home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34,- Kongekabalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: 34,- Kongekabalen  (Læst 38072 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25,- Kongekabalen
« Svar #90: 19 Apr 2012, 20:23 »

Det er jo min mand på billedet dér! Tyv! Tunge

Vanvittige flotte resultater! Kan Barcelona evt. hilse hjemme i Spanien, for de blev da sendt hjem i en sæk!

Lige et par enkelte fejl hist og her, men helhedsindtrykket er ikke til at tage fejl af. Fortsæt Cannavaro! Thumbs Up
Han er alt for god til Lippis Palermo. Cannavaros Juventus tværtimod. Der passer han godt ind. Opstemt

Ja, det var såååå fedt! Grin Jeg er stadig ubesejret på eget stadion efter halvandet år, det er mega fedt! Opstemt

Jeg vil fortsætte og glad for du kan li' det! Thumbs Up

Det skulle jo ske at du tabte, stimen jo helt fantastisk, og endda i så stærk en liga Smiley

Din sidste update er super, netop det som Nibali fremhæver... Arrogancen, og så svineren til de Ceglie... fantastisk  Thumbs Up
Jeg takker TripleX, og ja havde lidt drømt om The Perfect Season, men ja, sådan skulle det ikke gå! Skuffet

Jeg er meget glad for, at du følger og kan li' det! Thumbs Up
Logged

Huzic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 25,- Kongekabalen
« Svar #91: 19 Apr 2012, 20:32 »

Jeg vil også gerne lige benytte muligheden for at rose denne blog, du er helt sikkert med i kampen om min stemme! Wink

Jeg glæder mig til at følge med i Cannavaros videre færd!  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25,- Kongekabalen
« Svar #92: 19 Apr 2012, 23:05 »

Jeg vil også gerne lige benytte muligheden for at rose denne blog, du er helt sikkert med i kampen om min stemme! Wink

Jeg glæder mig til at følge med i Cannavaros videre færd!  Thumbs Up
Store ord fra en stor blogskriver! Opstemt Det er jeg meget glad for og håber at vinde den til sidst! Thumbs Up

Det er du velkommen til og næste kapitel er lige på trapperne!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25,- Kongekabalen
« Svar #93: 19 Apr 2012, 23:31 »

KONGEKABALEN 15/12/12 – PRIMA DEL DERBY D’ITALIA
napoli 0-0 juventus
juventus 3-0 novara
roma 2-1 juventus
juventus 4-1 sampdoria
Klokken var tre om eftermiddagen og hans spiller hvilede ovenpå formiddagstræningen . I aften efter aftensmaden gik turen til Milano, og endnu et Derby d’Italia, som var runde 15 i Serie A. Endnu et opgør med arvefjenden fra Inter. Han sad med en fornemmelse af, at det kunne gå begge veje. Inter havde efter en elendig sæsonstart, løftet niveauet og kom med selvtilliden i sky efter en 5-0 sejr over Milan i Derby della Madonnina i sidste runde og havde generelt løftet spillet og var ligeledes gået sikkert videre på førstepladsen i dødens pulje i Champions League med Tottenham, Dortmund og PSG. Ranieri var fyringstruet, men havde reddet sig ud af faren med sejren, men han ville gøre livet surt for Ranieri. Han ville smadre hans Inter-hold på deres egen bane og få Ranieri ud. Ranieri havde de sidste mange gange, ikke foretaget sig andet til pressekonferencer end at fortælle, at Juventus ikke ville vinde den kamp de stod for. Hver gang havde de modbevist ham. Han mente, at Ranieri sad fast i sin egen bitterhed over hans fyring i Juventus og ville ikke finde sig i, at det gik ud over ham.

