home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  In it, to win it.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: In it, to win it.  (Læst 8361 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #30: 06 Jun 2012, 01:13 »



Truppen fra A til Z
West Ham - 01/09 - 2014

Den nye sæson er nu så småt blevet sparket i gang og jeg vil nu præsentere det mest skræmmende West Ham hold man har set længe. Efter mine dårlige erfaringer med 4-3-1-2, så har jeg lært af mine fejl og starter derfor op med en 4-2-3-1 formation fra starten af denne sæson.

     MÅLMAND
  • 01. Robert Green
  • 13. Mattia Perin

34 år og stadigvæk en klassekeeper. Vores vicekaptajn sidder stadigvæk ligeså sikkert på målmandsposten, som den dag jeg kom til klubben. Italienske Mattia Perin er stadigvæk et kæmpe målmandstalent, men da han "kun" lige er blevet 21, så har jeg ingen problemer med at lade ham være reservekeeper endnu en sæson. AC Milan, Juventus og Internazionale har også opdaget hans potentiale, så har haft helt ondt i hånden af at afvise tilbud på den unge italiener i løbet af sommeren.


     FORSVAR
  • 03. Jordan Spence
  • 02. Nathaniel Clyne
  • 05. James Tomkins
  • 18. Dedryck Boyata
  • 15. Ciaran Clark
  • 28. Kolo Toure
  • 11. Kieran Gibbs
  • 20. Greg Cunningham

  • 29. Danny Potts
  • 30. Julian Burman

Profilen i forsvaret må findes inde i midten, i form af vores kaptajn Tomkins. Et utroligt højt bundniveau og en imponerende fysik har gjort, at han ligger ligeså sikkert i startopstillingen som Green. Ved siden af ham finder vi Boyata som blev hentet i Manchester City for ingen penge tilbage i januar, og han har ikke set sig tilbage siden. Som alternativer finder vi Clark og Kolo Toure, hvor Toure er blevet hentet for at give holdet noget europæisk erfaring, som vi virkelig manglede i sidste sæson.

På backsene ligger Spence og Gibbs, hvor jeg i denne sæson håber på at Gibbs kan holde sig skadefri. Han sad ude i over halvdelen af sidste sæson, men her viste Clyne sig dog som et yderst fint alternativ. Endnu en tidligere Man City forsvarer er dog blevet hentet i Greg Cunnigham, som ville stå foran Clyne i køen om venstrebacken. Potts og Burman er to unge talenter som jeg blevet lejet ud, for at få noget fast spilletid i denne sæson.


     MIDTBANE
  • 07. Lenny Nangis
  • 08. Jack Wilshere
  • 10. Jack Collison
  • 24. Jordon Mutch
  • 26. Joe Cole
  • 04. Paul Pogba
  • 16. Mark Noble
  • 19. Ravel Morrison
  • 22. Henri Lansbury
  • 27. Dominic Vose

Da Joey fik kontraktudløb i Liverpool kunne jeg simpelthen ikke lade vær. Han går direkte ind på højrekanten med sit gamle nummer, og overvejede også at give ham anfører bindet igen, men lod vær. I venstresiden fandt jeg en Nangis med kontraktudløb, og man skal da være skudt i hovedet for at sige nej tak til en gratis Lenny. I midten kommer Wilshere til at ligge og strikke det hele sammen, imens Collison og Mutch kommer til at tage sig af den mere defensive del.

Noble har desværre været meget skadet i min tid i klubben. Min assistenttræner anbefalede mig faktisk at sælge ham i sommers, men jeg håber stadigvæk på at han kan komme til at spille en rolle for klubben. Udover ham har jeg også rådighed over Lansbury og de to talenter Morrison og Vose, som kommre til at agere backup for hhv. Nangis og Wilshere. Sidste mand på midtbanen er United rejectet Paul Pogba, som er den eneste som der er blevet spildt penge på i denne omgang. Det kan jeg godt leve med.


     ANGREB
  • 23. Danny Welbeck
  • 14. Robert Hall

  • 28. Benik Afobe

End of an era. Det var med et tungt hjerte at jeg måtte se Carlton Cole forlade klubben i sommers, men kærligheden var gengældt. Coley nåede at optræde 231 gange og nåede at nette 70 gange i de 8 sæsoner han nåede at være i klubben, med den sidste sæson som hans bedste. Med en flyvende Welback og en upcoming Hall, måtte jeg være realistisk da Derby smed hele £6M for den 30-årige englænder, så jeg valgte at acceptere. Afobe er der heller ikke plads til, men han render rundt i Burnley i denne sæson for at få noget erfaring.

Denne sæsons transfers har været helt fantastiske da jeg har fået solgt betydeligt mere end hvad der er købt for. Udover det slap jeg endelig af med Kevin Nolan, som ellers havde 2 år tilbage af en £50.000 om ugen kontrakt, så det klager jeg bestemt heller ikke over. Men med hele 8 englændere, en belgier, franskmand og en waliser i "stærkeste" opstilling glæder jeg mig til den nye sæson, og at dømme ud fra sæsonens første kamp er de 100 procent KL AR!

- Selvom jeg er nået tre sæsoner ind i spillet nu, så føler jeg ikke for at sætte 25 ss'er ind af min trup, da dette ville tage en krig. Derfor skriv, hvis der er en du gerne vil se og så skal jeg nok ligge det op.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2012, 18:27 af rasmussidelmann » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #31: 07 Jun 2012, 09:13 »

Bedste blog på siden lige nu - bliv endelig ved.

