|
Antchev
|
|
Hvis du kan skaffe 2 mere, så reserverer jeg gerne en plads i din bil så  EDIT så giver jeg også lidt koffein og øl EDIT2 Altså øl til vi ankommer - du får ikke lov at køre med en øl i kopholderen  Nu lefler du 
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Oktober 2010
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Nu lefler du  Hvis jeg, der lever på SU, kan spare 300 kroner på transport, så lefler jeg gerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Hvis du kan skaffe 2 mere, så reserverer jeg gerne en plads i din bil så  EDIT så giver jeg også lidt koffein og øl  EDIT2 Altså øl til vi ankommer - du får ikke lov at køre med en øl i kopholderen  Haha... jeg kører aldrig med Øl i blodet... (så den kan kun være uåbnet i kopholderen)
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
Det du sparer i kroner og øre på transporten, kommer du til at bruge på energidrik til chaufføren og øl  haha men det er fair deal hvis jeg får del i det  hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Haha... jeg kører aldrig med Øl i blodet... (så den kan kun være uåbnet i kopholderen)
Betryggende  Men jeg vil i hvert fald gerne køre med, hvis det kan lade sig gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Betryggende  Men jeg vil i hvert fald gerne køre med, hvis det kan lade sig gøre  Det kan det helt sikkert - OG så er der 2 ledige pladser (eller 3 hvis man gerne vil sidde klemt på bagsædet)
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Det kan det helt sikkert - OG så er der 2 ledige pladser (eller 3 hvis man gerne vil sidde klemt på bagsædet)
SHOTGUN!  Men mon ikke Shaft, VK, El Jefe, Ashti, Swizz m.fl alle vil være villige til at slås for de sidste 3 pladser? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
SHOTGUN!  Men mon ikke Shaft, VK, El Jefe, Ashti, Swizz m.fl alle vil være villige til at slås for de sidste 3 pladser?  Jeg har kaldt flyet allerede  haha det står jeg ved  ' Hvis vi skal slås om dem så vinder Shaft .. Den er kaldt på forhånd drenge ..! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Jeg har kaldt flyet allerede  haha det står jeg ved Du er også hele FmFs superstar  Du kan da ikke rejse med andet fly på første klasse ;P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
Du er også hele FmFs superstar  Du kan da ikke rejse med andet fly på første klasse ;P En tur i bil hele vejen kunne også være mega fed men når man bare gerne vil hjem søndag efter en lørdag aften/nat med kampdruk så vil man gerne hurtigt hjem.. Derfor er flyet det eneste rigtige  hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
En tur i bil hele vejen kunne også være mega fed men når man bare gerne vil hjem søndag efter en lørdag aften/nat med kampdruk så vil man gerne hurtigt hjem.. Derfor er flyet det eneste rigtige  hehe Jeg forstår dig  Men for mig er det 100 % økonomien der afgør det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
En tur i bil hele vejen kunne også være mega fed men når man bare gerne vil hjem søndag efter en lørdag aften/nat med kampdruk så vil man gerne hurtigt hjem.. Derfor er flyet det eneste rigtige  hehe Tager vi afsted samtidig, så er vi på Sjælland før dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
Jeg forstår dig  Men for mig er det 100 % økonomien der afgør det  I understand Tager vi afsted samtidig, så er vi på Sjælland før dig  Hvilken bil kører du i ?  haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Jeg tager gerne en plads i bilen, Hcan 
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
You are very welcome!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|