home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1222 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pro-Club - FMF Eagles!!
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Pro-Club - FMF Eagles!!  (Læst 33216 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Pro-Club - FMF Eagles!!
« : 21 Jan 2012, 15:00 »

FMF Eagles

Når nu vi har en tråd om Ultimate-Team, så vil jeg også mene at det er lovligt, at oprette denne tråd.

Så først vil jeg gerne høre, hvor mange der ville være interesserrede i at melde sig ind i en klub, hvis jeg oprettede en, specielt til fmfreaks.
Derudover vil jeg generelt gerne vide, hvor mange af jer herinde der spiller med jeres Pro, og om i spiller Pro-club Wink

Så er det ved at være tid. Der skal dannes regler. Som selvfølgelig altid kan tages op igen. Men der vil primært blive blive dømt ud fra dem Wink

Først lidt nyttig informationer:
Jeg fik en henvendelse fra en erfaren pro-club spiller, Manager89, og med hans henvendelser, så ser jeg det bedste for alle parter, at vi ligesom danner et kommunikations-vej. Om det så bliver gennem Skype, Messenger eller noget helt tredje, det vil jeg ikke kun lade mig bestemme.

Derudover har jeg med samme hanvendelse vurderet, sammen med Manager 89s erfaringer, at der skal laves et kampskema, så man på forhånd ved om man skal spille. Og man ved om man overhoved kan. Derfor vil jeg iaften lave et kampprogram, sammen med jer elvfølgelig, eller i har ihvertfald påvirkning på kampenes intervaller.

Derudover så ser man ofte egoisme i Pro-club, og ja. Selv om ens spiller en 5-stjernet 'trick' ratio, så er det en seriøs klub, hvor egoisme ikke tolereres, og vedkommende bliver sat af holdet et par kampe.

Spillestilen vil jeg, ligesom med de andre punkter, drøfte med alle jer der er friske, med en dansk demokratisk fremgang.

Medlemmer af klubben: (Skype)
Enzo (Enzo-Dk96)
Skovlyst (dockum_)
BB 88(DenSygBenjamin)
Manager89 (manager89)
HansenLFC


Klubben kan findes her:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/491A0001/544133/overview

« Seneste Redigering: 21 Jan 2012, 21:50 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #1: 21 Jan 2012, 15:03 »

Jeg vil gerne være med Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #2: 21 Jan 2012, 15:04 »

Jeg har lige rykket tråden til børnehaven, hvor tråden hører hjemme. Og her ligger de andre pro club tråde i øvrigt også Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #3: 21 Jan 2012, 15:07 »

Jeg har lige rykket tråden til børnehaven, hvor tråden hører hjemme. Og her ligger de andre pro club tråde i øvrigt også Smiley

Tak Poul Wink

Jeg vil gerne være med Smiley

Så er vi to Wink - Kom nu.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #4: 21 Jan 2012, 15:11 »

Jo kunne da været meget sjovt, dem fra england jeg spiller med spiller jo temmelig sent Smiley hehe. Men der er jo allerede en klub herinde FMF Eliten. Hvad skal kravene så være for at være med i denne?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #5: 21 Jan 2012, 15:15 »

Jo kunne da været meget sjovt, dem fra england jeg spiller med spiller jo temmelig sent Smiley hehe. Men der er jo allerede en klub herinde FMF Eliten. Hvad skal kravene så være for at være med i denne?

Nu er jeg ikke så erfaren inde for Pro-verdenen, man som første udgangspunkt, så kan alle vel tilmelde sig, og så må de bedste starte inde? - Eller har du andre forslag?Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #6: 21 Jan 2012, 15:36 »

Nu er jeg ikke så erfaren inde for Pro-verdenen, man som første udgangspunkt, så kan alle vel tilmelde sig, og så må de bedste starte inde? - Eller har du andre forslag?Smiley

Syntes da man skulle sætte grænsen på 75-80 stykker for at komme ind men jeg ved det selvfølgelig ikke. Jeg spiller i hvertfald meget med min pro lige nu. Det er også svært det der med at sige de bedste starter inde, fordi det er jo langt fra altid alle er online Smiley

Udmiddelbart skulle man vel bare oprette klubben, have to der kunne styre den evt. Så have en generel spillestil og sådan. Har du selv en pro?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #7: 21 Jan 2012, 16:10 »

Syntes da man skulle sætte grænsen på 75-80 stykker for at komme ind men jeg ved det selvfølgelig ikke. Jeg spiller i hvertfald meget med min pro lige nu. Det er også svært det der med at sige de bedste starter inde, fordi det er jo langt fra altid alle er online Smiley

Udmiddelbart skulle man vel bare oprette klubben, have to der kunne styre den evt. Så have en generel spillestil og sådan. Har du selv en pro?

Ja jeg har en pro Wink - Han er dog kun 72 som angriber og 74 som midtbanespiller Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #8: 21 Jan 2012, 16:31 »

Ja jeg har en pro Wink - Han er dog kun 72 som angriber og 74 som midtbanespiller Wink

Jamen synes da helt klart vi skal finde på noget  Thumbs Up
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #9: 21 Jan 2012, 18:24 »

Jeg er klar, på lidt pro klub-bold Smiley

Min pro:
Striker 77
Midtban 77
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #10: 21 Jan 2012, 18:26 »

Jeg er da også frisk.. Har ikke særlig meget i evne, men spiller en rolle som de færreste gider.. Defensiv midtbane, med playmaker rolle.. Så hvis i kan bruge en som vil vende spillet for jer, så tag mig, for det er primært det min pro er god til Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #11: 21 Jan 2012, 18:40 »

Er i friske på at jeg laver klubben iaften, og så spiller vi? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #12: 21 Jan 2012, 19:17 »

Jeg er da også frisk.. Har ikke særlig meget i evne, men spiller en rolle som de færreste gider.. Defensiv midtbane, med playmaker rolle.. Så hvis i kan bruge en som vil vende spillet for jer, så tag mig, for det er primært det min pro er god til Grin

roflmao... eller bare lol - wtf?!

Nej, weird stuff til side, så har jeg faktisk også en pro, som vel er på hele 72 lige nu - eller det tror jeg da - har ikke været inde siden primo december.
Men min er central midtbane som playmaker.

Jeg kunne godt være frisk på noget pro club, men har så bare ikke noget headset Smiley Derudover bør min pro nok trænes lidt inden jeg skal game det helt vilde.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #13: 21 Jan 2012, 19:19 »

Jeg er frisk på at spille i aften. Min pro har over 83 på alle pladser, så er ligeglad hvor jeg skal spille
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fifa Pro-Club.
« Svar #14: 21 Jan 2012, 19:33 »

roflmao... eller bare lol - wtf?!

Nej, weird stuff til side, så har jeg faktisk også en pro, som vel er på hele 72 lige nu - eller det tror jeg da - har ikke været inde siden primo december.
Men min er central midtbane som playmaker.

Jeg kunne godt være frisk på noget pro club, men har så bare ikke noget headset Smiley Derudover bør min pro nok trænes lidt inden jeg skal game det helt vilde.

Så er det altså os som kører maskinrummet med hård hånd  Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010