home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  At spille i spanien/tyskland? Tv penge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: At spille i spanien/tyskland? Tv penge  (Læst 1915 gange)
whispers
Landsholdsspiller

At spille i spanien/tyskland? Tv penge
« : 03 Jul 2012, 13:23 »

Er der flere penge at hente i spanien og tyskland ift england? Hvis man kigger på præmiepenge alene så skal man jo helt ned på en 11-13 plads i tyskland for at få det samme i penge som man gør ved at vinde prl men er der så flere tv  penge at hente i england? Barca og real madrid er de to rigeste klubber i spillet så hvordan er tv pengene der? Det er noget jeg længe har undret mig over og håber i kan give nogle bud på hvordan det fungerer

Boxx
Landsholdsspiller

Sv: At spille i spanien/tyskland? Tv penge
« Svar #1: 03 Jul 2012, 14:07 »

Er der flere penge at hente i spanien og tyskland ift england? Hvis man kigger på præmiepenge alene så skal man jo helt ned på en 11-13 plads i tyskland for at få det samme i penge som man gør ved at vinde prl men er der så flere tv  penge at hente i england? Barca og real madrid er de to rigeste klubber i spillet så hvordan er tv pengene der? Det er noget jeg længe har undret mig over og håber i kan give nogle bud på hvordan det fungerer

Nu ved jeg ikke helt, men i virkeligheden er det jo engelsk fodbold der er flest penge i, fordi der er så stor tv dækning. Tror også det er gældene i FM. Der er rigtig mange penge i engelsk fodbold, fordi det bliver sendt over hele verdenen. Så jeg tror på at i FM at der er flere tv penge i england, end i spanien og tyskland.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #2: 03 Jul 2012, 14:13 »

Nu ved jeg ikke helt, men i virkeligheden er det jo engelsk fodbold der er flest penge i, fordi der er så stor tv dækning. Tror også det er gældene i FM. Der er rigtig mange penge i engelsk fodbold, fordi det bliver sendt over hele verdenen. Så jeg tror på at i FM at der er flere tv penge i england, end i spanien og tyskland.
Det kan meget vel være Smiley synes dog det er utroligt at du vinder så meget mere ved at vinde bundesligaen

darkalf
Manager

« Svar #3: 03 Jul 2012, 15:06 »

Man får såvidt jeg husker ikke ret meget i tv penge i tyskland mens man tjener kassen i præmiepenge. I spanien er det jo vidst noget med at de 2 "store" hold får en masse tv penge fordi de selv skal forhandle sig til rette med tvselskaberne.

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #4: 03 Jul 2012, 17:29 »

Man får såvidt jeg husker ikke ret meget i tv penge i tyskland mens man tjener kassen i præmiepenge. I spanien er det jo vidst noget med at de 2 "store" hold får en masse tv penge fordi de selv skal forhandle sig til rette med tvselskaberne.
Så i spanien er der potentiale til mange tv penge? Får man overhovedet noget for at vinde ligaen? Synes der gik rygter om at man kun får sponsor og tv penge..

darkalf
Manager

« Svar #5: 03 Jul 2012, 17:57 »

Har ikke spillet i spanien da det ikke siger mig noget.. men i virkeligheden er det kun tv penge man får alt efter klubbens status mener jeg.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #6: 03 Jul 2012, 22:58 »

Der er ingen præmiepenge i spanien, hvis man kigger under regler i FM Smiley det med de mange penge i tyskland, er vel i relation til de mindre tv indtægter, så at vinderen af bundesligaen ca. får lige så mange penge som vinderen af premier league

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010