home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1250 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
0 Brugere og 51 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden  (Læst 53558 gange)
Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #75: 17 Mar 2012, 16:08 »

Det er faktisk rimeligt slemt, hvis han nu ønskede Ramos (Det gjorde jeg Opstemt) rigtig meget, men der er ikke meget at gøre, held og lykke til ham.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #76: 17 Mar 2012, 16:09 »

Det er faktisk rimeligt slemt, hvis han nu ønskede Ramos rigtig meget, men der er ikke meget at gøre, held og lykke til ham.

Prioriteringsliste er vejen frem Smiley
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #77: 17 Mar 2012, 16:12 »

Hitler sagde at Fascismen var vejen frem, hvordan gik det?

Bare for sjovt, men synes det er svært at lave en prioriteringsliste, har heller ikke brug for den endnu, men når det er.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #78: 17 Mar 2012, 16:13 »

Hitler sagde at Fascismen var vejen frem, hvordan gik det?

Bare for sjovt, men synes det er svært at lave en prioriteringsliste, har heller ikke brug for den endnu, men når det er.

Hvis man siger næste er en venstre back.

Så skriver du 1. Ole, er Ole taget, har du en nr. 2 som er Jan, er Jan også taget kan de tage Johnny osv.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #79: 17 Mar 2012, 16:18 »

Jeg ved godt hvordan man laver den, det er bare svært at bestemme hvem man vil have :-)
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #80: 17 Mar 2012, 16:33 »

Argh lad os lige give Footi noget snor, bortset fra det må han da godt vælge snart Wink
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #81: 17 Mar 2012, 16:34 »

Burde tiden ikke kortes ned, når vi har ventet på den samme en gang en time?

(Mit var skrevet før Niklas svar ovenover, fik på underligvis slettet mit indlæg)

Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #82: 17 Mar 2012, 16:41 »

Vi kan jo altid tage en PRO-Team kamp mens vi venter, hvis nogen er friske Smiley
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #83: 17 Mar 2012, 16:45 »

Hvis man siger næste er en venstre back.

Så skriver du 1. Ole, er Ole taget, har du en nr. 2 som er Jan, er Jan også taget kan de tage Johnny osv.
Så risikerer man jo også bare, at man får en spiller på en bestemt plads med lad os sige 70 ovr, fordi du har sagt at du vil have en rb på dit næste pick, men dine 5-6 første er væk, men til gengæld er en 80'er på en anden plads ledig. Jeg ville føle, at jeg fik spildt mit pick på den måde.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #84: 17 Mar 2012, 16:46 »

Så risikerer man jo også bare, at man får en spiller på en bestemt plads med lad os sige 70 ovr, fordi du har sagt at du vil have en rb på dit næste pick, men dine 5-6 første er væk, men til gengæld er en 80'er på en anden plads ledig. Jeg ville føle, at jeg fik spildt mit pick på den måde.

Du kan jo hele tiden opdatere din liste ved dem?

Er du selv online, vælger du selv. Det er jo kun i tilfælde af man ikke har mulighed for det. Man skal jo kun bruge det som en hjælp og til gavn for det videre forløb.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #85: 17 Mar 2012, 16:51 »

Det er jeg godt klar over. Men nu skal jeg f.eks. på arbejde i morgen tidlig, og så kan mange af mine første picks hurtigt ryge væk, og jeg kan sidde med en røvspiller mens en langt bedre spiller er fri.

Men folk må jo selv om det. Bave har lov til at drafte for mig, når jeg ikke er online.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #86: 17 Mar 2012, 16:52 »

Kan godt lide at ingen har taget en central positioneret midtbane endnu Opstemt

Nej min elskede Casillas blev taget Skuffet
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #87: 17 Mar 2012, 16:54 »

Så risikerer man jo også bare, at man får en spiller på en bestemt plads med lad os sige 70 ovr, fordi du har sagt at du vil have en rb på dit næste pick, men dine 5-6 første er væk, men til gengæld er en 80'er på en anden plads ledig. Jeg ville føle, at jeg fik spildt mit pick på den måde.

Der er jo ingen der siger at det skal deles op i positioner. Du kan jo f.eks. skrive Zlatan på først, er han så væk vil du have Modric, er han så også taget kan du vælge Pepe. Der er ingen begrænsninger på den front.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #88: 17 Mar 2012, 16:56 »

Der er jo ingen der siger at det skal deles op i positioner. Du kan jo f.eks. skrive Zlatan på først, er han så væk vil du have Modric, er han så også taget kan du vælge Pepe. Der er ingen begrænsninger på den front.
Så kan du jo også risikere at sidde med 8 centerforsvarer Wink
Jeg synes det er fint nok, at man kun har en time, om end jeg ikke selv havde opdaget det, hvis ikke Neymar havde sendt mig en SMS. Folk må bare selv finde ud af, hvordan de får draftet.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMFreaks FIFA League - Snakke-tråden
« Svar #89: 17 Mar 2012, 16:58 »

Så kan du jo også risikere at sidde med 8 centerforsvarer Wink
Jeg synes det er fint nok, at man kun har en time, om end jeg ikke selv havde opdaget det, hvis ikke Neymar havde sendt mig en SMS. Folk må bare selv finde ud af, hvordan de får draftet.

Men altså, vi er jo også nød til at gøre et eller andet, ellers bliver vi jo aldrig færdige Smiley

Men, vi tilbyder kun at hjælpe så vi kan blive hurtigere færdige.. Der er allerede et par stykker der har sendt mig lister Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010