home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 23973 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Tyskland
« : 24 Maj 2012, 14:42 »




Præsentation

EM slutrunden 04 er slut. Tyskland er røget ud af gruppespillet, efter i sidste kamp blot at skulle besejre et tjekkisk B-hold. Det fejlede. De rutinerede spillere kiggede ned i græsset, Völler stod med et opgivende ansigtsudtryk, Kahn var lamslået i målet, og den tyske effektivitet, var erstattet af en manglende fanden i voldskhed som ville få Helmut Rahn til at vende sig i graven.
Alle kunne se at Tyskland skulle bruge fornyelse, hvis man atter skulle kræve sin retmæssige plads i fodboldverdenens hierarki tilbage.

Völler tog sit tøj og gik, og en ny epoke startede i tysk fodbold. Ikke en epoke som var præget af langsomme tunge spillere som Nowotny, Carsten Ramelow, Christian Ziege , Christian Wörns, og Bernd Schneider.
Nej en epoke som er præget af sultne unge spillere med gejst, energi, og vilje til at gøre en forskel. Özil, Podolski, Schweinsteiger, Khedira, Mertesacker, Lahm, Neuer. Spillere som kom til unge og uerfarne, men som gennem de sidste år er vokset med opgaven, og som i dag danner grundstammen på et tysk hold der i dag spreder glæde, optimisme og jubel i Tyskland.

Det tyske folk har i dag et landshold de kan være stolte af, og et land som i forhold til mange andre er lækkert at bo i. Landsholdet har med sin multikulturelle udtagelse, skabt en grobund for langt større accept og respekt for forskellige racer i Tyskland. Et problem som ellers tidligere har været massivt problem i landet, startende helt tilbage under 2.verdenskrig.

Tyskland har med sin fantastiske natur, dejlige mad, flotte kulturelle byer, og venlige og hjælpsomme folk en god grobund for et velfungerende dejligt land. Efter selv at have boet der i en del år, kan jeg ikke andet end at udtrykke min sympati for landet, og håber naturligvis at EM guldet bliver løftet af Lahm, hvis ikke Danskerne formår det.

Forventninger

I år skal det være. Forventningerne til det tyske landshold er enorme til årets slutrunde, og intet mindre end et EM trofæ kan stille befolkningen 100 % tilfreds. Man har igennem så mange år været tæt på den helt store succes. Hvem husker ikke det forfærdelige øjeblik da Andrea Pirlo spillede Fabio Grosso fri i feltet i det 119 min, i semifinalen ved VM 06? Grosso knaldede bolden forbi Lehmann, og Tyskland græd med Klinsmanns drenge som havde gjort nationen stolte på hjemmebane. I 08 fik Tyskland en fortjent fodboldlektion i finalen af Spanien, mens man i 10 atter måtte se sig besejret af Spanien.

Ved alle slutrunder har man haft svagheder som var til at få øje på, og manglende rutine har skindet igennem hos mange spillere, når tingene spidsede til. Kampen mod Spanien i 10 var rædselsfuld, da man ganske enkelt kunne spore en frygt for at spille fodbold på egne præmisser, af ren nervøsitet. I år har stammen på holdet Neuer-Lahm-Schweinsteiger-Özil-Podolski fået så meget mere rutine, og fået flere hår på brystet. Derudover har man fået nye spændende spillere ind, som fra bænken kan gøre en stor forskel.

Forventningerne til ”Joggi” Löw’s ”Nationalelf” er tårnhøje, og hele Tyskland jeg selv, og mange fodboldfans verden over ser frem til at følge dette slagkraftige tyske mandskab i deres færd mod guldet. Disse forventninger er heller ikke blevet mindre efter at Tyskland efter en skræmmende præstation gik igennem kvalifikationen med lutter sejre. En klar understregning af at man skal tage dette hold seriøst.