Han frygtede dog Inters gode form, for det sidste stykke tid havde ikke budt på helt fantastiske resultater med to kampe i træk uden sejr på udebane. Det lød ikke decideret dårligt, men det var værre end længe for hans vanvittigt sejrsvante hold. Champions League havde dog været et overflødighedshorn af succes og det var det han valgte at fokusere på til taktikmødet. Glem de dårlige udekampe og fokuser på den succes og det spil i har vist internationalt. Med det har i nu ikke kun stjålet de italienske mediers hjerter, men alle de store mediers hjerter.

Han var dog klar over, at han ikke ville stjæle nogen hjerter med den plan han havde lagt for dagen til morgendagens kamp. Det skulle være kynisk og med tre midtbanespillere der kunne gå ind og udfordre Inters kompakte midtbane, mens kontraangreb over kanterne og solidt forsvarsspil var de andre elementer i den plan der skulle stjæle de tre points. Det var en af de få kampe, hvor spillet og metoden ikke betød noget for ham. Det var dén kamp der tændte hans indre kyniker. Han ville vinde for enhver pris. Han ville have Ranieris hoved på et fad.

« Seneste Redigering: 20 Apr 2012, 00:04 af -LFC- » Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26,- Kongekabalen
« Svar #94: 20 Apr 2012, 00:03 »

Kode:
[center][url=http://[img]http://i203.photobucket.com/albums/aa146/Chrille_01/Alt%20til%20stories%20og%20blogs/DerbydItalia2.png[/img]][size=7pt][b]STILLING INDEN KAMPEN[/b][/size][/url]

Det skriver du i bunden, det er da som om, at man ikke kan trykke på det 'link'. Og så når man kopier url'en til billedet, så er det dit sidebanner. Tunge
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26,- Kongekabalen
« Svar #95: 20 Apr 2012, 00:04 »

Kode:
[center][url=http://[img]http://i203.photobucket.com/albums/aa146/Chrille_01/Alt%20til%20stories%20og%20blogs/DerbydItalia2.png[/img]][size=7pt][b]STILLING INDEN KAMPEN[/b][/size][/url]

Det skriver du i bunden, det er da som om, at man ikke kan trykke på det 'link'. Og så når man kopier url'en til billedet, så er det dit sidebanner. Tunge
Det er ihvertfald rettet nu! Tak for det! Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26,- Kongekabalen
« Svar #96: 20 Apr 2012, 15:20 »

KONGEKABALEN 17/12/12 – DERBY D’ITALIA III
For anden gang i hans karriere som Juventus-konge bød programmet på en tur til Giuseppe Meazza i Milano. Teknisk set havde han været der flere gange, da Inter og Milan stadig den dag i dag delte stadion, men de to Milano-klubber foretrak henholdsvis at kalde deres stadion for Giuseppe Meazza og San Siro. Det var tid til hans tredje Derby d’Italia og det var et meget sultent Inter-hold der stod foran ham efter stor succes i en periode og senest den store ydmygelse af Milan, hvor det blev til en 5-0 sejr. Samtidigt havde de stor tørst efter revanche da Juventus i det seneste Derby d’Italia havde understreget det suveræne mesterskab og nedlagt Nerazzuri med 4-0 på Juventus Stadium. I medierne op til kampen havde det bølget frem og tilbage mellem Ranieri og Cannavaro, og Cannavaro var ikke i tvivl. Han ville vinde. Formationen var noget anderledes, da Juventus valgte den defensive 4-3-2-1 modsat den normalt offensive 4-4-2.



Inter satte sig også tungt på kampen fra start af. Det ene store angreb efter det andet bølgede ned mod Juventus-målet, men kæden med Montoya, Barzagli, Chiellini og Balzaretti stod meget stærkt og tvang Inter ud i masser af langskud. Juventus var dog som vanligt meget farlige i det offensive spil og straffede Inter allerede efter et kvarter. Skarpretten i front, den formstærke Mirko Vucinic fra Montenegro, var byttet plads med Krasic og lagde en flot aflevering ind til Krasic der bankede den resolut ind. En flot scoring af den fantastisk formstærke serber der er med i opløbet til prisen som årets spiller i verden. Bare tre minutter efter var Vucinic tilbage i rollen som målscorer, da han på en flot aflevering fra den særdeles formstærke Montoya der havde spillet stærkt i Santons skadesfravær, chippede bolden forbi Julio Cesar. 0-2 og han var ekstatisk ude på sidelinjen. Mange flotte sejre havde han taget, men dette ville være den flotteste. Efter 31 minutter valgte Pazzini hovedløst at sælge sit holds chance mere end den var i forvejen og stemple Barzagli med begge føder til et fortjent direkte rødt kort.

