home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1187 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OL-Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: OL-Tråden  (Læst 24165 gange)
DeBuur
Manager

Sv: OL Tråden
« Svar #90: 03 Aug 2012, 23:25 »

Jeg syntes det er dybt usportsligt at lade sig styrte, fordi man ikke har kunnet finde ud af starte! Det er jo bare min mening om det Smiley

Ved at udnytte hullerne i reglementet bidrager de til at gøre sporten useriøs og ligegyldig.

YNWA

Thore
Manager

« Svar #91: 03 Aug 2012, 23:29 »

Det lyder jo til at du har meget stor kendskab til banecyklingen, og så kan jeg jo ikke sidde og sige at det ikke er normalt - men jeg kan simpelthen ikke tro at den regel er til for at man kan lade sig styrte når man får en dårlig start - Det kan godt være det er sådan reglen bruges effektivt, men så er det jo fordi der er et forbund, som ikke har været sin opgave voksen fra start (ligesom badminton forbundet) og fået den del af det fjernet fra start.

Jeg syntes det er dybt usportsligt at lade sig styrte, fordi man ikke har kunnet finde ud af starte! Det er jo bare min mening om det Smiley

Det sker selvfølgelig ikke hele tiden. Men det er bestemt ikke unormalt, og det er nu heller ikke mit indtryk at de skaber harme blandt rytterne, da det ligesom er en del af gamet.
Jeg er dog ikke ekspert på nogen måde, men forsøger at se det så ofte jeg kan.
Det er i øvrigt noget der godt kan få en anbefalelse, 6-dags løb i Ballerup. Det er en rigtig god oplevelse, til en overskuelig pris  Smiley

Nu i den her situation, så skete der vidst også noget med hans hjul, der gik i stykker under starten. Men om det er bekræftet ved jeg ikke.

Jeg er enig i at det er usportsligt, men om det skal straffes hårdt, det syntes jeg ikke.  Generelt så syntes jeg det er svært og stille det op i sort og hvidt når vi snakker sport. Der er mange gråzoner, og det er ikke altid lige optimalt.
Den her regel til banecyklingen er der selvfølgelig, sådan så at hvis der sker i uheld i starten, materielt eller ligende, så kan man godt tage en omstart.
Det er jo sådan set fair nok, men det er klart at sådan noget kan udnyttes.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Anfield Road
Manager

« Svar #92: 03 Aug 2012, 23:40 »

Det sker selvfølgelig ikke hele tiden. Men det er bestemt ikke unormalt, og det er nu heller ikke mit indtryk at de skaber harme blandt rytterne, da det ligesom er en del af gamet.
Jeg er dog ikke ekspert på nogen måde, men forsøger at se det så ofte jeg kan.
Det er i øvrigt noget der godt kan få en anbefalelse, 6-dags løb i Ballerup. Det er en rigtig god oplevelse, til en overskuelig pris  Smiley

Nu i den her situation, så skete der vidst også noget med hans hjul, der gik i stykker under starten. Men om det er bekræftet ved jeg ikke.

Jeg er enig i at det er usportsligt, men om det skal straffes hårdt, det syntes jeg ikke.  Generelt så syntes jeg det er svært og stille det op i sort og hvidt når vi snakker sport. Der er mange gråzoner, og det er ikke altid lige optimalt.
Den her regel til banecyklingen er der selvfølgelig, sådan så at hvis der sker i uheld i starten, materielt eller ligende, så kan man godt tage en omstart.
Det er jo sådan set fair nok, men det er klart at sådan noget kan udnyttes.

Ja det er en god oplevelse for alle andre end os der bor på vejene omkring. Ved store begivenheder (6-dages løb, MGP osv.) er det ikke altid lige sjovt  Wink Jeg tør ikke tænke på hvordan det vil se ud i 2014 når der er VM i badminton  Grin

Men lige for at vende tilbage til emnet så er jeg helt på linje med dig. Usportsligt, men en del af gamet. Det kan man ikke just sige om kinesernes stunt. Det er klart at regler er lavet for at beskytte deltagerne og nogen af dem kan man jo bruge. Sådan er det og det er jo svært at lave om på. Hvis der skal give straf hver gang nogen optræder usportsligt så kommer vi jo hurtigt i krig om hvad der er usportsligt og hvad der ikke er. Se nu f. eks. det Indiske damdouble par der benyttede forvirringen til at nedlægge endnu en klage om "ikke at spille for at vinde". Er det usportsligt. Ja. Skal dét straffes. Synes jeg ikke.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 03 Aug 2012, 23:42 »

Lårt, så røg håndboldkvinderne..

Hala Madrid!

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #94: 04 Aug 2012, 00:04 »

Lårt, så røg håndboldkvinderne..