Gruppe

Tyskland
Danmark
Holland
Portugal

Kampprogram

Lørdag d. 9-6-2012
18.00 Danmark-Holland
20.45 Tyskland Portugal

Onsdag d. 13-6-2012
18.00 Tyskland – Holland
20.45 Danmark – Portugal

Søndag d. 17-6-2012
20.45 Danmark – Tyskland
20.45 Holland – Portugal


Truppen
Målmænd: Manuel Neuer (Bayern München), Tim Wiese (Werder Bremen), Ron-Robert Zieler (Hannover 96)

Forsvar: Holger Badstuber (Bayern), Jerome Boateng (Bayern), Benedikt Höwedes (Schalke), Mats Hummels (Dortmund), Philipp Lahm (Bayern), Per Mertesacker (Arsenal), Marcel Schmelzer (Dortmund)

Midtbane: Lars Bender (Leverkusen), Mario Götze (Dortmund), Ilkay Gündogan (Dortmund), Sami Khedira (Real Madrid), Toni Kroos (Bayern), Thomas Müller (Bayern), Mesut Özil (Real Madrid), Lukas Podolski (Köln), Marco Reus (Gladbach), Andre Schürrle (Leverkusen), Bastian Schweinsteiger (Bayern)

Angreb: Mario Gomez (Bayern), Miroslav Klose (Lazio)

En trup der giver uanede muligheder for Löw. På målet har han Neuer som for Bayern har vist sig som en af verdens bedste målmænd i den fore gangende sæson. Han er utrolig god med fødderne, hurtig på stregen, og god i feltet. Han er kort sagt den mest komplette målmand i verden som jeg ser det, og man kan være helt tryg ved at have ham bag sig. Han kommer til at redde point.

Forsvarsmæssigt har man det samme problem som man har haft igennem de sidste mange år. Man leder stadig efter en ordentlig venstre back. Alt efter hvem man bruger til venstre giver det forskellige muligheder. Skal man frem og skabe kampen vil en spiller som Schmelzer nok være at foretrække da han er naturlig venstre back, og i denne sæson har vist sig som en dygtig spiller for Dortmund. Han har gode raids med fremme, og er ikke totalt katastrofal defensivt, selvom han her af og til efterlader åbninger. En god spiller med fremtiden for sig, men er han klar til det her niveau?
Jerome Boateng sad på venstrebacken under VM 10, og spillede ikke fantastisk men acceptabelt. Han er god defensivt, da han er naturlig midterforsvarer, og faldt aldrig igennem derude. Robust, og okay hurtig. En god spiller at have hvis der skal lukkes ned. Alt i alt ser forsvaret ganske acceptabelt ud, og jeg er specielt spændt på at se om Hummels som slutrundedebutant kan tage taktstokken og fortsætte sit gode spil fra Dortmund. Mertesacker tvivler jeg på er klar fra start, og vil nok næppe blive brugt fra første kamp af pga. manglende kamptræning. Ellers den naturlige leder i det tyske forsvar.

På midten hersker Schweinsteiger og Khedira stadig i maskinrummet. De gjorde et fuldkommen fremragende stykke arbejde under VM 10, og spiste alt frem mod semifinalen hvor de dog desværre røg med i den spanske pasningskarrusel. Men de har hver i sær gode egenskaber, og er en komplet duo som vejer godt op for hinandens svagheder. På bænken sidder Toni Kroos samt Gündogan fra Dortmund og tripper for at komme i aktion. To teknisk stærke spillere som helt klart kan gå ind og afløse Schweinsteiger hvis han skal have en pause eller bliver skadet.
Men hvem skal afløse Khedira? Manglen på skraldemænd er som jeg ser det Tysklands største problem ved denne slutrunde. For bliver Khedira skadet ryger balancen på midten. Lars Bender kunne være svaret men mit kendskab til ham er begrænset For mange kan det undres at hans bror Sven Bender fra Dortmund ikke er udtaget på den bekostning, da han kan varetage 6’er rollen, der er hans rolle i Dortmund.

