home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Saxo Bank - Tinkoff Bank
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Saxo Bank - Tinkoff Bank  (Læst 31154 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #30: 06 Aug 2012, 16:11 »

Hej drenge!

Lysten til dette save er desværre allerede forsvundet, men jeg er godt i gang med et Saxo Bank - Tinkoff Bank-save, og hvis i vil høre om det i stedet, kan jeg godt skrive om det danske hold!
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #31: 06 Aug 2012, 16:21 »

For mig er det ligegyldigt (Næsten) hvilket hold det er, bare der kommer flere updates end der er kommet denne gang Smiley
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #32: 06 Aug 2012, 16:23 »

For mig er det ligegyldigt (Næsten) hvilket hold det er, bare der kommer flere updates end der er kommet denne gang Smiley
Jeg venter lige en halv time og ser, om der kommer flere tilbagemeldinger!
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #33: 06 Aug 2012, 17:12 »



Jeg har allerede spillet en sæson, og lidt til, så vi starter med opsummeringer fra hver måned. Jeg vil måske ikke kunne huske alt, men jeg vil gøre mit ypperste. Vi starter i januar 2012, hvor der står Australien på menuen.


De australske mesterskaber
Luke Roberts, Jonathan Cantwell og David Tanner var alle outsidere ved de australske mesterskaber, men det kom som en overraskelse, da den erfarne Roberts slog alle de andre australiere. Roberts var med i morgenudbruddet som holdte hele vejen til mål. Inden da var Roberts kørt alene fra udbruddet, og kunne derfor iklæde sig den australske mesterskabstrøje, som han kunne køre i resten af sæsonen.


Tour Down Under
Det blev dog til endnu mere succes i Australien, for Haedo, og ikke mindst Kroon, imponerede mange cykelinteresserede. Haedo tog adskillige top 3-placeringer, men Kroon både vandt 5. etape til Willunga Hill, samt førertrøjen. En stor præstation af den aldrende hollæmder.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 17:16 af massu14 » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #34: 06 Aug 2012, 20:26 »

Følger med. Det er kun mere interesant nu hvor du ikke er Sky mere, men Saxo-Bank. Glæder mig til at se hvordan du klarede det uden Contador og hvem du har hentet ind.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #35: 06 Aug 2012, 22:23 »

Følger med. Det er kun mere interesant nu hvor du ikke er Sky mere, men Saxo-Bank. Glæder mig til at se hvordan du klarede det uden Contador og hvem du har hentet ind.
Dejligt med en læser - selvom jeg hurtigt skiftede hold.

Så må vi se om du bliver skuffet eller overrasket Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #36: 07 Aug 2012, 07:01 »



Ikke mange succeser
01 03 12 - feltet.dk

Saxo Bank - Tinkoff Bank fik en fænomenal start på sæsonen. Succesen er hverken fortsat eller udeblevet her i februar, hvor Boaro hentede en etapesejr på Tour de Besseges' prolog, hvor Nuyens sejrede i den første brostensklassiker Kuurne-Brussel-Kuurne, og hvor Nuyens blev 4'er i en anden brostensklassikker. Nemlig Omloop Het Nieuwsblad.
Nick Nuyens
Født 5. maj 1980
Bevel, Belgien
177 cm
72 kg
Pro siden: 2002
Hold: Quick Step, Cofidis,
Rabobank


"Jeg er godt tilfreds med holdet. Drengene er ikke sat til at toppe her i starten af sæsonen, så vi har allerede fået mere end, vi havde regnet med. Det skal skam nok blive bedre efterhånden som sæsonen skrider frem. Det er jeg sikker på," udtaler Bjarne Riis.

Nuyens, der bliver kaptajn når det for alvor går løs på brostene, er også godt tilfreds med sin egne præstationer indtil videre.

