home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Snakketråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg kan lave holdene med eller uden et B-hold, der er dog fordele og ulemper ved begge dele!  (Afstemning slut: 06 Aug 2012, 18:16)
Uden B-hold - Der oprettes automatisk i forbindelse med opstart af spillet en række generede spillere, som ligger i førsteholdstruppen, og de "risikere" derfor at blive brugt!
- 8 (57,1%)
Med B-hold - Det sikres at der ikke ligger de ovenfor nævnte generede spillere, men i stedet er der for en række at klubbene blevet placeret nogle af de draftede spillere i B-truppen, og jeg ved ikke om de bliver brugt så?
- 6 (42,9%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Snakketråden  (Læst 94218 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: FMF Fantasy League - Snakketråden
« Svar #195: 05 Mar 2012, 22:28 »

Shaft din !!! havde planer om Rossi Skuffet Skuffet Skuffet

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #196: 05 Mar 2012, 22:56 »

Jeg tror umiddelbart jeg holder med brøndby zupras i dette spil.

Yessir
Manager

« Svar #197: 05 Mar 2012, 23:00 »

Jeg må til at vælge nogen flere Arsenal spillere :/

Yessir
Manager

« Svar #198: 05 Mar 2012, 23:01 »

Og ikke dårlig valgt af Asrea, havde håbet han var en af de spillere der var gået lidt under radaren Smiley

Shaft
Manager

« Svar #199: 05 Mar 2012, 23:41 »

Shaft din !!! havde planer om Rossi Skuffet Skuffet Skuffet

Det har jeg bestemt også  Cool

Yessir
Manager

« Svar #200: 05 Mar 2012, 23:45 »

Det har jeg bestemt også  Cool

Det må du bestemt have hvis han alene skal udgøre dit angreb  Wink

En italiensk angriber er hvad jeg mangler for at fuldende mit angreb. Derfor tager jeg Giuseppe Rossi!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #201: 05 Mar 2012, 23:51 »

Vildt så sent Pastore blev valgt, manden plejer at rive hold fra hinanden i mine games.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enged
Gæst

« Svar #202: 05 Mar 2012, 23:56 »

Hvorfor tage Nani, når man kan tage Ribery? Jeg kan ikke lige huske, om han er blevet nuppet, men det mener jeg bestemt ikke, at han er. Jeg ville også hellere have valgt Gervinho eller Elia. Jeg synes aldrig, at Nani spiller ret godt. Hverken for United eller hvis jeg selv har haft ham.
Jeg fatter heller ikke, at Cavani eller Lavezzi ikke er taget, når spillere som Rossi og Hernandez er. Cavani er jo en af spillets bedste angribere.
Jeg er også lidt forundret over, at ingen har nappet hverken Lahm eller Neuer.
Og så lige Shafts draft af to venstrekanter. Tunge

Okay jeg hater en lille smule, og jeg ville sikkert selv få en masse kritik, hvis jeg var med. crazy

Lavezzi
Gæst

« Svar #203: 05 Mar 2012, 23:58 »

Ribery har længe været taget. 1. eller 2. runde, mener jeg.

Edit: Cavani er også taget.

Badefar
Manager

« Svar #204: 06 Mar 2012, 00:00 »

Ribery er som sagt taget for længe siden og så har jeg ganske enkelt bare haft bedre erfaringer med Nani i forhold til andre wings tilbage på boardet.

Synes heller ikke at det er synderligt relevant at holde Nani oppe mod Elia. Nani slår Elia på alle parametre og jeg er overbevist om han vil blive en gevinst.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 00:06 af niklasob12345 » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #205: 06 Mar 2012, 00:02 »

Og Neuer er også taget...

Yessir
Manager

« Svar #206: 06 Mar 2012, 00:05 »

Hvorfor tage Nani, når man kan tage Ribery? Jeg kan ikke lige huske, om han er blevet nuppet, men det mener jeg bestemt ikke, at han er. Jeg ville også hellere have valgt Gervinho eller Elia. Jeg synes aldrig, at Nani spiller ret godt. Hverken for United eller hvis jeg selv har haft ham.
Jeg fatter heller ikke, at Cavani eller Lavezzi ikke er taget, når spillere som Rossi og Hernandez er. Cavani er jo en af spillets bedste angribere.
Jeg er også lidt forundret over, at ingen har nappet hverken Lahm eller Neuer.
Og så lige Shafts draft af to venstrekanter. Tunge

Okay jeg hater en lille smule, og jeg ville sikkert selv få en masse kritik, hvis jeg var med. crazy

Hehe, fedt at næsten halvdelen af dine nævnte spillere er nuppet  Tunge
Men ja, som niklas nævner så hænger nogen af valgene nok også sammen med personlige erfaringer. Jeg har godt nok selv gået efter spillere jeg ikke har haft nogen FM12 erfaring med, men det er en kombination af at prøve spillere jeg ikke har haft råd til i mine spil eller ikke har været i deres prime når jeg fik fingrene i dem.

