere fordi de har et navn - køb spiller som forstærker holdet (på papiret er der nok ikke man der kan det).

Hvad mener i?

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 30 Aug 2012, 13:43 »

Med henhold til Oviedo: vil jeg mene han skal blive i klubben et par år til. han er forholdsvis stadig ung - og lærer meget i klubben!

Liverpool FC!

- Citat; Bill Shankly

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Aug 2012, 13:48 »

Rygtet går at hvis Carrol kommer væk inden vinduet lukker - vil Liverpool hente Llorente til klubben. For mig giver det ingen mening. Fordi de sælger Carrol, er vel at det ikke er deres spillestil at spille med en stor angriber. Derfor vil selv en mand med disse kvaliteter være unødvendigt.

Hvad mener i?

Llorrente kan så meget mere med en fodbold i forhold til Andy Carroll. Hvis du har set nogle af Athletic Bilbaos kampe, så kan man se at han har evnerne til at falde tilbage i banen, afdrible en mand og ligge en perfekt aflevering. Ja han er utrolig dygtig i Hovedspillet og minder til dels om Carroll, men har så mange flere evner. Det ville være et godt køb fra min synsvinkel!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

PhilipFlink
Manager

« Svar #5: 30 Aug 2012, 13:53 »

Bilbao vil vist ikke sælge Llorente for mindre end hans klausul, som ligger på 36m pund ( I guess ) - Det er hvad jeg lige har hørt Smiley

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 30 Aug 2012, 13:54 »

Llorrente kan så meget mere med en fodbold i forhold til Andy Carroll. Hvis du har set nogle af Athletic Bilbaos kampe, så kan man se at han har evnerne til at falde tilbage i banen, afdrible en mand og ligge en perfekt aflevering. Ja han er utrolig dygtig i Hovedspillet og minder til dels om Carroll, men har så mange flere evner. Det ville være et godt køb fra min synsvinkel!

Ved han er meget bedre med bolden end Carrol - men det skulle han også helst Wink.
Jeg mener bare at spillestillen siger at Suarez og Borini er foran ham i angriber køen.

Liverpool FC!

- Citat; Bill Shankly

PhilipFlink
Manager

« Svar #7: 30 Aug 2012, 14:02 »

Ved han er meget bedre med bolden end Carrol - men det skulle han også helst Wink.
Jeg mener bare at spillestillen siger at Suarez og Borini er foran ham i angriber køen.

Nej, hold!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Aug 2012, 14:02 »

Bilbao vil vist ikke sælge Llorente for mindre end hans klausul, som ligger på 36m pund ( I guess ) - Det er hvad jeg lige har hørt Smiley

Der er jeg enig, tror du har helt ret.

Ok Smiley misforstod så den måde du skrev på :b my bad!

Hvis de henter Llorente så tror jeg der bliver lavet om på køen. Borini er for mig en skarpretter, en der ligger oppe foran og ikke arbejder så hårdt, men jagter stikningen og er giftig i boksen. Suarez derimod bliver nok svær at slå af pinden som top angriber, men jeg tror dog at Llorente nok skal få spilletid hvis de henter ham Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 30 Aug 2012, 14:05 »

Jeg bliver nok nødt til at gøre en eller anden form for skade på materiel/levende organismer, hvis Liverpool henter Llorente.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #10: 30 Aug 2012, 14:09 »

Jeg bliver nok nødt til at gøre en eller anden form for skade på materiel/levende organismer, hvis Liverpool henter Llorente.

+1

verdenskrig
Manager

« Svar #11: 30 Aug 2012, 14:09 »

Grin  Grin Grin

Bare fordi vi er mere attraktive end i er  Cool.. Kommer godt nok lidt i bukserne hvis Llorente kommer til, han er en fantastisk fodboldspiller og ville passe rigtig godt ind i vores nye koncept..

Måske kommer guldet alligevel hjem i år, glæder mig til at poppe champagnepropperne  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Aug 2012, 14:14 »

Grin  Grin Grin

Bare fordi vi er mere attraktive end i er  Cool.. Kommer godt nok lidt i bukserne hvis Llorente kommer til, han er en fantastisk fodboldspiller og ville passe rigtig godt ind i vores nye koncept..

Måske kommer guldet alligevel hjem i år, glæder mig til at poppe champagnepropperne  Kys

Tror lige jeg faldt ned af stolen ? mere attraktive end hvem? Tottenham? Arsenal? tror da nok lige der er noget jeg ikke fangede!

Glæder mig til at åbne champagnen når Liverpool rykker ned ! Opstemt

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 30 Aug 2012, 20:54 »

Så ligner det at Bendtner bliver Juve spiller http://www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?735786 ærgeligt det ikke bliver til et køb synes jeg, men okay bedre end ingenting...

Andy Carroll ligner ny mand i West Ham

(Before I continue, some breaking news to tell you about. Liverpool striker Andy Carroll is in London to finalise a season-long loan move to West Ham. The 23-year-old England international is expected to undergo a medical in the next few hours)
Kilde BBC

Godt nok får de mere plads nu Liverpool, men vel ikke så mange penge da det kun er en låne aftale, må indrømme kender ikke lige til Liverpool økonomi for tiden
men vel ikke noget man kan gå ud og hente Llorente for. Fordi Llorente SKAL jo osse finde en ny klub her og nu han er en hadet mand pt i Aletic Bilbao hvor tror i han ender ??

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Aug 2012, 21:49 »

Så ligner det at Bendtner bliver Juve spiller http://www.footballworld.dk/Nyheder/Fremvis.aspx?735786 ærgeligt det ikke bliver til et køb synes jeg, men okay bedre end ingenting...

Det sjove, er are at Juve har fået en masse fans der har skrevet på deres hjemmeside, at de synes Bendtner er alt for dårlig, og han ikke skal til klubben Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010