home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34,- Kongekabalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 34,- Kongekabalen  (Læst 38103 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21,- Kongekabalen
« Svar #75: 17 Apr 2012, 00:18 »

Flot flot sejr ude over Marseille Thumbs Up En andenplads er vel godkendt i denne gruppe, men jeg håber da at Kongens plan om et uindtageligt fort kommer til sin ret..

Imponerende flot blog.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21,- Kongekabalen
« Svar #76: 17 Apr 2012, 12:37 »

Flot flot sejr ude over Marseille Thumbs Up En andenplads er vel godkendt i denne gruppe, men jeg håber da at Kongens plan om et uindtageligt fort kommer til sin ret..

Imponerende flot blog.. KUTGW Thumbs Up
Mange tak, Jimmy! Thumbs Up
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21,- Kongekabalen
« Svar #77: 17 Apr 2012, 12:50 »

Er helt enig med Jimmy.

Det er virkelig en fremragende blog, du har gang i her. Dit skriftlige niveau er højt, og din grafik er lækker. Resultaterne ser jo også rigtig gode ud, og jeg håber, at Cannavaro og truppen løfter sig tilbage på tidligere niveau på den europæiske scene.

Jeg følger selvfølgelig videre med her, og det er bestemt en blog som har pontentiale til at gå hele vejen i denne konkurrence. Fortsæt dit flotte arbejde, Chrille.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21,- Kongekabalen
« Svar #78: 17 Apr 2012, 16:21 »

Er helt enig med Jimmy.

Det er virkelig en fremragende blog, du har gang i her. Dit skriftlige niveau er højt, og din grafik er lækker. Resultaterne ser jo også rigtig gode ud, og jeg håber, at Cannavaro og truppen løfter sig tilbage på tidligere niveau på den europæiske scene.

Jeg følger selvfølgelig videre med her, og det er bestemt en blog som har pontentiale til at gå hele vejen i denne konkurrence. Fortsæt dit flotte arbejde, Chrille.
Jeg takker mange gange Daniel for den flotte kommentar! Jeg vil naturligvis arbejde videre imod, at underholde læserne og forhåbenligt gøre mig fortjent til at sikre mig stemmer når den endelige vinder skal findes! Det er svært for niveauet er højt!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21,- Kongekabalen
« Svar #79: 17 Apr 2012, 17:23 »


KONGEKABALEN – JUVENTUS F.C. – 05/11/12 – SERBISK VERDENSKLASSE
Mandagen efter den 10ende runde i Serie A dukkede han endnu engang op på sit kontor med et velfornøjet smil og en ukarakteristisk morgenglæde. Morgenglæden kunne han dog ikke dele med andre end sig selv, da hans stab først stod til at møde ind om enten en halv time eller en time. Gazzeta dello Sport lå som vanligt klar til ham, og han hentede sig en kop kaffe og tændte sin MacBook for at se highlights fra de andre kampe og følge op på resten af fodboldverdenen.

Den største nyhed på samtlige forsider i Italien, handlede om en serber i Juventus. Milos Krasic, Serie A’s suverænt mest velspillende spiller efter de første 10 runder. Gazzetaen uddelte karakterer til alle kampe i Serie A og øverst på denne liste befandt Krasic sig med en suveræn karakter. 8,27 ud af 10, mens nærmeste spiller var Zlatan Ibrahimovic med 7,79. Krasic havde åbnet Serie A 2012/2013 med spil af uhyggeligt høj klasse hvilket også afspejlede sig på både assistlisten og topscorerlisten. Juventus havde i de første 10 kampe formået at lave vanvittige 28 mål, mens kunne noteres for involvering for hele 17 af dem. På 10 runder havde han lavet 10 assist, hele seks mere end nummer to, mens han samtidigt havde lavet 7 mål og befandt sig på en fantastisk andenplads efter Zlatans 8 mål.

Juventus havde generelt fejet al modstand til side. 28 mål scoret og 3 mål lukket ind gav en målforskel på +25, hvilket er næsten halvdelen af de ellers imponerende +61 fra sidste sæson. De første 10 runder havde givet 9 sejre og 1 uafgjort, og efterhånden var det vanvittige 40 ligakampe siden der sidst blev indkasseret et nederlag. Juventus Stadium var et uindtageligt fort, hvor han aldrig havde tabt og hvor alle var blevet sendt væk med et syngende nederlag. Dagen før havde hans hær maltrakteret Udinese med 4-0, og et par runder forinden var Palermo blevet tildelt et 4-1 nederlag på egen bane, og i alt havde de første 10 runder givet tre 4-0 sejre og tre 4-1 sejre, og det var kun Siena og Genoa der havde formået at presse Juventus, da Siena efter lang tids dygtig modstand kunne tage fra Torino med et spinkelt og ikke decideret fortjent 1-0 nederlag, mens Genoa havde holdt Juventus-maskinen fra at score, men så heller ikke havde scoret selv.

