home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  9| Entering The Forest.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 9| Entering The Forest.  (Læst 6328 gange)
Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
9| Entering The Forest.
« : 05 Apr 2012, 17:31 »


Jeg er ikke den store blogger, den er ingen hemmelighed. Men nu vil jeg prøve lykken, og få startet et spil, der fanger mig. Valget er faldet på Parma, som skal laves til en stormagt i Italien. Jeg kan ikke love for at der kommer mange updates, og det sker nok at jeg går død. Grunden er at jeg er på efterskole, og der er tiden begrænset. Men jeg håber at det kommer til at køre godt. Bliver det godt? Det ved jeg ikke. Men here we go!
« Seneste Redigering: 09 Apr 2012, 17:29 af RCD » Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Parma - Something New In Sight?
« Svar #1: 05 Apr 2012, 23:32 »


Pre-Season i Parma.
- Uden egentlig at vide særlig meget om holdet, kastede jeg mig ud i at kigge lidt på holdet. Der var en ting der slog mig. Der er ALT for mange lånte spillere. Mange af dem er også sendt hjem igen, da de ikke kunne bidrage noget, og bare fyldte løn budgettet godt op. Der mangler bestemt heller ikke spillere nu, men starterne på diverse pladser var godt nok ikke særlig gode, så der er også blevet hentet lidt hist og her. Pre-Season kampene, bød på noget af en overraskelse. Selveste FC Barcelona valgte at tage til Parma, for at få spillet stjernerne varme. Men på en eller anden måde, lykkedes det Parma at vinde 1-0. Ellers blev det til 4 sejre, en uafgjort, og et nederlag. De spillere der blev hentet ind var Digão (7,25M kr.), Fernando Meira (Free) og Giorgos Samaras (5,25M kr.). Digão er hentet ind for at styrke bredten i forsvarret. Meira er hentet som starter til forsvarret, som inden købet af Digão var meget tyndt. Meira er tidligere Portugisisk landsholdspiller, og skal ses som et scoop. Samaras er også købt ind til bredten. Angrebet er meget tyndt, og med Christian Lucarelli ude på lån, var der ikke meget andet at gøre, end at hente en rutineret spiller. Sæsonens første "rigtige" kamp, skal spilles den 21. August, og det er imod Sampdoria i cuppen.
Let the games begin.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma - Something New In Sight?
« Svar #2: 06 Apr 2012, 02:10 »

Held og lykke, RCD. Jeg er stor fan af dine grafiske kunnen, som jeg håber vi får lidt at se til i denne blog. God start og fine indkøb. Jeg giver denne blog et skud!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Parma - Something New In Sight?
« Svar #3: 06 Apr 2012, 15:09 »


En langsom start.

