home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Afsluttet - #18 - Uglerne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Afsluttet - #18 - Uglerne  (Læst 25358 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: #9 - Uglerne
« Svar #30: 07 Aug 2012, 15:52 »

AB igen på sejrskurs
Det er hele 7 kampe siden vi sidst vandt en kamp i Betsafeligaen, så nu var det på tide at prøve det igen. Og hvorfor ikke gøre det mod holdet, som sidder tungt på førstepladsen? Vi spillede FC Vestsjælland ud af banen store perioder af kampen, og vores ældre angriber Borgvardt viste for en gangs skyld højt niveau.

Jamel Johnson lagde en perfekt aflevering i dybden til Borgvardt, og så var det jo bare at afslutte sikkert - noget han ikke har været god til resten af sæsonen - men det her gang lykkedes det perfekt.

Lige før halveg scorede Rasmus Thelander på hovedstød. Noget han har gjort tre gange i ti kampe i Betsafeligaen, og hele fire gange i tre kampe i Pokalturneringen. Herefter ville jeg bare holde føringen. Desværre lavede vores målmand en kæmpe fejl, han kunne slet ikke se indlæggets retning, så han gik nærmest ud af målet, og så stod en Vestsjælland spiller helt fri til at score uden keeper. Vi holdte heldigvis igen resten af kampen, og en vigtig sejr. Jeg krydser fingre med vi stadig kan være med i toppen. Vi får at se hvordan det ser ud mod Viborg i næste kamp.

S T I L L I N G E N

Svartovich
Gæst

Sv: #10 - Uglerne
« Svar #31: 07 Aug 2012, 17:12 »

AB gennemtæsket af 2. divisionshold
Ingen chance. Vores spillere havde ikke en eneste reel chance hele kampen. Jeg prøvede alt, jeg prøvede at spille offensivt, kontra osv., vi blev udspillet, og tabte 0-3. Vores hold var til grin hele kampen. Helt forfærdelig præstation. Ord kan ikke beskrive hvor ringe det var. De virkede så ligeglade, de ramte ikke hinanden med afleveringerne, og forsvaret sejlede, og dækkede slet ikke op. Sådan en kamp giver virkelig en lyst til at forlade lortet, men det er jo bare pokalturneringen så det går nok.

Vi tabte desuden også vores sidste udekamp mod Viborg. Jeg kan slet ikke få styr på holdet lige for tiden. Jeg håber også vi kan opnå fuldtidprof om ikke for mange sæsoner, for det gør en ekstremt stor forskel. Men vi må bare op på hesten igen - eller noget.

S T I L L I N G E N

Guldbrand
Blogmester

« Svar #32: 07 Aug 2012, 17:19 »

Ærgerligt med nederlagene til Thisted og Viborg. Der er bare ikke noget værre, end når man kommer ind i en dårlig periode, hvor selvtilliden blandt spillerne falder drastisk for hver kamp der går.. Jeg er selv midt i sådan en periode, så jeg ved hvor frustrerende det er..  ticked off

Ellers en dejlig, lækker og overskuelig blog du har gang i   Peace

Svartovich
Gæst

« Svar #33: 07 Aug 2012, 17:23 »

Ærgerligt med nederlagene til Thisted og Viborg. Der er bare ikke noget værre, end når man kommer ind i en dårlig periode, hvor selvtilliden blandt spillerne falder drastisk for hver kamp der går.. Jeg er selv midt i sådan en periode, så jeg ved hvor frustrerende det er..  ticked off

Ellers en dejlig, lækker og overskuelig blog du har gang i   Peace
Ja det virkelig nedern. Det er helt vildt så meget mit hold svinger. I starten af sæsonen smadrede jeg bare alt og alle, men en dårlig kamp har gjort at vi spillemæssigt aldrig har kunnet komme tilbage. Det helt utroligt.

