home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58653 gange)
ulle94
Landsholdsspiller

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #60: 05 Jul 2012, 19:45 »

Har netop takket nej til Sønderjyske (lige rykket ned), da det kører super for mig som engelsk u-21 træner, og dermed håber på at kunne få noget bedre. Men det går da den rigtige vej, kan man sige Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #61: 05 Jul 2012, 19:50 »

Så er jeg også startet på denne challenge. Jeg fik jobbet i Thisted, hvor det efter 25 kampe ser ud til, at jeg rykker op, dog med hård kamp fra Skovbakken. Jeg takkede nej til et tilbud fra AB, da de lå til nedrykning i 1. Division og deres økonomi var decideret misserabel. Jeg regner dog med, at jeg skal videre fra Thisted, når denne oprykning er sikret. Jeg tror ikke man kan nå meget videre med dem.

Men det er en super spændende challenge, og jeg vil holde jer opdateret med mit spil.

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager

« Svar #62: 05 Jul 2012, 19:53 »

En legende siger farvel:

Transfers (Ricardo Santos vil gerne væk og bliver måske solgt)

Truppen

EDIT: Ricardo Santos til AC Horsens for 1,9 millioner kroner  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Jul 2012, 20:22 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #63: 05 Jul 2012, 20:35 »

Så er en gammel kending af dansk fodbold ansat. Babis Stefanidis som de fleste Brøndby fans, inklusiv mig selv, sikkert helst vil glemme.

Fra dansk mester 2005 til svensk anden division i 2011. Det kalder jeg en faldende formkurve.  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager

« Svar #64: 05 Jul 2012, 20:56 »

Min nye lejesvend - gad vide om der er mål i ham?

Forsvarskrumtappen

Endelige transfers  crazy

To kommende stjerner!!

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #65: 05 Jul 2012, 20:58 »

Så er en gammel kending af dansk fodbold ansat. Babis Stefanidis som de fleste Brøndby fans, inklusiv mig selv, sikkert helst vil glemme.

Fra dansk mester 2005 til svensk anden division i 2011. Det kalder jeg en faldende formkurve.  Opstemt

Agreed.. jeg havde ham i IK Sirius, men han havde store problemer med at spille sig på holdet hos mig.. Men mon ikke han bliver en stjerne en division længere nede Cool

Tilløk mæ ham Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #66: 05 Jul 2012, 22:38 »

Agreed.. jeg havde ham i IK Sirius, men han havde store problemer med at spille sig på holdet hos mig.. Men mon ikke han bliver en stjerne en division længere nede Cool

Tilløk mæ ham Thumbs Up

jo tak  Smiley

nej. inden jeg kom til klubben havde de kun en kantspiller og han havde den oven i købet ikke som naturlig eller meget dygtig. så jeg følte mig nødsaget til at skaffe mig nogen, da jeg nægter at spille uden kanter. og så er Babis vel et udmærket alternativ  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #67: 05 Jul 2012, 23:05 »

Jeg tror jeg hopper med her... melder tilbage når jeg har et hold! Wink

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #68: 05 Jul 2012, 23:07 »

Hold op, hvor er jeg taknemmelig for at så mange hopper med på vognen! Det er jo mega fedt!!!

Håber I får en mega fed konkurrence og ikke får for mange gode resultater!! Smutter til Mallorca her lørdag morgen, og blir sgu' et helvede at komme hjem og skulle opdaterer med 30 brugere der har vundet SAS Ligaen, 1. svenske division og norske pokal! Opstemt 

Anfield Road
Manager

« Svar #69: 05 Jul 2012, 23:14 »

Hold op, hvor er jeg taknemmelig for at så mange hopper med på vognen! Det er jo mega fedt!!!