Og af Shafts to venstrekanter, så spiller den ene af dem naturligt på OMC pladsen, og den anden kan med fordel dække backpladsen skulle Mata smides ud på venstrekanten alligevel  Wink
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 00:08 af Yessir » Logged

Enged
Gæst

« Svar #207: 06 Mar 2012, 00:27 »

Jaaaa. Det er altid godt at nævne spillere, der er taget. crazy
Nu er Elia sådan set kun 10 CA efter Nani, så det er ikke fordi Nani slår ham blot på tal. Det kommer selvfølgelig også an på, hvilken type spiller man vil have.
Man kunne jo også snildt have valgt Jesus Navas, Malouda, Pedro eller Farfán. Men ja det er smag og behag. Det er nok bare mig, der aldrig har fået det store ud af Nani.

Jeg undrer mig dog stadig over, at Lahm ikke er taget. Han er spillets bedste defensive back, samtidig med at han kan dække begge pladser, og selv om han er et vidunder defensivt, så er han jo ikke mongol fremad banen. Nu tjekkede jeg også lige i editoren, Lahm og Alves er spillets to bedste backs vurderet på CA, skarpt forfulgt af Evra og Maicon.
Der findes faktisk kun 8 naturlige backs med over 160 i CA fra spilstart.

Lavezzi
Gæst

« Svar #208: 06 Mar 2012, 00:35 »

Hvis folk skal snakke om CA og PA, kan de så ikke skrive det øverst i deres indlæg?

Yessir
Manager

« Svar #209: 06 Mar 2012, 00:42 »

Jaaaa. Det er altid godt at nævne spillere, der er taget. crazy
Nu er Elia sådan set kun 10 CA efter Nani, så det er ikke fordi Nani slår ham blot på tal. Det kommer selvfølgelig også an på, hvilken type spiller man vil have.
Man kunne jo også snildt have valgt Jesus Navas, Malouda, Pedro eller Farfán. Men ja det er smag og behag. Det er nok bare mig, der aldrig har fået det store ud af Nani.

Jeg undrer mig dog stadig over, at Lahm ikke er taget. Han er spillets bedste defensive back, samtidig med at han kan dække begge pladser, og selv om han er et vidunder defensivt, så er han jo ikke mongol fremad banen. Nu tjekkede jeg også lige i editoren, Lahm og Alves er spillets to bedste backs vurderet på CA, skarpt forfulgt af Evra og Maicon.
Der findes faktisk kun 8 naturlige backs med over 160 i CA fra spilstart.

CA er en ting, hvordan de fungerer på deres givne plads er en anden ting. Lahm f.eks er højrefodet, noget jeg personligt ikke sætter pris på ved en venstreback, hvor computeren som regel vælger at sætte ham (og vi skal huske at gå ud fra hvad computeren sætter efter), og det er personligt derfor jeg mener at han ikke er højt draftpick værdigt. Jeg kunne have valgt ham som højreback, men der vægtede jeg Maicons offensive kvaliteter højest. For at tage dit andet eksempel, Elia. Ham ser jeg slet ikke noget lys i grundet hans svage mentale stats. Har aldrig haft ham så ved ikke hvordan han fungerer, men når jeg ikke selv kan nurse ham som manager er det vigtigt at han kan klare sig selv. Det tyder hans mentale stats og hans outspoken personlighed ikke ligefrem på at han kan  Smiley Han ville højest blive et backup valg for mig, skulle han falde langt nok ned i draften.

Når det så er sagt, så er jeg da ikke i tvivl om at Lahm og et par af de andre nævnte spillere ikke ryger meget længere ned i draften.

Så der var lige lidt forklaringer fra en der sidder og skal tage grundigt stilling til hvem der skal vælges  Smiley

Hvis folk skal snakke om CA og PA, kan de så ikke skrive det øverst i deres indlæg?

Og enig, bortset fra at det helst gerne må undlades. Jeg er ikke i tvivl om at nogen folk bruger det, men det er ikke lige sjovt for os alle at vide.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 00:45 af Yessir » Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010