home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 586 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Three Lions - Kyle&Bave [10]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Three Lions - Kyle&Bave [10]  (Læst 21483 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #60: 20 Apr 2012, 17:59 »

Er den helt død?
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #61: 20 Apr 2012, 18:19 »

Nah, har hele ugen arbejdet 9-17. Når jeg endelige har spillet FM har det været i vores ML netspil. I dag har jeg bare været lazy as fuck. Sue me. Der kommer nok en ny update i morgen, hvis jeg da ikke vælger at tage til København.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #62: 20 Apr 2012, 18:57 »

Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #63: 21 Apr 2012, 12:46 »


Venskabskamp, England - Sverige | 15.11.11
Hart; Walker, Dawson, Cahill, Baines; Parker, Milner, Henderson; Johnson, Young; Rooney

Den opmærksomme læser ved måske, at jeg stadig jagter min første sejr som manager for England. Mine personlige favoritter som Stew, THEEEEEEO og Lamps har ikke hjulpet mig meget, så de måtte i kampen mod TeamZlatan/Larsson nøjes med en plads på bænken. JORD! kunne jeg dog ikke nænne at smide af. For; 42 assist i FM11. Han er forever en legend i mit hjerte. Som erstatning for Stew måtte jeg sætte stjernen i den nye sommer blockbuster; Dive Hard 2; Dive harder, ind; Ashley Young er John McClane. Lamps fik en pause, hvilket gav mig mulighed for at stille med den flotteste engelske midtbane i mands minde. Ok, Becks mangler, men har han for travlt med livet i LA. Forsvaret blev lidt lolz, men er simpelthen så træt af Lescott. Cahill var eneste alternativ, hvilket han vel snart må være vant til. Dawson skal dække Verdens Bedste Zlatan op. Roo er stadig kun med fordi alle andre engelske angribere er så elendige. 

Taktikken er simpel. På hjørne skyder vi kun efter Dawson. Og når vi er på svenskernes banehalvdel skal alle spillere, selv Roo, spille Young i feltet, hvor han gerne skulle work his magic. Ikke meget taktik i det, men nu står vi overfor det knapt så taktiske geni, Erik Hamrén. Det skulle ikke undre mig, hvis hans taktik er præcis den samme som vores. Sigt efter Verdens Bedste Zlatan og lad Johan Elmander dive som en sindssyg.

Har oplevet mange dårlige kampe i FM. Denne f.eks, men Sverige kampen tager alligevel prisen.(Nej, München kampen var værre, men I ved hvad jeg mener). Første halvleg er den eneste chance vi har et Dawson hovedstød på stolpen. Vi går til halvleg med en stabil 0-0'er. Jeg er måske den bedste i FM til at hive det resultat hjem. I pausen laver vi vol. 2 af 'the return of' Robert Green kommer ind. THEEEEOOOO får lov til at lege angriber for en dag og Lamps skal ind for at skyde et par langskud. Jeg var ret optimistisk med THEEEEOO inde pga. hans hurtighed, men efter bare 6 minutter bliver han skadet. Derfor kommer Sturridge og hele Englands Stew ind. Sturridge på toppen og Stew på kanten sammen med Black Man John McClane.
Dawson har sejret, Verdens Bedste Zlatan bliver skiftet ud på nogenlunde samme tidspunkt som Stew kommer ind. Tilfælde? Næppe. Det er vel også den eneste sejr jeg hidtil har fået som manager for England. Kampen ender selvfølgelig 0-0. Og vi skaber intet. Men det samme gjorde Magiske Hamréns hold, så we good.
Young blev gennem kampen tacklet 2 gange i feltet og Young smed sig det bedste han havde lært, men intet straffe. Dommeren må nok ikke ha' fået det memo, at når man rører Ashley, så er der automatisk straffe lige meget hvad. Shame!

Jeg har forresten endnu ikke formået at score med England. Det er ret hygge. Måske det er et tegn på 'the return of vol.3' Big Andy?
Next up: Vores gruppe til EM er trukket og blandt de to managers er der delte meninger om gruppen. Stay tuned!
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 13:15 af KyleBrotzman » Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #64: 22 Apr 2012, 00:46 »

Jeg forslår at vi spiller med tre angribere Crouch - Gabby - Carroll og lige bag dem, så har vi Rooney? De to høje tosser kommer til at vinde en masse bolde  og de kan ikke kontrollere det så bolden vil nok falde ned til Gabby der driver den hele vejen til målet, og når han så har brændt så kan Roo følge op? Kan ikke se hvordan vi skulle kunne tabe så?
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #65: 26 Apr 2012, 18:24 »

Tak for denne gang. Det har været en glimrende blog konkurrence i denne omgang, og deltagelsen hos læserne har været helt i top. Konkurrenternes niveau har været ganske udemærket, meget ala sidste år. Sidste år vandt vi med færre updates, og på vegne af Bavezzi, antager jeg at det kun bliver værre jo flere updates der kommer, tak for denne gang - og vi ses når der skal uddeles præmier.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #66: 26 Apr 2012, 18:50 »

I får min stemme!

Men det havde i fået om i så slet ikke havde lavet en update overhovedet så det er ingen overraskelse!

TEAM BAVE!
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #67: 26 Apr 2012, 18:50 »

I får min stemme!

Men det havde i fået om i så slet ikke havde lavet en update overhovedet så det er ingen overraskelse!

TEAM BAVE!
Det mener du ikke, vel?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #68: 26 Apr 2012, 18:56 »

Det mener du ikke, vel?

Selvfølgelig gør jeg det. Bave fortjener en stemme for at være med. Desuden ville det være synd hvis han så slet ikke havde fået en stemme, og så ville jeg jo blive nødt til at stemme på ham.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #69: 26 Apr 2012, 19:02 »

Selvfølgelig gør jeg det. Bave fortjener en stemme for at være med. Desuden ville det være synd hvis han så slet ikke havde fået en stemme, og så ville jeg jo blive nødt til at stemme på ham.
Ud fra de kommentarer jeg har set herinde i bloggen, så ser det også ud til, at Bave og Kyle får nogle stemmer. Ikke at der er noget galt i det overhovedet, men hvis du ville stemme på dem, hvis de blot var stillet op er da katastrofalt. Man ved aldrig med dig, X, men jeg håber det er for sjovt. Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #70: 26 Apr 2012, 19:03 »

Måske. Måske ikke. Who knows?
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #71: 26 Apr 2012, 19:04 »

Måske. Måske ikke. Who knows?
Only you.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #72: 26 Apr 2012, 19:05 »

Only you.

Det er ikke sikkert.
Nogle gange går jeg på toilettet uden at vide om jeg skal skide eller pisse.

Så kan du tænke lidt over den.
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #73: 26 Apr 2012, 19:07 »

Det er ikke sikkert.
Nogle gange går jeg på toilettet uden at vide om jeg skal skide eller pisse.

Så kan du tænke lidt over den.
Du er sindssyg.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [10]
« Svar #74: 26 Apr 2012, 19:10 »

Jeg kan ikke afvise det.
Er aldrig blevet testet.
Selvom jeg finder det yderst usandsynligt at det skulle være tilfældet.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010