home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Schalke 04
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Schalke 04  (Læst 2575 gange)
SkerderG
Juniorspiller
**

FC Schalke 04
« : 23 Jan 2012, 19:52 »

Jeg er nu startet med Schalke 04

Datoen siger marts måned og jeg ligger nr.2 7 point efter bayern primært pga. jeg er inde i en forfærdelig stime. Græder
jeg kunne godt bruge lidt inspiration til taktik, og det ville nu heller ikke gøre noget at hører om jeres andre spil med schalke 04 crazy

så skriv om transfers,taktiker, spiller og lignende crazy

Aggergaard
Reserveholdsspiller

Sv: FC Schalke 04
« Svar #1: 02 Jun 2012, 11:14 »

Første sæson i Schalke er overstået, og hvilken sæson.

Først mine transfers:

Obasi imponede mig efter en god efterårs sæson så det aftalte beløb på 37 mill blev budt og accepteret.

Vestergaard blev scoutet til 3½ stjerne så han er primæet brugt som back up.

Arslan blev også vuderet til 3½ stjerne og er også brugt som back up i denne sæson.

Ikke de store indkøb, på grund af penge mangel.

Jeg fik en anden plads i Bundesligaen. Det var en kamp mellem Schalke, Dortmund og Bayern i efteråret, men i foråret kom Dortmund lidt bagud og Leverkusen kom op og tog 3 pladsen. Bayeren blev mestre.

Helt præcis endte Bundesligaen sådan her:

Vi var med i Europa League som var helt fantastisk i denne sæson, mod alle forventninger slog vi Man City i finalen, og hvilken finale det blev.

Mine kampe i Europa League:

Min taktik og trup ser således ud:

Kort sagt super sændende sæson og glæder mig meget til næste.

Bare spørg om SS af spillere...
« Seneste Redigering: 02 Jun 2012, 11:33 af Nehmo » Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Enzo
Manager

« Svar #2: 02 Jun 2012, 11:20 »

Jeg er også selv begyndt med Schalke 04, for at finde spillelysten igen.
Efter en gennemgang af truppen, kan jeg se at holdet råder over nogle talentfulde spillere, som nok skal slå igennem på de rigtige tidspunkter.

Men på målmandsposten er jeg ret i tvivl, da jeg ikke ser nogle oplysende mulighed, og jeg vurderer målmændene i truppen, til at være på samme niveau.
- Hvilken keeper har du bugt Nehmo gennem første sæson?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 02 Jun 2012, 11:21 »

Jeg er også selv begyndt med Schalke 04, for at finde spillelysten igen.
Efter en gennemgang af truppen, kan jeg se at holdet råder over nogle talentfulde spillere, som nok skal slå igennem på de rigtige tidspunkter.

Men på målmandsposten er jeg ret i tvivl, da jeg ikke ser nogle oplysende mulighed, og jeg vurderer målmændene i truppen, til at være på samme niveau.
- Hvilken keeper har du bugt Nehmo gennem første sæson?

Ralf Fährmann er blevet brugt i første sæson, men vil helt klart ud og finde en ny til anden hvis jeg får pengene til det..

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 03 Jun 2012, 20:52 »

Min anden sæson i Schalke er færdig spillet

Bundesligaen: Med 4 kampe igen blev vi Bundesliga mestre for første gang siden 1958.

Champions League: Blev slået ud af Barcelona i første knockout runde med et samlet nederlag på 5-2.

Pokal: Igen i år blev jeg slået ud i anden runde i år af Nürnberg sidste år var det Mainz der slog os ud

Europæiske Super Cup: Tabte jeg 1-0 til Barcelona

Transfers:

De tre største transfers:

Marc-André ter Stegen blev købt i Gladbach. Efter en månedens tovtrækkeri blev han endelig Schalke spiller da jeg ikke følte at Ralf Fährmann var god nok på længere sigt. Ter Stegen blev utilfreds med at være i Gladbach fordi de til at starte med afviste mit bud så han selv indgav en transferbegæring til klubben, men lige lidt hjalp det mig. Så jeg endte med at købe ham for (Og hold nu godt fast) 250 mil på afbetaling over 48 måneder.

