home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  #5 | The End Of The Storm
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #5 | The End Of The Storm  (Læst 6319 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #15: 06 Apr 2012, 00:11 »

Det er han vel ikke. Men han er så ren verdensklasse, altså i FM  Wink

Men jeg undre mig som sagt bare over det. Det er vel en blog man må kommentere, jeg følger skam stadig med, lige meget hvem der bliver købt og solgt.
Der er flere, der er bedre end ham i FM.

Ville du sige nej, hvis City bød 325 mio. kr.?

Desuden bliver ter Stegen også bedre, så det er helt fantastiske handler i min bog.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #16: 06 Apr 2012, 00:18 »

Der er flere, der er bedre end ham i FM.

Ville du sige nej, hvis City bød 325 mio. kr.?

Desuden bliver ter Stegen også bedre, så det er helt fantastiske handler i min bog.

Det er jo så en smagssag. Jeg synes ikke han bliver bedre, men der er vi jo heldigvis forskellige.

Og du skriver han bliver bedre, det betyder jo netop at han ikke er bedre netop nu. Det betyder jo dermed det er en lille svækkelse her og nu...

Jeg har aldrig fået et tilbud på reina i den størrelse så det kan jeg rent faktisk ikke udtale mig om for aner ikke hvad jeg vil gøre i en sådan situation  Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #17: 06 Apr 2012, 00:30 »

Skønt at se at mine handler kan skabe lidt debat, det er spændende at følge! Smiley

Jeg har selv valgt at sælge Reina ud fra det synspunkt, at han efter min vurdering er blevet en del dårligere i den nye patch, således at hans stats bedre passer til hans nuværende niveau i virkeligheden. Jeg har aldrig selv haft problemer med at sælge Reina for 300.000.000+ og med det i hovedet var det en nem beslutning at sælge ham. Jeg vurderede altså at det ikke ville være en stor svækkelse at erstatte Reina med Stegen, og dertil kom at salget af Reina skaffede penge til yderligere at forstærke truppen på andre punkter Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst
 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #18: 06 Apr 2012, 00:33 »

Jeg synes rent faktisk han er blevet bedre  crazy

Men igen, jeg følger med og kommentere lige det jeg faldt over. Jeg vil og skal på ingen måder spille dit spil og bestemme dine transfers.
Det får jeg med garanti heller ikke lov til  Grin
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #19: 06 Apr 2012, 06:48 »

Dejlig blog om mit favorithold i England. Hold kæft hvor er jeg overrasket over at du kan få så mange penge for Reina, men nu spiller jeg aldrig med storklubber så ved ik om det er bare er fordi han er dybt overvurderet Smiley
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#3 | The End Of The Storm
« Svar #20: 06 Apr 2012, 11:46 »


Liverpool | 2.8.2011 |
"Jeg er ked af det Unai, men vores bange anelser er blevet bekræftet" sagde Steve Clarke i telefonen. Unai sukkede dybt og rystede let på hovedet: "Lægmusklen?" spurgte han opgivende. "Den er revet over. Han er ude i tre til fire måneder" lød svaret. Unai rystede igen på hovedet inden han mumlede noget lettere uforståeligt, for derefter at lægge på. Han kiggede udtryksløst op i løftet, inden han med ét hamrede knytnæven hårdt ned i bordet. Han følte sig magtesløs. Godt nok var Charlie Adam ikke en verdensklassespille r, men han havde alligevel en vigtig rolle at spille indtil Steven Gerrard kom tilbage fra sin skade. Men nu var han også skadet, endnu en spiller skulle igennem et længerevarende genoptræningsforløb . Unai viste for surt det var for spillerne. Han kendte alt til smerten, frygten og modløsheden.

Han tændte for sin laptop. Han havde siden de første meldinger om skadens alvor, været på udkig efter en forstærkning til midtbanen. Hans krav havde været klare. Hvis han skulle bruge en større sum penge, skulle det være på en ung midtbane, der inden for et par sæsoner kunne udvikle sig til en nøglespiller for klubben, og det havde han fundet. Igennem hans kilder var han blevet opmærksom på Kwadwo Asamoah, der ifølge flere kilder var utilfreds i Udinese, og var meget interesseret i et hurtigt skifte. Der var dog et springende punkt for Unai, nemlig prisen. Omkring firs millioner krævede Udinese for ham. Der var derfor blevet truffet en tung beslutning, en beslutning mange på Anfield ville begræde. Den flyvende hollænder, Dirk Kuyt, skulle sælges for at få råd til at købe Kwadwo Asamoah. Tottenham havde allerede meldt sig på banen som købere, og en købssum var fastlagt, nu skulle de personlige vilkår blot forhandles på plads.