Stillingen sagde dog kun en tre points-føring til nummer to, Milan, der ligeledes havde imponeret og vundet 8 kampe, spillet 1 uafgjort og tabt 1 kamp. Milans nederlag var dog et nederlag ingen af deres spillere sent ville glemme. Det var nemlig sket på Juventus Stadium. Fulde af selvtillid havde Rossoneri taget turen til Torino, var blevet revet og flået midt over og sendt hjem med et 4-1 nederlag, som kun blev 4-1 pga. urutinerede Davide Santons koncentrationssvigt i den dybe overtid. En magtpræsentation fra Den Gamle Dame. Selvom titelkampen udadtil kunne ligne en kamp mellem Juventus og Milan med tanke på at 3. pladsen allerede var 8 points bagud, var ingen dog i tvivl. Mesterskabet ville forblive i Torino.

Som han sad der og nød alle de lovord der blev sendt i hans og holdets retning med den igangværende magtdemonstration i Serie A og det ligeledes fine spil, kunne han ikke lade være med at tænke på hans indre kortspil. Endnu engang havde han spillet sine kort rigtigt, lugten af guld kunne allerede fornemmes så småt i gaderne og succesen var altoverskyggende. Den største krise han endnu havde haft var fem uafgjorte ud af seks kampe, og det bragte elementer af pessimisme frem i hans ellers udelukkende positive sind. Kunne dette fortsætte forevigt? Kunne han fortsætte med at gøre alt rigtigt og ville Juventus nogensinde komme i krise. Han frygtede det ikke. Selvtilliden var skyhøj og holdet havde det godt sammen og virkede som en gruppe af mennesker der ville gå i døden for hinanden. Han kunne dog ikke lade være med at fundere lidt over det. For hvad skulle han så gøre?

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22,- Kongekabalen
« Svar #80: 17 Apr 2012, 23:56 »


KABALEN – DEL 1
Formiddagssolen stod i flot kontrast med efterårsfarverne Mario Carrara-parken, med beliggenhed tæt på hjemmet. Novembervejret viste sig for engangs skyld fra sin flotte side med blid sol og små otte grader. Efter halvandet år med et betydeligt pres på hans person, hvor han ingen ferie havde haft udover det mindst mulige, havde han fået nok og bedt om tre dage fri. Fri fra presset fra præsidenten. Fri fra medierne der i en evighed havde påskønnet hans genistreg forrige sommer. Hyringen af Kongen af Juventus. I hvert fald udadtil. Hyringen af Fabio Cannavaro. Det mest omtalte navn i det sportsinteresserede Italien.

Altid havde han været glad for kortspil. Især for kabaler, et tidsfordriv fyldt med plads til at reflektere, overveje og forglemme hverdagens trængsler og rædsler. Især Kongekabalen kunne han få mange timer til at gå med, trods den sjældent gik op. I de sene aften og nattetimer efter en kamp på hjemmebanen, brugte han altid en to-tre kabaler til at finde til ro, og gerne flere, hvis kampen havde budt på en stressende oplevelse.

Skønt hans job i disse dage bød på gennemgående suverænitet, glæde og ros grundet Juventus præstationer, havde han mærket på samme krop, hvordan fiasko føles. Kongen indadtil i klubben, Præsidenten, og den resterende bestyrelse havde håndplukket ham til klubben grundet hans succes i Sampdoria, og hans første opgave var at håndplukke den træner der kunne krones som Kongen udadtil. Han havde håndplukket sin kollega fra Sampdoria, Luigi Del Neri, mens de to fik stillet masser af penge til rådighed til indkøb af spillere. Alle indkøbene slog fejl, sæsonen endte i en fundamental fiasko, og hans job hang herefter i en line så tynd som dem linedanserne arbejde på i cirkus.

Efter sæsonslutning blev han kaldt ind i løvens bur, hvor løvens store, brølende gab, i form af Præsidenten, afventede hans redegørelse af den falliterklæring af en sæson Juventus atter engang havde været i gennem. Aldrig havde han været den store taler, men med en tale af betagende karakter forvandlede han den brølende hanløve til en blid og tam kat, der havde udsat middagen til senere. Han ville få en sæson til at bevise sit værd og få ansvaret for den næste Konge udadtil.

