home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 841 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Demoblog
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Fungerer denne lidt løse og mere jordnære skrivemåde godt, eller ville en realistisk blog være federe?
Det er fint med en lidt mere afslappende indgangsvinkel. Fortsæt sådan!
- 7 (38,9%)
Prøv en mere realistisk stil, for din Cardenas-blog var aaaalt for fed Wink
- 6 (33,3%)
Ligegyldigt - du stinker uanset hvad...
- 5 (27,8%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Demoblog  (Læst 10237 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Demoblog
« Svar #15: 09 Okt 2006, 11:48 »

Tak for indsatsen U-S
Det er godt at følge med i det nye FM07

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 11 Okt 2006, 20:07 »

Nå, jeg kan vel lige nå lidt her, inden Danmark skal lammetæve Liechtenstein.

Noget af de første, jeg så, var, at Ronaldo er ude i tre uger til en måned. Fedt! Nå, så ham kan jeg godt se bort fra til holdkortet mod West Ham.

Og et par dage senere var deres træner så på banen. Vi kan ikke vinde mesterskabet, hvis man lytter til ham. Det er i hvert fald, hvad han siger. Jeg svarede så bare, at mit hold er klart bedre end hans og bør vinde kampen, og på selve dagen for kampen skulle jeg så henvende mig til medierne ang. forventningerne til min officielle debut og fansenes utilfredshed med en uerfaren managers ansættelse. Jeg svarede, at jeg fint er klar over, at fansene ville have ønsket en mere erfaren træner, men at jeg håber, at jeg med tiden kan vinde deres tillid. Og det er jo ikke helt forkert.

Nå, West Ham ude - ikke nogen nem start, men jeg bør da naturligvis vinde. Opstillinger: West Ham (4-4-2): Walker, Javi Venta, Anton Ferdinand, Collins, Konchesky, Bowyer, Mascherano, Reo-Coker, Benayoun, Ashton og Tevez. Mit hold (4-5-1): Van der Sar, Neville, Brown, Vidic, Evra, Park, Carrick, Scholes, Giggs, Rooney og Klose.

Frygten for en svær kamp blev lynhurtigt ændret til enorm optimisme, da Klose efter kun et sølle minut headede bolden i kassen - 1-0. Derefter havde de kontrol, men ikke mere, end at vi havde styr på dem, og efter en lille halv time kunne vi så slå kontra, og Klose scorede igen. Park blev skadet og måtte forlade banen kort før pausen. Ny mand på banen blev Fletcher.

Efter en ellers chancefattig halvleg fik Harewood bragt lidt spænding ind i kampen, da han reducerede med fem minutter igen. Mere blev det dog ikke til, og jeg kunne køre en sikker 2-1-sejr hjem i min første Premier League-kamp. Desuden en fornem debut af Klose.

Mere bliver det så ikke til i denne omgang. Jeg beklager, at det blev så kort denne gang, men der er jo trods alt landskamp, så I må lige bære over med mig, og så får I en mere fyldig update næste gang! Wink

Hygge... Smiley

EDIT: Efter kampen fik jeg endnu en nyhed om, at Ronaldo nu er ude i fire uger.. IGEN! Voldsomt irriterende ticked off
« Seneste Redigering: 11 Okt 2006, 20:11 af United-styrer » Logged

F.C.K.
Gæst

« Svar #17: 11 Okt 2006, 20:13 »

Er nød til at må skuffe dig men kan ikke se noget på billedet

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 11 Okt 2006, 20:16 »

Er nød til at må skuffe dig men kan ikke se noget på billedet

Så må det være dig, der er noget galt med, for det kan jeg Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #19: 11 Okt 2006, 20:19 »

Men man kan ikk zoome ind.. altså jeg kan selvfølgelig godt se noget ! Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #20: 11 Okt 2006, 20:58 »

Jeg har faktisk oplevet det samme da jeg ville lægge et SS fra 07 ind, ved ikke helt hvorfor imageshack.us gør det Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 11 Okt 2006, 21:15 »

Hvad sker der for dine logoer U-S?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #22: 11 Okt 2006, 21:34 »

Hvad sker der for dine logoer U-S?

Sådan ser de bare ud :/ Gør de ikke det hos dig?

Zone 43
Manager

« Svar #23: 11 Okt 2006, 21:36 »

Sådan ser de også ud hos mig :S

Måske man skulle hente lidt?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #24: 11 Okt 2006, 21:39 »

De ser også sådan ud hos mig. Er en af de ting, som jeg håber er rettet til den endelige version. Peace

wirenfeldt
Gæst

« Svar #25: 12 Okt 2006, 00:27 »

De ser også sådan ud hos mig. Er en af de ting, som jeg håber er rettet til den endelige version. Peace
Det bliver det..

Det var da pisse irriterende med Ronaldo!?

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 12 Okt 2006, 08:52 »

Jeg begynder efterhånden at blive lidt træt af hele tiden at blive spurgt, om der er hold i, at jeg vil købe den og den spiller. Det sker hele tiden! - og så endda flere gange med de samme spillere. Jeg betaler nok prisen for offentligt at have rost spillere, jeg ville købe, til skyerne. Det gør jeg ikke næste gang :-)

Og West Hams træner er forresten en opfarende mand. Efter kampen fik jeg at vide, at "the next time we wont be so forgiving". Jeg svarede så, at jeg var taktisk klasser over ham, hvilket han ikke ville kommentere. Enten ramte jeg et ømt punkt, eller også har han en ret alternativ mediestrategi - det skal jeg ikke kunne sige.

Vi skal også videre, for før jeg nåede at se mig om, var det tid til at møde Newcastle hjemme - igen uden Ronaldo ( Skuffet ). Jeg byttede Park ud med Kieran Richardson, men udover det var holdet det samme. Første officielle kamp på Old Trafford, og jeg skulle naturligvis have tre point.

