home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Forslag til udråb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Forslag til udråb  (Læst 6037 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til udråb
« Svar #15: 05 Aug 2012, 17:42 »

Den er god nok. Jeg har tjekket.

I så fald: I stand corrected Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forslag til udråb
« Svar #16: 06 Aug 2012, 11:33 »

Der tager du fejl.

Udråbet gør at tempoet bliver højnet, ligesom alle spillere bliver sat til fuld "skærme af". Derudover mandsopdækker alle spillerne samt markerer tæt.

EDIT: Jeg kan åbentbart ikke linke til den side; men brug google, søg på hassle opponents og vælg første link.
Tak PtrN, jeg har selv aldrig set det på skrift, men da "shouts" blev implementeret undersøgte jeg hvordan samtlige shouts fungerede på mine spilleres indstillinger og skrev dem ned. Papiret er dog væk, men kunne nemlig også huske alle stod til at skærme af over hele banen, som den vigtigste ingrediens.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til udråb
« Svar #17: 06 Aug 2012, 11:38 »

Tak PtrN, jeg har selv aldrig set det på skrift, men da "shouts" blev implementeret undersøgte jeg hvordan samtlige shouts fungerede på mine spilleres indstillinger og skrev dem ned. Papiret er dog væk, men kunne nemlig også huske alle stod til at skærme af over hele banen, som den vigtigste ingrediens.
Ingen årsag.
Logged

welbz is dat guy

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forslag til udråb
« Svar #18: 06 Aug 2012, 11:46 »

Hvis man spiller bredt og gennem midten betyder det så ikke bare at man står længere fra hinanden i kæderne således at man skaber mere plads? Fordi det synes jeg jo går fint hvis man spiller offensivt, selv gennem midten, da man så vil forsørge at strække modstanderens forsvar lidt fra hinanden for at finde huller man kan løbe i.
Derimod tror jeg at hvis man spiller smalt så prøver man at stå tæt i kæderne for at give modstanderen minimum af plads og således tænker jeg at den er bedst til når man spiller defensivt. Men det kan godt være at det er mig der er helt galt afmarcheret her? Smiley
vil ikke mene det er mellem kæderne, men at dine backs/fløje er tættere på sidelinien. Men hvis du fokuserer på at angribe gennem midten, så behøver du jo ikke dine breddespillere, især ikke når du spiller med targetman, da det jo så er ham de skal forsøge at ramme. Men kan godt forstå din pointe - gør det selv nogle gange, men måske mere på automatik end på at tænke grundigt over det - måske mere som et tegn på jeg vil se noget nyt og håbe det virker bedre end dét, der ikke virkede før Thumbs Up
Logged

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forslag til udråb
« Svar #19: 07 Aug 2012, 06:16 »

Det som jeg har erfaret ved at spille på denne måde det er at meget spil går gennem midt men jeg spiller feks med wingback og de bliver sat meget i scene med at spille bredt og de slår den indover. En back som romario bliver sindsygt god sådan her... og spiller tit nærmest som en wing. Og så presser holdet meget højt og agressivt som så tar en del kort med sig
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010