home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmFreaks' SummerUpdate 2012/13
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke ligaer ser du helst komme med i den kommende update?
Championship
- 212 (20,3%)
Eredivisie
- 209 (20%)
Liga Sagres (Portugal)
- 87 (8,3%)
SOGAZ Premier (Rusland)
- 77 (7,4%)
Jupiler League (Belgien)
- 74 (7,1%)
Tippeligaen
- 78 (7,5%)
Allsvenskan
- 75 (7,2%)
Serie B
- 88 (8,4%)
Liga adelante
- 86 (8,2%)
Ukraine
- 59 (5,6%)
Antal Stemmer: 342

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks' SummerUpdate 2012/13  (Læst 77852 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks' SummerUpdate 2012/13
« Svar #30: 12 Jul 2012, 00:43 »

Det skyldes at Del Piero ikke har fået forlænget kontrakten med Juventus.
Nej ikke efter denne sæson. Men spillet starter jo i 2011, der har han da stadig et år tilbage??

Veni, vidi, vici

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #31: 12 Jul 2012, 00:49 »

Det er fordi alle transfers er lavet så holdene ser ud som pr. 30.6.2012 i starten af spillet. Man kan diskutere om man skulle have lavet alle handlerne som til at gå igennem den 30.6.2012 eller som vi har valgt denne gang at lave alle transfers som "start" handler... dvs. at du starter spillet som holdene ser ud idag, for at i bruger kan få lov til at spille med de rigtige trupper nu og ikke skal vente en sæson.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #32: 12 Jul 2012, 01:01 »

Så forstår jeg det bedre. Som du siger kan man altid diskutere, hvordan det skulle laves. Personligt ville jeg helt klart foretrække at det var lavet som future transfers. Lige i dette tilfælde er det jo et europæisk storholds anfører man har fjernet.

Men tak for forklaringen.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

PhilipFlink
Manager

« Svar #33: 12 Jul 2012, 02:53 »

Så forstår jeg det bedre. Som du siger kan man altid diskutere, hvordan det skulle laves. Personligt ville jeg helt klart foretrække at det var lavet som future transfers. Lige i dette tilfælde er det jo et europæisk storholds anfører man har fjernet.

Men tak for forklaringen.  Thumbs Up

Men det kommer jo til at ske alligevel?? Det er jo bare på en måde så vi kan mærke FM13 bare i FM12, med de "nye hold" ..

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34: 12 Jul 2012, 07:59 »

Tror en anden grund til at man har valgt at lade den gå igennem pr. spilstart - i stedet for 30.6.12 er, at det tager væsentlig mere tid, hvis man skal ind på hver enkelte transfer og justere transferdato. Hvis man blot vælger ny klub sker det pr. automatik Juli 2011.

Samt, lejeaftaler kan man heller ikke lave som fremtidige, så disse ville ikke kunne blive en del af sommerupdaten.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #35: 12 Jul 2012, 12:24 »

Men det kommer jo til at ske alligevel?? Det er jo bare på en måde så vi kan mærke FM13 bare i FM12, med de "nye hold" ..
Hvorfor så ikke bare fritstille alle? Det kommer jo også til at ske alligevel. Så er det jo bare FM25 vi kommer til at opleve...

Samt, lejeaftaler kan man heller ikke lave som fremtidige, så disse ville ikke kunne blive en del af sommerupdaten.
Det kan man godt. Der er en start- og slutdato for lejeaftalen. I princippet kunne kunne man skrive at Rooney skulle udlejes til Brøndby fra 2014 til 2016 og så sælges til FCK i 2018. Urealistisk ja, men det kan sagtens lade sig gøre at lave.

Veni, vidi, vici

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36: 12 Jul 2012, 12:30 »

Hvorfor så ikke bare fritstille alle? Det kommer jo også til at ske alligevel. Så er det jo bare FM25 vi kommer til at opleve...