For at sige det ligeud, så var første halvleg hamrende kedelig. Efter en halv time havde der endnu ikke været en eneste afslutning, og grunden til, at jeg nævner en halv time, er, at Carrick her måtte forlade banen med en skade og lade sig erstatte af Fletcher. Der kom lidt mere gang i den til slut, og deres James Milner havde bl.a. en kæmpechance, men han brændte, og første halvleg forblev målløs.

Men efter fem minutters spil i anden halvleg kom målet. Scholes skød et frispark indover, og Klose (som jeg i øvrigt var milimeter fra at skifte ud i pausen) headede den flot ind og scorede sit tredje mål på to kampe. Fem minutter senere var det Scholes selv, der kom på tavlen med et brag af et langskud. Herefter kørte vi den stille og roligt hjem, og vi kunne altså fejre en 2-0-sejr grundlagt på en solid anden halvleg. Endnu et godt resultat.

Det med Cristiano Ronaldos nye skade var i øvrigt ikke, hvad jeg troede det var, har jeg lige opdaget. Man får åbenbart rapporter om sine spillere efter hver kamp, såfremt de har muligheden for at komme igennem næste kamp, hvis de spiller på sprøjten. Dermed har jeg altså f.eks. muligheden for at lade ham sidde over i den første kamp efter hans skade, men så give ham smertestillende til f.eks. en Arsenal-kamp. Faktisk ret genialt. Carrick er ude i to til tre uger Skuffet

Så var der lodtrækning til Champions League-grupperne, efter at jeg med et smil på læben havde modtaget de 29 mio. kroner, det giver at deltage. Så vidt jeg husker, var der ikke lodtrækning, man kunne se, til gruppespillet i FM 2006. Det er der altså nu, og det fungerer ret godt, må jeg sige. Se bare her:

Jeg endte i gruppe D med Lyon, Standard Liege og Fenerbache. Ikke nogen særlig god gruppe - specielt var Lyon et af de værste hold, jeg kunne trække, men jeg skal selvsagt videre, og det kommer jeg helt sikkert også.

Kort efter blev det tid til Reading ude, og inden kampen fik jeg en rapport omkring holdet fra min spejder (selvom jeg egentlig ikke havde bedt ham om det), og jeg synes helt klart, at der kommer klart flere brugbare informationer, og man kan nu egentlig med fordel tilpasse sin taktik, såfremt det passer, hvad han siger. Klar forbedring på dette punkt.

Efter et lille Reading-overtag kom jeg foran efter en halv time, da deres Peter Mate lavede selvmål. Ti minutter efter var Giggs på pletten med et mål til 2-0, og det var, hvad der skete i en halvtrist første halvleg.

Saha indtog banen i stedet for Rooney, så jeg nu spillede med to helt fremme, mens Richardson forlod banen til fordel for Park.

Klose burde nok have scoret en enkelt gang eller to i anden halvleg, men det blev ved 2-0, og min stabile start fortsætter.

Her på falderæbet (den 31. august) fik jeg hentet en erstatning for Rio Ferdinand. Det blev Walter Samuel, som nu skal danne midterforsvar med Nemanja Vidic. Det var en god handel til en god pris på 50 mio. kroner.

I min første måned som United-træner blev jeg månedens træner i Premier League. Fornemt, og jeg vandt foran Arsene Wenger og José Mourinho Cool

Jeg bliver ramt af en del skader for tiden. Nu er det hr. Klose, som ellers har været skarp, der er ude i en måneds tid Skuffet

Nu er det Champions League-tid og samtidig sidste kamp i denne update. Vi lægger for land med den sværeste kamp overhovedet i gruppen - ude mod Lyon. I en sådan kamp må uafgjort være tilfredsstillinde. Jeg er i øvrigt seedet fire i Champions League, hvor Barca er topseedet.

Holdopstillinger:

Jeg var indstillet på en svær kamp, og den blev kun sværere, da Wiltord efter kun et par minutter gjorde det til 1-0 for dem. Derefter var der chancer til begge hold, men det forblev 1-0 ved pausen. En ting, der lykkedes for os, var at lukke deres stjerne, Juninho Pernambucano, totalt af. Muligvis takket være de instruktioner, jeg gav, om, at de altid skulle markere ham tæt.

Jeg sendte Solskjær og Park ind og Saha og Richardson ud i pausen.

Men lige lidt hjalp det, for ti minutter inde i anden halvleg kunne Malouda udbygge føringen til 2-0. Det kunne vi ikke svare igen på, og ti minutter før slutfløjt kunne den ellers så anonyme Juninho dukke op og gøre det til slutresultatet 3-0. Et halvpinligt resultat, som gør det sværere for os at vinde gruppen.

Og så får I altså ikke mere for den 25-øre Peace Tak for nu, og giv lige jeres stemme i afstemningen, tak! Wink

Brodtgaard
Manager

« Svar #27: 12 Okt 2006, 09:00 »

Godt arbejde U-S

Har stemt på at du skal forsætte med den gode afslappende stil...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 12 Okt 2006, 09:11 »

Godt arbejde U-S

Har stemt på at du skal forsætte med den gode afslappende stil...

Jo tak, og eftersom det er flertallet, mens en enkelt synes, jeg stinker uanset hvad crazy, så ser det ud til, at jeg fortsætter i den stil :-)

Zone 43
Manager

« Svar #29: 12 Okt 2006, 10:01 »

Jo tak, og eftersom det er flertallet, mens en enkelt synes, jeg stinker uanset hvad crazy, så ser det ud til, at jeg fortsætter i den stil :-)

Det er sikkert Gosser Grin

Men bare fortsæt med et par updates Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010