home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 160352 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
MBJs Corner
« : 08 Jun 2012, 18:03 »

MBJs Corner

Her vil jeg komme lidt ind på kampenes forløb og i særdeleshed spillerne under kampen. Jeg vil komme med lidt næranalyse af de mest nævneværdige spillere. Både dem man kender i forvejen, og dem som ikke er så kendte i Danmark.
Jeg kan ikke se alle kampe, men så vil jeg se om jeg kan finde genudsendelser. Ellers må i undvære det  Wink

Jeg vil komme ind på følgende ting:

Kampens spiller

Kampens skuffelse

Kampens detalje

Kampens negative detalje

Lagde du mærke til

Ham glemte kommentatorerne

Underholdning


Jeg håber i vil følge lidt med og gerne skrive nogle indlæg. Og har i flere emner, så smid dem i hovedet på mig!
« Seneste Redigering: 08 Jun 2012, 20:31 af MBJ » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #1: 08 Jun 2012, 18:05 »

Fedt initiativ  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #2: 08 Jun 2012, 18:07 »

Du har mig på krogen, hal mig ind.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #3: 08 Jun 2012, 18:30 »

Du har mig på krogen, hal mig ind.

Lyder semi-klamt Wink

Men fedt initiativ.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #4: 08 Jun 2012, 19:52 »

Polen-Grækenland

Kampens spiller
Robert Lewandowski. Leverede  1-0 målet og var derudover fremragende til at suge bolden til sig, og få sendt den videre til en medspiller i løb frem ad banen. Rygterne om et skifte til en storklub er ikke blevet mindre efter denne kamp.

Kampens skuffelse
Mange.. rigtig mange..
Sokratis Papastathopoulos: Uanset hvordan man vender og drejer den, så er et rødt kort ikke i orden.
Dommeren: Overser et tydeligt straffespark til Grækenland og er meget hård omkring det røde kort. "Spiller" sig dog op i 2. halvleg.
Karagounis: Utallige boldtab. Viste sig ikke som den lederskikkelse han normalt er. Fik også skrabet et torskedumt gult til sig. Sidst men ikke mindst brænder han også et straffespark.
Szczesny: Rødt kort, fejl ved udligningen, begået straffe. Horribel indsats.

Kampens detalje
Salpingidis´ flotte boldmodtagelse og det efterfølgende træk forbi Szczesny.

Kampens negative detalje
Szczesnys klodsede straffespark.

Lagde du mærke til
Polakkernes fysiske styrke?
At alle de græske aktørers efternavne sluttede med et ”s”?

Ham glemte kommentatorerne
Eugen Polanski: Bindeleddet mellem det offensive og det defensive. Pasningsstærk, arbejdsom og en klog spiller. Befandt sig ofte de rette steder.

Underholdning
Helt i top. På banen var der masser af fight, to røde kort, to mål og et brændt straffespark. Uden for banen var de polske fans meget højlydte, og gjorde første kamp ved EM 2012 til en lydmæssig oplevelse.
10 stjerner!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #5: 08 Jun 2012, 19:58 »

10 stjerner? Hvis det er ud af 10, synes jeg det er alt for meget.. Godt nok var der underholdende øjeblikke, men en stor del af kampen var kedelig. Jeg ville selv give den 7-8 stjerner.

Og hvis du vil køre kampens skuffelse bør du imo nævne hvilken der er værst hvis du remser flere op...

Ellers rigtig fedt at læse, og du burde også have nævnt ham som jeg nævnte i chatten men har glemt navnet på (Polens nr 10) der så rigtig god ud teknisk.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #6: 08 Jun 2012, 19:59 »

Woj gjorde det helt rigtige. Han, og reservekeeperen, reddede Polen.
Logged

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #7: 08 Jun 2012, 20:01 »

Woj gjorde det helt rigtige. Han, og reservekeeperen, reddede Polen.

Hvornår var det lige at han gjorde det? Både målet og straffesparket var hans skyld.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #8: 08 Jun 2012, 20:02 »

Underholdning
Helt i top. På banen var der masser af fight, to røde kort, to mål og et brændt straffespark. Uden for banen var de polske fans meget højlydte, og gjorde første kamp ved EM 2012 til en lydmæssig oplevelse.
10 stjerner!


Helt i top ? spillemæssig ofte meget kedelig kamp, uden flot spil og mandfolke fight. En håbløs dommer og en håbløs målmands indsats sørgede dog for noget dramatik.

De polske tilskurer var højlydte ? det var da vidst kun i starten, syntes det til tider var meget dødt.

Personilgt 6/10 ca.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #9: 08 Jun 2012, 20:03 »

Hvornår var det lige at han gjorde det? Både målet og straffesparket var hans skyld.

Præcis, han må om nogen få titlen banens dårligste.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #10: 08 Jun 2012, 20:11 »

Omkring kampens bedste, mener jeg også man bør pege på Chalkias, den græske keeper. Han har en stor andel i at man endte med at dele point med Polen. Han lignede godt nok ikke en på 38 år.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #11: 08 Jun 2012, 20:13 »

Hvornår var det lige at han gjorde det? Både målet og straffesparket var hans skyld.
Jeg omtaler situationen i det minut hvor der står 1-1 og Grækenland har en frikøber. Grækeren tager trækket forbi Woj, og hvis han ikke nedlægger ham er de bagud 1-2.

Grækernes første mål er i kassen allerede, og er derfor allerede en realitet.
Logged

welbz is dat guy

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #12: 08 Jun 2012, 20:26 »

Kritik taget til efterretning Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #13: 08 Jun 2012, 20:31 »

 Shockeret uha har vi set samme kamp - jeg vil give kampen 5 ud af 10 - Især irriterede jeg mig over flere spillere på hvert hold sprang 10 meter hver gang de blev udsat for en takling... det var IMO ikke mænd der var på banen i dagens kamp.... og som konen kommenterede det.... hvem fanden er det der har en målmand som stiller op i hudfarvet målmandstøj  Wink

Dommeren og Szczesny fortjener begge en enkelt billet hjem de hold ikke niveau.
Logged

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #14: 08 Jun 2012, 20:34 »

Jeg erkender at 10 er højt sat. Men jeg nød virkelig kampen. Måske var det min eufori over at EM er startet Wink

Jeg vil være hårdere fremover!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010