Unai sad utålmodigt og kiggede i sin indbakke. Han ventede på at bekræftelsen på, at deres bud på Kwadwo var blevet accepteret, samt at Dirk og hans agent havde nået frem til en aftale med Tottenham. Minutterne gik og han blev mere og mere nervøs. Svedperlerne piplede langsomt frem på hans pande. Men pludselig lød den genkendelige lyd af en ny mail i indbakken. Unai åbnede mailen og et smil bredte sig på hans læber mens han læste den korte sætning:
"Begge handler går igennem i morgen"
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 | The End Of The Storm
« Svar #21: 06 Apr 2012, 11:54 »

Spændende, med de to handler. Du skriver flot, en af mine ynlingsblogs, men måske også lidt fordi jeg ELSKER LIVERPOOL FC.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#4 | The End Of The Storm
« Svar #22: 06 Apr 2012, 16:31 »


Liverpool | 12.8.2011 |
Sæsonen står for døren, og det er nu blevet tid til at kigge lidt nærmere på Liverpool FC og hvad man kan forvente af traditionsklubben i denne sæson. Sæsonen starter for Liverpools vedkommende på Goodison Park, hvor Everton tager imod til endnu et af de legendariske Merseyside derbys. For Liverpool står der mere end blot tre point på spil, langt mere. For Liverpool er kampen begyndelsen på et nyt kapitel i klubbens historie, eller det er i hvert fald hvad man håber på i klubben der for mere end tyve år siden var altdominerende i England.

Ser man på truppen, så ser det på papiret ud til, at Unai Emery har handlet ud fra en overordnet plan og sikret sig et stærkt og godt sammensat mandskab.
På målmandsposten er der ingen tvivl om, at det er det nye tyske vidunder, Marc-André ter Stegen der skal satses på i den kommende sæson, og forhåbentlig for Liverpool, mange flere derefter. Som reserve for tyskeren finder man den rutinerede brasilianer, Doni, som med et utal af Serie A-kampe samt ti landskampe på sit CV, er en god støtte og mentor for Stegen.
I den bagerste kæde vil de startende fire formentligt blive José Enrique på venstrebacken, Glen Johnson på den modsatte back og så vil det centrale forsvar komme til at bestå af Daniel Agger og Martin Skrtel. Som reserver til backpladserne har Liverpool valgt at satse på de to unge englændere, Jack Robinsen og John Flanagan, som begge er spået en stor fremtid. I tilfælde af at der skal skiftes ud i det centrale forsvar, står Jamie Carragher og Sebastian Coates klar til at gribe chancen.
Til den centrale midtbane har Unai Emery hele seks spillere at vælge imellem. Når Steven Gerrard er skadesfri vil han formentlig være at foretrække centralt sammen med brasilianeren Lucas Leiva, men skulle en af de to ikke slå til står Kwadwo Asamoah, Jon Shelvey, Jordan Henderson og Charlie Adam klar til at tage over. Charlie Adam er dog langtidsskadet og der går flere måneder inden han bliver aktuel.

Til de to kanter råder Liverpool over tre spillere, der alle kan spille i begge sider. De to startende vil dog formentlig være Steward Downing og Nicolás Gaítan, mens Junior Hoilett vil være klar når en af de to førstnævnte skal have en pause. I tilfælde af skader vil Jordan Henderson og Craig Bellamy også kunne blive benyttet på kanten.
Helt i front vil Luis Suárez og Álvaro Negredo formentlig blive de to som Emery satser på som sin startende duo. Dog vil der formentlig ofte blive byttet rundt på konstellationen således at Andy Carroll også vil få en del kampe i løbet af sæsonen. Craig Bellamy vil hovedsageligt få spilletid i cupturneringerne og som indskifter. 