Simon Kjær var blevet sat til salg i Wolfsburg og så bød jeg 95 mil på afbetaling over 48 måneder, Zenit have allerede afgivet et bud på 95 mil, men jeg stod og manglede en ekstra forsvar så jeg kunne få lidt mere brede i forsvaret

Hulk blev købt for 165 mil. Da jeg allerede have opbrugt alle mine transfermidler, og Porto tilbød ham for det nævnte beløb, kunne jeg ikke lade vær med at anmode min bestyrelse om at de købte ham, for han ville blive en stjerne med det samme hos os. Efter en uges tid blev Hulk Schalke spiller.

Disse indkøb har højst sandsynligvis givet min regnskabsafdeling grå hår i hoved, jeg tvivler også meget at jeg får de store transfer midler til min tredje sæson i klubben.

Det er ikke de store navne der er værd at nævne i spiller salg

Mit trup i denne sæson ser således ud:

Roma, Juventus og Valencia har jeg åbenbart været favorit til at overtage men har afvist rygterne hver gang

Talenter jeg regner med at kommer ind på førsteholdet næste sæson:

Okan Aydin som i denne sæson har været udlånt til Osnabrück.
Muza Manky Sesay som scorede hattrick i anden sidste kamp imod Düsseldorf
Maximilian Dittgen som allerede har fået nogle kampe på førsteholdet allerede

I vil hører mere om mit tyske eventyr når tredje sæson er færdig spillet

Som jeg skrev i sidste update er i velkommen til at spørge om SS og ris og ros modtages gerne..

Off topic. En stor tak til Kuszman for hjælpen med kampforberedelse..   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 23:13 af Nehmo » Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 03 Jun 2012, 21:35 »

Hvordan ser det ud med økonomien.
Betaler du meget af på klubbens gæld, eller er det ikke noget man ligger særlig meget mærke til?  Smiley

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 03 Jun 2012, 21:40 »

Hvordan ser det ud med økonomien.
Betaler du meget af på klubbens gæld, eller er det ikke noget man ligger særlig meget mærke til?  Smiley

Lige p.t har jeg 250 mil i overskud, så der er ikke fordi jeg har fået vanvittig mange penge og købe ind for til den nye sæson, men tror også jeg brugte rigeligt sidste  Wink

Med hensyn til banklånet lægger jeg ikke rigtig mærke til det..

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

blomvikings
Manager

« Svar #7: 08 Jun 2012, 09:02 »

Efter at mine sidste 5-7 spil er gået i vasken efter meget kort tid, har jeg nu prøvet at starte op med Schalke, og det virker faktisk som om det har fanget mig allerede. Normalt foretrækker jeg at have et transferbudget for at kunne præge truppen, men det har Schalke ikke noget af fra start. Dog er truppen så komplet at jeg ikke umiddelbart har akut brug for en ny spiller, det skulle da lige være en keeper Smiley

Men nu må vi se hvad det kan blive til med Schalke, jeg har som eneste ændring, ansat stort set helt ny trænerstab Smiley

Hidtil er eneste handel et salg af Sarpei for 2 mio til Swansea Smiley

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 09 Jun 2012, 19:31 »

Efter at mine sidste 5-7 spil er gået i vasken efter meget kort tid, har jeg nu prøvet at starte op med Schalke, og det virker faktisk som om det har fanget mig allerede. Normalt foretrækker jeg at have et transferbudget for at kunne præge truppen, men det har Schalke ikke noget af fra start. Dog er truppen så komplet at jeg ikke umiddelbart har akut brug for en ny spiller, det skulle da lige være en keeper Smiley

Men nu må vi se hvad det kan blive til med Schalke, jeg har som eneste ændring, ansat stort set helt ny trænerstab Smiley

Hidtil er eneste handel et salg af Sarpei for 2 mio til Swansea Smiley

Ser frem til at hører om dit tyske eventyr, og glæder mig til at læse hvad andre kan få ud af Schalke.

Held og lykke...

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #9: 18 Jul 2012, 18:18 »

Kan du ikke lige SS af dine holdindstillinger??
Og hvordan bruger du Huntelaar? kan ikke få ham til at fungere ..

Winners never quit and quitters never win

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010