home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  #5 | The End Of The Storm
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #5 | The End Of The Storm  (Læst 6325 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#5 | The End Of The Storm
« : 01 Apr 2012, 18:14 »


INTRO |
Solen stod lavt på himlen og det eneste man kunne høre, var bølgerne der skyllede sagte ind mod kysten. Det var en mild aften, og stranden var det helt rigtige sted at befinde sig. Den rødlige aftenhimmel var fortryllende og dragende. Et perfekt scenarium for nyforelskede par. Flere steder på stranden sad der da også to mennesker hvilende i hinandens favn. Men samtidig sad der en mand, helt alene, uden nogen at holde om. Han sad helt alene med sine tanker, og sin egen forelskelse.

Han sukkede og kiggede rundt. Han følte sig fanget i sit eget dilemma. Bremset af hans kærlighed til det kendte, men fristet af det ukendte. Han kendte indtil videre kun til succes og frygtede, at han ville møde modgang uden at være i stand til at håndtere det. Han frygtede for presset og opmærksomheden; den konstante stillingstagen til hans ageren. Samtidig var det en chance for at komme til en af de mest traditionsrige klubber i hele verdenen.
Solens sidste stråler blev reflekteret i havet og sagde dermed farvel til dagen og veg pladsen for natten. Han lagde sig ned i sandet. Der var en svag lugt af røg i luften, formentlig fra et bål et sted på stranden. Han lukkede alle tanker ude og kiggede på himlen. Underbevidstheden tog langsomt over og nye tanker begyndte spontant at opstå i hovedet på ham.

Han var i en helt anden verden. Sådan lå han i et par minutter, inden han satte sig op med et lille smil. Mobilen blev fundet frem og en besked blev hurtigt sendt af sted:
"Jeg gør det!"
« Seneste Redigering: 07 Apr 2012, 23:30 af The Red » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Velkommen
« Svar #1: 01 Apr 2012, 18:15 »


VELKOMMEN
Velkommen til mit bidrag til årets blogkonkurrence! Jeg går ind i årets konkurrence fuldstændig uforberedt, og startede først mit spil op her til morgen. Jeg har valgt dette for at kunne tage det hele lidt som det kommer. Sidste år var alt forberedt, men alligevel spændte forskellige ting ben for at tingene gik som planlagt. Jeg har derfor heller ikke helt lagt mig fast på hvordan bloggen specifikt kommer til at udforme sig, så det kan sagtens være at der lige pludselig kommer et par overraskelser.
Jeg besluttede mig for at forsøge med Liverpool FC for andet år i træk, simpelthen fordi vi er så mange Liverpool-fans der lider forfærdeligt igen i år, og eneste måde at få lidt glæde over Liverpool er ved at vinde fodboldkampe med dem i i spil som Football Manager eller FIFA. Jeg ser derfor frem til at komme i gang, både med forhåbentlig at glæde mig selv med tiltrængt succes til Liverpool, og forhåbentligt glæde Jer med en god blog!

LIGAER
Belgien : Pro League
Danmark : Superliga
England : Premier League, Championship & League One
Frankrig : Ligue 1 & Ligue 2
Tyskland : 1. Bundesliga & 2. Bundesliga
Holland : Æresdivisionen
Italien : Serie A & Serie B
Skotland : Scottish Premier League
Spanien : Liga BBVA & Liga Adelante
Portugal : Superliga

POKALSKAB
-

INDHOLDFORTEGNELSE
-
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The End Of The Storm
« Svar #2: 01 Apr 2012, 18:35 »

Ja tak, Liverpool følger helt sikkert en blog om det 2. bedste hold i verden.

forfærdelig blogstart, hvad fanden har du gang i, idiot, Aprilsnar! Det er en fantastisk intro du har lavet, ser virkelig frem til mere.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2012, 18:48 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The End Of The Storm
« Svar #3: 01 Apr 2012, 20:01 »

Spændende med en nærmest "live" blog..  Wink bliver spændende hvad du kan opnå med L'pool Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst
 
Sv: The End Of The Storm
« Svar #4: 01 Apr 2012, 21:22 »

Jeg er helt sikkert med.

