home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!  (Læst 12782 gange)
Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #15: 11 Maj 2012, 01:47 »


Preben Elkjær forlænger med EfB.

Preben Elkjær har forlænget sin kontrakt med Esbjerg fB, der nu har glæde af træneren frem til sommeren 2015.

Bestyrelsen i EfB valgte i starten af 2011 at hente Preben Elkjær til klubben. Den erfarende cheftræner blev sat i spidsen for et projekt, som skulle bringe klubben tilbage i toppen af Superligaen, en mission som Elkjær er igang med.

I sidste sæson gjorde Ove Pedersen & Jess Thorup mandskabet til nedrykker til 1.divsion, og nu er belønningen så kommet til EfB, nemlig Preben Elkjær. Elkjær har fået forlænget sin kontrakt, så den nu løber frem til sommeren 2015.

- Vi er meget tilfredse med, at vi har forlænget med Preben. Preben har stor andel i den succes, vi har fået i de seneste kampe som sikrede os oprykningen til den bedste danske række, siger sportdirektør Viggo Jensen til klubbens hjemmeside.

Esbjerg fB er igen i den bedste danske række sammen med oprykkerne fra Randers FC.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #16: 11 Maj 2012, 03:08 »


22-7-2012 - Superligaen er skudt igang!
Endelig er Superligaen skudt igang for Esbjerg fB. Det hele starter ud med at spille 5 venskabskampe som optakt til Superligasæsonen.
Michael Pedersen fik igen venskabskampene og klarede det udemærket.

Oprykker kampen.

Esbjerg fB fik uafgjort mod Randers FC i en tæt Superliga kamp på Blue Water Arena.

Randers FC's back Johnny Thomsen starter ud med at sparke bolden ind i det 37min efter en hovedstød af Morten Cramer som rammer retur fra overlægger og ned til Johnnys højre fod hvor han let sparker den ind.
Kort tid efter i det 48 min for Jesper Lange et skud på mål hvor David Ousted redder den, hvor retur bolden ender mellem 2 forsvarsspiller hvor indskiftede Morten Nielsen kommer løbende og sparker den behersket ind.

EfBs hurtige angriber Jesper Lange for sendt EfB i sejrskurs i 73min hvor han rammer et indlæg med fulde smadder. Glæden varede kort da Morten Cramer 3min senere i det 76min scorede til 2-2 på et hovedstød som også blev kampens resultat.
Preben Elkjær er ovenud tilfreds med 2-2 i sæsonstarten i EfB og Superligaen, hvor EfB skal kæmpe om overlevelse.



Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #17: 11 Maj 2012, 03:32 »


Holdets nye højre back.

Esbjerg fB inviterede i dag til præsentation af en ny spiller i klubben. Der er tale om Brøndbys 19årige højreback Mathias Redsted.

Lidt spænding skal vi have i fodboldtilværelsen, men nu kom øjeblikket efter længere tids venten af både klubben og pressen. Med aftale via Brøndbys bestyrelse har EfB nu sikret sig Mathias Redsted på fri fra Brøndbys Reserve hold og tiltræder med det samme EfBs mandskab.

EfBs sportschef Viggo Jensen har tidligere slået fast, at han leder efter to forstærkninger til Preben Elkjærs mandskab - en midtbanespiller, der altså skal kunne spille højre offensiv midtbane, og så en forsvarsspiller som backup for Davidson Drobo-Ampem som tiltider kan være skadet.



« Seneste Redigering: 11 Maj 2012, 03:33 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #18: 13 Maj 2012, 02:35 »

Hva så folkens, er min blog for kedelig at læse siden der ingen opslag kommer i den Skuffet
Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #19: 13 Maj 2012, 09:32 »

Jeg synes det er en god blog, du har fået op at køre! Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #20: 13 Maj 2012, 09:42 »

ja den er ganske fin så skriv du bare videre.. jeg har læst med siden starten.
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #21: 13 Maj 2012, 13:57 »

Helt enig, jeg læser også med, dog lidt i det skjulte. Men bliv endelig ved, da det er ganske underholdende læsning  Thumbs Up
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #22: 13 Maj 2012, 18:39 »

Tak fordi i følger med Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #23: 13 Maj 2012, 19:12 »

Fantastisk blog - Intet mindre. Dit layout og grafik falder lige i min smag, og jeg syntes den er utrolig stilfuld. Derudover er det skriftlige også på et flot niveau, og ikke mindst, så virker den meget realistisk sat op med udtagelser, transfers mm.

Helt klart en blog jeg følger med i..   Thumbs Up
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #24: 13 Maj 2012, 20:41 »

Fantastisk blog - Intet mindre. Dit layout og grafik falder lige i min smag, og jeg syntes den er utrolig stilfuld. Derudover er det skriftlige også på et flot niveau, og ikke mindst, så virker den meget realistisk sat op med udtagelser, transfers mm.

