home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1174 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden  (Læst 53534 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #105: 17 Mar 2012, 18:17 »

Måske kampprogrammet kunne laves inden holdene er færdige.

Ifølge SørenA kan vi være klar til 1.april hvis vi er heldige.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #106: 17 Mar 2012, 18:17 »

HUUUUUUSK - Nu at sende os en liste med spillere hvis i ved i  IKKE kommer på..

Nu sidder vi med et problem igen ved at Fonne ikke har sendt noget, og er offline .. Det kan bare ikke blive ved sådan, så tager det 1 måned før vi er færdig.. Folk har kun draftet 1 mand, på næsten 24 (20) timer ....

Håber der kommer noget mere fart på i aften Smiley
« Seneste Redigering: 17 Mar 2012, 18:24 af Thierry_Henry12 » Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #107: 17 Mar 2012, 18:24 »

HUUUUUUSK - Nu at sende os en liste med spillere hvis i ved i kommer på..

Nu sidder vi med et problem igen ved at Fonne ikke har sendt noget, og er offline .. Det kan bare ikke blive ved sådan, så tager det 1 måned før vi er færdig.. Folk har kun draftet 1 mand, på næsten 24 (20) timer ....

Håber der kommer noget mere fart på i aften Smiley

Jamen det var da utroligt man ikke kan sende den skide prioriteringsliste. Undskyld sproget, men det går simpelthen for langsomt det her.   Sur
Logged

Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #108: 17 Mar 2012, 18:25 »

Jamen det var da utroligt man ikke kan sende den skide prioriteringsliste. Undskyld sproget, men det går simpelthen for langsomt det her.   Sur

ALT ALT ALT for langsomt Smiley
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #109: 17 Mar 2012, 18:40 »

Vi kunne også begynde at tilføje hinanden på PSN, ved ikke om nogen har gjort det Smiley

Jeg forstår ikke hvorfor folk der ved de ikke er der ikke sender en prioriteringsliste, men synes nu alligevel at det er ved at tage overhånd...
« Seneste Redigering: 17 Mar 2012, 18:43 af Naustratze » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #110: 17 Mar 2012, 18:43 »

Vi mener (rigtig mange der er med i turneringen) at draftingen går for langsomt..

Så det bliver sådan her:

Hvis man 1 gang, ikke var der i 1 time (Og ikke har sendt en prioriteringsliste), så hvis man så er væk 2 gange, så bliver den cuttet ned til 30 min, og hvis man så er væk 3 gange så bliver man smidt ud.. Dette gør vi for at få flow i draftingen..

Og det er altså ligemeget om de 3 gange ligger i træk .. Hvis man er væk 3 gange er det ud ..

(Skulle gerne være sendt til jeres PB, men bare for en sikkerhedsskyld kommer den herind)
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #111: 17 Mar 2012, 18:52 »

Lidt sjovt at verdens 3. bedste spiller først blev valgt der, men det beviser vel meget godt hvad fart har med tingene at gøre i Fifa Smiley
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #112: 17 Mar 2012, 18:54 »

Ja det kan I droppe. Jeg bliver nok smidt ud anyway, fordi jeg arbejder tit 6-8 timer ad gangen, og så er jeg sgu ikke på FmF, hvilket jeg heller ikke er konstant i skolen.
Det rør sgu ikke mig, hvis jeg bliver sprunget over en enkelt eller tre gange, da det jo er min egen skyld.

Jeg trækker mig bare, hvis Benito og Hideki tillader det, så skal en da være velkommen til at overtage min plads.


Edit:
og nej jeg gider ikke lave en liste.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #113: 17 Mar 2012, 18:59 »

Ja det kan I droppe. Jeg bliver nok smidt ud anyway, fordi jeg arbejder tit 6-8 timer ad gangen, og så er jeg sgu ikke på FmF, hvilket jeg heller ikke er konstant i skolen.
Det rør sgu ikke mig, hvis jeg bliver sprunget over en enkelt eller tre gange, da det jo er min egen skyld.

Jeg trækker mig bare, hvis Benito og Hideki tillader det, så skal en da være velkommen til at overtage min plads.


Edit:
og nej jeg gider ikke lave en liste.

Vi regner jo ligesom med at vi kan blive færdige i weekenden, hvis folk lige kunne tage sig sammen Smiley

Kan nu ikke se det svære ved at lave en liste, men sådan er det jo Smiley
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #114: 17 Mar 2012, 19:02 »

Måske kampprogrammet kunne laves inden holdene er færdige.

