home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury  (Læst 31914 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #60: 19 Aug 2012, 18:13 »

Det er ikke godt Highbury, du kan da ikke tillade dig at lade Liverpool stikke af!!!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #61: 19 Aug 2012, 21:23 »

Det er ikke godt Highbury, du kan da ikke tillade dig at lade Liverpool stikke af!!!

Heller ikke med min gode vilje... Så meget kan jeg sige med det samme.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #62: 19 Aug 2012, 22:03 »



Hmm...



Jeg hader at have ret indimellem. Holdets deltagelse i cupturneringerne var desværre en stakket frist i denne sæson. I Ligacuppen blev Newcastle vor bøddel, imens at det var Leeds der overraskede i FA Cuppen. Det er sku ikke godt nok. Hvilket jeg dog tror at Bergkamp også er klar over. Det eneste der holder ham fast i stolen for tiden er og bliver resultaterne i ligaen. Her er der kun tabt point to gange i de seneste syv opgør. Nederlaget til ligaens dukse fra Liverpool var endda kun et smalt 1-0-nederlag på Anfield.

I Champions League er det ved at være ret så hårdt at være fan af the Gunners. For Bayern München kørte rundt med os i store dele af kampen. Så til trods for at vi fik scoret to udebanemål, så skal der nok et mirakel eller flere, til at vi kommer videre efter returen hjemme på Emirates. Det sagt selvom at vi står til at få Wilshere tilbage snart, og Vermaelen er også vendt tilbage til holdet.

På transfersiden gjorde Bergkamp alvor af rygterne om at hente Kölns stjerneangriber Lukas Podolski. Et kærkomment indkøb hvis chancen for Champions League næste år, skal blive en realitet. Den grønne manager, gør da i det mindste et forsøg på at lappe hullerne i skuden her. Hvilket købet af John Obi Mikel også viser, da han skal hjælpe Song med at lukke den defensive midtbane ned. Hvilket jeg håber han kan, selvom Chelsea solgte ham underligt billigt.

Jeg frygter dog at de nye indkøb ikke er nok. Bergkamp er nødt til at revurdere sit spilsystem, og eventuelt spille med to mand på toppen, i stedet for at holde fast i den ene angriber vi har nu. Men det bliver nok svært, for van Persie er skadet alt for ofte, og Lewandowski ser mere og mere modløs ud hele tiden. Det er snart ved at være nogle kampe siden han sidst sendte bolden i nettet.

"Slut med skader, velspillende nyindkøb og en god portion held, og så er vi måske på vej til Bergkamps mål om en top fire placering."




Go Gunners! We need it! – Phil Pearson


Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #63: 19 Aug 2012, 22:07 »

Podolski og Mikel er gode køb, håber at skuden vender, og top-3 måske endda nåes Opstemt

Kan da også lige nævne, at jeg godt kan lide layoutet, det fungere rigtigt godt med den her slags updates, og der kommer masser af dem, KIU!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #64: 20 Aug 2012, 01:32 »

Podolski og Mikel er gode køb, håber at skuden vender, og top-3 måske endda nåes Opstemt

Kan da også lige nævne, at jeg godt kan lide layoutet, det fungere rigtigt godt med den her slags updates, og der kommer masser af dem, KIU!

Ja, men der skal da vidst også gode indkøb til for at rette op på det her Wink

Takker for de rosende ord... er rart at høre hvad folk synes om det vi skriver. Vi har i hvert fald selv meget sjov med det her save, og håber at i der læser med også kan føle det bar en smule ud fra hvad vi skriver... At jeg så pt. har et lille projekt med at rette klubbens kurs er noget helt andet. Men stillingen har jo set meget værre ud end nu... Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #65: 20 Aug 2012, 14:15 »



Smerteligt



Av av av hvor det gør ondt. Det er så det skær i hjertet af smerte, ja det nærmest forbløder efter dette smertefulde øjeblik. En syngende lussing leveret af et ualmindeligt velspillende Tottenham mandskab på White Hart Lane. Ikke nok med det var et katastrofalt stort nederlag, så skete det fordi en tidligere arsenalspiller var i ualmindeligt godt målhumør. Adebayor var manden i centrum, da han med en hattrick afsluttede afklapsningen af vores unge drenge. Den tunge togoleser maste sig igennem vores kæder og lod sig ikke påvirke af det kaos han slæbte med sig, på vej ned mod sine tidligere holdkammerater.

