home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Brom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: West Brom  (Læst 30046 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #15: 04 Maj 2012, 20:16 »

Ikke fordi jeg har nogen erfaringer med ham overhovedet, men hvad med at prøve ham som targetman med stikninger i dybden til ham - han er jo ret så hurtig Wink

Kunne være en mulighed Smiley har også overvejet en fremskudt angriber Smiley tror dog jeg forsøger dit forslag ! Kunne være fedt at have 3 målfarlige angribere i truppen ^^
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #16: 04 Maj 2012, 20:20 »

Kunne være en mulighed Smiley har også overvejet en fremskudt angriber Smiley tror dog jeg forsøger dit forslag ! Kunne være fedt at have 3 målfarlige angribere i truppen ^^

Fortæl endelig, hvordan det går med ham Wink - som sagt er det bare et forslag og det kan sagtens være det er helt hen i vejret !

Jeg overvejer selv at starte med WBA, når mit Lille save engang bliver kedeligt Wink
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #17: 04 Maj 2012, 20:21 »

Fortæl endelig, hvordan det går med ham Wink - som sagt er det bare et forslag og det kan sagtens være det er helt hen i vejret !

Jeg overvejer selv at starte med WBA, når mit Lille save engang bliver kedeligt Wink

Jamen jeg meddeler da hvordan de går Smiley START MED DEM ! det kan varmt anbefales ! Smiley jeg har lavet det lille ekstra ved mit, hvilket er at jeg om 2 - 3 sæsoner vil have et rent engelsk hold Smiley hele vejen ned igennem klubben :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #18: 04 Maj 2012, 20:22 »

WBA er awesome !
Rene Adler :O på fri transfer :O jeg regner med at hente Ben Foster permanent, efter sæsonen, men må vi se Smiley

Jeg ville også prøve at hente Foster, da han stod en glimrende sæson. Men Birmingham ville have omkring 90 millioner, så den tanke droppede jeg og gik all in på Rene Adler. Nu henter jeg også Kim Christensen som reserve. Han har da voldsomme stats i FM!!!

Jeg er sgu' spændt på at se Sulley Muntari på min midtbane i den kommende sæson, tror virkelig han bliver en vigtig spiller for mig!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #19: 04 Maj 2012, 20:28 »

Jeg ville også prøve at hente Foster, da han stod en glimrende sæson. Men Birmingham ville have omkring 90 millioner, så den tanke droppede jeg og gik all in på Rene Adler. Nu henter jeg også Kim Christensen som reserve. Han har da voldsomme stats i FM!!!

Jeg er sgu' spændt på at se Sulley Muntari på min midtbane i den kommende sæson, tror virkelig han bliver en vigtig spiller for mig!

Håber ikke de vil have så meget for ham i mit save ! Ja det har han! Regner med at jeg kan få Jason Steele fra Middlesbrough, da han på sigt skal blive min førstekeeper Smiley

Fortæl med Muntari ! har overvejet at hente ham i andre spil, men det går ikke i mit WBA save, da jeg vil have et rent engelsk hold om et par sæsoner, og se hvor langt jeg kan tage det Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #20: 04 Maj 2012, 20:39 »

Jeg har godt nok svært ved at finde spillere som ikke er for dyre i forhold til hvad jeg vil give. Tror måske jeg stopper med at handle i dette vindue. Jeg er også ved at udvide stadionet med 11.999 pladser. Det bliver da fedt!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #21: 04 Maj 2012, 20:39 »

Mht keeperen, hvorfor så ikke prøve at få fat i Smithies fra Huddersfield, han plejer at blive ganske habil ? Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #22: 04 Maj 2012, 20:41 »

Jeg har godt nok svært ved at finde spillere som ikke er for dyre i forhold til hvad jeg vil give. Tror måske jeg stopper med at handle i dette vindue. Jeg er også ved at udvide stadionet med 11.999 pladser. Det bliver da fedt!

hvad sæson er du i ? Smiley fedt med at udvide stadion

Mht keeperen, hvorfor så ikke prøve at få fat i Smithies fra Huddersfield, han plejer at blive ganske habil ? Smiley

Ja, han er habil men syntes bare Steele er bedre Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #23: 04 Maj 2012, 20:43 »

Jeg har godt nok svært ved at finde spillere som ikke er for dyre i forhold til hvad jeg vil give. Tror måske jeg stopper med at handle i dette vindue. Jeg er også ved at udvide stadionet med 11.999 pladser. Det bliver da fedt!
Jeg har før lejet De Bruyne og Iago Falque med stor succes hvis det nu var du manglede spillere på de pladser Smiley
Logged

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #24: 04 Maj 2012, 20:46 »

Bestemt ikke.