Foran de to at regerer trekløveret Müller – Özil – Podolski. De kender hinanden fra sidste slutrunde, samt kvalifikationen, og fik specielt ved VM 10 tingene til at gå op i en højere enhed. De har en enorm bevægelse, er alle tre stærke til at afslutte, og har speed i fødderne samt en god evne til at kombinere på både små og lange områder.
Spændende trekløver som skal give støtte og leverance til den enlige mand på toppen som denne gang hedder Gomez. En skarp angriber fra Bayern som sparker først og spørger bagefter. Kloses naturlige arvtager, og jeg er sikker på at han med sin målnæse og sit mod til at kaste sig ind hvor det gør ondt nok skal få scoret sine mål ved EM.

Rent offensivt sidder spillere som Götze, Marco Reus, Klose, og Andre Schürrle og venter på at få chancen. Alle fire habile spillere.
Götze, samt Reus er de finurlige tekniske driblere som sætter modstanderne af på små områder, hvor Schürrle er den tyske version af Rommedahl og lever meget på sin evne til at sprinte. Klose sidder klar hvis Gomez går i stykker eller ikke rammer formen, og ”Miro” svigter aldrig for Tyskland.
Alt i alt en verdensklasse trup, med uanede af muligheder alt efter hvilken modstander man møder, og hvilket kampscenarie man ønsker.

Forventet opstilling
Neuer
Lahm – Hummels – Badstuber – Boateng
Khedira – Schweinsteiger
Müller – Özil – Podolski
Gomez


Profiler
Neuer
Manuel Neuer er en fantastisk målmand. Tyskland har haft en tendens til altid at have en god målmand. Sepp Maier, Bodo Illgner, Oliver Kahn, samt Jens Lehmann var alle målmænd man kunne regne med, og Neuer er en naturlig og værdig arvtager for så store navne. Han har en enorm rækkevidde, er fantastisk med fødderne, god til at agerer sweeper, samt hurtig på stregen. Han fik sin ilddåb i Schalke som meget ung spiller, og er for en målmand at være stadig ung. Men han har været med i mange år, og besidder allerede en stor rutine. Derudover har han også tacklet sit skifte til Bayern på flotteste vis, og selvom det ikke blev til titler i år så har han stået en god sæson.

Schweinsteiger
Geniet på det tyske hold. Han startede i sine unge dage som kantspiller og var her udskreget til et kæmpe talent. Men pga. manglende evne til at slå indlæg, og manglende hurtighed blev han flyttet ind centralt. Har siden udviklet sig med stormskridt for hver sæson der er gået, og er i dag manden som binder det tyske hold sammen. Hans pasninger, overblik, og spilforståelse er på ypperste niveau, og samtidigt med det formår han at smøre ærmerne op og fighte sig til tingene. En sand klassespiller. Synd at denne sympatiske mand skulle brænde et straffe i CL finalen.

Özil
Ved sidste VM sad jeg med tanken ” Hvem er han, og hvad kan han egentlig siden at folk skriger ham sådan op?” Det fik jeg svar på! Han besidder en enorm kreativitet, og en fantastisk evne til at se afleveringsmulighed er som ingen andre ser. Derudover har han et fantastisk spark fra distancen, som han også har givet prøver på mange gange for Real Madrid i den netop afsluttede sæson. Gareth Barry fik også set hvor hurtig Özil er. En typisk 10’er som skal lægge guldbolde til holdkammeraterne.

Mange tak til Verdenskrig  Smiley
« Seneste Redigering: 30 Maj 2012, 16:55 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #1: 30 Maj 2012, 16:58 »

Rigtig god gennemgang Smiley Tidligere sad jeg også med Tyskland som en klar favorit til guldet, men nu er jeg blevet lidt mindre sikker. Bayern fik en elendig afslutning på sæsonen, og da stammen på holdet stort set alle er fra det hold, så tror jeg det kan få betydning - det håber jeg dog ikke. Samtidig kan man frygte, at Gomez toppede for tidligt på sæsonen.

