home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Hvem vinder Touren 2012?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Tour de France 2012
Cadel Evans
- 16 (25,4%)
Bradley Wiggins
- 25 (39,7%)
Vincenzo Nibali
- 8 (12,7%)
Ryder Hesjedal
- 7 (11,1%)
Ivan Basso
- 0 (0%)
Levi Leipheimer
- 0 (0%)
Robert Gesink
- 2 (3,2%)
Franck Schleck
- 1 (1,6%)
Ikke en af ovenstående
- 4 (6,3%)
Antal Stemmer: 63

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder Touren 2012?  (Læst 25602 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Hvem vinder Touren 2012?
« : 26 Jun 2012, 11:54 »

Nu er der kun et par dage til Tour de France starter i Liege.

Hvem tror I, vinder løbet. Gerne beggrund Smiley




Jeg er ret sikker på, at det er Wiggins´ tur til at vinde. Han har virket meget professionel i sin forberedelse, og så har han vundet Paris-Nice, Romandiet rundt og Dauphiné. Desuden har han ikke haft mange problemer angående styrt og skader fx.
En lille ulempe er dog, at Cavendish trækker en del hjælperyttere også, men jeg er ret sikker på Skys stærke mandskab kan klare det.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2013, 10:20 af Risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #1: 26 Jun 2012, 12:09 »

Er for det første rystet over folk der har stemt på Ryder, men fred være med det Smiley

Jeg er 90 % sikker på at Cadel vinder igen i år. Han er den klart stærkeste af favoritterne til at køre opdag, samtidig med at han er en top enkeltstartsrytter. De sidste 10 % har jeg fordelt på Nibali og Wiggins, da de begge besidder mange af de samme egenskaber som Cadel, de er bare ikke lige så stærke op ad.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #2: 26 Jun 2012, 12:15 »

Wiggins vinder ikke. Manden har toppet for tidligt. Spår ham til top 5.
Evans må i mine øjne være favorit i år. Jeg håber på Nibali, som jeg også har sat penge på.
Hvis Klöden kommer i form, er han også et frækt bud, men jeg har mine tvivl når man ser på tidligere bedrifter i år.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #3: 26 Jun 2012, 12:21 »

Desværre tror jeg at det bliver en røvkedelig TdF mht. favoritternes kørsel i bjergene. Jeg tror desværre at der bliver kørt så latterligt passivt fordi de favoritter der er i år, alle selv (tror de) kan afgøre det på enkeltstarterne. Et realistisk bud fra min side, må være at der ikke er en af mine 3 favoritter der vinder en bjergetape.

Det skal så siges at jeg ikke tror TdF i al almindelighed bliver kedeligt, der skal alligevel noget til Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #4: 26 Jun 2012, 12:27 »

Så længe et udbrud ikke holder hjem på de store bjergetaper, er jeg tilfreds. Savner helt vildt bonussekunder i løbet, da favoritterne så havde noget at spurte om udover æren af at vinde en etape.

Jeg mener også, at Wiggins kører bedre enkelstart end Evans, men det må vi jo se på de etaper. De dage bliver der i hvert fald spænding.

Desuden har Wiggins også udtalt, at det ikke var meningen, at han skulle vinde de 3 nævnte løb. Derfor tror jeg også på ham.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #5: 26 Jun 2012, 12:47 »

Tror skam også at Wiggins er bedre end Evans på enkeltstarterne, men det er bare ikke nok han er bedre. Han tager jo ikke 2 minutter på Evans. Derimod ved jeg, at vi i løbet af touren kommer til at se et TV-billede der viser Wiggins ikke kan sidde med en af dagene i bjergene Smiley Og hvis Evans er så stabil som han plejer, så mister han marginalt lidt tid i bjergene, og kan så gøre det færdigt på den sidste enkeltstart. Evans vinder touren, uden en etapesejr Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #6: 26 Jun 2012, 13:37 »

Har Wiggins toppet for tidligt? Han har kørt fire etapeløb (+ 2½ etape i Volta a Catalunya), vundet tre af dem og blevet nummer 3 i det sidste. Godt nok har han haft et højt niveau - men selv hvis han har toppet, så burde han jo ikke være træt som sådan. Det linger jo bare Cadel Evans' formkurve fra sidste sæson (han vandt Tirreno-Adriatico og Romandiet Rundt, men dog ikke Criterium du Dauphine fordi Wiggins kørte bedre enkeltstart). Så på den front tror jeg ikke, han har toppet mere end Evans havde sidste sæson.

