Quixotry
|
|
Hvilken 4x100 meter finale. Det er vel tæt på at være en ren sensation at Frankrig nappede guldet foran USA. Men fantastisk svømmet af Yannick Agnel som på alle måder satte superstjernen Ryan Locthe på plads.
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Så fik vi den yngste vinder hidtil i dette års lege. Hun vandt 100m brystsvømning og er samme årgang som mig (1997). Jeg synes at det er utroligt at tænke på at hun er lige så gammel som mig.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
Risom
|
|
Så fik vi den yngste vinder hidtil i dette års lege. Hun vandt 100m brystsvømning og er samme årgang som mig (1997). Jeg synes at det er utroligt at tænke på at hun er lige så gammel som mig.
Fuldstændig enig. Total surrealistisk. Respekt til hende!
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Lochte og Phelps er overvurderet. Den største stjerne indenfor svømming er Yannick Agnel. Men vanvittigt af litaueren.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Jeg vil sige at Danmark har fået en fremragende start på disse lege. Guldfireren kom overbevisende videre til finalen og på rostadionet imponerede Fie Udby også. I Badminton har alle danske spillere indtil videre gjort det godt, og især i doublerne har parene imponeret. På vandet fortsætter Jonas Høgh med at imponere og vandt også i dag den 5. sejlads. Også 49´eren har en god chance for at hive medalje hjem. I svømning har vi endnu vores bedste kort på hånden, så der er også medalje chance. I Bordtennis er Michael Maze også godt kørende. Og så er der også mange andre der gør det godt. Bla. skytten Anders Golding. Så indtil videre går det super godt i London.
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Ja vi har i den grad haft en god dag idag.
Eneste negative idag har været Tine Baun's præstation. Puha en skidt kamp hun lige har leveret - hun er godt nok langt fra sit topniveau.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja vi har i den grad haft en god dag idag.
Eneste negative idag har været Tine Baun's præstation. Puha en skidt kamp hun lige har leveret - hun er godt nok langt fra sit topniveau.
Ja det var godt nok lidt af en skuffelse. Hun vandt godt nok men det var sandelig ikke overbevisnde. Og det var hende der vandt All england for nogen år siden?
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Vi skal nok ikke regne med nogen medalje til hende. Men så er det jo godt der er mange andre der skarpe ud
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Så tog Anders Golding den første danske medalje, da det blev til sølv i skeetskydning. 146 duer ramte han, mens Vincent Hancock tog guld med 148.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ksaper_and
|
|
Det bliver spændende at se hvordan Kina reagerer på denne sag.
Jeg synes det er den helt rigtige beslutning at udelukke dem men havde dog ikke troet at man turde. Spørgsmålet er nu om Kina acceptere straffen eller hvad de kan finde på at gøre. Jeg frygter lidt at de kunne finde på at trække sig helt fra badmintonturneringe n nu.
|
|
« Seneste Redigering: 01 Aug 2012, 15:13 af ksaper_and »
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja man kan jo sige at nu hvor Sydkorea har appelleret bliver der virkeligt blevet fyret op under kedlerne. Og vi skal altså lige tænke på at Rytter Juhl/Pedersen skal spille om tre kvarter. Og endnu ved de ikke om de skal spille kvart- eller semifinale. Der bliver afholdt Pressemøde om et kvarter hvor den internationale badminton union vil informere nærmere om hvad der er sket siden appellen osv. Jeg glæder mig meget til at høre det. Man må må sige at her gør de virkelig alvor ud af at man spiller i sportens ånd til OL. De snakker så meget om sportens ånd og det at konkurrere på en ordenlig måde, og her viser de at de mener det alvorligt. I øvrigt synes jeg at det er dejligt befriende at se et forbund der endelig har mod til at gøre noget ved et problem. Måske DBU og FA skulle lære noget af dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Okay. Så er appellen taget op og den er blevet afvist. Det betyder at de fire par nu endegyldigt er diskvalificeret. Det betyder også at de fører de fire treere over så vi får det rette antal til kvartfinalerne. Hvis de så afvikler Rytter Juhl/Pedersens kamp efter planen spiller de om et lille kvarter. Jeg går dog ud fra at den er blevet udsat I øvrigt synes jeg at det er lidt fejt at man sætter treerne sammen og ikke laver en ny plan. Nu får vi jo alle mulige badebilletter med i semien. Synes jeg er lidt latterligt, men vi kan jo ikke forlange det hele
|
|
|
|
|
|
|
|
Spardle
|
|
Okay. Så er appellen taget op og den er blevet afvist. Det betyder at de fire par nu endegyldigt er diskvalificeret. Det betyder også at de fører de fire treere over så vi får det rette antal til kvartfinalerne. Hvis de så afvikler Rytter Juhl/Pedersens kamp efter planen spiller de om et lille kvarter. Jeg går dog ud fra at den er blevet udsat I øvrigt synes jeg at det er lidt fejt at man sætter treerne sammen og ikke laver en ny plan. Nu får vi jo alle mulige badebilletter med i semien. Synes jeg er lidt latterligt, men vi kan jo ikke forlange det hele Men de kommer nok til at spille bedre, end de hold man har taget ud af turneringen, gjorde i sidste kamp
|
|
|
|
Burnley, Aab, FC Barcelona, Schalke 04, Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time. Pretiumque Et Causa Laboris
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Men de kommer nok til at spille bedre, end de hold man har taget ud af turneringen, gjorde i sidste kamp Ja de håber jeg eddermame de gør
|
|
|
|
|
|
|
|