- Det har ikke ligefrem været guld og grønne skove, for Parma i sæsonens syv første kampe. Det er blevet til to sejre, fire nederlag, og en uafgjort kamp. Tre af de tabte kampe, burde ikke have været tabte. Men jammerligt angrebspil, og alt for mange offsides, gør det ikke nemmere. Parma's angreb har simpelthen været forfærdeligt. Med kun to angrebs scoringer indtil videre, ser det mørkt ud. Der har dog været et par spillere, der har stået frem, og vist vejen når der har været brug for det. Den ene er Fernando Meira, der har stået som en god stopklods i forsvaret, og scorede som den første Parma spiller i sæsonen. Den største stjerne indtil videre, er vel også holdets stjerne. Der er tale om Sebastian Giovinco, som er delejet ar Parma og Juventus. Han har simpelthen været fantastisk. Udover ham, er der kun en spiller der har formået at lave en assist. Han sætter simpelthen målscorerne i scene hver gang, og han viser det talent han besidder. Sampdoria blev slået ud af pokalen, i sæsonens første kamp, hvor Samaras ramte nettet i sin debut. Det er dog ikke blevet til flere mål fra ham siden. Derefter fik Parma en noget sløj start på Serie A. Med et 0-1 nederlag til Udinese, 0-2 til Lazio, og 0-1 til Inter. Der burde som skrevet tidligere, været hentet point mod Udinese og Inter. Sidstnævnte scorede på et ufattelig heldigt mål, hvor bolden bliver rettet af, af en Parma spiller. Palermo ventede på udebane, og der blev det til en overraskende uafgjort. Palermo sad meget på spillet, og Parma havde ikke så meget at gøre. Efter 83 minutter headede Fernando Meira bolden i nettet, og ud lignede til 1-1. Lecce tog en noget uventet sejr og udeholdet Parma, der nu lå helt nede i kulkælderen. Men efter en peptalk til holdet efter kampen, blev der vendt om på tingende mod Novara. Hele 6-1 blev der vundet med, og Giovinco var den helt store helt. Med 4 assists og 2 mål, var han helt exceptionel. Der blev også hentet en forstærkning i de sidste minutter af transfervinduet. Tyske Johannes Van den Bergh, kom til klubben fra tyske Düsseldorf, for en sum af 20 millioner kroner. Han er hentet ind som starter på venstre bakken, der er meget tyndt besat.
Parma's mannager Kevin Lassen har udtalt efter den knap så gode sæsonstart: "Vi bliver nødt til at vinde kampe, som den mod Lecce. Det er dyrebare point vi taber der, og dem kan vi virkelig komme til at mange. Uheldet har da også været efter os, og jeg føler virkelig at vi blev snydt mod Inter. Men sådan er fodbold jo. Man kan nogle gange kun håbe på det, og det er hvad jeg gør vi nu.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Parma F.C.
« Svar #4: 07 Apr 2012, 00:21 »

Skal lige siges at jeg blot logger på for at kommentere på denne fantastiske blog!

God start på bloggen, dog ikke sæsonen. Rigtig flot grafik, som altid! Jeg tror på at du sagtens kan nå op på de 5 updates denne gang!

KIU makker!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Parma F.C.
« Svar #5: 07 Apr 2012, 02:04 »


Status efter 13 kampe: Skader, skader og endnu flere skader.


"Det er dog utroligt, hvordan vi kan blive ramt af så mange skader." Sådan udtalte Parma's manager Kevin Lassen sig, efter klubbens 13 kamp i Serie A. 2 Sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Derfor er det status quo for Parma, 7 kampe efter at vi kiggede på dem sidst. Profilen over alle profiler, Giovinco, er stadig hot. Han fører Serie A i assists, og har den fjerde bedste gennemsnits bedømmelse. Desuden er han klubbens topscorer med fem mål. Men tilbage til kampene. Serien på de 7 kampe, startede med en uafgjort mod Catania. Parma førte to gange, og så ud til at vinde. Men Gonzalo Bergessio nettede begge gange for Catania, og gam dem det ene point. Chievo stod på prøve næste kamp. Chievo havde klaret det rigtig godt inden kampen, og lå på en 2 plads. De kunne dog ikke klare Giovinco og Meira, og måtte se sig besejret 2-1. En stor sejr for Parma, der så ud til at være på rette spor, efter den ringe sæsonstart. Parma var da også tætte på at overraske mod Fiorentina kampen efter, men et sent mål af Amauri, gjorde det onde mod Parma, som var reduceret til 10 mand, efter Digão blev smidt ud. Antonio Mirante, Parma's målmand, har haft nogle rigtig gode kampe. Med et clean sheat i 0-0 kampen mod Genoa, og en 3-0 sejr over Siena var han kommet ind i en rigtig god rytme. Det var da også til at se, da han nappede et straffespark mod Siena. Men så begyndte de dumme skader at komme. I 1-2 nederlaget til Roma, gik McDonald Mariga ud med en skade, der holder lejesvenden ude i 5 uger. Og for at gøre ondt værre, blev kaptajn Stefano Morrone skadet, og måtte se til på sidelinjen, resten af November måned. Desuden gik Digão ud, og er ligesom Mariga ude i 5 uger. Begge blev skadet i 3-0 sejren over Grosetto, som sender Parma videre i cuppen. Sidste kamp der bliver skrevet om, er kampen mod A.C. Milan. Allerede efter 10 minutter bliver Parma reduceret til 10 mænd. Den ellers så formstærke Fernando Meira, fik et uretfærdigt rødt kort. Fem minutter senere, fik Raffaele Palladino scoret til 1-0, og Parma's fans var ekstatiske. Det holdt helt til anden halvleg, hvor at Robinho gjorde det til 1-1. Pato og Kevin Prince-Boateng gjorde det til 1-2, og 1-3. Der blev kæmpet bravt fra Parma, men de kunne intet gøre. Derfor ligger Parma i skrivende stund på 16 pladsen, 1 point fra en nedryknings plads. Skader gør ondt på et hold. Parma ligger i smerter lige nu. Men de slikker sine sår, og gør klar til at komme væk fra bunden. Vi ses den 31. Januar.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Parma F.C.
« Svar #6: 07 Apr 2012, 03:02 »