Har Niko Kranjcar, Siphiwe Tshabalala, Morrison, Chris Brunt, Adel Taarabt, Graham Dorrans og en regen til de tre offensive pladser!

;-)
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #25: 04 Maj 2012, 20:46 »

Bestemt ikke.

Har Niko Kranjcar, Siphiwe Tshabalala, Morrison, Chris Brunt, Adel Taarabt, Graham Dorrans og en regen til de tre offensive pladser!

 ;-)
Yes okay så! Peace
Kan jeg få et SS af dit hold? Smiley
Logged

Hala Madrid!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #26: 04 Maj 2012, 21:23 »

Har du gjort dig overvejelser omkring brug af hhv. playmaker og target man?

Jeg har selv arbejdet på at skabe en taktik med en stærk omstilling i et stykke tid og der er flere pros and cons ved førnævnte roller. Jeg hælder til, at det er usmart at bruge en target man, omend vi har set det lykkedes i virkeligheden (eksempelvis Chelsea under Mourinho), men i FM virker det som om, at det sætter tempoet ned i spillet. Jeg har leget med tanken om, at bruge "run into ball" for at komme dette til livs.

Du nævner at dine midtbanespillere er kreative. Foregår dit spiller over fløjene eller har du en Scholes-agtig midtbanemand, der kan slå den afgørende aflevering?
I kontra fodbold synes jeg selv at den vigtigste rolle er felt-til-felt, da han arbejder hårdt defensivt, og laver de vigtige dybe løb når du angriber. Også kanterne der skal være ned i banen og hente bolden, og så bruge deres antrit til hurtigt at få bolden op af banen. Det har givet mig fantastiske resultater med Liverpool, hvor jeg bla. slog Barca 5-1.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #27: 04 Maj 2012, 21:33 »

Yes okay så! Peace
Kan jeg få et SS af dit hold? Smiley

Har lukket Football Manager ned, men kan vise dig den opstilling jeg brugte gennem det meste af sidste sæson.

Foster
Reid - Dawson - Olsson - Ridgewell
Dorrans - Mulumba
Taarabt - Kranjcar - Tshabalala
Odemwingie

Roterer dog en del, men dette må være de spillere som har fået flest kampe!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #28: 05 Maj 2012, 10:22 »

Solgte lige Chris Brunt og hentede Mathieu Valbuena ind i stedet! Fik 35 millioner for Chris Brunt og købte Valbuena for 20.

Hvor går det bare fantastisk godt! Derudover overvejer jeg at skrive kontrakt med Lumb. Nicky Shorey tror jeg ikke jeg forlænger med.

Har stadig problemer med at finde en forsvarsspiller. Vil gerne have Ânderson Martins, men hans klub vil have over 100 millioner -og vil ikke give så meget for en spiller.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #29: 05 Maj 2012, 10:57 »

Solgte lige Chris Brunt og hentede Mathieu Valbuena ind i stedet! Fik 35 millioner for Chris Brunt og købte Valbuena for 20.

Hvor går det bare fantastisk godt! Derudover overvejer jeg at skrive kontrakt med Lumb. Nicky Shorey tror jeg ikke jeg forlænger med.

Har stadig problemer med at finde en forsvarsspiller. Vil gerne have Ânderson Martins, men hans klub vil have over 100 millioner -og vil ikke give så meget for en spiller.

Interessant ! Du får da opbygget en spændende trup, der i WBA Smiley Nicky Shorey er også væk efter den første sæson, måske endda før ! hvis du mangler en centerforsvar, som i starten er backup men kan udvikle sig enormt, ville jeg kigge på Kyle Bartley, fra arsenal, eller Cieran Clark, fra Aston Villa. har selv rigtig gode erfaringer med Cieran ! (kan evt sende et ss fra mit AV spil).

En anden Centerforsvar er evt Scott Dann fra Blackburn, eller Jean-Armel Kana-Biyik fra Stade Reannais FC. Han er forholdsvis ung, og med den rette træning, er der mulighed for en kvalitetsforsvarer !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010