Håber I får en mega fed konkurrence og ikke får for mange gode resultater!! Smutter til Mallorca her lørdag morgen, og blir sgu' et helvede at komme hjem og skulle opdaterer med 30 brugere der har vundet SAS Ligaen, 1. svenske division og norske pokal! Opstemt 

og jeg er oven i købet hoppet med to gange  Opstemt  Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #70: 05 Jul 2012, 23:35 »

Så har jeg fundet mig min første klub! Hammarby TFF fra den svenske 1. Division Nord, som lægger uhjælpeligt sidst, med 0 point efter 13 kampe og en målscore på 2-37!  Opstemt

Anfield Road
Manager

« Svar #71: 06 Jul 2012, 16:10 »

så blev første sæson ( nu varer den egentlig kun en halv, men jeg siger bare første sæson Wink) færdigspillet i Vimmerby. det har været en sæson der har været lidt op og ned. da jeg kom til lå de på 5.pladsen og oprykning, tænkte jeg, kan jeg godt tillade mig at håbe på men ikke forventet. og det startede da også rigtigt godt. jeg rykkede ligeså stille opad i tabellen og med 6 kampe igen lå vi tre hold på samme pointtal. jeg skulle møde begge to og de skulle også møde hinanden så det var rimeligt spændende. efterfølgende vandt jeg over det ene hold og tabte til det andet. det hold jeg vandt over tabte så til det tredje hold så de trak ligeså stille fra.

men min afslutning på sæsonen var intet mindre end katastrofal. en sejr i fire kampe er ikke godt nok hvis man skal have en chance for at rykke op. heldigvis faldt den sejr i den sidste kamp så vi kunne gå på sommerferie med en sejr.

næste sæson regner jeg med at rykke op. det mener jeg at vi burde kunne. så efter at denne sæson kiksede må vi bare gøre det i næste. det er det gode ved FM. der kommer altid en ny sæson.  Smiley

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #72: 06 Jul 2012, 18:12 »

Den 23. Maj 2013 blev Frederik Theisen fyret i AGF, efter et 1-0 nederlag mod FCK, som sendte dem ned på syvende pladsen.

5 dage senere er i han i plads i FC Fredericia, som ligger nummer 6, 6 point fra oprykning.

I hans debut som Frederica manager, tager en han en 2-1 sejr, mod 3. pladsen Esbjerg.

En lille opdatering fra mig  Grin

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #73: 06 Jul 2012, 18:54 »

hopper med på vognen om at blive Skandinaviens konge !

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #74: 06 Jul 2012, 19:19 »

Så er jeg også startet på denne challenge. Jeg fik jobbet i Thisted, hvor det efter 25 kampe ser ud til, at jeg rykker op, dog med hård kamp fra Skovbakken. Jeg takkede nej til et tilbud fra AB, da de lå til nedrykning i 1. Division og deres økonomi var decideret misserabel. Jeg regner dog med, at jeg skal videre fra Thisted, når denne oprykning er sikret. Jeg tror ikke man kan nå meget videre med dem.

Men det er en super spændende challenge, og jeg vil holde jer opdateret med mit spil.

Så er der sket lidt mere i mt spil. Jeg rykkede flot op med Thisted, men valgte ikke at fortsætte i klubben. I stedet tog jeg imod tilbuddet fra Hønefoss i Norges 1. Division, som lå på en skuffende 10. plads. Jeg fik dog sat gang i holdet og vi endte faktisk med at rykke op efter en fantastisk slutspurt. Jeg fik forstærket holdet rigtig meget, og synes egentlig jeg havde et udemærket hold til Tippeligaen. Her startede det elendigt med 6 nederlag i streg, men så gik vi ubesejret igennem 8 kampe. Så nåede jeg ikke mere i Hønefoss BK, da Brøndby IF kom med et tilbud til mig. 50.000 kr i løn og jeg sagde ja tak. Økonomien sejlede i Brøndby og jeg var nød til at sælge ud af de største stjerner. Mikkel Thygesen og Jens Stryger Larsen røg væk. Jeg blev ansat 3 dage inden den nye sæson, så fik slet ikke min taktik på plads, og truppen var egentlig elendig. Jeg havde kun 17 mænd i truppen og 6 af dem var fra 2. holdet. Det gik fuldstændig galt i Brøndby og jeg blev fyret i December efter et 1-4 nederlag til Lyngby i egen hule. Vi lå på en skuffende 10. plads, så fyringen var sådan set fair nok, men det var satme heller ikke lette arbejdsbetingelser.

Lige nu har Randers FC så tilbudt mig job. De ligger klart nummer 1 i 1. Divisionen, så der bliver formentlig Superliga fodbold næste sæson igen. Randers' økonomi sejler også, men forventningerne er samtidig heller ikke så høje. Jeg glæder mig til udfordringen!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010