Ifølge SørenA kan vi være klar til 1.april hvis vi er heldige.
Det var jo ikke engang løgn hvad du sagde, med at du ville bygge op nedefra, gætter på at du tager en CB næste gang Opstemt
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #115: 17 Mar 2012, 19:04 »

Jeg gider ikke skrive det samme igen. Jeg har allerede givet 3(+?) grunde til, hvorfor den ikke er en god idé. Så må du bare læse mine indlæg igen, hvis du vil have svar.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #116: 17 Mar 2012, 19:04 »

Ja det kan I droppe. Jeg bliver nok smidt ud anyway, fordi jeg arbejder tit 6-8 timer ad gangen, og så er jeg sgu ikke på FmF, hvilket jeg heller ikke er konstant i skolen.
Det rør sgu ikke mig, hvis jeg bliver sprunget over en enkelt eller tre gange, da det jo er min egen skyld.

Jeg trækker mig bare, hvis Benito og Hideki tillader det, så skal en da være velkommen til at overtage min plads.


Edit:
og nej jeg gider ikke lave en liste.

Er det princip eller hvorfor er det lige du ikke vil lave en liste? Hvis du nu skal på arbejde, og du ved det bliver din tur i de 6-8 timer. Jamen så skriv da en liste med spillere på 20 navne eller noget, så vil du få nogle af ønskerne opfyldt i stedet for at blive sprunget over? Det kan da ikke være så svært.  Smiley
Logged

Hala Madrid!

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #117: 17 Mar 2012, 19:07 »

Ja det kan I droppe. Jeg bliver nok smidt ud anyway, fordi jeg arbejder tit 6-8 timer ad gangen, og så er jeg sgu ikke på FmF, hvilket jeg heller ikke er konstant i skolen.
Det rør sgu ikke mig, hvis jeg bliver sprunget over en enkelt eller tre gange, da det jo er min egen skyld.

Jeg trækker mig bare, hvis Benito og Hideki tillader det, så skal en da være velkommen til at overtage min plads.


Edit:
og nej jeg gider ikke lave en liste.

Problemet er jo ikke at folk har andet at lave end at sidde herinde eller at de bliver sprunget over. Problemet er når folk nøler den og ikke gør opmærksom på at de ikke har mulighed for at være online i en periode. Det er selvfølgelig irriterende for folk der sidder og venter, og det trækker bare den her proces i langdrag. Der forsøges derfor efter deltageres og eget ønske at gøre noget ved problemet så det ikke skal tage flere måneder som vores pendant her på siden. Hvis du ikke gider lave en liste, tja det er vel fair nok, hvis det så bare er iorden med dig at vi springer dig over med det samme og går videre. Vi gør ikke det her for at irritere nogen men tværtimod for at tilfredsstille folk og det er ikke altid lige let at få tingene til at falde i 17 forskellige menneskers smag.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #118: 17 Mar 2012, 19:08 »

Jeg gider ikke skrive det samme igen. Jeg har allerede givet 3(+?) grunde til, hvorfor den ikke er en god idé. Så må du bare læse mine indlæg igen, hvis du vil have svar.

Nej, du synes det er iorden at vi andre skal vente 3+ timer hver gang det er din tur åbenbart, i stedet for at lave en liste til os ..

Synes det er under al kritik, at I bare ændrer reglerne inden for så kort tid. Hvis fonne-a ikke har mulighed for at komme på i dag bliver han sandsynligvis smidt ud, da de tre gange nok er overskredet på det tidspunkt.

Det tager åbenbart så lang tid at vælge spillere, at vi først bliver færdige til 1 april.. Fonne har haft chancen for at indsende en prioriteringsliste til os.. Hvis man ikke har tiden, så behøver man altså ikke være med.. Og hvis man ved man ikke kommer på, så indsend da en liste, det kan simpelthen ikke passe.. Se den anden fantasy league.. Hvor lang tid har de været igang? 20 dage eller sådan noget? Vi vil gerne igang med at spille turneringen, for det er det sjove ..Og derfor er vi nødt til at lave disse tiltag .
Logged


SørenA
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #119: 17 Mar 2012, 19:09 »

Ja det kan I droppe. Jeg bliver nok smidt ud anyway, fordi jeg arbejder tit 6-8 timer ad gangen, og så er jeg sgu ikke på FmF, hvilket jeg heller ikke er konstant i skolen.
Det rør sgu ikke mig, hvis jeg bliver sprunget over en enkelt eller tre gange, da det jo er min egen skyld.

Jeg trækker mig bare, hvis Benito og Hideki tillader det, så skal en da være velkommen til at overtage min plads.


Edit:
og nej jeg gider ikke lave en liste.

Jeg ser ikke problemet - Med lidt god vilje, kan vi jo blive færdige iaften - Så med mindre du arbejder 6-8 timer fra nu af, ser jeg som sagt ikke problemet?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010