Han så det som hans egen personlige Kongekabale, og hver sæson som en ny kabale fra bunden. Han havde fået til opgave at iværksætte noget der usædvanligt sjældent lykkedes. At bygge et storhold op fra bunden, og han levnede ikke sig selv mange chancer og valgte derfor at tage en utænkelig chance med Cannavaro. Utænkelige valg er undertiden et synonym for succes og det var det her. Kongekabalen var gået op i første sæson, og så ligeledes ud til at gøre det i anden. Kongekabaler gik dog aldrig op og af samme grund havde han taget fri. Konsekvenserne når kortene begyndte at stritte imod ham, måtte gennemtænkes.

• Audaces fortuna juvat - Heldet følger den tapre


« Seneste Redigering: 18 Apr 2012, 00:09 af -LFC- » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23,- Kongekabalen
« Svar #81: 18 Apr 2012, 00:13 »

Dette er et lille eksperiment!

Jeg har ikke arbejdet med mit sprog på decideret malerisk plan før i tiden, men denne update var et forsøg på at starte en minde væsentlig sidehistorie til bloggen, og updates som denne vil dukke op fra en tid til anden. Jeg er ekstra spørgende efter kommentarer til lige netop denne update, da jeg meget gerne vil høre om hvad folk synes om det! Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 23,- Kongekabalen
« Svar #82: 18 Apr 2012, 04:52 »

Feee' update, LFC. Jeg er imponeret over dit hold - og særligt Krasic. Flot at du har fået det til målene til at flyde, samtidig med forsvaret står så godt. Du virker forbavsende sikker på Serie A og måske endda mere end det. Arrogant.. Typisk italiensk Opstemt

Mht. den nyeste update: Jeg kan godt li' det som supplement til den vanlige stil. Jeg tror det vil være godt (også for dig selv) hvis du har lidt frirum indimellem hvor du kan lege lidt mere med sproget, så jeg siger "go for it!"
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23,- Kongekabalen
« Svar #83: 18 Apr 2012, 16:20 »

Feee' update, LFC. Jeg er imponeret over dit hold - og særligt Krasic. Flot at du har fået det til målene til at flyde, samtidig med forsvaret står så godt. Du virker forbavsende sikker på Serie A og måske endda mere end det. Arrogant.. Typisk italiensk Opstemt

Mht. den nyeste update: Jeg kan godt li' det som supplement til den vanlige stil. Jeg tror det vil være godt (også for dig selv) hvis du har lidt frirum indimellem hvor du kan lege lidt mere med sproget, så jeg siger "go for it!"
Krasic er også helt og aldeles vanvittig og spiller holdet generelt en god kamp, er han altid manden bag et eller andet undervejs i kampen! Opstemt

Er glad for du kan li' det! Jeg vil uden tvivl prøve at have dem med engang i mellem! Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 23,- Kongekabalen
« Svar #84: 19 Apr 2012, 01:01 »

KONGEKABALEN 02/12/12 – ALL GOOD THINGS COME TO AN END
Slukøret kom han hjem og for direkte ind på sit kontor og åbnede op for internettet. Reaktionerne var klare. Chok. For første gang i vanvittige 43 ligakampe havde Juventus tabt en kamp. Endda i overtal. De tidligere så slagne romere fra Roma, som ikke havde lidt andet end klare nederlag til Juventus-maskinen i hans regeringstid, havde fundet deres store øjeblik og vundet 2-1 i undertal mod et udmattet Juventus-hold. Forventningerne var på en klar Juventus-sejr og eksperterne snakkede om endnu en ødelæggelse af Ancelottis hold, da Isaac Vorsah røg ud efter bare tre minutter, da han stoppede Mattia Destro i løb på ulovlig vis som sidste mand, men taktikeren Ancelotti og hans romerske krigere ville det anderledes.

Efter, at han havde surfet lidt, læst reaktionerne og snakket med et par journalister, bankede det på døren. På trods af, at det var et godt stykke over midnat, stod konen Daniella klar med et kys og nogle trøstende ord der varmede hans hjerte og slukkede for hans indre ildebrand af et raseri. Holdet havde også fået hans følelser at mærke. Allerede i pausen, hvor de gamle drenge Ambrosini og Totti havde gjort det til 2-0 havde han talt med store bogstaver og alle spillerne virkede motiveret og klar til at reagere, men intet skete.

Det tog 76 minutter før reduceringen kom og gav et lille håb. Unge Montoya der havde været ude og brokke sig til medierne over manglende spilletid, havde fået chancen grundet særdeles godt spil i de kampe han havde fået og træthed hos førstevalget Santon. Han havde dog ikke betalt tilbage og på lige fod med resten af Juventus-forsvaret og især Paolo de Ceglie på modsatte back, havde det sejlet fuldkommen i det forsvar, der normalt var så sikkert, at medierne sammenlignede med de bankbokse der beskyttede nationens værdier. Montoya tog chancen fra kanten af feltet og den gik ind, og satte lidt liv i presset uden der skete noget. Roma-forsvaret spillede godt, og der var ikke meget at komme efter.