Godt at se spillere som Toure, Gibbs, Wilshere, Lansbury og Afobe i truppen, men jeg går ud fra du ikke mener Robert Green i angrebet?
Logged



rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #32: 07 Jun 2012, 18:27 »

Jamen mange tak for de pæne ord.

Afobe er min baby, da jeg aldrig har hørt om nogen der fik noget ud af ham, og glæder mig til at se hvad han kan i næste sæson. Lansbury er bare et fucking beast på højrefløjen.

- Og ja det er Robert Green i angrebet og Danny Welbeck på mål. Hemmelige strategier!!
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #33: 07 Jun 2012, 20:45 »



Joey er et beast!
West Ham - 04/10 - 2014

Som tidligere set, så var mit hold 100 % klar til sæsonstarten, hvilket udformede sig i en 4:0 sejr og et Danny Welbeck hattrick mod Chelsea i Premier League åbningskampen! Vi havde dog "varmet" op mod finske PK-35 i den tredje runde af Europa League kvalifikationen, som gav os en sikker samlet 7:1 sejr.

Fjerde og sidste runde startede dog lidt mere overraskende. I løbet af de første syv minutter kom vi bagud 0:2 i Israel, og så måtte der arbejdes for et resultat. Welbeck reducerede, inden en Jerusalem forsvarer lavede en skidt tilbagelægning som Lenny Nangis nemt opfangede og udlignede på. Returopgøret blev en reservepræget affære, som blev vundet 1:0 på et selvmål, da jeg havde Liverpool og Manchester United i ligaen i de omkringliggende kampe.

Begge endte 1:1, hvilket faktisk irriterer mig lidt, da jeg følte at vi havde spil til mere, men Welbeck havde på begge dage en mindre imponerende aften. De to point blev fulgt op med to rutine sejr over Leicester og Derby, som begge blev slået 2:0, imens APOEL skabte lidt problemer i Europa League. Udover APOEL er også Atletico Madrid og Panathinaikos at finde i vores gruppe, så videre avancement burde være muligt. Det skuffende resultat blev fulgt op af to Aston Villa kampe i træk, hvor vi kun gik sejrrigt ud af League Cup kampen. Måneden blev sluttet af hjemme mod Atletico Madrid, hvor jeg sad og bandede over Falcao, men det viste sig alligevel at blive en meget sjov kamp.

Der er egentlig kun spillet 6 kampe i ligaen, men vi har allerede spillet det dobbelte. Det kommer til at blive en lang sæson for os og min trup er allerede begyndt at blive ramt af diverse småskader. Resultaterne har udformet sig sådan at vi i øjeblikket ligger på en 6. plads i ligaen.


Sæsonens → indtil videre
SPILLER Joe Cole, 7,53 av rat
MÅLTYV Danny Welbeck, 8 mål
ASSISTENT Joe Cole & Jack Wilshere, 5 assists
RONALDINHO Ravel Morrison, 4,84 drb pr kamp
TOUGH GUY Jack Collison, 4,77 tck pr kamp
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: In it, to win it.
« Svar #34: 07 Jun 2012, 20:57 »

Virkelig fed blog stadig !

Din blog har inspireret mig til at starte med west ham Smiley
men god blog og du holder det gode niveau hele tiden. Fortsæt det gode arbejde!
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #35: 07 Jun 2012, 22:04 »

Tak skal du have.

Håber også du ender med at bruge Spence fast. Jeg har helt glemt at sige at han blev "Hammer of the year" i den netop overståede sæson :-D
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In it, to win it.
« Svar #36: 12 Jun 2012, 16:30 »



In it, to win it
|| West Ham || 01/12 - 2014 ||

Med Danny Welbeck og Jack Wilshere i spidsen, så er vi simpelthen gået i gang med at ødelægge ligaen. Vi har vundet de sidste syv ligakampe i træk med en målscore på 26:3, og nærmer os stille og roligt Manchester City i toppen af tabellen.

Dog er det ikke kun de to som skal have al æren. West Hams eget bud på en Welbeck og Wilshere, Hall og Vose, har også været utrolig skarpe, men dette er primært i Ligacuppen og Europa League. I Ligacuppen kan vi se frem til en potentiel semifinale mod Manchester United, hvis vi altså formår og slå Norwich. I Europa har vi kvalificeret os videre til foråret med en fornem 8:0 sejr over APOEL, som bl.a. bød på et hattrick fra føromtalte Hall og Ravel Morrison, men mangler stadigvæk at rejse en tur til Spanien og Madrid.

Chelsea ser også ud til at være kommet i problemer, da de kun havde hentet 9 point i de første 10 ligakampe, hvilket endte med en fyring til Roberto Di Matteo. Undertegnede blev tilbudt jobbet, men jeg valgte selvfølgelig at sige nej tak, da jeg ikke føler for at tage et skridt ned af karrierestigen.

Programmet spidser nu til, hvor vi skal møde "The Big Four" - og Chelsea, i løbet af 6 runder omkring jul og ind i januar. Med denne form er jeg dog fortrøstningsfuld.


Flest mål Danny Welbeck, 20 gls
Flest assists Jack Wilshere, 17 ast
Flest driblinger Ravel Morrison, 3.62 drb pr kamp
Flest tacklinger Jordan Spence, 4.91 tck pr kamp
Flest MoM Danny Welbeck, 7 MoM
Bedste spiller Jack Wilshere, 7.81 av rat
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010