home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 318 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  [35] I Djævlens Fodspor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [35] I Djævlens Fodspor  (Læst 32427 gange)
cengo11
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #15: 02 Apr 2012, 15:51 »

Kanon blog:)
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #16: 02 Apr 2012, 23:20 »

Kanon blog:)

Mange tak!

Er der nogle der sidder inde med noget konstruktivt skal de være yderst velkommen. Jeg ligger højt på antal visninger, men er ikke imponerende med antal kommentar. Hvad skal ændres eller gøres bedre?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #17: 03 Apr 2012, 00:29 »

Spændende spændende!
Jeg er helt vild med dine blogs, og følger også med her!
Også et meget interessant og anderledes klubvalg.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #18: 03 Apr 2012, 00:56 »

Kan rigtig godt lide historien om krigsguderne som du har gang i, jeg har blot et par positive anker ved dit arbejde...

I mine dæmoner updaten har du nogle iøjenfaldende fejl, i et ellers superb skrevet værk...

"Men han kunne ikke lægge sig uden ud med Kongen."

"Hans jaloux jalousi bandt ham til jorden."

Men ellers holder du et super niveau, men efter min mening er dine updates en smule for lange, eller også bør du dele dem lidt op i nogle mere spiselige afsnit... læste li de seneste updates igennem, og må ærligt sige at jeg følte de store klodser af tekst var en tand for meget...

Men ja, det er ikke for mange kommentarer man modtager indtil videre...

Men fortsæt det gode arbejde Opstemt

« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 01:32 af Highbury » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #19: 03 Apr 2012, 05:24 »

Spændende spændende!
Jeg er helt vild med dine blogs, og følger også med her!
Også et meget interessant og anderledes klubvalg.

Mange tak, Baliian. Dejligt at se en genganger fra mine tidligere blogs Opstemt

Du må endelig sige til hvis der er noget du gerne ser ændret eller forbedret!

Kan rigtig godt lide historien om krigsguderne som du har gang i, jeg har blot et par positive anker ved dit arbejde...

I mine dæmoner updaten har du nogle iøjenfaldende fejl, i et ellers superb skrevet værk...

"Men han kunne ikke lægge sig uden ud med Kongen."

"Hans jaloux jalousi bandt ham til jorden."

Men ellers holder du et super niveau, men efter min mening er dine updates en smule for lange, eller også bør du dele dem lidt op i nogle mere spiselige afsnit... læste li de seneste updates igennem, og må ærligt sige at jeg følte de store klodser af tekst var en tand for meget...

Men ja, det er ikke for mange kommentarer man modtager indtil videre...

Men fortsæt det gode arbejde Opstemt

Tak for feedbacken, Highbury. Jeg håber jeg kan fjerne de fleste af den slags tåkrummende fejl ved en ekstra gennemlæsning fremover. For nu vil jeg i hvert fald rette de to du nævnte, og sige tak Smiley

Du nævner der er for meget tekst. "Mine Dæmoner" var på 567 ord. Updaten inden da var på 640 ord. Jeg synes normalt folk virker ret glad for 500-600 ord, men er det en fejl fortolkning fra min side af? Og hvor meget skal i så fald skæres af? Kunne jeg iøvrigt lokke dig til at forklare hvad årsagen er? Så er du en basse. Gentager jeg mig selv, bliver det kedeligt, er det ligegyldige informationer? Så ved jeg nemlig hvad jeg skal forbedre Smiley

Nej, det har ikke været overvældende med kommentar i år, i forhold til hvad det plejer. Normalt plejer brugerne der ikke deltager at være rigtig gode til at komme med tilbagemeldinger. Men det kommer vel forhåbeligt på et tidspunkt.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #20: 03 Apr 2012, 10:02 »

Længden af dine updates passer fint IMO. Layoutet er også stilrent, men der hvor jeg selv kan mærke, at jeg nogle gange skipper lidt af updats'ne, er når du ikke får delt de lange tekstpassager. Nogle gange er det naturligvis uhensigtsmæssigt at dele dem, men andre gange kunne man godt give lidt luft - det ville i hvert fald få mig til bedre at kunne læse mig igennem hele updaten. selv hvis jeg ikke har for godt tid.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #21: 03 Apr 2012, 10:10 »


Tak for feedbacken, Highbury. Jeg håber jeg kan fjerne de fleste af den slags tåkrummende fejl ved en ekstra gennemlæsning fremover. For nu vil jeg i hvert fald rette de to du nævnte, og sige tak Smiley

Du nævner der er for meget tekst. "Mine Dæmoner" var på 567 ord. Updaten inden da var på 640 ord. Jeg synes normalt folk virker ret glad for 500-600 ord, men er det en fejl fortolkning fra min side af? Og hvor meget skal i så fald skæres af? Kunne jeg iøvrigt lokke dig til at forklare hvad årsagen er? Så er du en basse. Gentager jeg mig selv, bliver det kedeligt, er det ligegyldige informationer? Så ved jeg nemlig hvad jeg skal forbedre Smiley

