home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!  (Læst 12784 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #30: 17 Maj 2012, 14:13 »

Imponerende.. Intet mindre!

Denne blog er virkelig en der fanger mig helt exceptionelt meget. Din grafik er lige som jeg elsker den, og desuden virker den utrolig realistisk. Helt klart en super blog du har gang i her, og en af de bedste jeg har oplevet igennem mine rigtig mange år her på siden...   Thumbs Up
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #31: 17 Maj 2012, 14:52 »

Er virkelig imponeret! Virkelig god blog, en fornøjelse at læse. Må jeg spørge om hvilket skin du benytter? Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #32: 17 Maj 2012, 15:05 »

Kan man få et ss af ham finnen Joel?
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #33: 18 Maj 2012, 17:56 »

Mange tal for de rosende ord - Jeg uploader SS af Joel i løbet af dagen Dane 16.
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #34: 19 Maj 2012, 00:31 »

Er virkelig imponeret! Virkelig god blog, en fornøjelse at læse. Må jeg spørge om hvilket skin du benytter? Smiley
Skinname: Fahrenheit
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #35: 19 Maj 2012, 00:36 »

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #36: 19 Maj 2012, 14:12 »

Hvor spillede finnen Joel henne før du hentede ham til Esbjerg?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

HRz
Gæst
 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #37: 19 Maj 2012, 14:14 »

Magn: Han spiller vidst i HJK.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #38: 19 Maj 2012, 16:41 »


Ikke dårlig.. Var det ikke ham der scorede et meget hurtigt hattrick for HJK?
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #39: 20 Maj 2012, 02:33 »

Ikke dårlig.. Var det ikke ham der scorede et meget hurtigt hattrick for HJK?
Jo, 3mål indenfor 3min i debut kampen Opstemt

Fra Wiki:
On 26 March 2012 Pohjanpalo spent one week on trial at Liverpool. He has been on trial earlier at Monaco.

He returned to HJK Helsinki, and started in the club's first league match of the 2012 Veikkausliiga season on 15 April 2012, scoring a perfect hat-trick within the space of three minutes/162 seconds against IFK Mariehamn.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #40: 20 Maj 2012, 22:38 »

Vildt nok, god blog  Thumbs Up Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #41: 21 Maj 2012, 02:08 »


Ny sæson venter EfB!
Selvom Esbjerg sikrede sig en sæson mere i den bedste danske række, er klubben klar til at forstærke truppen med et par nye spillere.
Næste sæson hedder det igen Superliga fodbold for Esbjerg, men det betyder ikke en større udrensning i truppen. De fleste ventes at blive i klubben, der forventer at hente et par nye ansigter ind i truppen.

- Vi vil gerne ud og hente et par spillere for at supplere truppen med lidt nyt blod og lidt nytænkning udefra. Så jo, jeg forventer da, at vi skal ud og hente et par spillere, uden at det dog bliver en stor udrensning med mange spillere ud og mange nye ind, siger sportsdirektør Viggo Jensen til Ekstra Bladet.

Flere spillere rygtes væk fra Esbjerg, men Jensen har fået positive svar hele vejen rundt.

- Vi har haft en snak med samtlige spillere, og tilkendegivelserne er klart positive. Folks indstilling er, at når nu de har været med til at spille sig op i Superligaen, så hvorfor ikke blive i Superligaen.

Et par spillere har allerede sagt farvel. Jan Frederiksen og Martin Braithwaite fortsætter ikke på Vestkysten, men tager en tur til de Københavneske mestre FCK.

Fredrik Risp tilbage i EfB.
Før sæson slut har Cheftræner Preben Elkjær og Assistenttræner Micheal "Mex" Pedersen været på køb af en ny spiller.
32 årige Fredrik Risp kommer tilbage til EfB efter 2 år væk fra klubben. Hans skifte går igennem fra 1. Juni 2013 fra Silkeborg.

- Vi er meget glade for at Fredrik skifter til EfB igen. Vi mistede Fredrik pga. dårlig økonomi, men nu er Fredrik klar til at tørne ud i Esbjerg trøjen igen, fortæller Elkjær til Ekstra Bladet.


 
« Seneste Redigering: 21 Maj 2012, 02:31 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #42: 21 Maj 2012, 03:32 »


SUPERLIGA IGEN!
Stik mod alle forudsætninger overlever Esbjerg i landets bedste fodboldrække, Superligaen.


