home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  OL-Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: OL-Tråden  (Læst 24200 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: OL Tråden
« Svar #60: 03 Aug 2012, 00:10 »

Alle der ikke så første halveg af USA - Nigeria burde skamme sig. Hold kæft et show de fik puttet på. Fantastisk at se på! Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #61: 03 Aug 2012, 00:23 »

Anthony skyder nu 9/11 fra 3 point range og har lavet et godt stykke over 30 point. Tror han har spillet 15 minutter. Hold kæft hvor er det godt det her.

Enzo
Manager

« Svar #62: 03 Aug 2012, 00:38 »

En af de eneste basketkampe jeg har set, men den er fandme vild!

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #63: 03 Aug 2012, 01:01 »

oh shit han er vild!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #64: 03 Aug 2012, 01:07 »

oh shit han er vild!

Han spillede rent faktisk kun 14 minutter i alt - han blev taget ud da han havde ramt 10/12 - og scorede 37 point. Det er helt uhørt  crazy

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 03 Aug 2012, 10:40 »

Nu må der blive ballade i London... http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-03-ny-skandale-v%C3%A6ltede-med-vilje?forside

UCI har ikke tænkt sig at gøre noget. Men for pokker da - man er vel nødt til at følge det eksempel der blev sat i Badminton. Men det er jo farligt når det nu er det britiske hold der er usportslig.

Anfield Road
Manager

« Svar #66: 03 Aug 2012, 11:02 »

Nu må der blive ballade i London... http://sporten.tv2.dk/ol/2012-08-03-ny-skandale-v%C3%A6ltede-med-vilje?forside

UCI har ikke tænkt sig at gøre noget. Men for pokker da - man er vel nødt til at følge det eksempel der blev sat i Badminton. Men det er jo farligt når det nu er det britiske hold der er usportslig.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det her en skandale på samme måde som den anden. Badminton-skandalen handlede jo om at lade sig tabe med vilje. Men ligesom i Badminton er det her noget man tit ser i banecykling. Og det er næsten alle der gør det. Han ser lige at han er ved at få sig en dårlig start og at han er blevet overhalet så derfor lader han sig ganske rutineret falde. Desuden viser billederne at der var noget galt med hans fordæk. Men for at de ikke skal kunne gøre det hele tiden så har man lavet en regel om at det kun er på den den første halve omgang at løbet bliver genstartet hvis der er styrt.

Jeg vil nærmest sammenligne det med at lave et proffesionelt  frispark. Er det usportsligt?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #67: 03 Aug 2012, 11:04 »

Helt enig med Anfield Road. Det sker også til en masse af de andre stævner. Præcis det samme som et proffesionelt frispakr.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #68: 03 Aug 2012, 11:06 »

Ja, det er jo helt til grin.. Det er tydeligt manden vælter med vilje.

Men synes det britiske forbund afværger det godt - "Manden er ikke god til engelsk" Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #69: 03 Aug 2012, 11:34 »

Det er da ikke det samme som et professionelt frispark - det er i hvert fald ikke det, jeg lige ville sammenligne det med.

Det er da uden tvivl usportsligt - og det er vel også derfor briterne har fået Hindes til at trække i land igen på nationalt tv. Men reglerne siger intet om det, og så skal der naturligvis ikke ske noget, andet end at man bør ændre det fremover.

Det er jo på ingen måde fair, at jeg skal tabe penge på at briterne får omstart og Nimke må melde afbud. Skuffet

Anfield Road
Manager

« Svar #70: 03 Aug 2012, 11:39 »

Det er da ikke det samme som et professionelt frispark - det er i hvert fald ikke det, jeg lige ville sammenligne det med.

Det er da uden tvivl usportsligt - og det er vel også derfor briterne har fået Hindes til at trække i land igen på nationalt tv. Men reglerne siger intet om det, og så skal der naturligvis ikke ske noget, andet end at man bør ændre det fremover.

Det er jo på ingen måde fair, at jeg skal tabe penge på at briterne får omstart og Nimke må melde afbud. Skuffet

Nej at du taber penge på det er selvfølgelig ikke fair  Wink

Men jeg vil sammenligne det på den måde at når du ser at du er ved at komme i problemer så ødelægger du det lige for modstanderen. Så er det vel i og for sig også usportsligt. Han lader sig jo ikke tabe med vilje, han omgås bare reglerne på ikke så sympatisk måde.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #71: 03 Aug 2012, 11:47 »

Jeg synes da at det virker til at være fuldstændig det samme som med badminton-spillerne der lod sig tabe med vilje. Cykelrytteren lader sig vælte for at forbedre sine chancer for en god start ligesom badminton-spillerne lod sig tabe for at forbedre deres chancer for en god lodtrækning. Begge dele må da være imod den olympiske ånd for altid at gøre sit bedste og have respekt for sporten. At lade sig falde med vilje lever efter min bedste overbevisning ikke op til denne ånd.

FC Barcelona

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #72: 03 Aug 2012, 12:07 »

Jeg vil nærmest sammenligne det med at lave et proffesionelt  frispark. Er det usportsligt?

Ja - et proffesionelt er usportsligt! Derfor det giver gult kort! - Der bør være en sanktion ved usportslig opførsel. I Denne situation behøver det ikke betyde udelukkelse, men burde være en anden form for straf.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager

« Svar #73: 03 Aug 2012, 12:10 »

Ja - et proffesionelt er usportsligt! Derfor det giver gult kort! - Der bør være en sanktion ved usportslig opførsel. I Denne situation behøver det ikke betyde udelukkelse, men burde være en anden form for straf.

ja det kan jeg egentlig godt følge dig i. Jeg synes bare ikke at man skal sammenligne denne sag med badminton sagen. Det har synes jeg er noget lidt andet.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #74: 03 Aug 2012, 12:51 »

Han spillede rent faktisk kun 14 minutter i alt - han blev taget ud da han havde ramt 10/12 - og scorede 37 point. Det er helt uhørt  crazy

Og de lavede 28(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 3'ere. Det er så overdrevet. Nok den fedeste kamp jeg har set Grin

Manchester United

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010