Nej, det har ikke været overvældende med kommentar i år, i forhold til hvad det plejer. Normalt plejer brugerne der ikke deltager at være rigtig gode til at komme med tilbagemeldinger. Men det kommer vel forhåbeligt på et tidspunkt.
Li de to fangede mig, men er sikker på at jeg også af og til laver nogle grimme nogen hist og her, så det sker jo, må man bar konstatere Opstemt


Tror ikke jeg fik udtrykt mig klart nok. Med for meget tekst mente jeg afsnits-mæssigt, som Swizz har skrevet, så gør de store afsnit at man overvejer at skippe noget af updaten, fordi afsnittet simpelthen er for stort... Så gerne nogle mindre bidder... Smiley Længden på selve updaten er fin, men når du så kun har den i maks to afsnit, så bliver det altså nogle ret tunge klumper af tekst...  Men ellers kan jeg rigtig godt li din blog Opstemt


Ja, håber sku på at der kommer noget respons, for det gør jo hele blogoplevelsen noget sjovere... men havde også regnet med at se nogle flere af dem der ikke blogger, kommentere fra start af...
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #22: 03 Apr 2012, 14:18 »



02. JANUAR 2012
Mens sneen daler over det nordlige Grækenland, har Super League rundet sit midtpunkt. Efter halvdelen af sæsonens 30 kampe er et klart billede af styrkeforholdet dannet. For Aris Thessalonikis nye træner, Savas Dellas, har opturene været i overtal, om end spillet ofte har været udskilt. I løbet af de 15x90 minutter har Krigsguderne blot scoret 18 mål, hvilket er færrest af alle hold i top 10. Alligevel har kystklubben kunne fejre ti sejre, og blot tre nederlag, hvilket placere dem på tredjepladsen. Ofte har pointene dog skulle tilskrives forsvaret og Michalis Sifakis, der ved ni lejligheder har holdt nullet. Tit har kampene været låst for siden at blive afgjort på dødbolde. Fire straffespark er Aris blevet tildelt, hvilket er en fjerdel af alle disse kendelser i divisionen. Endnu fem mål er sat ind i forbindelse med dødbolde, hvilket bringer totalen op på ni, og således halvdelen af alle klubbens scoringer.

Deres manglende mål til trods, kan det ikke påstås De gul-klædte ikke har forsøgt. Tit har skud statikken været i AFCs favør, men alt for ofte har udnyttelsesprocent været markant for lav. Mod oprykker-sensationen Giannina, der er placeret på fjerdepladsen, havde nordgrækerne 21 skud på mål, men blot fem indenfor rammen og scoret blot et mål, hvilket betød de måtte nøjes med et uafgjort resultat i en kamp de dominerede fra ende til anden. Midtbanen har særligt været skyldig i hovedløse forsøg, om end også fløjene Neto og Javier Umbides må påtage sig deres del af ansvaret. Da Ergotelis stjal det ene point på Kleanthis Vikelidis, affyrede Aris seks skud mod modstadernes mål, men måtte hver gang se bolden sejle langt forbi mål. I tre ombæringer var det midtbanespilleren Ronald Garcia der brændte, mens forsvarsgeneralen Khalifa Sankaré missede to gange. Kun en gang kom en angriber frem til en chance, og det har alt for ofte været billedet på Aris spil. Angriberne har virket isoleret og ude af stand til at udfordre eller gå selv, når de fik bolden. Det har ofte været op til midtbanen at skabe noget mod et forsvar der var trukket langt tilbage, grundet Castillo og Amanatidis’ hurtighed. I 2012 kan dette dog blive ændret med tilkomsten af Real Madrid-legenden Guti, der formentlig skal fodre frontløberne med nøgleafleveringer og guldbolde, der forhåbentligt kan åbne spillet lidt op. For ofte har det været stationært og endt med skud fra distancen, fordi modstandernes forsvar ikke kunne nedbrydes af Krigsgudens angreb.

Lykkedes det at få offensiven i gang, kan Aris blive dødsens farlige. Da de i anden runde tabte til AEK Athen var det grundet manglende effektivitet, ligesom 0:2 nederlaget til Panathinaikos kunne havde været anderledes hvis holdets målscorende del havde præsteret bedre. Kun Olympiakos har slået Dellas’ tropper ved bedre fodbold, om end også den kamp kunne havde været ganske anderledes hvis ikke forsvaret havde sovet ved to af målene. Oftest har marginalerne dog været på Aris’ side, som da lokalrivalerne PAOK blev slået 0:1 i niende spillerunde. I en kamp de hvidklædt fra Saloniki styrede, blev et selvmål i det 39. minut udslagsgivende. Den eneste mulighed Amanatidis havde udnyttede han til fulde, da hans fejlslagne skud blev rettet af mod en forsvarsspillers ben og snød PAOKs målmand. Skønt aviser råbt op om røveri og manglende retfærdighed, kan intet ændre ved PAOKs enelige nederlag halvvejs gennem sæsonen. Duksene er seks point foran Savas Dellas’ Aris Thessaloniki, der har fem point op til Olympiakos. Utraditionelt har de fleste af Krigsgudernes fejringer fundet sted på udebane. Ikke et eneste point er blevet smidt på fremmed grund, hvor det også er blevet til tolv mål og blot tre indkasseret i syv kampe. 21 af Aris’ 32 point er fundet på udebane, hvilket har været af afgørende betydning, da man kun besidder den ottende bedste hjemmebane statistik. I otte forsøg er det blevet til tre sejre, hvilket efterlader meget tilbage at ønske for Dellas, der unægtelig må skæve mod José Mourinho, der blot har tabt to hjemmekampe i sin karriere. 
     
