home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 769 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks' SummerUpdate 2012/13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke ligaer ser du helst komme med i den kommende update?
Championship
- 212 (20,3%)
Eredivisie
- 209 (20%)
Liga Sagres (Portugal)
- 87 (8,3%)
SOGAZ Premier (Rusland)
- 77 (7,4%)
Jupiler League (Belgien)
- 74 (7,1%)
Tippeligaen
- 78 (7,5%)
Allsvenskan
- 75 (7,2%)
Serie B
- 88 (8,4%)
Liga adelante
- 86 (8,2%)
Ukraine
- 59 (5,6%)
Antal Stemmer: 342

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks' SummerUpdate 2012/13  (Læst 77939 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks' SummerUpdate 2012/13
« Svar #60: 21 Jul 2012, 01:03 »

Når jeg starter et spil op, står der at der er over 8000 ændringer med den her database, men i spillet kan jeg ikke finde nogen, hverken transfers eller op- og nedrykninger?
Burde Randers ikke være i SAS ligaen og Kris Stadsgaard i FCK eller hvilke ændringer er der i den her update?

Har du valgt den til? Smiley Og er der yderligere xml-filer som er valgt til. Det er kun Swizz' update der skal være ticket til.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #61: 21 Jul 2012, 10:47 »

Har du valgt den til? Smiley Og er der yderligere xml-filer som er valgt til. Det er kun Swizz' update der skal være ticket til.

Har valgt den og kun den. Forstår det sku ikke, har prøvet at hente filen igen, men virker stadig ikke Smiley

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Thebachelor
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 21 Jul 2012, 15:43 »

Jeg kan heller ikke få den til at virke Skuffet
Har også prøvet det samme som dig Dagge

Holst
Lilleputspiller
*

« Svar #63: 21 Jul 2012, 16:27 »

Har lagt filen ind i Editor data.
Åbner spillet, og trykker start nyt spil.
Skal vælge database. kan kun vælge Standard, men nede i bunden står der, at jeg har en én database i editor data, og at den er aktiveret.
Derfor starter jeg spillet, men f.eks.spiller Lorentzen for randers som i øvrigt stadig er i 1. division.
hvad har jeg gjort forkert?

Holst
Lilleputspiller
*

« Svar #64: 21 Jul 2012, 16:38 »

Mange tak. De tre første bliver naturligvis rettet til næste update. Anførerhvervet ser jeg lige på.

Jeg ligger en afstemning op nu. Så kan I nævne de ligaer, I helst ser komme med. Planen er bl.a. de to du nævner, men min erfaring er, at man også kan tage for mange med. Derfor udbygges det kun langsomt i første omgang Smiley
Tidiane spiller minimum i Randers ind til jul: http://www.randersfc.dk/index.php?side=6395

Rapskij
Gæst

« Svar #65: 23 Jul 2012, 20:14 »

Er der nogle der kan fixe op og nedrykninger i 2. division? Vil helt vildt gerne spille med NB Bornholm. Mange tak på forhånd! Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #66: 24 Jul 2012, 00:06 »

Hej folkens.
Jeg tager mig tid til at svare på alle jeres tilbagemeldinger i løbet af de kommende aftener. Sagen er den, at jeg ønsker at komme med en ny update hurtigst muligt, men min tid er yderst sparsom. Jeg hjælper mine forældre med at lægge nyt tag på deres hus, hvilket giver mig en arbejdsdag mellem 9:00 og 22:00. Derefter har jeg kun et par timer før deres net er sat til at slukke. Så tiden er knap Wink Jeg håber meget på mere tid i de kommende aftener, sådan at en update kan være oppe omkring weekenden.

Jeg skal i hvert fald gør mit bedste. Hvad siger folk til, at 2. omgang blot bliver med de samme ligaer som hidtil, men hvor oprykningerne til og fra 1. og 2. division i DK tilføjes? Et problem er, at divisionerne i disse år ændrer sig i virkeligheden. Dette er de også kodet til i spillet, og det nemmeste for mig er blot at lade spillet fortsætte med "for mange hold" i 1. division i første sæson, hvilket ikke vil give jer det mest realistiske spil, men som dog vil give den hurtigste færdige update. Ellers kan jeg også lave hele ligasystemet om fra bunden og få det med som det er rigtigt.

Så konklusion: Jeg arbejder alt hvad jeg kan på sagen, men min tid er knap i disse uger.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Rapskij
Gæst

« Svar #67: 24 Jul 2012, 00:49 »

Jeg skal i hvert fald gør mit bedste. Hvad siger folk til, at 2. omgang blot bliver med de samme ligaer som hidtil, men hvor oprykningerne til og fra 1. og 2. division i DK tilføjes?
Lyder godt! Smiley

Rapskij
Gæst

« Svar #68: 24 Jul 2012, 12:47 »

Et problem er, at divisionerne i disse år ændrer sig i virkeligheden. Dette er de også kodet til i spillet, og det nemmeste for mig er blot at lade spillet fortsætte med "for mange hold" i 1. division i første sæson, hvilket ikke vil give jer det mest realistiske spil, men som dog vil give den hurtigste færdige update.
Jeg forstår ikke helt konsekvensen af denne update. Betyder det blot at 1. division ikke bliver formindsket for hver sæson? For efter min mening er det ligegyldigt. Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #69: 24 Jul 2012, 13:01 »

