home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Brom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: West Brom  (Læst 30059 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
West Brom
« : 03 Maj 2012, 22:08 »

West Brom!
Jeg er begyndt et spil med WBA. En klub, der ofte bliver overset i mange sammenhænge, da de aldrig har trukket de store overskrifter. Men de er i gang med deres sjette sæson i streg i Premier League og ligger i virkeligheden præcis i midten af tabellen. Min far er fan af holdet og har været det i 20-30 år, så derved har jeg en vis interesse i klubben og kender en del til den. Jeg fik derfor lyst til at spille med dem, og det går helt fantastisk!

Jeg spiller en 4-2-3-1 formation, hvor Odemwingie er min allervigtigste spiller! I starten var det meningen at jeg ville satse på Shane Long, men Peter Odemwingie er gået helt amok med målene - og han er derfor naturligvis fast mand. Holdet er bygget op om solidt kontra spil, hvor angriberen bare skal løbe i dybden og få bolden at arbejde med. Mit spil er rimelig enkelt, men det holder - og det er fantastisk.

WBA starter med omkring 45 millioner at handle for. Det var ikke nok for mig, så jeg valgte at sælge et par løntunge spillere, så jeg alt i alt fik 75 millioner. De blev dog ikke brugt på andet end Tshabalala og Shelvey, der kommer på en leje aftale. Jeg solgte spillere for 50 millioner - navne som Paul Scharner, Tchoyi og Fortune røg en tur på porten.

Jeg har overrasket alt og alle, og efter 11 kampe ligger jeg placeret som nummer 5 i ligaen!! Har scoret 16 mål og lukket 10 ind, så det er ikke de mest målrige kampe jeg deltager i! Men det er lige meget, for 3 point er 3 point. Jeg har skaffet et par fantastiske resultater, som jeg lige vil vise her:

West Brom 2-0 Man City (Kontrafodbold i verdens klasse!)
West Brom 3-2 Tottenham (Fik smidt en mand ud ret hurtigt i kampen!)
Aston Villa 0-3 West Brom (Rivalopgør)

Jeg er utrolig stolt af holdet, og hvad det har præsteret! Jeg synes dog jeg mangler lidt bredde i offensiven, og derfor kommer Adel Taarabt for 37 millioner til januar. Jeg glæder mig til at se om hans evner kan gøre mit spil mere uforudsigeligt.

Jeg vender tilbage efter mine kommende tre kampe. Først United hjemme, så Chelsea ude og bagefter Arsenal hjemme. 1 point og jeg er mere end tilfreds!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #1: 04 Maj 2012, 08:46 »

Jeg må sige det spil her er det som har gjort mig mest underholdt. Selvfølgelig kræver det sin FM-spiller at man skal gå igennem 5-10 kampe uden sejre, men sådan er livet i et hold der ikke er så godt.... Endnu! Jeg er kommet til starten af januar 2012, og har hentet Niko Kranjcar og Adel Taarabt for ca. 60 millioner samlet. To fantastiske spillere, især sidstnævnte som jeg har kæmpe forventninger til.

Kranjcar går direkte ind på den offensive midt og Taarabt på venstrefløjen. Jeg er dog ude efter Christian Rodriguez fra Porto, som jeg tidligere har haft fantastiske spil med. Men jeg er lidt i tvivl for Morrison har gjort det godt, og det kan være farligt at skifte hele sin offensive midtbane ud. Men Taarabt var outstanding i sin første kamp, og jeg har virkelig følelsen af den spiller her kan gøre underværker i hvilken som helst tæt affære! Grunden til han er venstrefløj, er så han har mere plads at drible på, og på fløjen gør det ikke lige så meget at han ikke arbejder så meget defensivt.

Jeg tabte også til Arsenal i en kamp, hvor der stod 1-1 indtil det 86. minut - så valgte de at lave to mål :-( :-( Og siden de tre kampe mod storholdene har jeg spillet forfærdeligt! 5 nederlag i træk, derefter en sejr mod Norwich, uafgjort mod Wolves, nederlag mod Blackburn - og min seneste kamp endte med en sejr på 2-0 over Bolton. Håber det er startskuddet til en god stime!

