home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Saxo Bank - Tinkoff Bank
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Saxo Bank - Tinkoff Bank  (Læst 30773 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #15: 05 Jul 2012, 18:50 »

Spænende og glæder mig til at se hvad du får af resultater.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #16: 07 Jul 2012, 11:42 »



På Sky-holdet er også flere gode cykelryttere, som har store chancer for at hente en del sejre til holdet. De bedste af dem er:

Edvald Boasson Hagen
Den 25-årige nordmand imponerede i sidste års Tour de France med to etapesejre, og i år er der chance for flere. Han kan næsten alt, så han er helt sikkert garant for 8-12 sejre sæsonen igennem. En rigtig dejlig rytter at have på sit hold.

Chris Froome
Chris Froome imponerede og overraskede gevaldigt i sidste års Vuelta. I år skal han være hjælper for Wiggins i Tour de France, men hvis der stadig er kræfter i behold, kan han få lov til at køre sin egen chance i dette års Vuelta, hvor han måske ikke kan gentage sidste års succes, men hvor han i hvert fald kan ende i top 10.

Geraint Thomas
Endnu en af Skys baneryttere. Waliseren har en exceptionel enkelstart, og vil helt sikkert hente nogle sejre her. Thomas kan dog også meget andet, og vil være farlig i de store etapeløb, hvor han sagtens vil kunne hente nogle udbrudssejre.

Rigoberto Uran
Uran er særdeles stærk når vejen stiger, og udover en hjælperolle i Tour de France, bliver den 25-årige colombianer kaptajn i Ardennerne, hvor der måske venter nogle top 10-placeringer på ham. Han har i hvert fald kvaliteterne til det.

Resten af holdet
Davide Appollonio
Michael Barry
Alex Dowsett
Matthew Hayman
Jeremy Hunt
Peter Kennaugh
Christian Knees
Lars Petter Nordhaug
Danny Pate
Richie Porte
Salvatore Puccio
Michael Rogers
Luke Rowe
Ian Stannard
Chris Sutton
Xabier Zandio
Thomas Löfkvist
Bernhard Eisel
Sergio Henao
Kanstantsin Siutsou
« Seneste Redigering: 07 Jul 2012, 11:45 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #17: 16 Jul 2012, 18:58 »

Grunden til manglende updates er, at jeg har været nede for at se Tour de France - for anden gang. I det kommende uger skal jeg også afsted de fleste dage, men jeg vil forsøge at komme med updates så tit som muligt.
Logged

mknudsen85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #18: 16 Jul 2012, 19:07 »

Lækker blog Smiley følger helt sikkert med....  Thumbs Up
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #19: 16 Jul 2012, 19:17 »

Lækker blog Smiley følger helt sikkert med....  Thumbs Up
Fedt! Altid dejligt med en læser Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #20: 20 Jul 2012, 21:45 »

Ser vi snart en update omkring nogle løb? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #21: 22 Jul 2012, 18:22 »



Sky Pro Cycling har fået en fænomenal start på sæsonen med flotte resultater i det australske etapeløb, Tour Down Under. Specielt Christopher Sutton fik vinger af at være på hjemmebane.

Allerede på første etape var Sutton godt kørende - eller endda mere end godt kørende. Jeremy Hunt fik afleveret ham perfekt, også gjorde Sutton arbejdet færdigt ved at hente en flot etapesejr.

Christopher Sutton sejrer på 1. etape af Tour Down Under


Dagen efter blev det dog endnu bedre. Danny Pate ramte det rigtige udbrud, som arbejdede godt sammen. Til sidst viste Pate og Nikolaes Maes sig som de to stærkeste i udbruddet, som derfor skulle køre om etapesejren. I spurten var Pate den hurtigste og kunne samtidig iklæde sig førertrøjen.

Den blev forsvaret på 3. etape, men på 4. etape kunne Sutton iklæde sig førertrøjen, da bonussekunder fra etapesejren sendte ham op i klassementet. Den blev dog mistet på 5. etape, hvor Vinokourov og Voigt kørte væk på den sidste stigning til Willunga Hill. Med kun 9 sekunder fra førstepladsen var sejren dog stadig inden for rækkevidde. Det blev dog kun til en 5. plads på sidste etape, så Sutton måtte tage til takke på 3. pladsen.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 18:27 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #22: 23 Jul 2012, 11:32 »



Giro di Laigueglia
Sky var taget til Italien uden nogen mand med chance for topplacering, så Danny Pate blev sendt i udbrud. Sammen med tre andre fik han opbygget et godt forspring. På løbets andensidste stigning blev der dog angrebet af bl.a. Pozzovivo, som hurtigt var oppe ved udbryderne. Pate forsøgte bravt at følge med Pozzovivo, men tempoet var for hårdt, så han kunne dumpe ned i feltet - og endda igennem feltet. Skys bedste mand blev Flecha, som endte på 42. pladsen.

