home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury  (Læst 31908 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #45: 17 Aug 2012, 13:09 »

Lidt skidt at det efterhånden hedder 11 - 8 i Liverpool favør... Men super med den opmærksomhed bloggen får Wink
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #46: 17 Aug 2012, 15:03 »

Hvad søren - hovsa! Ny blog.
Håber at i får kørt den længere end den sidste Smiley

Jeg følger selvfølgelig med Wink

Btw... go Liverpool.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #47: 17 Aug 2012, 15:48 »

Goooners
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #48: 17 Aug 2012, 16:07 »

12-9 til The Reds Smiley

Skovlyst.... Den SKAL bare køre meget længere end den sidste... Tror også vi begge er ret sikre på at den gør det Smiley
Logged


Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #49: 17 Aug 2012, 16:09 »

Gunners!
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #50: 17 Aug 2012, 17:10 »

Så blev det 12 - 10...

Og som TripleX9 siger så skulle denne blog gerne fortsætte længere... for nu det er vores respektive favorithold, så er lysten til at game også langt større.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #51: 17 Aug 2012, 18:37 »

Jeg følger med! YNWA!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #52: 17 Aug 2012, 18:51 »

ARSENAL <3
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #53: 17 Aug 2012, 19:18 »

Gunners
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #54: 19 Aug 2012, 02:14 »

Så er vi vidst på 13 - 12 Smiley

Der har været en smule stilstand i updatesne, men der er planer om nogle stykker i morgen (søndag)...

Kan røbe at vi i savet er nået til midten af 2. sæson Smiley Så vi har noget at arbejde med...
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #55: 19 Aug 2012, 06:03 »

Som United fan kan jeg ikke andet end at holde med Arsenal når den anden mulighed er Liverpool  Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #56: 19 Aug 2012, 11:17 »



Mølby is The King


Min kritik inden sæsonen er totalt gjort til skamme! Jan Mølby har gjort det ikke mindre end fantastisk. Her på årets sidste dag, må jeg overraskende nok spise min egen svedige LFC cap i beundring over, hvad han har præsteret sammen med holdet. Vi fører Premier League, Vi er med i begge cupturneringer, og spillerne gør det fortræffeligt. Hold kæft jeg håber, det fortsætter på denne måde hele forårssæsonen.

Det føltes som om, at vi fik en tvivlsom start på sæsonen, men når man nu kigger tilbage og ser, at vi kun har tabt 2 kampe i ligaen, så er det sgu ret godt gået. Med duoen Damiao og Rondon på toppen, har vi været rigtigt målfarlige, og sikke et par indkøb. Styrken på holdet vises til dels også ved at Skrtel er nummer 3 på topscorerlisten, med 13 mål indtil videre.

Kampen om titlen ser lige nu ud til at blive mellem de to stærke Manchester hold, og så selvfølgelig The Reds. Chelsea, Arsenal og Tottenham roder helt uden for top 7. Jeg håber, Mølby kan bevare gejsten i truppen, og virkeligt bruge denne "herbstmeister" titel, til noget. Ja ja, jeg ved godt det kun er i Tyskland man bruger den titel, men fuck det... Liverpool FC er den første Herbstmeister i England Wink

Transfervinduet står også for døren, og jeg har ærligt talt ingen ide om, hvad Mølby har tænkt sig. Det er klart vi kan forstærkes på mange pladser, men der er også noget, som hedder økonomi. Jeg ved at klubben gerne vil sælge flere løntunge spillere, men grundet den økonomiske krise rundt omkring i verden, er det utroligt svært at sælge spillere for de penge, som man kunne for bare et par år siden.


Nick Walden ~ YNWA



« Seneste Redigering: 19 Aug 2012, 11:20 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #57: 19 Aug 2012, 14:40 »



Kom nu igang!



For fanden da Bergkamp, hvorfor roder vi rundt hernede efter en halv sæson? Vi hører da bestemt ikke til nede i midten af tabellen. Men vores blandede resultater gør jo at vi er endt der. Det hjælper os selvfølgelig heller ikke at både van Persie, Gibbs, Sagna og Callejon alle er skadet for tiden. Men det burde vi jo kunne håndtere med de indkøb der blev lavet i sommers. Men sådan ser det ikke ud. Asamoah ser ud til at være den der er faldet bedst til, på nuværende tidspunkt, men det ville også lune gevaldigt at Lewandowski skød sig varm. For så kunne vi måske lukke den type opgør, hvor vi indtil videre har smidt point.