Det kan man godt. Der er en start- og slutdato for lejeaftalen. I princippet kunne kunne man skrive at Rooney skulle udlejes til Brøndby fra 2014 til 2016 og så sælges til FCK i 2018. Urealistisk ja, men det kan sagtens lade sig gøre at lave.

Det første du skriver kan man jo kun ryste på hovedet og grine af... Så skal man jo ikke lave en med sommertransfervindu et for år 2012, men derimod en fantasydatabase, hvor alle er transferfrie! Thumbs Up
Men ellers, så se på ændringer på databasen og så gå ind og ret alle transferdatoer - det er jo et frivilligt projekt som Swizz er igang med.

Så skulle det være nyt i 2012-editoren at man kan sætte en lejeaftale til at begynde fra senere hen. Det nægter jeg at tro.

Men han ville aldrig være i Brøndby - manden ville være på bænken, da Bernburg uden tvivl ville blive foretrukket.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2012, 12:38 af Skovlyst » Logged

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst

« Svar #37: 12 Jul 2012, 12:33 »

Birkedahl: Hvis du kigger rundt på scenen, så er dette proceduren for alle de store updates. At lave det andet vil ganske enkelt være for tidskrævende, hvis man skal tage mange ligaer med. Fremfor at måske bruge 1-2 minutter på at lave en transfer, så vil det tage 4-5 minutter og med det antal ændringer som bliver lavet, så vil det være for tidskrævende for Swizz. Vi skal huske på, at folk har et liv ved siden af siden og ikke får en øre for det.

Holdene i Europa vil så ikke blive de rigtige, hvis man skal simulere den første sæson, hvilket jo netop vil fjerne lidt af det sjove ved at spille med nogle af de overraskelser, som skete i sidste sæson. Jeg tror man mister flere end man får ved at udsætte transfers, ligesom det er mere krævende for personen ressourcemæssigt.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #38: 12 Jul 2012, 12:49 »

Nu kigger jeg jo ikke rundt på scenen Søgaard. Det er der ingen grund til når man har Freaks, og i særdeleshed Swizz.  Wink

Hvis du kigger lidt tilbage i tråden så synes jeg nu heller ikke at jeg brokkede mig, jeg stillede bare et kritisk spørgsmål. Det fik jeg en forklaring på, og det var jeg såmænd helt tilfreds med. Jeg har selv været med til at lave kits, og har selv opdateret mine gamle spil, så jeg ved godt hvor tidskrævende sådanne ting er.

Det første du skriver kan man jo kun ryste på hovedet og grine af... Så skal man jo ikke lave en med sommertransfervindu et for år 2012, men derimod en fantasydatabase, hvor alle er transferfrie! Thumbs Up
Det skrev jeg mest fordi argumentet var at det kommer til at ske alligevel.

Så skulle det være nyt i 2012-editoren at man kan sætte en lejeaftale til at begynde fra senere hen. Det nægter jeg at tro.

Men han ville aldrig være i Brøndby - manden ville være på bænken, da Bernburg uden tvivl ville blive foretrukket.
Det har jeg lavet i FM07 uanset hvor meget du nægter at tro på det... Din sidste udtalelse, den står for egen regning.  Wink

Veni, vidi, vici

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #39: 12 Jul 2012, 12:54 »

Det er rigtigt at man godt kan lave lejeaftale frem i tiden.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Swizz CataR
Manager

« Svar #40: 12 Jul 2012, 13:06 »

hej, ved ikke om det er noget du vil have med, men tænkte den var nem at overse, nu når den amerikanske lige ikke er så profileret som de europæiske.

Chris Rolfe, har forladt Aab til fordel for Chicago fire - http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/chris-rolfe-forlader-aab

BTW. rigtigt godt stykke arbejde, glæder mig til den næste kommer der sidst i juli.

Det kommer naturligvis også med i den kommende update Smiley Problemet er at transfermarkt.de ikke som udgangspunkt viser de transfers der er lavet i vintervinduet. Jeg kan sagtens gå tilbage i deres database og se transferne men langt langt de fleste af disse er med i FMs seneste patch. Jeg tillader mig at være så doven, at jeg ikke tjekker samtlige vintertransfers igennem Wink Så der for kan der være fejl. Så finder du eller andre flere, så vil jeg naturligvis gerne høre dem - så skal de nok blive rettet Smiley

Tak for hjælpen.