Det var herefter et desperat Inter der angreb ned mod Juventus-målet i resten af halvlegen uden det nogensinde blev til mere end halvfarlige langskud. Tendensen fortsatte ind i anden halvleg, hvor Juventus kun engang imellem stak næsen frem og kom med et modangreb. Han havde beordret sit hold ned i en total fokuseret defensiv. Han stod på falderebet til endnu en stor triumf og han ville ikke lade den forældede tosse på modstanderens trænerbænk besejre ham. Efter 67 minutter fik Juventus fremtvunget deres tredje hjørnespark i kampen. Krasic tog det og Chiellini gik uimodståeligt bolden i møde og headede den direkte ind på undersiden af overliggeren og i mål, og stormede direkte ud i hans træners favn bagefter. Ydmygelsen var total, og han lod sig trone til de hadefulde toner der stormede ned mod hans person og hold fra de pinligt berørte Inter-fans. Ranieri lod til ikke at kunne forstå hvad der lige var sket og hvordan man den ene uge kan ydmyge ærkerivalerne totalt og den anden uge falde fuldkommen sammen mod de andre ærkerivaler. På hjemmebane. Ranieris sæde var nu atter ildvarmt, til kongens store fornøjelse. Inter var væk igen og den gamle tosse var på vej ud. Triumfen var total.

Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 27,- Kongekabalen
« Svar #97: 20 Apr 2012, 16:41 »

Tillykke med sejren. Ni point ned allerede... Jeg fornemmer at du ødelægger Serie A i år. Som altid en flot update og fint layout. Jeg kan ikke helt forstår du vælger at holde den sort/hvide stil på dine SS, når du går alt-out-color på alt dit andet grafik i disse updates, men det er jo dit valg. Jeg læser stadig med!

KIU
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27,- Kongekabalen
« Svar #98: 21 Apr 2012, 16:31 »

Tillykke med sejren. Ni point ned allerede... Jeg fornemmer at du ødelægger Serie A i år. Som altid en flot update og fint layout. Jeg kan ikke helt forstår du vælger at holde den sort/hvide stil på dine SS, når du går alt-out-color på alt dit andet grafik i disse updates, men det er jo dit valg. Jeg læser stadig med!

KIU
Jeg gennemsmadrer Serie A i år! Opstemt Med hensyn til SS, så er det fordi jeg lavede dem inden jeg havde layoutet på plads, tror også det bliver sådan i næste Serie A update! Grin
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27,- Kongekabalen
« Svar #99: 21 Apr 2012, 23:05 »

Urealistisk at Lazio ligger så langt nede i ligaen, bruger du snydekoder, siden de er så dårlige? crazy

Ellers en rigtig god blog!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27,- Kongekabalen
« Svar #100: 22 Apr 2012, 17:08 »

KONGEKABALEN 21/12/12 – HVOR SKAL VI HEN I FEBRUAR?
For anden gang i sæsonen gik turen til Nyon, hvor endnu en lodtrækning skulle finde sted. Denne gang til knockout-fasen i Champions League. Han var nervøs for modstanderen. På trods af en suveræn førsteplads var hans hold stadig meget urutineret i Europa og kunne nemt falde sammen mod en stærk og mere europæisk rutineret modstander, og det var nogle særdeles dygtige hold der havde taget andenpladserne i grupperne i år. Deriblandt Barcelona, som hans Juventus dog ikke kunne trække før næste runde.