Vil råde andre til at spille West Brom! Den klub er virkelig fed at spille med, fordi ledelsen har pengene i orden og ikke de største forventninger. Man får tid og plads til langsomt at bygge holdet op som man vil, og man har rigtig mange penge til løn! Fuck, hvor jeg elsker det spil her!
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: West Brom
« Svar #2: 04 Maj 2012, 11:28 »

Arh, sjette sæson i streg? Det er vist ikke helt rigtigt.

Anyway, jeg følger med her. Det er en sympatisk klub og det faktum, at du bygger spillet op omkring kontraer gør mig mere interesseret.

Hvordan bærer du dig ad mht. kontra? Det ser ud til, at du har haft rimelig succes.
Er det alle spillere ned i egen boks, eller har du råd til at have nogen stående oppe foran hele tiden?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #3: 04 Maj 2012, 11:56 »

Ved heller ikke hvor jeg har det sjette fra. De rykkede jo ned som nummer 20 for et par år tilbage.. 2008/09 eller sådan noget.. Glem det, haha..

Mit hold er bygget op om en meget dyb defensiv linje, der ikke bliver løbet over af hurtige spillere, som der er mange af i England. Jeg har tilmed Mulumbu på den centralemidt som boldvinder. De fem udgør en god defensiv, som jeg har tiltro til. Mine backs er en smule offensive, og kan dermed hurtig flytte bolden op i den anden ende. Mine midtbane spillere er kreative og gode til at drible og aflevere. Det gør jeg skaber utrolig mange chancer og har et meget uforudsigeligt angreb. Men mest af alt scorer jeg ved at sende en lang bold over modstandernes forsvar, og så løber Odemwingie efter den, dribler to mænd og sparker den sikkert ind. Han har spillet 18 kampe og lavet 15 mål - og må uden tvivl være den vigtigste ingrediens i mit kontra bold.

Det vigtigste i kontra, er vel at holdet skal være klar til hurtigt at omstille sig fra at forsvare til pludselig at angribe. Jeg synes det er gået okay indtil videre, men jeg har altid høje forventninger, og jeg vil gerne ende i top otte.

Jeg har bestemt ikke alle spillere i egen boks. Så dårligt anser jeg ikke WBA for at være. 
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: West Brom
« Svar #4: 04 Maj 2012, 12:43 »

Har du gjort dig overvejelser omkring brug af hhv. playmaker og target man?

Jeg har selv arbejdet på at skabe en taktik med en stærk omstilling i et stykke tid og der er flere pros and cons ved førnævnte roller. Jeg hælder til, at det er usmart at bruge en target man, omend vi har set det lykkedes i virkeligheden (eksempelvis Chelsea under Mourinho), men i FM virker det som om, at det sætter tempoet ned i spillet. Jeg har leget med tanken om, at bruge "run into ball" for at komme dette til livs.

Du nævner at dine midtbanespillere er kreative. Foregår dit spiller over fløjene eller har du en Scholes-agtig midtbanemand, der kan slå den afgørende aflevering?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #5: 04 Maj 2012, 16:40 »

Er ved at være færdig med første sæson. 7 kampe tilbage! Jeg ligger placeret som nummer otte, ét point mindre end Everton på 7. og 10 point mindre end Chelsea på 6. Norwich har lige så mange point som mig, og fra mig og Norwich til Newcastle er der seks point ned. Jeg tror jeg ender på en 7 plads! Hvilket jeg godt nok er stolt af!

Imens sæsonen har været i gang har jeg skrevet kontrakt med et par spillere, der kommer til sommer. Khouma Babacar og Sulley Muntari kommer til WBA! Håber Adler kommer til klubben, da jeg står uden målmand i den kommende sæson.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #6: 04 Maj 2012, 19:04 »



Så er første sæson overstået! Jeg er virkelig stolt af præstationen, og nu håber jeg der kan blive bygget endnu mere på til næste sæson - hvor jeg vil forsøge at gøre defensiven bedre! Jeg har fået et par store lussinger mod topholdene, hvor jeg har tabt 5-0 og sådan, men det betyder ingen ting!