Havde han talt med store bogstaver i pausen, talte han med dobbelt så store bogstaver efter kampen. Hans hold, som godt nok havde haft en del reserver med, men var alligel væsentligt stærkere end det Roma-hold der kombinerede talentløshed med aldrende stjerner, og det var ikke godt nok. Især ikke i overtal. Især venstrebacken, klubdrengen Paolo de Ceglie, gav han den helt store tur. De Ceglie havde på lige fod med Montoya skreget efter spilletid og grundet stor træthed efter et tungt program, fik den fremragende Balzaretti endeligt et hvil. De Ceglie havde intet vist, og han fortalte ham tydeligt, at det var hans sidste chance og han røg af sted til januar.

Lige lidt hjalp det dog. Slaget var tabt og Juventus var besejret, på trods af et Milan-nederlag havde givet alle tiders mulighed for at komme 9 points foran, men i stedet var de stadig 6 points foran, mens Roma sneg sig op på tredjepladsen 9 points bagud. For første gang i over et år havde man tabt i Serie A og som Nelly Furtado så smukt sang det for ham. All good things come to an end.


« Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 01:07 af -LFC- » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24,- Kongekabalen
« Svar #85: 19 Apr 2012, 04:28 »

Oh well. Det kan forhåbenligt fjerne lidt pres fra dine og spillernes skuldre. 43 kampe i en så stærk liga som Serie A er utroligt flot, og vi vidste jo alle det måtte slutte før eller siden. Heller mod Roma end et tilfældigt bundhold - her har du da stadig lidt af æren i behold. Jeg synes i øvrigt at den kære Fabio er blevet ret arrogant. "men var alligel væsentligt stærkere end det Roma-hold der kombinerede talentløshed med aldrende stjerner" det var ellers en udmelding der ville noget.

Ret skriftligt var denne update ikke fantastisk, Der er nogle sætninger der bliver lidt besynderlige og du næsten selv virker forvirret. Det var dog stadig værd at læse, og jeg nød det da også. Det var bare ikke helt på niveau med hvad du har skrevet på det seneste.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24,- Kongekabalen
« Svar #86: 19 Apr 2012, 16:34 »

Oh well. Det kan forhåbenligt fjerne lidt pres fra dine og spillernes skuldre. 43 kampe i en så stærk liga som Serie A er utroligt flot, og vi vidste jo alle det måtte slutte før eller siden. Heller mod Roma end et tilfældigt bundhold - her har du da stadig lidt af æren i behold. Jeg synes i øvrigt at den kære Fabio er blevet ret arrogant. "men var alligel væsentligt stærkere end det Roma-hold der kombinerede talentløshed med aldrende stjerner" det var ellers en udmelding der ville noget.

Ret skriftligt var denne update ikke fantastisk, Der er nogle sætninger der bliver lidt besynderlige og du næsten selv virker forvirret. Det var dog stadig værd at læse, og jeg nød det da også. Det var bare ikke helt på niveau med hvad du har skrevet på det seneste.
Lidt småarrogant bliver man vel altid af at være så dominerende. Jeg er sikker på, at sådan er det også i Barcelona og Real Madrid når de møder alle andre hold i Spanien! Opstemt Roma har generelt heller ikke det bedste hold efterhånden, mit hold blev sænket af Ambrosini og Totti, to aldrende tosser, men de kan så stadig noget. Det var bare en ærgerlig måde det skete på, Roma var egentligt ikke specielt gode, men vi spillede bare alt for ringe!

Ja, det ved jeg så ikke lige. Jeg skriver mine updates ret hurtigt, så der sniger sig nogle forunderlige formuleringer ind engang imellem. Jeg har updates i dag om både Champions League, før Derby d'Italia og Derby d'Italia hvis alt går som jeg regner med! Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24,- Kongekabalen
« Svar #87: 19 Apr 2012, 17:06 »

Det skulle jo ske at du tabte, stimen jo helt fantastisk, og endda i så stærk en liga Smiley

Din sidste update er super, netop det som Nibali fremhæver... Arrogancen, og så svineren til de Ceglie... fantastisk  Thumbs Up
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 24,- Kongekabalen
« Svar #88: 19 Apr 2012, 17:52 »