Blandt mulighederne fandt man så stærke hold som Bayern München, Tottenham, Lyon og Valencia, mens F.C. Porto, Shahktar Donetsk og CSKA Moskva heller ikke er helt uefne modstandere. Ergo stod han med et rigtigt stærkt felt af modstandere, der alle kunne udfordre hans italienske hær. Det hold han frygtede mest var dog Bayern München. De forsvarende tyske mestre var måske engang med en sæson der ikke så videre positiv ud i Bundesligaen men med en trup som de råder over, er der ingen tvivl om det ville være en alvorlig udfordring  også qua deres europæiske erfaring.

Lodtrækningen gik i gang og første hold op af bowlen var de overraskende ukrainske gruppevindere fra Dynamo Kiev, som blev parret med engelske Tottenham, der sammen med Inter, kom videre fra dødspuljen, mens Kiev var endt over Valencia. Herefter blev Real Madrid parret med F.C. Porto, og det ærgrede ham at se en af de svagere toere ryge væk. Herefter røg CSKA Moskva til Manchester City og Shaktar Donetsk til Manchester United, mens slagne Barcelona trak Liverpool. Herefter stod valget mellem Bayern, Lyon og Valencia og han begyndte allerede at trække vejret nervøst. Marotta kiggede på ham, og havde præcis det samme ansigtsudtryk. En blanding af irritation og nervøsitet. Inter trak Valencia,  mens det bagefter var Bayern der kom op af bowlen. En 50/50 chance for Bayern var det nu blevet til, og ganske som frygtet var det hans holds navn der kom op af bowlen herefter. Bayern – Juventus var en realitet og første kamp skulle spilles ude d. 26 februar 2013 på det frygtindgydende Allianz Arena, mens fortet atter engang skulle testes d. 20 marts i en spændende returkamp. Det var to mestre mod hinanden. Det var Tyskland mod Italien. Det var europæisk topklasse. Det var Champions League når det er bedst.

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 28,- Kongekabalen
« Svar #101: 22 Apr 2012, 17:16 »

Damn det var en sur lodtrækning... hader at trække de "store" hold så tidligt Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27,- Kongekabalen
« Svar #102: 23 Apr 2012, 15:34 »

Urealistisk at Lazio ligger så langt nede i ligaen, bruger du snydekoder, siden de er så dårlige? crazy

Ellers en rigtig god blog!
Samme kan jeg sige om Juventus i din blog! crazy

Jeg takker og siger lige over! Thumbs Up

TripleX: Ja, det er sgu ærgerligt, men Bayern har en mellemsæson i år, og når jeg nu selv er så latterligt suveræn, er der jo intet andet for end at gøre som jeg gør i Serie A! ØDELÆGGE DEM! Opstemt Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 28,- Kongekabalen
« Svar #103: 23 Apr 2012, 17:41 »

KONGEKABALEN 23/12/12 – DERBY DELLA MOLE
Ugen efter den fantastiske sejr på Giuseppe Meazza var det endnu engang blevet tid til et derby for ham og hans drenge i de sorthvide-striber. Scenen var denne gang sat til Juventus Stadium og derbyet var af lokal karakter. Lokalrivalerne fra Torino, som i sidste sæson blev ødelagt i Coppa Italia, havde lykkes med at rykke op på en andenplads i Serie B efter Sampdoria og foran Grosseto. Det havde været en svær sæson for Torino med fire sejre, fire uafgjorte og syv nederlag og en plads lige over de to resterende nedrykningspladser, hvor det må siges, at elendige Grosseto allerede er på plads som nedrykker.

Humøret var altid højt til træning, men den forgangne uge havde det været skyhøjt. Både hans eget humør og holdets havde været af ekstatisk karakter. Holdet blev højt værdsat for deres fremragende fight i Milano, mens medierne elskede hans taktiske genistreg med tre midtbanespillere der fuldkomment ødelagde opspillet for Inter, men han var ikke færdig endnu. Torino skulle smadres og suveræniteten i Torino skulle understreges. I Coppa Italia sidste sæson blev det 7-0, hvilket han ikke helt troede kunne ske igen, da Torino trods alt havde 15 Serie A –kampe bag sig, men han ville alligevel understrege den tydelige klasseforskel.