"Jeg har kørt to løb med brosten. Jeg vandt Kuurne-Brussel-Kuurne og blev 4'er her, så det giver forhåbninger om, måske ikke en sejr, men i hvert fald en høj placering i de kommende brostensklassikere, hvor jeg nok også vil få lidt mere hjælp fra holdkammeraterne, end jeg har gjort her," fik Nuyens fremkaldt kort efter, han var kommet i mål i Omloop Het Niuewsblad.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 08:34 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #37: 07 Aug 2012, 08:57 »



Roberts imponerer
01 04 12 - feltet.dk

Kort inden starten på Paris-Nice formåede den aldrende australier, at vinde Tre dag i Vestflandern efter et udbrud, der holdte hjem. Resten af holdet imponerede dog ikke i hverken Paris-Nice eller Tirreno-Adriatico, hvor man måtte tage hjem uden nogen bemærkelsesværdige resultater.
Luke Roberts
Født 25. januar 1977
Adelaide, Australien
181 cm
71 kg
Pro siden: 2004
Hold: Team Milram,
Pegasus Sports
Det skulle dog blive endnu bedre for Roberts få dage efter de to World Tour løb. I Milano-San Remo satte Robert et snedigt angreb ind på den sidste stigning, som fik lov at køre hele vejen til mål. Eneste minus var dog, at Cancellara var kørt alene inden da, så Roberts måtte nøjes med 2. pladsen. Men det var han nu også meget tilfreds med.

"Kæft hvor er jeg glad. Jeg har efterhånden oplevet en hel del på landevejen, men det her er virkelig noget af det største. At kunne køre alene ind som 2'er på opløbsstrækningen i den australske mesterskabstrøje er fedt. Jeg var glad da jeg vandt i forrige uge, men i dag er jeg lykkelig. Det er virkelig fedt," udtalte Roberts til det australske medie 7sport.

Men også Nuyens var med fremme i et enkelt løb. Brostenssæsonen blev for alvor skudt i gang i Gent-Wevelgem, hvor alle de store favoritter var med. Løbet var dog uden de voldsomme paveér, så til slut var stadig en 25 mand tilbage. Herinblandt Greg Van Avermaet, der snuppede sejren. Nuyens tog sig af 6. pladsen.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #38: 07 Aug 2012, 13:31 »

Nu tager jeg på ferie til på søndag, så der vil ikke komme updates.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #39: 12 Aug 2012, 12:48 »



Nuyens imponerer i klassikerne
01 05 12 - feltet.dk

Klassikersæsonen er veloverstået for Saxo Bank - Tinkoff Bank, og ikke mindst Nuyens, der har nærmest har været med fremme i samtlige klassikere - både i brostens- og Ardennerklassikerne . Det blev til en 8. plads i Gent-Wevelgem, men i Flandern Rundt var belgieren med fremme til det sidste, men måtte tage til takke med en flot 4. plads.
Juan Jose Heado
Født 26. januar 1981
Chascomús, Buenos Aires, Argentina
178 cm
72 kg
Pro siden: 2003
Hold: Colavita Olive Oil,
Toyota-United Pro


For at holde formen ved lige skulle Nuyens deltage i GP Pino Ciremi, hvor han gik hen og vandt. Det lovede godt før Paros-Roubaix, men efter at have jublet over sin sejr den ene dag, lå han på sygehuset den anden dag. På en træningstur styrtede Nuyens, og slog sig ikke alvorligt, men blev ikke helt klar til "Helvedet i nord", hvor han "kun" blev 8'er.

Klar var han til gengæld i Ardenner, hvor der var endnu mere succes at hente. I Amstel Gold Race stak Nuyens sammen med Gilbert og blev 2'er, da landsmanden var stærkest i spurten. Scenariet var det samme i La Fleche Wallone, hvor flere dog kunne følge tempoet fra de to belgiere, der ikke kunne slippe afgørende væk. Kroon blev nummer 6 og Nuyens blev nummer 7. I den afsluttende Ardenner, Liege-Bastogne-Liege, kom Nuyens ind på en flot 5. plads.

April måned blev afsluttet af den argentinske sprinter Juan Jose Haedos sejr i Tour de la Rioja.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #40: 12 Aug 2012, 13:00 »

jeg vil følge med
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #41: 12 Aug 2012, 13:07 »

jeg vil følge med

Det er jeg glad for Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #42: 12 Aug 2012, 13:43 »

hvordan køre du dit hold så med alle rytter eller tager du en rytter og køre for ham
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #43: 12 Aug 2012, 13:45 »

hvordan køre du dit hold så med alle rytter eller tager du en rytter og køre for ham

Jeg kører med alle ryttere. Det andet er vist ikke muligt.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Saxo Bank - Tinkoff Bank
« Svar #44: 12 Aug 2012, 14:05 »

nej men jeg mener at have et hold men hvordan køre du når der er løb vælger du en rytter der skal have en god plads eller hvordan styre du et løb
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010