KONGEKABALEN 06/12/12 – EUROPÆISK TOPKLASSE
Efter det klare nederlag ude mod Barcelona havde hans hold leveret to fine kampe ude mod Marseille og hjemme mod Celtic og stod med et ganske glimrende udgangspunkt inden de sidste tre kampe hjemme mod Marseille, hjemme mod Barcelona og ude mod Celtic, og han følte sig mere end sikker på at fortsætte i Champions League når kalenderen sagde februar 2013 og ottendedelsfinalern e stod på døren. Om lodtrækningen skulle byde på en gruppevinder og en gruppetoer, viste han dog ikke. Meget kunne nå at ske i de sidste tre kampe. Nederlaget mod Barcelona havde sat tankerne i gang i hans hoved og gjort ham bevidst om, at der alligevel var et stykke til europæisk topklasse, men de sidste tre kampe endte alligevel med at ændre delvist på hans holdning.

JUVENTUS 3-1 OLYMPIQUE MARSEILLE
Marseille kom til Torino fyldt med lysten til at revanchere det dårlige nederlag. De første tre kampe havde overraskende kun budt på ét sølle point som på alligevel imponerende vis blev hentet i en uafgjort hjemme mod de mægtige catalanere. Der var dog ingen spillere fra Juventus der havde lyst til at give Marseille noget der mindede om revanche og efter 31 minutter kunne Juventus notere sig for en 3-0 føring, mens Valbuena reducerede seks minutter efter. Juventus var klart i førersædet i denne kamp, men Marseille pressede godt på og vandt igen kampen om boldbesiddelsen med den ellers boldglade gamle dame, der havde hjemtaget sin tredje sejr i streg i turneringen med denne sejr og indtaget førersædet i gruppen med 9 points. I den anden kamp besejrede Barcelona, Celtic med 3-0 og konsoliderede Juventus’ og Barcelonas rolle i førersædet.

JUVENTUS 3-0 BARCELONA
Det meget imødesete opgør bød på en stor overraskelse. De internationale medier nævnte dette opgør som den kamp, hvor Juventus selvudnævnte fort skulle falde til de mægtige catalanere. Han havde dog andre planer og Juventus-spillerne startede kampen med en krigerisk kampgejst og så sig aldrig tilbage efter 2-0 føringen blev hentet hjem på 14 minutter ved Matri og Elia. Barcelona var som vanligt det mest boldbesiddende hold, men kun med 55% af tiden, mod de vanlige 60-65%. Han havde valgt den rigtige taktik og hans hold forsvarede sig godt og havde flere gode omstillinger. Fortet stod stand og Juventus Stadium var endnu et sted hvor Juventus aldrig havde tabt. Endnu en stor sejr var føjet til. Førstepladsen i gruppen var sikret, da Marseille hentede sin første sejr og vandt 3-0 over Celtic.

CELTIC 1-2 JUVENTUS
Den sidste ligegyldige gruppekamp bød på en fornuftig sejr, hvor Celtic havde formået at drille Juventus igen og bragt sig foran, men hvor Juventus på mål af sæsonens to stjerner, Balzaretti og Krasic. På trods af kampens ligegyldighed viste holdet dog endnu engang ånd og konsoliderede den overraskende suveræne førsteplads som det efterhånden var endt med at blive. Barcelona vandt 1-0 hjemme mod Marseille og fastslog andenpladsen. Der var ingen tvivl om at dette gruppespil formentlig havde skabt en del røre i de catalanske egne.

Seks kampe og 15 points og +9 i målscore talte sit eget tydelige sprog for ham. Juventus havde skam europæisk topklasse og havde taget en dominerende sejr i en gruppe, hvor ingen hold kunne sættes i bås som værende deciderede elendige. Comebacket til Champions League havde glædet ham og motiveret ham til at fortsætte sit store arbejde i denne klub. Han var dog ikke i tvivl om, at han måtte finde på en fornuftig løsning til de svære udekampe. Lodtrækningen stod til at foregå i Nyon igen d. 21 december og af potentielle modstandere var disse at finde.

VALENCIA - OLYMPIQUE LYON - BAYERN MÜNCHEN - TOTTENHAM HOTSPURS
FC PORTO - CSKA MOSKVA - SHAKHTAR DONETSK

GRUPPE C – ENDELIG STILLING
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25,- Kongekabalen
« Svar #89: 19 Apr 2012, 19:02 »

Det er jo min mand på billedet dér! Tyv! Tunge

Vanvittige flotte resultater! Kan Barcelona evt. hilse hjemme i Spanien, for de blev da sendt hjem i en sæk!

Lige et par enkelte fejl hist og her, men helhedsindtrykket er ikke til at tage fejl af. Fortsæt Cannavaro! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010