Og tusind tak for roserne mht. til bloggen. Smiley

Svartovich
Gæst

Sv: #11 - Uglerne
« Svar #34: 07 Aug 2012, 17:59 »

GULDFUGL TIL AB
For nogle uger siden spottede jeg unge Cheick Fofana, da han havde scoret hele 9 mål i 4 kampe, og hattrick i sin debut for et afrikansk hold. Jeg ville gerne se lidt nærmere på ham, og da han pludselig blev fristillet af sin klub, fik jeg ham på prøve. Viborg var hurtige med at tilbyde ham kontrakt, men han valgte heldigvis mig, og det ser ud til at han kan blive klubbens stjerne i fremtiden.

Spilleren har fået en 3-årig kontrakt, og jeg tror han bliver mange millioner værd om nogle år. Jeg vil give ham en chance oppe på toppen, for en af vores store problemer denne sæson har været farligheden foran mål. Det kunne være lækkert hvis han har noget målnæse.

★ CHEICK FOFANA ★

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #35: 07 Aug 2012, 18:16 »

GULDFUGL TIL AB
For nogle uger siden spottede jeg unge Cheick Fofana, da han havde scoret hele 9 mål i 4 kampe, og hattrick i sin debut for et afrikansk hold. Jeg ville gerne se lidt nærmere på ham, og da han pludselig blev fristillet af sin klub, fik jeg ham på prøve. Viborg var hurtige med at tilbyde ham kontrakt, men han valgte heldigvis mig, og det ser ud til at han kan blive klubbens stjerne i fremtiden.

Spilleren har fået en 3-årig kontrakt, og jeg tror han bliver mange millioner værd om nogle år. Jeg vil give ham en chance oppe på toppen, for en af vores store problemer denne sæson har været farligheden foran mål. Det kunne være lækkert hvis han har noget målnæse.

★ CHEICK FOFANA ★

Fed blog.. Har selv en mindre kærlighed til AB og har haft nogle fede saves med dem. Det kunne godt ligne at du har fundet en ny Zidan Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #36: 07 Aug 2012, 18:18 »

Fed blog.. Har selv en mindre kærlighed til AB og har haft nogle fede saves med dem. Det kunne godt ligne at du har fundet en ny Zidan Smiley
Lige præcis, jeg tænkte præcis det samme med Zidan! Smiley

Og mange tak for rosen forresten Smiley
« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 18:22 af Svartovich » Logged

Svartovich
Gæst

Sv: #12 - Uglerne
« Svar #37: 07 Aug 2012, 20:00 »

Nyindkøb retur igen
Efter blot en halv sæson har jeg valgt at skille mig af med Anders Kaagh og Allan Bogvardt, som jeg selv indkøbte pågrund af vores desperate angriber situation. Kaagh nåede at score ét enkelt mål i otte kampe, og Allan fik scoret 4 mål i 14 kampe, hvilket er ok, men jeg synes at han var alt for svingende i niveau.

Kaagh har taget et skridt ned ad stigen. Han tørner fra 5. januar ud for Hvidovre i 2. division Øst, hvor vi for nogle uger siden købte Jonas Rasmussen fra. Før vi købte Kaagh var han også topscorer i 2. division, så mon ikke han bare skal blive dernede, i hvert fald for nu.

Så har vi Allan. Vi fik ham bragt hjem fra Sverige for 80.000 kr. Det har vist sig at være spild, for han har scoret nogle få perler, men med den erfaring er hans bundniveau uacceptabelt. Han er derfor røget et skridt op ad stigen, ihvertfald hvis man ser på liga, da HB Køge har hentet angriberen gratis.

Jeg tvivler stærkt på at det bliver mere end et par mål for ham i Superligaen, især når han skal spille for HB Køge, som faktisk overraskende lægger på 10. pladsen, med 4 point til stregen.

Vi ser på om en mulig ny angriber er mulig, men jeg vil være meget kræsen denne gang, da vi allerede har en udemærket angriber i Offenberg, Heeris og ikke mindst vores lille tekniker Fofana.

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 07 Aug 2012, 20:07 »

Du går da helt amok med updates Opstemt Men kan lide det  Thumbs Up

Liverpool, Dortmund, AGF

Svartovich
Gæst

« Svar #39: 07 Aug 2012, 20:09 »

Du går da helt amok med updates Opstemt Men kan lide det  Thumbs Up
Jeg ved det godt, det faktisk ikke med vilje. Men jeg kan godt skrue lidt ned for dem hvis nogle ikke kan overskue det? Smiley

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 07 Aug 2012, 20:21 »

Jeg har i hvertfald slet ikke problemer med at følge med.