Når det er sagt, så er det dog et fuldstændigt fantastisk mandskab. Sikke en trup..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Korzika
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #2: 30 Maj 2012, 17:27 »

Hvis Klose når at komme i en acceptabel form, så ser jeg ham, som favoritten til en startplads i angrebet. Klose er blevet foretrukket i tidligere slutrunder og derudover, har Klose spillet mere i kvalifikationen end Gomez og scoret flere mål.

Men virkelig et kompetent hold, som Löw har til rådighed. Dog er jeg enig i, at forsvaret er holdets hæmsko. Jeg er personligt ikke særlig imponeret over Badstuber, som jeg syntes har været ringe i de store kampe mod fx Real Madrid og Dortmund. Han er langsom, ikke særlig god teknisk og så placerer han sig nogle gange dumt. 7

Og fantastisk gennemgang! Godt arbejde! Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #3: 30 Maj 2012, 18:21 »

Nu har jeg ikke fulgt Tyskland i kvalifikationskampe ne, så jeg aner ikke, om det er sådan her de faktisk stiller op. Men umiddelbart ville jeg også placere Badsturber på bænken, og så i stedet smide Høwedes ind, såfremt Mertesacker ikke er ordentligt klar. Boateng ser jeg også som en bedre centerforsvarer end Badsturber, så måske man bare burde bytte rundt på de to, da Badsturber jo er venstrebenet.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #4: 30 Maj 2012, 18:46 »

Hvis jeg var Löw (heldigvis er jeg ikke det!!), så ville jeg bruge følgende opstilling:

Lahm Hummels Höwedes Schmelzer

To bomstærke midterforsvarere, som samtidig er gode til at spille bolden frem, og to angrebslystne backs. Det passer godt med at Müller og Podolski ofte trækker ind i banen Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #5: 30 Maj 2012, 21:57 »

Hvis Klose når at komme i en acceptabel form, så ser jeg ham, som favoritten til en startplads i angrebet. Klose er blevet foretrukket i tidligere slutrunder og derudover, har Klose spillet mere i kvalifikationen end Gomez og scoret flere mål.


Klose er og bliver en habil målscorer og jeg var i tvivl til det sidste om hvem af dem jeg skulle vælge. Har kigget rundt på nettet, og læst forskellige blade og her virker Gomez til at være manden folk mener der satses på. I øvrigt er det i mine øjne hip som hap. Begge to fantastiske angribere som nok hver skal få deres ration af spilletid Smiley

@ Jer andre

Jeg ved ikke om jeg er enig mht Badstuber Smiley.
Jeg synes han har udviklet sig meget i forhold til tidligere, og i de kampe jeg har set med Bayern virker han som lederen der styrer forsvaret. Lahm er godt nok anfører, men skal man pege på en som kontrollere backkædens placering, og som er mest iøjnefaldende rent defensivt mener jeg klart at Badstuber er manden. Jeg er enig i at han ikke er nogen verdensklasse forsvarsspiller men sådan en besidder Tyskland ikke. Han er dog habil, hårdt spillende, og en mand jeg ville have fin tryghed ved. Modsat for to år siden Smiley
Konklusionen omkring Tysklands forsvar må være at bredden er fantastisk men at klassen er lidt tynd. Det er reelt set kun Lahm som holder et verdensklasse niveau, og det kan komme til at koste. Dog er forsvaret meget lig det for to år siden og her gik det jo meget godt Smiley

Men ja hvor er Beckenbauer, Christian Wörns i hans bedste tid og Jürgen Kohler. Der er lidt langt op til dem Smiley

Tak til swizz og Korzika for jeres ros  Peace
« Seneste Redigering: 30 Maj 2012, 22:07 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #6: 30 Maj 2012, 22:20 »

Tyskland vinder EM  Thumbs Up

De har verdensklasse spillere som Lahm, Neuer, Götze, Mesut Özil og Gomez

udover det så har resten af truppen en klasse som mange landstrænere må misunde.

Podolski, Klose, Müller, Khedira og Schweinsteiger er alle spillere som ville pynte på flere landshold i verden.

Jeg mener kun der er en svaghed ved tyskerne og det er hvis modstanderen får lokke Tyskland langt frem på banen så har Tyskland vist sårbarhed ved når de taber bolden og der spilles hurtige kontraer.