Med udgangspunkt i spillermaterialet forventes det, at Unai Emery vil stille hold efter en offensiv 4-4-2 med fremskudte kanter. Alternativt vil en 4-4-2 med diamant på midtbanen kunne blive aktuel i kampe hvor der er brug for større defensiv støtte fra midtbanen end ellers.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #23: 06 Apr 2012, 16:35 »

Dejlig blog om mit favorithold i England.
What he said Thumbs Up
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: #4 | The End Of The Storm
« Svar #24: 06 Apr 2012, 17:12 »

Hold da kæft, hvor er det her fantastisk Thumbs Up
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 | The End Of The Storm
« Svar #25: 06 Apr 2012, 18:58 »

Mums, en af de bedste blogs her, KIU!!!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 | The End Of The Storm
« Svar #26: 07 Apr 2012, 00:41 »

Jeg takker, efter netop at være kommet hjem efter en fed D:A:D-koncert, for kommentarerne! Det er rigtig skønt at der er nogen af Jer der tager tid til lige at smide en kommentar her til bloggen!

Mange tak! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#5 | The End Of The Storm
« Svar #27: 07 Apr 2012, 23:30 »


Liverpool | 21.8.2011 |
Som sidste mand forlod han omklædningsrummet. Forlod den sikre hule, hans tilflugtssted. Nu var det tid. Han skulle for første gang stå i spidsen for Liverpool FC på Anfield, det måske mest legendariske stadion der findes. Han var nervøs som var det en stor finale. Hans stemme havde rystet da han talte til spillerne og han svedte som om han netop havde løbet ti kilometer. Det til trods følte han sig klar. Han havde en skamplet der skulle vaskes bort. Det skammelige nederlag til Everton havde naget ham voldsomt i de seneste dage. Han havde dummet sig, spillet helt forkert ud, men nu var tingene som de skulle være.
Han satte sig til rette på bænken lige som dommer Chris Foy satte kampen i gang. Hans nerver faldt lidt til tro og han begyndte at kunne nyde atmosfæren. Det varede dog ikke længe. Allerede tre minutter inde i kampen satte Sunderlands Nicklas Bendtner sig igennem overfor sin landsmand Daniel Agger, og kunne sikkert heade Sunderland i front. Der gik en bølge af ærgrelse igennem Anfield da bolden gik i mål, han selv, han stormede ud til sidelinien og begyndte at dirigere med sit hold. Nerverne var i gang på stilke da kampen blev sat i gang igen. Han kunne ikke finde ro. Han kunne se sit mandskab være fortvivlede og forvirrede, han frygtede for endnu et skammeligt nederlag. Der skulle gå næsten en halv time, for han kunne ånde lettet op. Martin Skrtel headede uimodståeligt til bolden efter en standardsituation, og bragte balance i regnskabet. Jublen på Anfield var stor.

Målet vækkede hans mandskab, og pludselig lykkedes alt. De var dominerende i alle spillet facetter, og da dommeren sendte spillerne i omklædningsrummet til pause var Liverpool foran med 4-1 på to mål af Álvaro Negredo og et enkelt af angrebsmakkeren Luis Suárez.
Hans nerver var væk og han kunne med ro i stemmen snakke til sine spillere i pausen, hvor han bad dem fortsætte på samme måde som i sidste del af første halvleg. Det så efter pausen ud til at spillerne havde lyttet til ham. Pasningsspillet var sikkert og hurtigt og spillerne løb godt for hinanden. Han kunne dog stadigvæk ikke slappe nok af til, at han kunne holde ud at sidde ned. Det var til trods for, at spillerne flot formåede at omsætte spilovertaget til mål. Martin Skrtel scorede til 5-1 inden Álvaro Negredo fuldendte til hattrick ved at score til 6-1, hvilket også blev kampens resultat. Han kunne ånde lettet op. Skamplettet fra den første kamp var vasket bort, og hans mandskab havde vist klassen. Han var ikke i tvivl om, at klubben gik en flot sæson i møde.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 | The End Of The Storm
« Svar #28: 07 Apr 2012, 23:41 »

Det kommer til at tage lang tid før vi når en sæson igennem, hvis du kun skriver om en kamp pr. update Wink
Fantastisk update, og jeg kommer i hvert fald til at føle jeg selv er på Anfield. Keep it up!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010