Liverpool, Dortmund, AGF

Svartovich
Gæst

Sv: #13 - Uglerne
« Svar #41: 07 Aug 2012, 20:29 »

Marc Olsen hentet i Hvidovre
Vi har netop "foræret" Hvidovre Anders Kaagh, og nu har vi både hentet Jonas Hebo Rasmussen og Marc Olsen den modsatte vej. Marc er ekstremt god teknisk, og har nogle egenskaber, som vi mangler i truppen. Han er også ret målfarlig af en kant og være, og det manglede vi også meget i sidste sæson.

Venstrekanten startede i Brøndby, hvor han nåede at få 8 kampe, og score et enkelt mål. For at få sin karriere på skinner drog han til Sønderjyske, men deres daværende træner Carsten Broe bruge ikke fløje i sin formation, kun wingbacks, så Marc blev kun brugt en sjælden gang, og så var det som angriber, hvilket ikke er hans stærke position.

Han var nød til at spille fast, så han satte Superliga til side, og valgte 1. divisionsklubben Hvidovre hvor han nu har spillet fast i 3½ sæson, inden vi snuppede ham. Et enkelt år midt i sin Hvidovre spillede han dog i Australien, men kom tilbage, som sagt allerede efter et år.

Som det ser ud før sæsonstart er han førstevalg, da jeg ikke føler Marc Dal Hende har levet op til mine forventninger, og hverken ham eller Gunnar Zachariasen kan nå ham til sokkerne, mht. det tekniske niveau.

MARC OLSEN

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 07 Aug 2012, 21:25 »

God signing, han er en god tekniker Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Svartovich
Gæst

« Svar #43: 07 Aug 2012, 21:26 »

God signing, han er en god tekniker Smiley
Ja det også det han er blevet signet på. Smiley

Svartovich
Gæst

Sv: #14 - Uglerne
« Svar #44: 08 Aug 2012, 02:23 »

Tidligere Chelsea talent - nu i AB
Vi er begyndt at samle på kæmpetalenter der tager til udenlandet, og vender hjem uden at slå igennem. Først var det Jonas Hebo Rasmussen (tidligere Arsenal) der blev hentet, og nu Morten Nielsen som er tidligere Chelsea spiller. Vi har forsøgt at hente Morten til siden jeg blev ansat, men har ingen interesse haft før nu, hvor han fik en mislykket prøvetræning i Esbjerg.

Grunden til at jeg satser på ham istedet for vores lille tekniker Fofana, er fordi jeg har opdaget at Fofana er langt bedre på fløjen, hvor han også er lysegrøn. Fofana's teknik, flair, indlæg osv. er perfekt, men afslutningerne halter så da vi fik muligheden for at få Morten, som er lynhurtig og meget målfarlig, slog vi til.

Morten Nielsen der som ung spillede i KB, fik som 16-årig mulighed for at skrive kontrakt med storklubben Chelsea. Frank Arnesen som var daværende talentchef, har senere udtalt at han på det tidspunkt var Danmarks uden tvivl største talent.

Morten slog aldrig igennem, og blev leget ud til en svensk klub ved navn Landskrona BoIS hvor han formåede at score to mål i ni kampe. Sæsonen efter lejeaftalen hentede AZ Alkmaar Morten Nielsen, og lejede ham også ud til Landskrona hvor han sjovt nok igen fik ni kampe og scorede to mål.

Han slog heller aldrig igennem i Holland, og vendte hjem til Danmark. Han skrev kontrakt med FC Midtjylland, men han nåede kun at få to kampe og nul mål. Da hans kontrakt var færdig hos Midtjyderne var han på "Free Agent", og som sagt udnyttede vi det, selvom det tog noget tid at overtale ham. Jeg er helt sikkert på at et angreb med Marc Olsen på venstre wing, Fofana på højre wing og Morten Nielsen helt fremme bliver en klar forstærkning fra første halvsæson, hvor vi til tider havde svært ved at score.

MORTEN NIELSEN

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010