Her kommer nogle af de bedste resultater i sæsonen:
West Brom 2-0 Man City
West Brom 3-2 Tottenham
Aston Villa 0-3 West Brom
Everton 1-5 West Brom
Wolves 0-5 West Brom
West Brom 2-1 Chelsea

Shane Long var forfærdelig, men siden januar har han bombet på livet løs, og han har en stor andel i min fantastiske slutspurt! Odemwingie har dog været den bedste spiller sammen med Steven Reid, Dorrans og Tshabalala. De fire har været helt eminente gennem hele sæson, og har virkelig en kæmpe andel i den flotte 7. plads!

Jeg gør klar til næste sæson nu!

Andre som spiller med WBA? Det er så fedt!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #7: 04 Maj 2012, 19:47 »

Har været kørt død i mit Arsenal save og generelt FM på det seneste, så måske skulle man prøve med West Brom! Det er spændende læsning det her, Cesc.

Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #8: 04 Maj 2012, 19:54 »

Hey Cesc

Spiller selv med WBA, og er helt enig med dig.. der er bare et eller andet over det hold Smiley Syntes også de er sjove at fælge i virkeligheden!

Er ikke nået særlig langt i mit spil, men det går fremragende (havde en 4 - 1 sejr over Chelsea), og er virkelig glad for at spille med dem. Odemwingie spiller ikke så godt, som mit nyindkøb Gary Hooper (celtic), han bomber bare derudaf ! :p

Er man kørt død i FM, så start med WBA, for det skabe glæde ! <3
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #9: 04 Maj 2012, 19:57 »

Hvad med sådan en som Shane Long Huh - Har i fået gang i ham ? Opstemt
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #10: 04 Maj 2012, 20:03 »

Hvad med sådan en som Shane Long Huh - Har i fået gang i ham ? Opstemt

Ikke rigtigt.. altså han er ikke dårlig i mit save, men 4 kampe 0 mål 1 assist, og et snit på 6.89 er jo ikke dårlig, men heller ikke at prale af.

Det hele hænger nok lidt sammen med jeg ikke ved hvordan jeg skal bruge ham. Jeg spiller en defensiv taktik:


Han kører bare ikke helt på toppen, som en skarpretter.
Men som sagt, så ved jeg ikke om han skal være andet og om han overhovedet han være alene på toppen
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #11: 04 Maj 2012, 20:11 »

Fedt at høre flere er kommet med på WBA-toget!

Jeg har lige fået hentet Rene Adler på fri transfer. Ham glæder jeg mig til at se i aktion! Nu skal der bare hentes spillere til defensiven, så er jeg klar til en ny sæson!
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #12: 04 Maj 2012, 20:13 »

Skriv endeligt mere Cesc! Det er virkelig dejligt at følge med og læse Smiley
Logged

Hala Madrid!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #13: 04 Maj 2012, 20:14 »

Fedt at høre flere er kommet med på WBA-toget!

Jeg har lige fået hentet Rene Adler på fri transfer. Ham glæder jeg mig til at se i aktion! Nu skal der bare hentes spillere til defensiven, så er jeg klar til en ny sæson!

WBA er awesome !
Rene Adler :O på fri transfer :O jeg regner med at hente Ben Foster permanent, efter sæsonen, men må vi se Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #14: 04 Maj 2012, 20:15 »

Ikke rigtigt.. altså han er ikke dårlig i mit save, men 4 kampe 0 mål 1 assist, og et snit på 6.89 er jo ikke dårlig, men heller ikke at prale af.

Det hele hænger nok lidt sammen med jeg ikke ved hvordan jeg skal bruge ham. Jeg spiller en defensiv taktik:


Han kører bare ikke helt på toppen, som en skarpretter.
Men som sagt, så ved jeg ikke om han skal være andet og om han overhovedet han være alene på toppen

Ikke fordi jeg har nogen erfaringer med ham overhovedet, men hvad med at prøve ham som targetman med stikninger i dybden til ham - han er jo ret så hurtig Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010