Dette nederlag kom endda blot to runder efter at holdet havde fået en lektion i det nordengelske. For her var Newcastle i hopla. De leverede et sandt svendestykke da de med lidt held fik banket hele fire mål ind bag en sagesløs polsk målmand. Det får en til at tænke om Szczesny måske skulle have været fisker i stedet for målmand, for han har en tendens til at fange en masse ting i sit net, desværre.

Heldigvis har der også været ting at glæde sig over. Bayern gæstede i starten af måneden Emirates. Her lykkedes det dem at score mål igen, men alligevel lykkedes det The Gunners at hive en sejr hjem. Men med kun 3 – 2 så var det ikke nok, da det samlede resultat blev 5 – 7 til Bayern. Derudover så modtog City også et vigtigt nederlag, der har været med til at sikre at Arsenal nu ser ud til at blive i top fire. Måske endda på en tredjeplads, hvis alt går vel, hvilket vil betyde at der er sikret deltagelse i Champions League næste sæson.  Lidt af et mirakkel efter denne sæson, som på mange punkter har været helt håbløs. Og ja, det gør stadig ondt at tænke på kampen imod Spurs, Av av av det gør ondt.


Go Gunners! We need it! – Phil Pearson


Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #66: 20 Aug 2012, 21:31 »



CruiseControl


Sikke en stemning, der er i hele byen. Måske ikke alle steder i byen, men helt sikkert i den røde del af Liverpool. Holdet er nærmest på CruiseControl frem mod Premier League-titlen. 12 point er der ned til nummer to, og hele 19 point ned til Arsenal på 3. pladsen. Begge hold har dog spillet en kamp mindre. Guderne fra Anfield virker ustoppelige, og det skyldes ikke mindst manager Jan Mølby, som også er blevet kåret som månedens manager de sidste 4 mdr. i træk.

Ikke nok med at drengene har sikker kurs mod titlen, de har også kvalificeret sig til semifinalen i FA-cuppen. Her venter Tottenham. Det skal nok blive en meget tæt kamp om den eftertragtede finaleplads i den prestigefyldte cup-turnering.

Der er ingen tvivl om, at det her er fantastisk. Næste år skal vi spille Champions League igen, gud hvor har den turnering dog været savnet på Anfield. Som holdet ser ud nu, og med den harmoni, der er i truppen, har jeg troen på, at vi kan kæmpe med om pokalen med de store ører allerede næste år. Det er klart et par forstærkninger vil lune, men jeg tror virkeligt, at vi er tilbage i toppen. Det gælder både engelsk og europæisk fodbold.

Økonomisk får vi også lidt af en indsprøjtning, ved at vinde div. turneringer, og man kan jo håbe ejerne også får øjnene op for at klubben virkeligt er værd at satse stort på, så vi kan stadfæste os som ikke bare verdens bedste klub i vores øjne, men i alle andres også. Ja, det er store ord, men jeg drømmer sgu stort nu! Smiley

Jeg håber klubben forlænger med den tidligere meget udskældte manager ( jeg var i hvert fald ikke vild med ham jo ), og laver en laaaang kontrakt med ham. Jan Mølby kan bringe den her klub helt helt helt op i toppen. Jeg tvivler ikke længere!

Nick Walden ~ Jan Mølby You Will Never Walk Alone



Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #67: 26 Aug 2012, 09:26 »

Får vi snart afslutningen på sæsonen?  Rullende Øjne Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #68: 26 Aug 2012, 19:31 »

Får vi snart afslutningen på sæsonen?  Rullende Øjne Peace

Det kan du tro i gør Smiley.... går nok en time eller noget, så kommer den op:)

Vi har haft lidt travlt de sidste dage, så derfor er der gået lidt tid Smiley
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #69: 26 Aug 2012, 19:39 »

Fantastisk Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #70: 26 Aug 2012, 20:19 »



Amazing Season


En hel fantastisk sæson er overstået. Sæsonen blev afsluttet med en triumf i FA-cupfinalen mod Manchester United. Vi klaskede de røde fra Manchester med 2-0 i finalen, og dermed kom den 3. pokal ud af 3 mulige i hus. Det er sgu en såkaldt drømmesæson, og jeg tvivler på, at nogen som helst, kunne have forudset det her. Det er helt vildt, og det er så fedt for alle os fans, og selvfølgelig også for alle de fantastiske spillere.