- Velkommen til Italian. Eller farvel skulle man måske sige. -


- Ja så gik den ikke længere. Den 11. December 2011, kom den Italienske træner forbandelse, og fangede mig. Det er ingen hemmelighed, at Italienske klubejere er meget kræsne, og krævende. Så fire nederlag i sterg, og så var det slut. Det er en trist besked at få, for jeg havde endelig fået fat i et godt spil. Men med en trist besked, kommer en ny udfordring. Hvor den udfordring er henne, har jeg ingen idé om. Men jeg er næsten sikker på, at det er LANGT væk fra Italien. Cia Bella.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Parma F.C.
« Svar #7: 07 Apr 2012, 06:42 »

- Velkommen til Italian. Eller farvel skulle man måske sige. -


- Ja så gik den ikke længere. Den 11. December 2011, kom den Italienske træner forbandelse, og fangede mig. Det er ingen hemmelighed, at Italienske klubejere er meget kræsne, og krævende. Så fire nederlag i sterg, og så var det slut. Det er en trist besked at få, for jeg havde endelig fået fat i et godt spil. Men med en trist besked, kommer en ny udfordring. Hvor den udfordring er henne, har jeg ingen idé om. Men jeg er næsten sikker på, at det er LANGT væk fra Italien. Cia Bella.

Håber ikke det betyder du opgiver at blogge. Det ville være super ærgerligt, da du jo knap nok er kommet i gang
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Parma F.C.
« Svar #8: 07 Apr 2012, 12:17 »

Håber ikke det betyder du opgiver at blogge. Det ville være super ærgerligt, da du jo knap nok er kommet i gang
Det gør jeg bestemt ikke. Jeg glæder mig til endnu en udfordring, med en klub der måske er i større problemer. Nu ser vi! Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Entering The Forest.
« Svar #9: 07 Apr 2012, 17:32 »


WELCOME TO THE FOREST.

- Sådan stod der i en af de lokale aviser, d. 11 Januar 2012. Den danske manager Kevin Lassen, er efter en måneds arbejdsløshed, blevet hyret af Nottingham Forest, til at stå i spidsen for holden. The Reds har ikke klaret sig særlig godt i sæsonen, og er derfor på en nuværende 17. plads. Økonomien i Nottingham er dog heller ikke helt god, og nok også en af grundende til at det går så dårligt. 400 millioner kroner skylder de, og derfor er det også et meget begrænset transfer/løn budget der er med at gøre. Nottingham bestyrelsen svarede under pressekonferencen på et spørgsmål, der lød på hvorfor at Lassen blev ansat. Svaret lød som følgende. "Han er en manager med udenlandsk erfaring, og har trænet i Serie A, hvor han blev fyret på nogle tynde betingelser. Da han trænede Parma, havde han også godt styr på økonomien, og det er bestemt noget vi har brug for, i de her mørke tider. Sidst men ikke mindst, tror vi at han er manden der kan føre klubben tilbage til engelsk topfodbold.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Entering The Forest.
« Svar #10: 07 Apr 2012, 19:32 »

