home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Saxo Bank - Tinkoff Bank
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Saxo Bank - Tinkoff Bank  (Læst 31082 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Saxo Bank - Tinkoff Bank
« : 02 Jul 2012, 14:22 »



Intro
Hej og velkommen til den PCM-story, som vil omhandle det engelske cykelhold Sky Pro Cycling. Holdet har store stjerner som Mark Cavendish, Bradley Wiggins, Juan Antonio Flecha og Rigoberto Uran, der gør holdet til en af magtfaktorerne i international cykelsport. 26. februar 2009 blev holdet annonceret, og har siden starten af 2010 kørt i den såkaldte Pro Tour .
|fakta:
|hovedkvarter: manchester, england
|cykler: pinarello
|sportsdirektør: david brailsford
|største resultater: criterium du dauphine, eneco tour,
|etapesejre i giroen, touren og vueltaen og 4. plads i touren


Sponsor for holdet er den britiske mediegigant, Sky, der pumper store summer i holdet. Holdet var i starten bygget op om de britiske baneryttere, men siden hen er der kommet nye kræfter til samtidig med, at banerytterne har udviklet sig. Wiggins og Froome er gode eksempler på dette.

Skrivestil
Jeg vil forsøge at opdatere jer om hvert eneste World Tour-løb, men ellers vil det blive månedupdates, hvor jeg fortæller om alle løb, der er kørt i den givne måned. I de vigtigste løb updaterer jeg fra hver etape, så der vil være en top 10 i updaten - både fra etape og i det samlede. Samtidig vil jeg så vidt muligt få nogle SS ind.

Info om spillet
Sværhedsgrad: Normal
Database: Egen DB (med en enkelte fejl)
Sværhedsgrad (økonomisk): Normal
Egenskabernes udvikling: 0.6
« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 17:17 af massu14 » Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #1: 02 Jul 2012, 14:35 »

awesome!
- Jeg følger med!  Opstemt
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #2: 02 Jul 2012, 14:49 »

Ser spændende ud. Følger med Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #3: 02 Jul 2012, 15:05 »

Tak begge to Smiley

Dejligt med nogle læsere!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #4: 02 Jul 2012, 15:17 »

Følger selvfølgelig også med!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #5: 02 Jul 2012, 15:32 »

Følger selvfølgelig også med!
Det er jeg glad for at høre Magn!
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #6: 02 Jul 2012, 15:41 »

Jeg kigger med her Wink
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #7: 02 Jul 2012, 18:51 »

Jeg kigger med her Wink
Dejligt at høre, Balslev Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #8: 02 Jul 2012, 21:23 »

Så er 'vi' igang. Go Team Sky :-)

Ser frem til mange updates.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #9: 03 Jul 2012, 16:10 »



"Vi vil have den første britiske vinder af Tour de France inden for fem år," blev der sagt ved annonceringen af holdet, og allerede i første forsøg var det tæt på at lykkedes, da Bradley Wiggins højst overraskende blev 4'er. Året efter, altså sidste år, udgik Wiggins af løbet, så holdet var uden kaptajn og uden chancer for samlet sejr. I Vuelta a Espana senere på året viste han dog, at man godt kan have store forventninger til ham i dette års Tour de France, da han blev nr. 3 i den spanske Grand Tour.

Vind Tour de France
Dette års Tour-rute favoriserer de ryttere, som kan køre opad, men som også kører særdeles gode enkelstarter. Den egenskab har Wiggins, har gode muligheder med de lidt over 100 kilometers enkelstart. Så det kan meget vel blive i år, at Storbritannien får deres første vinder af verdens største cykelløb.

Vind pointtrøjen i Tour de France
Siden åbningen af holdet har man været efter supersprinteren Mark Cavendish, og da HTC-High Road lukkede efter sidste sæson, kunne man endelig komme i besiddelse af briten. Med sådan en man følger en masse sejre, og en af de sejre kunne meget vel være i Tour de Frances pointkonkurrence.

Vind en af brostensklassikerne
På Sky-holdet er også den meget stærke spanier, Juan Antonio Flecha, som er en atypisk spansk rytter, der kører særdeles stærkt på brosten. Tidligere er det blevet til topplaceringer i Flandern Rundt og Paris-Roubaix, så dette håber både han og Sky-holdet, at han kan gentage. Han er dog ved at være lidt oppe i alderen, så der skal lidt held til.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #10: 03 Jul 2012, 16:11 »

Så er 'vi' igang. Go Team Sky :-)

Ser frem til mange updates.
Det er dejligt at være igang.

Jeg ser også frem til en masse updates Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #11: 05 Jul 2012, 10:54 »



Ethvert hold har en eller flere kaptajner, og på Sky er det ikke anderledes. Der er kaptajner i alle terræner, som er blandt de bedste i deres felt. Så mon ikke der venter mange store sejre i den kommende sæson?

Bradley Wiggins
Den største kaptajn af alle på Sky blev født den 28. april 1980 i den belgiske by Gent, men voksede op i Maida Vale, London. Han fulgte i sin fars fodspor, og begyndte at cykle som 12-årig. Wiggins imponerede især på banen, hvor han vandt medaljer til både VM og OL. I 2002 blev han proffesionel landevejsrytter på det franske hold Francaise des Jeux, og har siden kørt på Credit Agricole, Cofidis, Team Highroad og Garmin-Slipstream, inden han kom til Sky. Her er hans fornemmeste opgave at sejre i Tour de France.

Mark Cavendish
"Cav" blev født den 21. maj 1985 på den lille ø, Isle of Man. Han startede, ligesom Wiggins, på banen og vandt bl.a. guld i parløb til VM. I 2006 skiftede han til landevejen og T-Mobile Team, hvor han kørte til 2011 - dog under andre navne som Team High Road, Team Columbia - High Road, Team HTC - Columbia og HTC - High Road, som lukkede efter sidste sæson. Nu er han på Sky og må se frem til en lidt uvant rolle. I dette års Tour de France handler alt ikke om ham, men mon ikke han henter nogle etapesejre og muligvis den grønne trøje alligevel?

Juan Antonio Flecha
Flecha blev født den 17. september 1977 i Buenos Aires i Argentina, men han er spansk statsborger. Modsat de to andre, har han ikke en fortid på banen, men derimod en lang landevejskarriere, der startede i 2002, hvor han kørt på iBanesto.com i et år. Fra 2004-2005 kørte han på Fassa Bortolo, og fra 2006-2009 kørte han på Rabobank, inden han i 2010 kom til Sky. Flecha er kendt for sine evner på brostene, men han er aldrig sluttet som vinder i entet Gent - Wevelgem, Flandern Rundt eller Paris - Roubaix. Det skal der laves om på i denne sæson.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #12: 05 Jul 2012, 11:03 »

Det ser meget godt ud  Thumbs Up Spændende, spændende.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #13: 05 Jul 2012, 11:06 »

Fine updates. Ikke at der sker meget historiemæssigt, men dit sprogbrug er helt i top. Jeg følger med i ny og næ.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sky Pro Cycling
« Svar #14: 05 Jul 2012, 11:14 »

Det ser meget godt ud  Thumbs Up Spændende, spændende.
Tak Risom, det luner Smiley
Fine updates. Ikke at der sker meget historiemæssigt, men dit sprogbrug er helt i top. Jeg følger med i ny og næ.
Tak først og fremmest, Swizz.

Inden jeg startede var planen også bare at fortælle lidt om holdet, også ellers komme med updates om diverse løb, så jeg kan få mig et godt og langt save. Måske kan der komme lidt historie ind over senere.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010