Tyskerne virker til at have balance i truppen og ikke så lidt vinder mentalitet og det tror jeg er nok til at de vinder EM.

Når nu Danmark ryger ud af EM med et brag så vil jeg heppe på dette fantastiske hold og jeg tror der venter en stor oplevelse med dette hold.
Logged

YNWA

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #7: 30 Maj 2012, 22:26 »

Jeg føler mig ikke så skråsikker på at Schweinsteiger starter inde men derimod tror jeg at Kroos tager hans plads. Kroos er en af Löws klare favoritspillere og har spillet stort set alle kampe de sidste 2 år, venskabskampe som kvalkampe. Derudover har Schweinsteiger som der skrives været noget skadet i år og vil heller ikke dukke 100% fit op til slutrunden. Jeg tror at Kroos slår Schweinsteiger endeligt af tronen på den centrale tyske midtbane ved den her slutrunde.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #8: 30 Maj 2012, 22:46 »

Det ville være vildt kaldt af dig, men jeg kan simpelthen ikke se det ske. Og jeg håber ved gud ikke at Löw får den ide at erstatte Khedira med Kroos Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #9: 30 Maj 2012, 23:24 »

Jeg føler mig ikke så skråsikker på at Schweinsteiger starter inde men derimod tror jeg at Kroos tager hans plads. Kroos er en af Löws klare favoritspillere og har spillet stort set alle kampe de sidste 2 år, venskabskampe som kvalkampe. Derudover har Schweinsteiger som der skrives været noget skadet i år og vil heller ikke dukke 100% fit op til slutrunden. Jeg tror at Kroos slår Schweinsteiger endeligt af tronen på den centrale tyske midtbane ved den her slutrunde.

Du får det til at lyde som om Schweini er gammel !? Hvis han er skadet, så ja, så er Kroos et udemærket alternativ, men at han skulle slå ham af holdet er fuldstændig latterligt sagt, sorry. Men hvis du tror Schweinsteiger bliver slået af holdet så betvivler jeg din fodboldviden.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #10: 30 Maj 2012, 23:40 »

Du får det til at lyde som om Schweini er gammel !? Hvis han er skadet, så ja, så er Kroos et udemærket alternativ, men at han skulle slå ham af holdet er fuldstændig latterligt sagt, sorry. Men hvis du tror Schweinsteiger bliver slået af holdet så betvivler jeg din fodboldviden.

Man behøver jo ikke at være gammel for at blive slået af og Schweinsteiger har bestemt ikke været noget kæmpe berigelse for landsholdet de sidste par år. Derimod bliver Kroos hele tiden bedre og bedre i takt med at han bliver mere moden og har i kvalifikationen været en af de mest stabile. Om man vil det eller ej har Schweinsteiger haft nogle ret store udfald i denne sæson for Bayern og med en ungt kæmpe talent der har vist sig pålidelig for Löw tror jeg sagtens at han kunne finde på at tage konsekvensen.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #11: 31 Maj 2012, 01:47 »

Rigtig god analyse! Jeg er helt med på startopstillingen, selvom det ikke ville undre mig, hvis enten Höwedes, Kroos eller Götze startede inde, da jeg synes allesammen er fremragende spillere. Især Kroos er jeg blev vild med og synes på mange områder, at han faktisk er bedre end Müller. Med hensyn til Gomez er jeg også enig med dig i, at det er ham, som kommer til at starte - jeg ser ham klart værende et niveau over Klose. Gomez har spillet på det allerhøjeste niveau de sidste par år og hans mål i CL vidner om, at han kan præstere i de store kampe Smiley

Ellers er Tyskland et hold, som jeg altid har elsket at hade, men siden 2010 må jeg erkende, at det er anderledes. Jeg synes de spiller fantastisk fodbold og er glad for, at man er gået væk fra den "klassiske" tyske stil, hvilket da også ville være hjernedødt men den offensiv som man kan skrue sammen. Jeg mener, man har Müller, Podolski, Özil, Marin, Reus og Götze som alle sammen er spillere, som ville kunne gå ind på nærmest ethvert hold under slutrunden i år.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #12: 31 Maj 2012, 09:00 »