Mølby har virkeligt gjort et formidabelt stykke arbejde i hans første sæson. Mesterskabet blev vundet i suveræn stil med hele 11 point ned til Man. U. og hele 22 point ned til Arsenal på 3.pladsen. The Reds var i en klasse for sig denne sæson. Den fantastiske sæson gør også, at vi forhåbentligt kan forstærke truppen yderligere til næste sæson, hvor den store Champions League turnering igen har deltagelse af "Gudeholdet".

Klubbens økonomi blev også en smule forbedret, med et overskud på ca 100 mill. DKR. for den netop overståede sæson. Der er stadigt meget arbejde økonomisk, men hvis resultaterne fortsætter på denne måde, er der ingen tvivl om, at vi er på rette vej, og måske snart kan udvide Anfield Road en smule.

Jeg glæder mig som en lille dreng til næste sæson, og den kan slet ikke komme hurtigt nok. Det bliver de fedeste aways i både Champions League og Premier League. Angående transferrygter, så lyder det allerede til at vi bliver godt forstærket både i forsvaret og på midtbanen. Navne som Busquets, Martinez og Hummels har allerede lydt i diverse medier, så det bliver spændende at se, hvor meget der holder stik, når vi når så langt.

Nick Walden - Have a great summer




« Seneste Redigering: 26 Aug 2012, 20:26 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #71: 28 Aug 2012, 17:52 »



Looking back...



Det lader til at Bergkamp lægger op til en vind eller forsvind sæson efter at det blev til en tredjeplads i sidste sæson. Klart distanceret af Liverpool der vandt, og United der blev toere. Men set i forhold til de skader holdet måtte kæmpe med, så skal vi vel prise os lykkelige over at nå en top fire placering.  Det hjalp da heller ikke på nerverne at Bergkamp var placeret på tribunen til den sidste kamp i ligaen. Og jeg føler med ham for der var sku’ noget uldent ved dommerens kendelser i kampen før. Podolski var på ingen måde offside.

Men nu ser det ud til at Bergkamp handler ind til noget der ligner en vind eller forsvind sæson fra hans side. Han formåede at snuppe Cavani for næsen af Liverpool, og så overraskede han da også alt og alle da han hentede Özil for noget der i det tilfælde må betragtes som småpenge. Det lader til at Bergkamp har haft en føler ude, så han kunne slå til før alle andre. Ja faktisk har Bergkamp formået at hente flere store navne for næsen af andre Premier League men han har husket noget af Wengers økonomiske plan, for der er bestem også blevet solgt ud. Og de få folk der ikke er blevet solgt med det samme er blevet lejet ud, og rygterne forlyder at det er med købsoptions.

Jeg håber blot at Bergkamp kan få det hele til at spille sammen. Han har skiftet lidt for meget rundt i taktikken. Hvis han blot kan finde en taktik der virker, så ville det måske også give bedre resultater. Men indtil da så er der blot tilbage at vente på den nye sæson går igang. Hvem ved, måske det kan blive til noget. Hvis ikke så viser det måske blot at manageren har været for grøn i det.



Go Gunners! We need it! – Phil Pearson


Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #72: 28 Aug 2012, 18:00 »

Kanon mesterskabet endte, hvor det skulle!  Cool

Godt arbejde TripleX9!!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #73: 28 Aug 2012, 18:05 »

Kanon mesterskabet endte, hvor det skulle!  Cool

Godt arbejde TripleX9!!

Heeh, da godt der er nogen der er glade for det resultat der. Er sikker på han snyder med den taktik han benytter Wink

Må bar kæmpe hårdere i den kommende sæson.




Alle kommentarer er velkommene, og i må meget gerne komme med mere end blot tilkendegivelse af tilhørsforhold Opstemt Ros og Ris modtages lige så glædeligt.

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #74: 28 Aug 2012, 18:16 »

Kanon mesterskabet endte, hvor det skulle!  Cool

Godt arbejde TripleX9!!

Takker Hansen, glad for nogen har bemærket den fantastiske sæson, hvor hele England og ikke mindst Sir Highbury, blev sat totalt til vægs Wink

Haha Highbury, du må bare erkende, at den taktik er for vild Peace... Held og lykke i sæson 2, du får brug for det Wink
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010