Helt klart en blog jeg følger med i..   Thumbs Up

Tak for din rosende ord - Gør mit bedste for at i kan følge med, føler bare lidt jeg blogger for meget? Wink
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #25: 15 Maj 2012, 01:24 »


EfB ude af pokalen.
Esbjerg fB tabte ude på Lyngby Stadion med 2-1. Dermed er EfB ude af årets Ekstrabladet Cup.

Det var helt fortjent at Lyngby vandt kampen. De virkede kampen igennem som det mest motiverede hold mod et EfB-hold, der havde både Søren Rieks og Mikkel Vendelbo med i samtlige 90 minutter.

- Kort fortalt spillede vi ikke godt nok, i dagens kamp manglede vi også vores bedste angriber Jesper Lange. Men vi må se os som tabere idag og komme videre. Nu gælder det at overleve nedrykning fortæller en skuffet Preben Elkjær til Ekstra Bladet.

Aftenens Ekstrabladet Cup resultater:



« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 21:56 af Rottenburg » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #26: 15 Maj 2012, 12:11 »

Udemærket blog du har gang i her. Dog syntes jeg mange af dine updates er ALT for korte, det er bare ikke nok med fem-ti linjer. Derudover er dine billeder lidt for store, og det er altid et dårligt tegn når billedet fylder mere en skriften. Men ellers en spændende blog, som jeg ville kigge lidt til engang imellem.

Også hedder pokaltuneringen ikke "Dong Cup" længere, men "Ekstrabladet Cup". Wink
Logged

FCK

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #27: 15 Maj 2012, 21:12 »

Udemærket blog du har gang i her. Dog syntes jeg mange af dine updates er ALT for korte, det er bare ikke nok med fem-ti linjer. Derudover er dine billeder lidt for store, og det er altid et dårligt tegn når billedet fylder mere en skriften. Men ellers en spændende blog, som jeg ville kigge lidt til engang imellem.

Også hedder pokaltuneringen ikke "Dong Cup" længere, men "Ekstrabladet Cup". Wink

Tak for feedback, prøver at rette op på det Wink
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #28: 15 Maj 2012, 23:51 »


EfB Spejder Emil Larsen
Esbjergs sportsdirektør Viggo Jensen bekræfter, at de vil følge Emil Larsen i vinterpausen, men har ingen yderligere kommentarer.

Tidligere på morgenen kunne Ekstra Bladet oplyse, at Esbjerg har vist interesse i den 21-årige Emil Larsen fra danske Lyngby. Esbjergs sportsdirektør Viggo Jensen bekræfter at man kender spilleren, men vil ikke sige, om han stadig er aktuel for klubben.

- Nej, det kan jeg ikke bekræfte. Jeg kan bekræfte, at det er en spiller, vi vil følge i vinterpausen, så jeg kender selvfølgelig spilleren, men ellers har jeg ingen kommentarer til det, siger Viggo Jensen til Ekstra Bladet.

Emil Larsen har været tilknyttet Lyngbys ungdomsakademi og har spillet hele hans karriere der.

Vinterpausen

Efter oprykningen til Superligaen er EfB spået en svær sæson i Danmarks bedste række. Status er da også 22 point efter 19 runder, men man forsøger at holde humøret højt i klubben.

- Når man for en skidt start, er man påvirket af det. Omvendt er vi en ydmyg klub, der er realistisk omkring tingene. Vi har vidst, at vi kunne komme til at stå i denne situation, selvom vi ikke havde håbet og troet det. Men vi har is i maven, og vi arbejder videre. Spillet har været til mere, end de resultater, vi har fået, men det skal nok komme på et tidspunkt, siger sportsdirektør Viggo Jensen til Ekstra Blader og fortsætter:
- Vi må ikke lukke så mange mål ind, hvis vi skal vinde vores kampe. Det skal der laves om på.
- Vi ved godt, at vi er et bundhold, når man ser på de forskellige trupper. Men ser man på de klubber, der ligger omkring os, synes vi, vi har noget at byde ind med. I forhold til holdånd og kollektivet er der ikke mange, der kan slå os, og presset på os fra medier og bestyrelser kommer heller ikke med ligeså stort et tryk, som i de andre klubber.

EfB skal forsøge at rette op på vores fejl i forårssæsonen, som ikke skal gentages i efterårssæsonen.

EfB ligger øjeblikkeligt på en 8 plads og skal holde sig over nedrykningstregen for at sikre en sæson mere i den bedste danske række.

Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskene fra Vestjylland!
« Svar #29: 16 Maj 2012, 00:34 »


 KARRIERESTATISTIK 2012/2013:

 TABELLEN:
 - 13. dec '12

 SPILLER STATISTIKKER (Superliga):
 - Topscorer
 - Afleveringer
 - Kampen bedste spiller

 TRANSFERS:
 - 2011/2012
 - 2012/2013

 ØKONOMI:
 - 13. dec '12

 TRUPPEN:
 - Trup
 - Personale


 
« Seneste Redigering: 16 Maj 2012, 00:43 af Rottenburg » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010