home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Demoblog
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Fungerer denne lidt løse og mere jordnære skrivemåde godt, eller ville en realistisk blog være federe?
Det er fint med en lidt mere afslappende indgangsvinkel. Fortsæt sådan!
- 7 (38,9%)
Prøv en mere realistisk stil, for din Cardenas-blog var aaaalt for fed Wink
- 6 (33,3%)
Ligegyldigt - du stinker uanset hvad...
- 5 (27,8%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Demoblog  (Læst 9903 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Demoblog
« Svar #30: 12 Okt 2006, 10:27 »

Det er vel mere et preview, end en blog det her, hvilket jo er ganske fint for de, der ikke selv har demoen.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Demoblog
« Svar #31: 13 Okt 2006, 13:59 »

Jubii, så er Ronaldo spilleklar igen. Det er nu ikke fordi, han er hamrende god (endnu en af dem, hvis stats er blevet forværret), men han har stadig en rolle på holdet, så det er fint at have ham tilbage.

Og han nåede lige at blive klar til et opgør mod Wigan i deres hule, JJB Stadium. Vi var selvsagt favoritter, men som jeg sagde til pressen, så var det ingen walkover.

Ronaldo fik i den grad gjort sin entré hurtigt. Efter ti minutter tog han en halv bane på venstrekanten, smed den indover, og på kanten af feltet stod Scholes klar til at samle riposten op og hamre den i nettet - 1-0, og denne føring blev fordoblet, da Saha efter tyve minutter scorede på tomt mål efter keeperens halvredning på et skud fra Rooney.

Resten af kampen var ret begivenhedsfattig, men vi kørte den fjerde sejr på stribe i land.




Jaså, nu mener min nye assistent, at Solskjær har haft sin storhed og ikke længere kan bidrage til førsteholdet. Han siger dog samtidig, at han mener, han skal færdiggøre sin kontrakt, da han er et godt forbillede for de unge spillere. Fint at han giver råd med på vejen, men Solskjærs stats er nu stadig ganske fine.

Igen henvendte en journalist sig til mig inden kampen mod Tottenham. Hvordan jeg forventede at kampen mod et solidt midterhold ville gå. Jeg sagde, at Tottenham er et godt hold, men bemærkede samtidig, at vi har haft en god form på det seneste. Og så var det tid til kick off!

Kampen startede ikke lovende, idet de havde et par store chancer, men efter 23 minutter gik deres keeper ud af sit mål og boksede et indlæg væk. Det skulle han ikke gjort, for den bold røg hen til Scholes, som nemt kunne score på det halvtomme mål, og fem minutter senere bragte vi os for alvor på sejrskurs, da Louis Saha sendte Giggs' indlæg i nettet. 2-0 var stillingen ved pausen, som jeg brugte til at sende Richardson og Smith på banen i stedet for Giggs og Saha.

De havde et mindre overtag i anden halvleg, men det var på ingen måde noget, der truede vores føring, og således kørte vi den femte Premier League-sejr på lige så mange kampe i hus.



I optakten til Everton-kampen fortalte David Moyes mig, at vi stadig havde meget at gøre, før vi kunne regnes som en titelkandidat. Det var jeg ikke så begejstret for, så jeg fortalte både ham og medierne, at jeg forventede en sikker sejr i hjemmekampen. Midt i kølvandet på denne hektiske optakt blev der trukket lod til tredje runde af Liga Cuppen. Vi møder Ipswich ude.

Og så hopper vi ellers frem til Everton-kampen, altså den anden Premier League-hjemmekamp i streg, som forhåbentlig giver den sjette Premier League-sejr i streg. Men trods en fornuftig om end dog langt fra sprudlende indsats, var det 0-0 ved pausen. Det var jeg naturligvis ikke tilfreds med, så jeg gjorde et sats og byttede Evra ud med Smith, så jeg nu spillede med tre og en halv angriber (Rooney er hængende). Derudover sendte jeg Richardson ind for Ronaldo.

Det gav ikke den effekt, jeg havde håbet, og det endte i en halvtrist nullert, og dermed blev det til mit første pointtab i Premier League.

Alt for nu, hej-hej Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Demoblog
« Svar #32: 13 Okt 2006, 14:21 »

Stadig dejlig læsning U-S

Men dine Screenshots kunne godt være lidt større...   Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst
 
Sv: Demoblog
« Svar #33: 13 Okt 2006, 14:23 »

Stadig dejlig læsning U-S

Men dine Screenshots kunne godt være lidt større...   Wink

Ja, det er lidt irriterende. Jeg ved ikke, hvad søren der går galt.
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Demoblog
« Svar #34: 13 Okt 2006, 14:43 »

god kutgw
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Demoblog
« Svar #35: 15 Okt 2006, 15:10 »

Først vil jeg lige starte med at vise den nye fremvisning af ugens hold:



Det er en stort set ligegyldigt detalje, men den er til stede, og så skal i lige se det Wink

Men vi hopper lynhurtigt videre, for det er tid til noget, der bestemt ikke er ligegyldigt, nemlig hjemmekamp mod tyrkiske Fenerbache i Champions League.

Egentlig gider jeg slet ikke skrive ret meget om denne kamp, for det gik lige netop, som man kunne forvente. En nærmest overlegen indsats og en stensikker 2-0-sejr på mål af de to kanter, Ronaldo og Giggs. Dermed havde alle hold tre point efter to runder, idet Standard Liege slog Lyon 3-2 hjemme. Det gavner mine chancer for at vinde gruppen, men indtil nu ligger jeg sidst qua min dårlige målscorer grundlagt i 3-0-nederlaget til Lyon. Fenerbache sluttede i øvrigt med ti mand på banen efter en udvisning.

Og netop denne udvisning blev jeg kontaktet om efter kampen. Fenerbache mente, at udvisningen var uretfærdig, og jeg havde så muligheden for at se situationen igen. Det gjorde jeg naturligvis, og da det jo er 2D, blev jeg ikke meget klogere, men ikke desto mindre skulle jeg bagefter tage stilling til, hvad min mening om udvisningen var. Det ærgrer mig lidt, at man benytter en sådan feature ved udvisninger, da man jo ikke kan se noget som helst. Bortset fra det er det til gengæld en superfed feature, som især ved offsidekendelser kan være ret sjov.



Næste udfordring blev Portsmouth hjemme i Premier League. Klose var tilbage, mens Gary Neville måtte sidde over med en skade, hvilket Brown tog gavn af.

Et standhaftigt Portsmouth-mandskab fightede bravt den første halve time, men da blev presset så også for stort, og Rooney kunne bringe os foran. Da pegede alt i retning mod, at vi skulle sikre sejren uden de store armbevægelser, men til slut i halvlegen fik de højst overraskende udlignet, og derfor måtte vi gå til pause ved 1-1.

Det mindede lidt om Uniteds rigtige kamp mod Wigan i går, den måde holdet gik ud til anden halvleg med speederen helt i bund, og det kulminerede, da indskiftede Saha efter 53 minutter bragte os foran for anden gang. Derefter var vi alt andet end suveræne, men sejren på 2-1 kom i hus, den sjette ud af syv mulige.



Men nu er der DTC, og derfor får I ikke mere i denne ombæring. Eller jo, I kan da lige få en stilling her efter syv kampe:



Jeps, det ser ikke så tosset ud. Farvel!
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010