Giroud ligger på Arsenals 2.hold. Ved godt den her ikke ændre CA/PA, men hvis jeg selv skulle gøre det, hvad ville i så mener var fair CA/PA? Sammen spørgsmål med Cahill fra Chelsea.

Alt jeg har sat ham til er Arsenal. At han ligger på 2. holdet i starten kan jeg ikke umiddelbart ændre på. Enhver god manager tjekker dog 2. holdet igennem også, især i England, så det håber jeg du og andre kan leve med Smiley Jeg kan desværre ikke gøre noget ved det.

@Birkedahl:
Jeg tager det skam ikke som kritik. Ja, det kan diskuteres hvordan man bør gøre, og der er gode argumenter i begge retninger. Jeg mener i sidste ende at denne måde giver det mest realistiske og mest nærværende resultat set i forhold til virkelighenden anno 2012/13 Smiley Men fint nok at du kommenterer det, det skal der være plads til.

@Lejeaftaler.
Man kan godt lave lejeaftaler i fremtiden. Der er endda mulighed for, at editoren sætter dem fremtidigt som standard, hvorfor I også kan støde på sådanne fejl. Jeg har opdaget nogle og rettet dem, men jeg kan ikke udelukke at nogle er smuttet, da det kun sker sjældent.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #41: 12 Jul 2012, 13:13 »

Okay, så er det bare mig som husker forkert mht lejeaftaler! Smiley Nu har jeg dog heller ikke rodet med editor i noget der minder om 100 år.

Smukke ord

mknudsen85
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 12 Jul 2012, 23:45 »

http://www.transfermarkt.de/en/statistiken/startseite/transfers.html

Herinde kan du trykke på hver enkelt liga og finde ALLE transfers :-)

Bare til info, hvis du skulle kede dig en dag :-)

Ps. skidegodt arbejde!!

Laulund
Juniorspiller
**

« Svar #43: 13 Jul 2012, 09:58 »

Tidiane Sane - http://www.bold.dk/nyt/Sane-fortsaetter-i-Randers-FC... han har forlænget til 31/12-2012.. Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #44: 13 Jul 2012, 10:17 »

http://www.transfermarkt.de/en/statistiken/startseite/transfers.html

Herinde kan du trykke på hver enkelt liga og finde ALLE transfers :-)

Bare til info, hvis du skulle kede dig en dag :-)

Ps. skidegodt arbejde!!

Huh Huh

Årets Summerupdate anno 2012 er nu omsider klar - i hvert fald første omgang.

Helt som sidste år er planen, at updaten vil blive jævnligt opdateret i takt med at klubberne foretager deres transfers i det virkelige liv. Samtidig forventes det, at antallet af opdaterede ligaer vil stige i takt med updates'ne.

Version 1:
Opdateret: 8. juli 2012.
Opdaterede ligaer: Premier League, Liga BBVA, Bundesligaen, Serie A, Ligue 1 og Superligaen.

Versionerne inkluderer alle:
  • Samtlige op- og nedrykninger til samtlige øverste ligaer i Europa
  • Fuld opdatering af deltagende hold i Europa*
  • Langt de fleste skader er fjernet - enkelte er tilføjet.

Versionerne inkluderer IKKE:
  • CA/PA ændringer
  • Nye spillere
  • Ændringer på ungdomsholdene

Der ligger mange timers arbejde bag, så jeg forventer, at der vil være flere fejl i blandt de mange transfers der er udført. Jeg har anvendt transfermarkt.de som kilde, hvilket jeg sværger højt og helligt til. Finder I mangler, fejl eller andet, så kommenter det i tråden, så vil jeg kigge på det. Dokumentation ønskes dog, jeg ændrer intet på det bare udsagn.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010