Søndag spillede Esbjerg uafgjort 3-3 ude mod OB. OB kom hurtigt foran 1-0 ved Bashkim Kadrii, men Vestjyderne fik hurtigt svaret igen ved Jesper Lange.
Derefter scorede OB yderligere til 2-1 ved Atdhe Nuhiu, mens Jesper Lange igen kom på scoringstavlen med sit mål nummer 33 for EfB til 2-2.
Inden kamp var slut ville Rasmus Falk lige gøre det onde ved EfB og tage alle 3 points med hjem, men det så ud til at det ville Mikkel Vendelbo ikke og scorede i det 89min til slutresultat 3-3.

Der blev ikke scoret yderligere – og dermed var overlevelse en kendsgerning, hvilket betød, at Esbjerg er sikret en overlevelse og trygt kan tænke på nye kommende år i Superligaen.

SønderjyskE og Silkeborg må en tur ned i 1. division, mens Vejle-Kolding BK og Lyngby BK rykker op.


Jesper Lange bom
ber for Esbjerg!

EfB-angriberen har øje på topscorertitlen.
- Jeg har et mål om at score flere mål og være med i kampen om topscorertitlen. Det kunne da være sjovt, hvis Rieks og jeg sluttede som nummer et og to på listen, siger Lange.

En kendsgerning er 100% sikker! - Det er at Jesper Lange har sikret sig topscorer prisen.
Med sine 30 mål i 32 kampe har han et forspring på 10 mål ned på 2. pladsen hvor Dame N'doye ligger med 20 mål og Mostafa Abdellaoue på 3. pladsen med 13 mål.
Til kæmpe ærgelse ligger Søren Rieks på en samlet 42 plads på topscorer liste med 4mål.



« Seneste Redigering: 21 Maj 2012, 03:58 af Rottenburg » Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #43: 21 Maj 2012, 05:19 »


2 nye ansigter før sæsonstarten.
Efterhånden som opstarten til den nye sæson kommer nærmere og nærmere, begynder brikkerne omkring Esbjerg fB også at falde på plads.
På nuværende tidspunkt har 2 nye spillere lavet aftaler om at spille den kommende sæson for EfB.
Det drejer sig om den rutinerede forsvarsspiller Siyanda Xulu og angriberen Jo Sondre Aas.

Siyanda Xulu er en forsvarsspiller på 21 år, som på egen krop har oplevet topfodbolden igennem en årrække. Xulu har gennem 3 sæsoner været i 1. holdstruppen hos Sundowns, og kommer nu til Esbjerg efter 3 sæsoner i Rosenborg.


- Med Xulu har vi opfyldt kravet om skaffe en stærk forsvarsspiller til truppen, og efter Xulu's anskaffelse har vi nu fået et utrolig dygtigt og rutineret forsvar, udtaler Preben Elkjær.

23 årige Jo Sondre Aas er som sagt det andet nye ansigt i truppen. Jo Sondre Aas kommer fra Sandefjord, og er kendt som en dygtig angrebsspiller, som også er dygtig på kanterne. Jo Sondre Aas har tidligere spillet i Ranheim og Rosenborg, men er på trods af sine blot 23 år en rutineret herre som kender spillet. Jo Sondre Aas har ved flere lejligheder båret anførerbindet i sin tidligere klub Ranheim, så det er en lederskikkelse der kommer til truppen.

- Med Xulu og Jo Sondre Aas i truppen er der virkelig tilført noget rutine og nogle konkurrencemenneske r, der virkelig yder i både kamp og træning. Jo Sondre Aas er kendt som en ekstremt seriøs spiller, som går forrest i både træning og kamp, og som altid er i superform. Derudover kender jeg Jo Sondre Aas som person, og er sikker på en han med sit gode humør og sin arbejdsiver, vil falde perfekt ind i truppen meget hurtigt. Som det tydeligvis og er med Xulu er jeg også ekstremt glad for at vi kan supplere vores forsvar med en så dygtig spiller som Xulu, udtaler Elkjær til bold.dk


Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: EfB - Fiskerne fra Vestjylland!
« Svar #44: 21 Maj 2012, 05:55 »

Spillerne i truppen vil gerne takke familie, klubben, venner og især FANS for opbakningen!
Jeg er en STOLT cheftræner, fortæller Preben Elkjær inden sin 3 sæson hos EfB.

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010