home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
0 Brugere og 44 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden  (Læst 53624 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #120: 17 Mar 2012, 19:11 »

Synes det er under al kritik, at I bare ændrer reglerne inden for så kort tid. Hvis fonne-a ikke har mulighed for at komme på i dag bliver han sandsynligvis smidt ud, da de tre gange nok er overskredet på det tidspunkt.

Han har været på i dag imens at reglerne har været gældende så det bør ikke være nogen overraskelse for ham. Har han en valid undskyldning så godtager vi selvfølgelig den. Og så vil jeg iøvrigt gerne frabede mig mere klynkeri fra din side.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #121: 17 Mar 2012, 19:12 »

Åha Oli ..... Træls pick ..
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #122: 17 Mar 2012, 19:14 »


Det tager åbenbart så lang tid at vælge spillere, at vi først bliver færdige til 1 april.. Fonne har haft chancen for at indsende en prioriteringsliste til os.. Hvis man ikke har tiden, så behøver man altså ikke være med.. Og hvis man ved man ikke kommer på, så indsend da en liste, det kan simpelthen ikke passe.. Se den anden fantasy league.. Hvor lang tid har de været igang? 20 dage eller sådan noget? Vi vil gerne igang med at spille turneringen, for det er det sjove ..Og derfor er vi nødt til at lave disse tiltag .

Problemet for mit vedkommende var, at jeres ændringer skete lige med det samme. Det kan godt være du havde set jeg havde været online tidligere i dag, men det var tidligt om morgenen og inden i lavede jeres ændringer. Jeg havde som udgangspunkt mulighed for at tjekke siden her én gang hver anden time ca., og derfor havde jeg ikke lavet en liste, da jeg ikke regnede med at det blev et problem, men så ændrer i lige pludselig reglerne uden at spørge os alle. Så skulle i have meldt sådan ud fra starten af, at det ville foregå på den måde.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #123: 17 Mar 2012, 19:15 »

Problemet for mit vedkommende var, at jeres ændringer skete lige med det samme. Det kan godt være du havde set jeg havde været online tidligere i dag, men det var tidligt om morgenen og inden i lavede jeres ændringer. Jeg havde som udgangspunkt mulighed for at tjekke siden her én gang hver anden time ca., og derfor havde jeg ikke lavet en liste, da jeg ikke regnede med at det blev et problem, men så ændrer i lige pludselig reglerne uden at spørge os alle. Så skulle i have meldt sådan ud fra starten af, at det ville foregå på den måde.

Såå du vidste du skulle på arbejde, men du ville ikke lige skrive 3 spillere du kunne tænke dig, til os?
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #124: 17 Mar 2012, 19:17 »

Såå du vidste du skulle på arbejde, men du ville ikke lige skrive 3 spillere du kunne tænke dig, til os?

Nu var mine tre førsteprioriteter allerede valgt, så det ville nok ikke hjælpe. Thumbs Up
Men ved ikke om du ikke så hvad jeg læste eller hvad, men jeg regnede ikke med at det blev en nødvendighed, da I ikke havde sat en deadline på hvornår man skulle have draftet sine spillere.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #125: 17 Mar 2012, 19:18 »

Problemet for mit vedkommende var, at jeres ændringer skete lige med det samme. Det kan godt være du havde set jeg havde været online tidligere i dag, men det var tidligt om morgenen og inden i lavede jeres ændringer. Jeg havde som udgangspunkt mulighed for at tjekke siden her én gang hver anden time ca., og derfor havde jeg ikke lavet en liste, da jeg ikke regnede med at det blev et problem, men så ændrer i lige pludselig reglerne uden at spørge os alle. Så skulle i have meldt sådan ud fra starten af, at det ville foregå på den måde.

Som sagt forsøger vi at tilfredsstille alle og vi vil jo gerne handle så hurtigt som muligt så vi kan få det hele til at kører mere glat. At der så er nogen der er lidt uheldige og ikke opdager det er selvfølgelig ærgerligt, vi ser dog ikke at nogen er blevet straffet synderligt meget, for dit eget vedkommende blev du forbigået på en 4-5 valg, det er vel til at overleve.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #126: 17 Mar 2012, 19:19 »

Det var jo ikke engang løgn hvad du sagde, med at du ville bygge op nedefra, gætter på at du tager en CB næste gang Opstemt

Du fik ret!  Wink
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #127: 17 Mar 2012, 19:20 »

Btw. er det muligt at I kan opdatere draft-listen, så man kan planlægge sine picks? Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #128: 17 Mar 2012, 19:23 »

Det kan godt være at 15 af os har god vilje, men så er der jo en mulighed for at de sidste 3 hverken er online eller har indsendt en liste, ville da være fedt, men tror ikke på at vi når det i denne weekend Skuffet

PS: HansenLFC: Vi deler Citys midterforsvar Wink
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #129: 17 Mar 2012, 19:24 »

Btw. er det muligt at I kan opdatere draft-listen, så man kan planlægge sine picks? Smiley

Ja vi er lige igang Smiley
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #130: 17 Mar 2012, 19:24 »

Det kan godt være at 15 af os har god vilje, men så er der jo en mulighed for at de sidste 3 hverken er online eller har indsendt en liste, ville da være fedt, men tror ikke på at vi når det i denne weekend Skuffet

Vi når det i denne weekend!
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #131: 17 Mar 2012, 19:24 »

Nej, du synes det er iorden at vi andre skal vente 3+ timer hver gang det er din tur åbenbart, i stedet for at lave en liste til os ..
Nej.

Er I fuldkommen skudt af, eller kan I ikke læse, hvad jeg skriver? Ikke kun til dig, Flink, men også til michaelk.

@SørenA
Korrekt, men hvis vi ikke bliver færdige i dag, så er jeg fucked. Så vil jeg hellere lade min plads gå til en anden, mens jeg kun har draftet to spillere.

Anyway jeg er ude, så må I selv om, hvad I gør med mit "hold".
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #132: 17 Mar 2012, 19:25 »

God stil Enged!  Rullende Øjne
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #133: 17 Mar 2012, 19:27 »

God stil Enged!  Rullende Øjne
Man ved jo så at det aldrig passer når det er en Liverpool fan Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #134: 17 Mar 2012, 19:30 »

+1 til Enged og Footi.

Jeg står muligvis i en situation, hvor jeg skal lave hele min prioiteringsliste i løbet af aftenen, og så sende denne videre til en af de to arrangører (hvilket ødelægger spændingen lidt ifm. en draft imo, dog intet ondt mod dette tiltag), da jeg stort set ikke er hjemme hele dagen i morgen, og i hverdagene i den kommende uge kan jeg nok først være online omkring 18-18.30 grundet arbejde.

Så vil jeg hellere have, at en anden får min plads.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010