Man behøver jo ikke at være gammel for at blive slået af og Schweinsteiger har bestemt ikke været noget kæmpe berigelse for landsholdet de sidste par år. Derimod bliver Kroos hele tiden bedre og bedre i takt med at han bliver mere moden og har i kvalifikationen været en af de mest stabile. Om man vil det eller ej har Schweinsteiger haft nogle ret store udfald i denne sæson for Bayern og med en ungt kæmpe talent der har vist sig pålidelig for Löw tror jeg sagtens at han kunne finde på at tage konsekvensen.

Udemærket argumentation, men jeg synes bare ikke den holder.
Schweinsteiger er sikreste navn på holdkortet, måske overgået af Lahm. Men han har så meget indflydelse og betydning for det landshold, at der ikke er en chance for at han bliver smidt af. I Tyskland snakker de jo om ham som værende en af verdens bedste midtbanespillere.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #13: 31 Maj 2012, 09:09 »

Udemærket argumentation, men jeg synes bare ikke den holder.
Schweinsteiger er sikreste navn på holdkortet, måske overgået af Lahm. Men han har så meget indflydelse og betydning for det landshold, at der ikke er en chance for at han bliver smidt af. I Tyskland snakker de jo om ham som værende en af verdens bedste midtbanespillere.

Lige præcis. Schweinsteiger er manden som binder det tyske hold sammen, og selvom Kroos er en fremragende spiller, så har jeg svært ved at se at det gode samarbejde der er mellem Khedira og Schweinsteiger bliver brudt op til en slutrunde.
Men du (niklas) har ret i at et sådan skifte helt klart kommer på tale i fremtiden, for som jeg ser det så har Kroos er ualmindeligt stort potientiale, og det står næsten skrevet i stjernerne at han en dag skal være den tyske kreatør. Men spørgsmålet er så om det bliver i stedet for Schweinsteiger eller Özil som jeg også synes har udfald i sit spil. Selvom han er en klassespiller, men det kan man jo så omvendt sige om hele Tysklands offensiv Smiley

Men igen, det kunne da være vildt hvis du fik ret, personligt ville jeg nok bare ikke være tilfreds med valget!

@Riis
Tak for det Wink
Problemet med Kroos/ Müller er at Kroos ikke har Müllers evne til at løbe dybt og til at søge de rigtige områder i feltet. Det tyske system lægger meget op til at begge kanter skal være i stand til at komme med i boksen og true modstanderen. Fælles for både Podolski og Müller er at de ikke er finurlige driblere, eller spillere som slår den afgørende bold. Tilgengæld er de fantastiske til at afslutte, er hurtige, og har et målinstinkt.
Bruger man i stedet Kroos derude ryger noget af den ide. Ikke at jeg siger at det er en nedgradering at bruge Kroos i stedet for Müller, for hvis vi ser på hva de kan med en bold så er Kroos jo klasser bedre.

Men med det de begge har at tilbyde til holdet som kant, der giver det i mine øjne mere mening at Löw vælger Müller frem for Kroos. Men igen er der jo også tale om et luksusproblem, og det må være fantastisk at have sådan en trup at arbejde med Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #14: 31 Maj 2012, 09:16 »

Når nu Danmark ryger ud af EM med et brag så vil jeg heppe på dette fantastiske hold og jeg tror der venter en stor oplevelse med dette hold.
Jeg håber så meget at både DK og Tyskland går videre. Det ville virkelig gøre mig så evigt lykkelig Smiley. Holder med begge hold, men står vi i sidste kamp og siger DK eller Tyskland så holder jeg naturligvis med DK.

Men ellers enig, vejen mod EM gulde er dog brolagt med en masse store forhindringer. Men Tyskland har helt afgjort holdet til at klare det. Glæder mig allerede til Tyskland-Holland Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010