Jeg forstår ikke helt konsekvensen af denne update. Betyder det blot at 1. division ikke bliver formindsket for hver sæson? For efter min mening er det ligegyldigt. Smiley

Spillet er som udgangspunkt kodet til, at antallet af hold i 1. division reduceres over de første par år, men altså startende med det antal hold der var sidste sæson (2011/12). Hvis jeg laver det forfra vil jeg fra start lave det. så det er som i år og bliver ved med at være sådan. Dette påvirker dog også alle de andre ligaer. Det nemmeste for mig er derfor bare at lade 1. division være større end den egentlig skal være. Dette giver dog nogle manglende hold i 2. divisionen, der så hentes i Danmarksserien.

Rapskij
Gæst

« Svar #70: 24 Jul 2012, 13:04 »

Spillet er som udgangspunkt kodet til, at antallet af hold i 1. division reduceres over de første par år, men altså startende med det antal hold der var sidste sæson (2011/12).
I know Wink

Hvis jeg laver det forfra vil jeg fra start lave det. så det er som i år og bliver ved med at være sådan. Dette påvirker dog også alle de andre ligaer. Det nemmeste for mig er derfor bare at lade 1. division være større end den egentlig skal være. Dette giver dog nogle manglende hold i 2. divisionen, der så hentes i Danmarksserien.
Vil det sige at det nemmeste gør at 1. division bliver samme størrelse eller blive den overfyldt?

Swizz CataR
Manager

« Svar #71: 24 Jul 2012, 21:31 »

Det nemmeste er uden tvivl blot at fylde 1. division sådan som den var sidste sæson. Altså hvor der - så vidt jeg husker - så er 2 hold mere end i sæson 12/13.

Swizz CataR
Manager

« Svar #72: 24 Jul 2012, 22:56 »

Når jeg starter et spil op, står der at der er over 8000 ændringer med den her database, men i spillet kan jeg ikke finde nogen, hverken transfers eller op- og nedrykninger?
Burde Randers ikke være i SAS ligaen og Kris Stadsgaard i FCK eller hvilke ændringer er der i den her update?

Der må være sket en fejl hos dig. Randers er i Superligaen og Kris Stadsgaard burde være i FCK. Smiley

Tidiane Sane - http://www.bold.dk/nyt/Sane-fortsaetter-i-Randers-FC... han har forlænget til 31/12-2012.. Smiley

Er nu med. Jeg har tjekket op med transfermarkt.de, der siger det samme.

kan ikke få den til at virke på mac Skuffet nogen hjælp?!

Din sti er formentlig en anden på MAC. Jeg kan ikke umiddelbart stien i hovedet, men taget ud fra nogle af de andre downloads her på siden er mit bud:

Mac OS X: /Users/<username>/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2012/editor data

Læg filen deri, og husk at den ikke skal åbnes, blot placeres deri og siden aktiveres i ved spilopstart.

Kommer der en update, hvor Rangers er blevet tvangsnedrykket? -
Det kunne være lidt sjovt at spille med, var det første jeg tænkte da jeg hørte nyheden :S

Det er nu med. Ifølge denne kilde skulle de være i 3. division, hvorfor de er rykket derned.

http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE1688947/storklubben-rangers-tvinges-i-3-division/

Jeg ved ikke om det her er Swizz' fejl, men det er en stor en af slagsen.
Hvis du går ind på Barcelona, står der at de blev nr 2 i ligaen 10/11, men går du ind i Liga BBVA, står de som vindere.
Det betyder at de i første sæson er med i både Champions League og Europa League. De er lige gået videre fra begge gruppespil....  funny

Andre der har bemærket dette? Altså dobbelt europæisk deltagelse? Ellers må det være en bug hos dig.

Til alle jer der har downloadet filen og tilsyneladende placeret den korrekt, har I prøvet når I starter spillet op, at trykke "Ændre" ved de tilvalgte editorfiler, for dernæst så at klikke fluebenet væk og så på igen før I starter? Måske det kan hjælpe. Det er min umiddelbare indskydelse.

Swizz CataR
Manager

« Svar #73: 25 Jul 2012, 09:30 »

Statusopdatering: Igår aftes og kort ind på natten fik jeg opdateret Serie A foreløbigt. Dette er den klart største og mest omfattende liga mht. transfers. Et bud på en dag for updaterelease kunne være fredag eller lørdag hvis alt går vel.

andreasjean
Juniorspiller
**

« Svar #74: 25 Jul 2012, 10:42 »

Statusopdatering: Igår aftes og kort ind på natten fik jeg opdateret Serie A foreløbigt. Dette er den klart største og mest omfattende liga mht. transfers. Et bud på en dag for updaterelease kunne være fredag eller lørdag hvis alt går vel.
Det lyder fedt!!
Det er fandeme et godt arbejde!!

det eneste jeg drømmer om,
det er en titel og lidt rom -
og sku vi smadre f c k,
vil det da også kunne gå

ohoh ohoh lala lala lalalaaa
ohoh ohoh lala lala lalalaaa

i parken har de et koncept;
registrering og konfekt -
men vestegnen er ik' for sjov
vi følger kun tribunens lov .

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010