Wiggins tager måske ikke to minutter på Evans, men for 20 dage siden tog han 1'43" på samme distance som den sidste i årets Tour. Resultat.

Jeg ved sgu ikke om han vinder, men at give ham mindre end 10 % (og Evans 90 %) holder ikke helt i min verden. Der er en grund til at han er bookmakernes storfavorit.

Jeg kan sagtens se ham knække på fx Col du Grand Colombier, men jeg kan også sagtens se ham vinde løbet. Hvis hans hold er lige så vildt som i Criterium du Dauphiné, så bliver det i hvert fald svært ikke at vinde løbet crazy
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #7: 26 Jun 2012, 13:41 »

Wiggins vinder ikke, det tror jeg slet ikke på. Bare utroligt ærgerlidt at A. Schleck og Contador ikke er med, Contador er virkelig fantastisk til at "skabe" løbene.
Den duel må vi vente til Vueltaen med.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #8: 26 Jun 2012, 13:46 »

Chris Anker tager selvfølgelig hele touren, de andre hold undervurderer ham, så han holder i mål med 5 min. på en af etaperne, og derefter kan Saxo-Tinkoff bank holde de andre favoritter fra fadet Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #9: 26 Jun 2012, 13:58 »

Chris Anker tager selvfølgelig hele touren, de andre hold undervurderer ham, så han holder i mål med 5 min. på en af etaperne, og derefter kan Saxo-Tinkoff bank holde de andre favoritter fra fadet Smiley

Jeg får tatoveret; "Oksen fra Hammel" henover ryggen hvis det sker! Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #10: 26 Jun 2012, 14:08 »

Jeg får tatoveret; "Oksen fra Hammel" henover ryggen hvis det sker! Smiley
Det lyder squ spændende, hvis det sker og du gør det, så skal den uploades til FMF Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #11: 26 Jun 2012, 21:18 »

Tror på Wiggins. Han har vundet flere store løb i år uden at være i topform ifølge ham selv. Tror dog det bliver en kedelig Tour. Wiggins og Evans favoritterne er begge dieselmotorer uden de helt store antrit kommer til at savne Contadors slangehug og Andys forceringer.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #12: 26 Jun 2012, 21:33 »

Nu kan jeg se, at jeg er den eneste der har stemt på Frank Schleck. Altså, jeg har faktisk ikke fulgt cykling i det seneste år. Jeg er en af dem, der kun bliver cykel-liderlig når Touren kører på TV2, men jeg vil da stadig mene Schleck er den bedste bjergrytter i år. Er han i meget dårlig form eller tror i simpelthen bare ikke på hans enkelstart, hvor han jo er elendig.

Jeg mener bare, at vi snakker altså om manden der endte nummer 3 sidste år og kan han få skabt noget i bjergene, så kan han da blive rigtig farlig. Jeg skal dog ikke kunne sige noget om hans form, så det kan sagtens være derfor, at folk kun anser ham som en darkhorse?
Logged

Hala Madrid!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #13: 26 Jun 2012, 21:35 »

Frank Schleck kommer ikke på podiet, 100 % !
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Hvem vinder Touren?
« Svar #14: 26 Jun 2012, 21:37 »

Han kørte Giro d'Italia, hvor han godt nok udgik, men han kørte alligevel 14-15 etaper. Og så i stedet for at holde lille pause, kørte han Tour de Luxembourg og Tour de Suisse, hvorfor både ham selv og Kim Andersen har afskrevet klassementet. Han jagter enkelte etaper i stedet for. Valverde udtalte også, at Fränk Schleck havde toppet for tidligt: Link

@Blomvikings: Nu spørger han jo HVORFOR, folk ikke tror på ham.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010