home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  snyd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  når jeg starter et nyt spil op, tilfører jeg tit klubben ekstra penge  (Afstemning slut: 06 Feb 2012, 18:26)
aldrig
- 78 (72,2%)
har prøvet
- 26 (24,1%)
som regel
- 2 (1,9%)
altid
- 2 (1,9%)
Antal Stemmer: 108

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: snyd  (Læst 6273 gange)
gedden
Lilleputspiller
*

snyd
« : 30 Jan 2012, 18:26 »

når jeg starter et nyt spil op, tilfører jeg tit klubben ekstra penge gennem editoren. er jeg den eneste??? og vær nu ærlige drenge...

HansenLFC
Gæst

Sv: snyd
« Svar #1: 30 Jan 2012, 18:27 »

Voldsomt med en ny tråd til det spørgsmål.

Men nej, jeg har aldrig overført penge og gider ikke snyde i FM. Så der intet fedt ved at skabe resultater?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 30 Jan 2012, 18:50 »

Så kan du jo lige så godt vælge Man City hver gang...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3: 30 Jan 2012, 18:57 »

Prøvede det en gang tilbage i Championship Manager 03.
Det spil holdte i 10 min og så var det kedeligt.

Du spurgte selv for ærlighed Thumbs Up

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Jan 2012, 18:58 »

I behøver ellers ikke og spamme tråden med + 1, 2, 3, 4 osv...

Kolo Abib Touré

Drillo
Gæst

« Svar #5: 30 Jan 2012, 18:58 »

Må da indrømme at jeg har gjort det i de tidligere versioner af FM, men de spil døde ret hurtigt da det jo bliver alt for nemt, så det gør jeg ikke mere.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6: 30 Jan 2012, 18:59 »

Hvis jeg er kørt helt død i mine saves, og ikke kan finde et spændende hold, så plejer jeg altid og rode lidt i editor. Det er sgu meget sjovt synes jeg Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #7: 30 Jan 2012, 19:02 »

Ved spil jeg starter op med eksisterende hold: aldrig, ikke med mindre det er et netspil hvor der aftales at alle skal have lige så meget som den rigeste ved start. - Prøvet over lan nogle gange hvor vi er 4 mand, lidt hårdt når den ene så vælger city, den anden Chelsea og vi to andre tager Q.P.R og Leeds (blev rykket op i PRL).. det var så dog et drukspil :p

I spil hvor jeg selv skaber et hold: Der gør jeg det jo så på forhånd, det kan eksempelvis være hold hvor jeg giver et hold en plads i den nederste række i et land, et stort stadion og en 1-3 milliarder over 30-50 år i sponsoraftaler, og så ellers stile og roligt spiller mig frem mod toppen uden køb af spillere (økonomien er stort set kun der til at kunne betale lønninger, udvide faciliteter osv.

Omvendt kan jeg dog godt når jeg spiller i mindre lande som Danmark, Belgien og Irland har jeg gjort det i, i 2012'eren - smide nogle penge i de andre klubber i ligaen når jeg er lidt fremme for at øge modstanden, de fleste der har spillet i disse lande ved nok godt hvor "nemt" det bliver nogle år fremme hvis man er bare nogenlunde skarp til at få et scouting netværk sat op...

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

PhilipFlink
Manager

« Svar #8: 30 Jan 2012, 19:04 »

I behøver ellers ikke og spamme tråden med + 1, 2, 3, 4 osv...

& alligevel gjorde du det selv ......

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9: 30 Jan 2012, 19:04 »

Jeg gør det hver gang. Ændrer alt. Sætter 20 i alt hos alle mine spillere. Overfører modstandernes spillere til mit hold. Tager deres stadion. Laver lønbudgettet helt ekstremt og henter Neymar og Ganso gratis.. Åååååh..

Og 20 i kedeligt spil..... Det er overhovedet ikke udfordrende..... ;-)

Ellers tak.

Men har da snydt en gang eller to, hvor jeg har ført FCK i Bundesligaen eksempelvis altså inden spillet begyndte. Ved ikke engang om det er snyd. Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #10: 30 Jan 2012, 19:20 »

Drenge, vær søde at droppe alle de +1 (m.m) indlæg Smiley

De bidrager ikke videre til diskussionen

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Lavezzi
Gæst

« Svar #11: 30 Jan 2012, 19:28 »

Åh, da jeg var yngre var det da shit. United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Leeds (dengan de havde +500 millioner kroner) Inter, Milan, Juventus, Roma, Barcelona, Valencia og Real Madrid blev alle overtaget af Angiv Navn, Fornavn Efternavn eller hvad det nu hed. Så blev der ellers bare købt random u18 for høje priser. Det var klasse, så havde man lige råd til Emil Debski og alle de andre legender.

Den spillemåde må jeg snart tage op igen.

Manchesterutd
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 30 Jan 2012, 19:30 »

Har prøvet engang i et gammelt spil, men som de andre også skriver så bliver spillet hurtigt for kedeligt. Så det er jeg gået væk fra, det var slet ikke sjovt efter et par kampe. Smiley

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13: 30 Jan 2012, 19:30 »

Åh, da jeg var yngre var det da shit. United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Leeds (dengan de havde +500 millioner kroner) Inter, Milan, Juventus, Roma, Barcelona, Valencia og Real Madrid blev alle overtaget af Angiv Navn, Fornavn Efternavn eller hvad det nu hed. Så blev der ellers bare købt random u18 for høje priser. Det var klasse, så havde man lige råd til Emil Debski og alle de andre legender.

Den spillemåde må jeg snart tage op igen.

Haha, kan godt huske paradise-Emil Opstemt Legende!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Jan 2012, 19:45 »

Haha, kan godt huske paradise-Emil Opstemt Legende!

Makkerparret Debski-Christensen på Dalums hold var genialt, med Debski som den helt store stjerne.

God gas.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010