Og det kan kun blive positivt læsning fremfor hvad der sker i den virkelige verden  Thumbs Up
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The End Of The Storm
« Svar #5: 01 Apr 2012, 21:28 »

Lækker start. Glæder mig til at læse videre om HOLDET Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The End Of The Storm
« Svar #6: 03 Apr 2012, 11:39 »


Liverpool | 30.6.2011 |
Badet i blitzlys trådte han frem på den store scene. En ny chef var kommet til byen, det var der ingen der var i tvivl om. Pressemødet klarede han meget selvsikkert. Passionen og engagementet lyste ud af ham. Gløden var for alvor vækket, og den indre ild var først ved at få rigtig fat. Som han sad der, på sit nye kontor, efter at have fået taget billeder flere steder på Anfield, kunne han ikke lade være med at knibe sig lidt i armen. At han for blot syv år siden fik sin første trænerstilling i Lorca Deportiva, og nu sad som manager i en af verdens allerstørste klubber, det var for ham en ubeskrivelig følelse.

Han satte sig godt tilrette i stolen og lagde armene over kors. Udenfor forlod solen langsomt himlen og lød aftenen sænke sig stille over byen. Stilhed før stormen tænkte han. Han viste hvad han ville, og han ville under ingen omstændigheder gå på kompromis med sine planer. Der skulle frigøres midler til at hente yngre og billigere spillere ind. Tiden var løbet fra flere af spillerne på holdet. De hang fast i fortiden, mente han, fast i sæsonen hvor de skulle være blevet mestre, men alligevel ikke blev det. Skuffelsen var blevet en del af klubbens identitet. De manglende titler og Manchester Uniteds rekord i Premier League. Alt sammen noget, som nagede alle i Liverpool. Men nu skulle der ske noget.

Han kunne se det hele for sig. Den nye spillestil, foryngelseskuren og sidst men ikke mindst Anfield. Anfield skulle igen gøres til et uindtageligt fort, som alle ville frygte at besøge. Når det lykkedes, så ville titlerne vende tilbage til Liverpool, det var han sikker på.
Han skubbede sig op af stolen for at komme ud af sin magelighed, og bevægede sig mod kontorets dør. Det var tid til at komme tilbage til hotellet. Han havde en lang dag foran sig i morgen, både med sin første træning, og forhåbentlig også et huskøb. Han lukkede døren efter sig og stod stille et kort sekund, mens han med et smil betragtede skiltet på døren hvorpå der stod:
"Unai Emery – Manager of Liverpool FC"
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 | The End Of The Storm
« Svar #7: 03 Apr 2012, 11:54 »

Du skriver som altid absolut fantastisk. Jeg er helt sikkert fanget. Min eneste bekymring er, hvor meget du får skrevet i løbet af den kommende måned. Hvis du overrasker positivt her, så er jeg slet ikke i tvivl om, at denne blog bliver en af de allerbedste i konkurrencen.

PS: Utrolig lækkert trænervalg Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 | The End Of The Storm
« Svar #8: 03 Apr 2012, 22:13 »

Godt skrevet og interessant trænernavn.. glæder mig til at se hvad han kan levere på Anfield Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#2 | The End Of The Storm
« Svar #9: 05 Apr 2012, 23:32 »


Liverpool | 27.7.2011 |

Ud:

Fábio Aurélio
Alder: 31
Position: Back
Ny klub: Palermo
Pris: 17mio


José Manuel Reina
Alder: 28
Position: Målmand
Ny klub: Manchester City
Pris: 325mio


Brad Jones
Alder: 29
Position: Målmand
Ny klub: Wigan
Pris: 11mio


Maxi Rodríguez
Alder: 30
Position: Kant
Ny klub: Sevilla
Pris: 45mio

Ind:

Marc-André ter Stegen
Alder: 19
Position: Målmand
Pris: 125mio
Rolle: Nøglespiller