Det ser dog også ud til at Bergkamp nu ved, at der skal laves om på resultaterne. Der skal hentes point i Ligaen, for ikke at miste de vigtige Champions League pladser fuldstændigt. Så opholdet i de hjemlige cupturneringer er vidst en stakket frist. Selvom vi formåede at tæve The Blues 4 – 1 på Broen, i Ligacup kvartfinalen. Noget der fik lov at varme nøjagtigt tre dage! For så modtog vi en lussing med modsat fortegn, da vi gæstede broen igen. Det var helt sindsygt at se på! Det sku næsten lige før jeg hellere havde set de resultater byttet rundt. For så havde vi fået tre fine skalpe i Ligaen. For både United og Spurs blev besejret tidligere på måneden, og de røde djævle led endda nederlag i egen hule. Men det er vel blot beviset på at vi ikke er kontinuerlige nok i ligaen. Det ene øjeblik vinder vi over en stor modstander, for i stedet i næste nu, at smide point imod en mindre modstander. Q.P.R. burde vi jo kunne klare, når vi kan vinde over United og Spurs, men nej, ak nej.

Rygtebørserne arbejder da også på højtryk for tiden, om Bergkamp han får lov at blive eller ej. Men det ser ud til at bestyrrelsen tror på deres nye manager, i hvert fald lidt endnu. For det ser ud til at Podolski meget snart vil slutte sig til truppen, i håb om at dette vil kunne vende udviklingen med en masse mål. I hvert fald har han scoret ret så mange i Bundesligaen. Hvilket vi nok også frå brug for nu vi skal møde Bayern i Champions League. Her hjælper det ikke så meget at vi kun har mistet point på Amsterdam Arena.



Go Gunners! We need it! – Phil Pearson


Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #58: 19 Aug 2012, 14:45 »

Som United fan kan jeg ikke andet end at holde med Arsenal når den anden mulighed er Liverpool  Wink

Forstår godt din problematik der...  Grin  crazy

Men takker dig for at du udligner den bias der har været imod L'Pool de sidste par dage Wink

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #59: 19 Aug 2012, 17:35 »



Fantastisk periode


Fuck hvor går det godt lige nu. En fantastisk periode vi har været igennem nu. Holdet er blevet forstærket i transfervinduet, og har vundet rub og stub de sidste to måneder med en målscore på hele 45-8 for 15 kampe. Vi har vundet sæsonens første pokal, ja den første pokal i lang tid, sådan føles det. Jeg er i ekstase over, hvad Mølby har fået det her hold til, vi spiller nærmest brasiliansk fodbold lige nu.

I ligaen indtager vi stadigt 1.pladsen (og vi forlader den ikke Wink ), 9 point har vi ned til Manchester United på 2.pladsen. Livet i Liverpool er bare fantastisk lige nu. Med kun 9 kampe tilbage af sæsonen, begynder jeg sgu lige pludseligt at drømme rigtigt stort Smiley

Den første pokal kom i hus i Liga-cuppen, hvor vi i sikker stil vandt over The Toons. Dejlig triumf for alle omkring klubben, og jeg kan garantere at vi fans fejrede det i flere dage.

På transfersiden har vi hentet to solide midtbanespillere ind. Marek Hamsik er ankommet fra Napoli, og den måske knap så kendte Mark Noble er ankommet fra West Ham. To klare forstærkninger til midtbanen, hvor vi dog er ved at have rigtigt mange spillere. Klubben forsøger konstant at komme af med spillere, men selv til priser langt under niveau, sker der intet. Stewart Downing og Jordan Henderson virker ikke til at have den store fremtid i klubben, men det virker heller ikke til at der andre klubber, som står i kø for at få fingre i dem. Jeg har aldrig set et transfermarked så dødt og forsigtigt som i disse år.

Jeg tror fandme på at Mølby's drenge kan hive titlen hjem, og ja hvorfor ikke også FA-cuppen. Kom så Mølby! Giv os alle 3 trofæer!

Nick Walden ~ We are the The Red Army


Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010