Lige inden kampstart, fik han selv endnu en glædelig nyhed. Hans store ærkerival, den gamle tosse til Claudio Ranieri, havde tabt med Inter på Sicilien og var fortjent blevet fyret, men hans afløser var han bange for. Assistenten havde overtaget, og det var ikke et gammelt fjols uden nogen spillerkarriere denne gang. Det var Giuseppe Baresi der var ny træner i Inter. En af de helt store med næsten 400 ligakampe for Inter. En højtrespekteret og dygtig centerforsvarer der efter at have dækket forskellige roller i Inter i et par år, endeligt var trådt frem som klublegenden der skulle lede klubben videre. Han respekterede Baresi meget højt og ville ikke selv indlede nogen mindgames med ham, men samtidigt så var hans standpunkt meget klart, hvis Baresi skulle prøve på noget. Det syntes han ville være en dum idé.

Kampen gik i gang kort tid efter. Minus den fortsat skadede Santon, var hans hold i stærkeste opstilling og ligeledes var Torino. Under peptalken inden kampen, virkede hans hold til at være som en flok sultne løver der bare skulle lukkes ud på savannen og æde de små Torino-gazeller, og det var et syn ala dette der udspillede sig for hans øjne. Efter 14 minutter viste Matri og Vucinic igen fra deres bedste side, da en god stikning fra montenegrineren endte for fødderne af Matri der tog et træk uden om Torinos målmand, Ravaglia, og gjorde det til 1-0. Efter 21 minutter blev det til 2-0, da usvigeligt sikre Vidal scorede på straffe begået imod Matri. Bare 12 minutter senere dukkede Matri endnu engang op, da han modtog bolden fra Vidal med ryggen mod mål og vendte hurtigt rundt om Torinos Glik og gjorde det til pausestillingen 3-0.

Begge hold åbnede 2. halvleg meget roligt og der kom ikke nogen deciderede chancer indtil det 54. minut, hvor Krasic sparker et godt frispark direkte ind i panden på en flyvende Musacchio der header bolden knaldhårdt ind til endnu en assist fra den fantastiske serber. Bare to minutter bliver Torinos Chadli direkte udvist efter en hovedløs tackling. Juventus lukkede herefter kampen ned indtil det 85. minut, hvor Salvatore Masiello dukkede op ud af det blå og udplacerede en sagesløs Buffon. Indskiftede Lamela ville dog ikke lade Torino nøjes med et tremålsnederlag og scorede flot fra kanten af feltet angrebet efter. 5-1 sejr og stadionet kogede af glæde.

Smilende stod han og betragtede den forestilling der foregik for hans øjne. Fra hans position i det tekniske felt, kunne han se alt der foregik på banen og betragte det med et helt andet syn end tilskuerne og tv-seerne og synet behagede ham. Endnu engang fulgte hans hær alle hans instruktioner til perfektion. Stadionet var næsten fyldt, og stemningen var intens og præget af det had de to fangrupper nærer til hinanden. Torino-fansene var på grænsen til at gå amok og smed engang imellem ting ind på banen, og fik også en påtale fra dommeren. Det var dog ikke noget der irriterede ham i modsætning til mange af hans kollegaer. Det morede ham blot. Det var de smås reaktion når de blev sat i en position afmagt. Så bryder de loven. Han grinte lidt for sig selv. Det her derby ville han aldrig nogensinde tabe. Ikke til de små tabere.

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29,- Kongekabalen
« Svar #104: 23 Apr 2012, 18:05 »

Fantastisk ... dejlig arrogance han har.... og endnu en lækker update fra din hånd.... Går du ikke snart død i konkurrencen?  crazy
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010