Fornærmende ringe.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #95: 04 Aug 2012, 02:18 »

Jeg har ikke set det, men for mig lyder det som om ham drengen nede fra lejlighedsblokken, som tabte i sten saks papir som ville have en ommer, fordi han ikke vandt. Just sayin.

Joerli
Ynglingespiller

« Svar #96: 04 Aug 2012, 02:29 »

Den kommentar kan jeg ikke gennemskue.

PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #97: 04 Aug 2012, 02:34 »

nej ok, den tager jeg på min kappe..

Thore
Manager

« Svar #98: 04 Aug 2012, 14:18 »

Så fik vi sku guld! Er normalt ikke specielt meget til roning, men det var da en ganske spændende finale!

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #99: 04 Aug 2012, 20:26 »

http://www.feltet.dk/nyheder/lasse_norman_fem_halvvejs_gennem_omnium/

Det er en rigtig god position til Lasse Norman, i sær når man tænker på at de først skal til hans favorit discipliner i morgen. Det kunne meget vel gå hen og blive en medalje til vores unge rytter i morgen!
Jeg syntes han dummede sig lidt i udskilningsløbet, men okay det er heller ikke hans stærke side.
Det er dog bestemt håb om en medalje i morgen!

Chamberlain15
Manager

« Svar #100: 05 Aug 2012, 10:29 »

Jeg var til fest igår så blev nød til at følge Islands kamp på livescore, men til sidst kunne jeg ikke klare det mere. Jeg bad om fjernsynet blev tændt, og det blev det så, og der var 20 sekunder tilbage. Island var foran med 1. Hold kæft hvor var jeg nervøs. Heldigvis holdte den helt hjem, og så kunne jeg stolt synge national sangen efter kampen efter vi slog verdens bedste håndboldlandshold. Hold kæft hvor er det vildt. Jeg tror på medaljer. Island <3

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #101: 05 Aug 2012, 12:10 »

http://www.feltet.dk/nyheder/lasse_norman_fem_halvvejs_gennem_omnium/

Det er en rigtig god position til Lasse Norman, i sær når man tænker på at de først skal til hans favorit discipliner i morgen. Det kunne meget vel gå hen og blive en medalje til vores unge rytter i morgen!
Jeg syntes han dummede sig lidt i udskilningsløbet, men okay det er heller ikke hans stærke side.
Det er dog bestemt håb om en medalje i morgen!

Så tog Lasse Norman disciplin sejren i 4km individuel forfølgelsesløb og ligger nu på en delt anden plads med 19 point, kun 2 point efter førstepladsen fra Australien!

Følgende ryttere er stadig med om medaljerne:
1   Australia O'SHEA Glenn             17
2   Great Britain CLANCY Edward             19
3   Denmark HANSEN Lasse Norman     19
4   Italy VIVIANI Elia                             20
5   France COQUARD Bryan                 22
6   Germany KLUGE Roger                     24

Den næste disciplin er 15KM scratch, som Lasse vandt til VM, hvorfor der er forhåbninger om han er med i toppen igen, hvad 15 km scratch er ved jeg så ikke, men det kan vores banecykle ekspert Thore måske fortælle lidt om Smiley

Der er stadig god mulighed for medalje, men der skal kun et dårligt resultat til, for at være ude!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Vinokourov
Manager

« Svar #102: 05 Aug 2012, 12:36 »

15 km scratch er en samlet start, hvor det ganske enkelt kommer an på at komme først efter 15 km. Denne disciplin er meget tilfældig og afgøres på en blanding mellem evner og held.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Thore
Manager

« Svar #103: 05 Aug 2012, 12:41 »

Det var rigtig stærkt kørt af Lasse Norman, virkelig flot!
Men jeg skal da lige love for at Clancy kom tæt på til sidst. puha.

Han vandt i øvrigt scratch disciplinen til VM i Melbourne, der hvor han fik en bronze.
Så lad os for dælen da håbe på en god placering igen, for han er jo også rigtig god til den sidste disciplin, hvor han til VM blev 3 eller 4 hvis jeg husker rigtig.

Det kunne altså sagtens ende med en medalje!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #104: 05 Aug 2012, 18:32 »

Så er OL medaljen til Lasse Norman Jensen tættere på:

med 1KM Time Trial tilbage er stillingen således:

1   Denmark HANSEN Lasse Norman   25
2   Italy VIVIANI Elia                           25
3   France COQUARD Bryan           25
4   Germany KLUGE Roger             28
5   Great Britain CLANCY Edward           29
6   Australia O'SHEA Glenn           31

Hvad jeg fornemmer er Lasse hurtigere end Italieneren og Franskmanden, men istedet er det Tyskeren og britten, som kan give de største kvaler! Men der er gode medaljemuligheder. Den afslutningen TT er kl. 19.16 på DR2 Smiley   

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010