Volta a Algarve
Volta a Algarve blev et succesfuld løb for Sky og ikke mindst Boasson Hagen. To etapesejre på løbets første etaper sikrede han løbets førertrøje, som han dog mistede næste dag, hvor Gilbert og Kroon satte ham på den afsluttende stigning. Så håbet var, at han kunne hente nogle bonussekunder på løbets sidste sprinteretape. Det gjorde han også med sin 3. plads, men var stadig 27 sekunder efter inden den afsluttende enkelstart. Det magtede nordmanden ikke at indhente, men det var tæt på. Boasson Hagen endte som 2'er blot fem sekunder efter Gilbert.

Tour of Oman
5 flade etaper og en enkelt bjergetape, var hvad Tour of Oman kunne byde på. Den enkelte bjergetape lavede dog ingen større udskilning i feltet, og hverken Froome, Porte eller Henao var mødt op i særlig god form, så et kedeligt løb resulterede i en 48- plads til Froome.

Omloop Het Nieuwsblad
Årets første brostensklassiker blev ikke nogen succes. Sidste års vinder, Flecha, var helt ude af form og kunne ikke følge med de bedste. Flecha blev bedste mand med sin 13. plads.

Kuurne-Brussel-Kuurne
Meget bedre blev det ikke i Kuurne-Brussel-Kuurne, hvor Hunt og Thomas i den afsluttende spurt fik kæmpet sig frem til en 8. og 9. plads.

Trofeo di Lugano
Sky stillede stærkt til start i Schweiz med både Nordhaug, Uran og Siutsou, men det lykkedes ingen af dem at imponere voldsomt. Nordhaug og Uran forsøgte dog adskillige gange, og var også med i forreste gruppe til det allersidste, men de to endte som 7'er og 11'er i en spurt, som Joaquin Rodriguez vandt.


BILLEDGALLERI FRA FEBRUAR

Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #23: 23 Jul 2012, 13:50 »

Fed blog. Glæder mig til de lidt større løb Smiley. Fortsæt endelig..
Logged

Manchester United

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #24: 23 Jul 2012, 14:17 »

Hvis du trykker "ø", så fjernes ringene om rytterne. Det ser lidt bedre ud på screenshots Wink
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #25: 23 Jul 2012, 15:55 »

Fed blog. Glæder mig til de lidt større løb Smiley. Fortsæt endelig..
Mange tak MS. Det samme gør jeg Smiley

Jeg skal gøre mit bedste Wink
Hvis du trykker "ø", så fjernes ringene om rytterne. Det ser lidt bedre ud på screenshots Wink

Mange tak for tippet. Jeg har desværre gjort det samme i nogle flere løb, men jeg vil da fjerne ringene fremover, når der skal tages SS.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #26: 27 Jul 2012, 15:07 »

hvordan får i træer og tilskuer med i spillet
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #27: 27 Jul 2012, 15:21 »

under grafik indstillinger Smiley
Logged


fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #28: 27 Jul 2012, 17:17 »

køre i så alle løb eller simulerer i dem alle sammen
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #29: 30 Jul 2012, 11:12 »



Selvom Sky var mødt op til Paris-Nice med både Wiggins og Froome, var der ingen forhåbninger om en samlet topplacering, da to englændere blot havde haft tre løbsdage inden det franske etapeløb.

De tre løbsdage havde overhovedet ikke fået Wiggins og Froome i form, så Paris-Nice blev faktisk bare brugt som forberedelse til det helt store mål, Tour de France. Froome blev nummer 18 og Wiggins blev nummer 20, men endte trods alt foran ryttere som Valverde, Evans, Andy Schlesck, Samuel Sanchez, Scarponi, Brajkovic, Mollema og Rolland.

Allerede på prologen var der dog noget at juble over, da Geraint Thomas tog sejren. Det meste af løbet var holdet ret anonymt, udover på 7. etape hvor Richie Porte holdte hjem sammen med 12 andre, men blev 10'er i spurten. Nede i feltet var der samtidig angrebet af Wiggins, Froome og Thomas, der formåede at hente omkring et minut på nedkørslen fra det sidste bjerg. Froome og Wiggins rykkede derfor lidt op i klassementet, men dog ikke op i top 10, da de begge tabte en del tid på etape inden.

Løbet blev aflsuttet med en 9,6 kilometer lang bjergenkelstart, hvor Wiggins blev bedste Sky-rytter med sin 10. plads.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010