     

1 › PAOK
2 › OLYMPIAKOS
3 › ARIS FC
4 › GIANNINA
5 › PANATHINAIKOS

HELE STILLINGEN
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #23: 03 Apr 2012, 14:22 »

Længden af dine updates passer fint IMO. Layoutet er også stilrent, men der hvor jeg selv kan mærke, at jeg nogle gange skipper lidt af updats'ne, er når du ikke får delt de lange tekstpassager. Nogle gange er det naturligvis uhensigtsmæssigt at dele dem, men andre gange kunne man godt give lidt luft - det ville i hvert fald få mig til bedre at kunne læse mig igennem hele updaten. selv hvis jeg ikke har for godt tid.

Okay. Jeg kan godt følge dig. Nu har skrevet et par updates forude (inklusiv) den jeg lige har postet, men fremover skal jeg nok forsøge at dele updatesne lidt mere (Jeg skal nok også se på dem jeg allerede har skrevet). Tak for feedbacken i hvert fald!

Li de to fangede mig, men er sikker på at jeg også af og til laver nogle grimme nogen hist og her, så det sker jo, må man bar konstatere Opstemt


Tror ikke jeg fik udtrykt mig klart nok. Med for meget tekst mente jeg afsnits-mæssigt, som Swizz har skrevet, så gør de store afsnit at man overvejer at skippe noget af updaten, fordi afsnittet simpelthen er for stort... Så gerne nogle mindre bidder... Smiley Længden på selve updaten er fin, men når du så kun har den i maks to afsnit, så bliver det altså nogle ret tunge klumper af tekst...  Men ellers kan jeg rigtig godt li din blog Opstemt


Ja, håber sku på at der kommer noget respons, for det gør jo hele blogoplevelsen noget sjovere... men havde også regnet med at se nogle flere af dem der ikke blogger, kommentere fra start af...


I see. Jeg skal nok forsøge at dele det lidt mere op i eftertiden. Tak for feedbacken, Highbury!

Folk plejer at være rigtig flink til at kommentere, men denne gang er det noget stillestående... Hvilket er trist!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #24: 03 Apr 2012, 14:28 »

Rigtig god update. Det er fedt med så dybdegående en analyse af holdets stærke og svage dele af spillet gennem den første periode Smiley Jeg ser frem til mere.

Omkring opbygningen, så hjalp det med lidt luft flere steder Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] I Djævlens Fodspor
« Svar #25: 03 Apr 2012, 15:15 »

Mange tak, Swizz!

Det er jeg glad for. Jeg skal nok se om jeg kan få delt kommende updates lidt mere op Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] I Djævlens Fodspor
« Svar #26: 03 Apr 2012, 17:44 »


I see. Jeg skal nok forsøge at dele det lidt mere op i eftertiden. Tak for feedbacken, Highbury!

Folk plejer at være rigtig flink til at kommentere, men denne gang er det noget stillestående... Hvilket er trist!

Selv tak Wink Hvis andre brugere ikke vil gør det må vi i konkurrencen jo gi lidt feedback Wink

Men ja det er sku trist at vi ikke får mere feedback...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] I Djævlens Fodspor
« Svar #27: 03 Apr 2012, 22:18 »

Wow.. flotte flotte updates Thumbs Up Det er godt skrevet og gode resultater.. Thumbs Up Flot hjemmebanestatistik - håber den kan holde mod Pana.. og Olympiakos  Wink

Fortsæt endelig den meget flotte stil Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] I Djævlens Fodspor
« Svar #28: 03 Apr 2012, 23:14 »

Wow.. flotte flotte updates Thumbs Up Det er godt skrevet og gode resultater.. Thumbs Up Flot hjemmebanestatistik - håber den kan holde mod Pana.. og Olympiakos  Wink

Fortsæt endelig den meget flotte stil Thumbs Up

Jeg takker ærbødigt, Jimmy!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5] I Djævlens Fodspor
« Svar #29: 04 Apr 2012, 00:35 »

Fik li læst den update du havde sneget ind uden at jeg så det sidst jeg svarede... Er gladere for de tre afsnit end de tidligere to Smiley Du skriver f! en go blog Smiley Og så det sku nogle fine resultater med en for mig ukendt græsk klub... selvom jeg ikke kendte mange i forvejen...  Har selv fået drejet mit layout i en lidt anden retning, men bloggen får formentlig en overhaling enten i morgen eller torsdag Smiley Har taget din og nogle få andres feedback til efterretning, ligesom du gjorde med afsnittene Grin
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010