Jaaaaaaaaa - Forest skal tilbage i toppen Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5| Entering The Forest.
« Svar #11: 07 Apr 2012, 22:10 »

Er lige faldet over denne blog, og troede ikke jeg ville læse den, men der tog jeg fejl, indholdet er jo kanon, og det grafiske, ja intet mindre end fantastisk.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Entering The Forest.
« Svar #12: 07 Apr 2012, 23:57 »


Angriberne slår til.


- Den danske manager Kevin Lassen, har virkelig formået at få gang i The Reds angribere. Med 8 point, i 5 kampe, har det været en godkendt debut måned for den nye manager. Det nok mest forunderlige, er at han har fået gang i klubbens ellers målløse angribere. Dexter Blackstock med 1 mål, Ishmael Miller med 3 mål, og Matt Derbyshire med 4 mål. Sidst nævnte fik kun 2 kampe under den forrige træner, og han har virkelig grebet sin chance. Med sine gode præstationer, har han slået Marlon Harewood, Blackstock og Robbie Findley af. Intet mindre end fantastisk. Dog var der også en lidt trist nyhed. Ishmael Miller, der ellers var i så god form, blev skadet efter at han trænede vægte, og endte med en rygskade, der holder ham ude et par uger. Men tilbage til de 5 kampe. Lassen's debut kamp var imod Crystal Palace, som der egentlig var godt styr på. Men en udligning efter 75 minutter, betød at kampen endte 1-1. Set i lyset af den forrige træners bedrifter, var det godkendt. I hans anden kamp blev der dog uddelt tæsk. Leicester blev sendt hjem, med et smertefuldt 4-1 nederlag. Der var fantastisk stemning i Nottingham bagefter, og stor optimisme før opgøret mod Watford. Det resulterede da også i 2 mål, men desværre var Nathan Delfouneso også meget skarp, og fik udlignet to gange. Derbyshire nettede dog også to gange, og sagde tak for tilliden. Med en smugle momentum tilbage, var det nedrykkerne Birmingham der skulle stoppes. The Reds kunne dog ikke gøre noget mod Adam Rooney & co. Cifrene lød på 1-3, og spillerne gik noget slukøret fra banen. But never, say never. Nu var det tid til Nr. 17 Vs. Nr. 1. Modstanderen var West Ham, og manager Lassen sagde inden opgøret. "Der er ingen grund til at forvente for meget. Vi så mod Birmingham at vi stadig har meget at lære, og at vi ikke skal hvile på laurbærene. Andy Ried og Dexter Blackstock, sørgede dog for en folkefest, dag West Ham sendt tilbage til London med et 2-0 nederlag. Med en fantastisk fighter vilje, bolde der gik ind bag Robert Green, og et sent rødt kort til West Ham, var det en fest dag på "The City Ground". Indtil videre går det godt for manager Lassen. Men nu må vi se. I fodbold kan alt ske.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5| Entering The Forest.
« Svar #13: 08 Apr 2012, 00:49 »

Er lige faldet over denne blog, og troede ikke jeg ville læse den, men der tog jeg fejl, indholdet er jo kanon, og det grafiske, ja intet mindre end fantastisk.
Jeg bukker og takker mange gange. Jeg håber at kunne fortsætte sådan. Smiley
Jaaaaaaaaa - Forest skal tilbage i toppen Smiley
Nu får vi at se. Man kan jo kun håbe på det bedste. Wink
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6| Entering The Forest.
« Svar #14: 08 Apr 2012, 02:14 »

Ærgerligt, at det ikke gik i Parma, men held og lykke med Forest! Det ser godt ud, fint sprog, men rigtig rigtig flot grafik! Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010