Nicolás Gaítan
Alder: 23
Position: Kant
Pris: 95mio
Rolle: Vigtig spiller


Álvaro Negredo
Alder: 25
Position: Angriber
Pris: 105mio
Rolle: Vigtig spiller


Junior Hoilett
Alder: 21
Position: Kant
Pris: 80mio
Rolle: Rotationsspiller

Man kan roligt sige, at der er kommet nye boller på suppen i Liverpool. Efter at Unai Emery er kommet til er der sket store forandringer i spillertruppen, og det er tydeligt, at Emery ikke er bange for smide hovedet på blokken. Det kom således som er chok for størstedelen af fodboldverdenen, da José Manuel Reina blev præsenteret som ny målmand i Manchester City. Chokket skyldes ikke kun at Liverpool dermed havde solgt en af verdens bedste målmænd, men også at Manchester City dermed fik to verdensklassemålmæn d i truppen, hvilket ingen af de to kan være tilfredse med.
Unai Emery reagerede hurtigt efter salget af Reina og hentede det tyske stortalent Marc-André ter Stegen ind som ny førstemålmand. Det bliver spændende at følge, om den unge målmand kan tage handskerne op efter Reina, og samtidig hvordan han kommer til at præstere i forhold til en anden ung og ny målmand i Premier League, Manchester Uniteds David de Gea.

Det er dog ikke kun José Reina der er fortid i Liverpool FC. Maxi Rodríguez, Brad Jones og Fábio Aurélio har ligeledes forladt klubben, da ingen af dem var med i de planer for Liverpool, som Emery har fremlagt. Salget af de tre samt de mange penge klubben fik for Reina, gav luft i budgettet, til at hentede nye ansigter til. Unai Emery kunne således på et pressemøde stolt præsentere Nicolás Gaítan, Álvaro Negredo og Junior Hoilett som nye spillere på Anfield. Især Gaítan og Negredo er spændende indkøb, idet de begge er stærke emner til en plads blandt Emerys fortrukne, når sæsonen for alvor går i gang. Gaítan vil formentlig blive fast mand på en af kanterne, mens Negredo skal kæmpe med Andy Carroll for at blive angrebsmakker med Lius Suárez.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #10: 05 Apr 2012, 23:36 »

Så kom der lige en update. Der kommer formentlig en mere i aften og så burde der følge et par stykker imorgen! Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #11: 05 Apr 2012, 23:46 »

Dine tidligere blogs har været på et utrolig højt niveau, og denne er ingen undtagelse so far. Dit skriftlige niveau er tårnhøjt, og dit layout er ligeledes utrolig flot og simpelt. Fantastiske handler også, især med indkøbet af ter Stegen - han bliver verdensklasse, og er allerede fra start på et tårnhøjt niveau. Dit salg af Reina er fantastisk, og er lidt forundret over, hvordan du kunne få så mange penge for ham, - men igen, det er jo $h*tty.

Keep it up!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #12: 05 Apr 2012, 23:51 »

Jeg har aldrig forstået dem der sælger Reina her i FM, i den virkelige verden ser det lidt anerledes ud i øjeblikket men det er jo en helt anden sag, imo er han en af spillets bedste målmænd.
Og ja han er dyr men han er møg god.

Men det er ikke mit spil så jeg glæder mig bare over at andre gør det. Glæder mig til fortsættelsen  Thumbs Up
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #13: 05 Apr 2012, 23:55 »

Jeg har aldrig forstået dem der sælger Reina her i FM, i den virkelige verden ser det lidt anerledes ud i øjeblikket men det er jo en helt anden sag, imo er han en af spillets bedste målmænd.
Og ja han er dyr men han er møg god.

Men det er ikke mit spil så jeg glæder mig bare over at andre gør det. Glæder mig til fortsættelsen  Thumbs Up

Men er han 325 mio. DKK værd? Bestemt ikke.

Super indkøb og salg, og helt som Daniel synes jeg at du klarer det flot. Eneste anke må være de få updates, men det er måske mere set i lyset af de andre, der stormer frem, end af at din går langsomt frem.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: #2 | The End Of The Storm
« Svar #14: 06 Apr 2012, 00:10 »

Men er han 325 mio. DKK værd? Bestemt ikke.

Super indkøb og salg, og helt som Daniel synes jeg at du klarer det flot. Eneste anke må være de få updates, men det er måske mere set i lyset af de andre, der stormer frem, end af at din går langsomt frem.

Det er han vel ikke. Men han er så ren verdensklasse, altså i FM  Wink

Men jeg undre mig som sagt bare over det. Det er vel en blog man må kommentere, jeg følger skam stadig med, lige meget hvem der bliver købt og solgt.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010