home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  adidas miCoach
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: adidas miCoach  (Læst 6859 gange)
MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

adidas miCoach
« : 19 Jan 2012, 13:49 »

Hej FMFreaks brugere Smiley

Jeg tænkte vi skulle have en tråd om adidas miCoach hvor folk kan skrive om miCoach og hvor man kan stille spørgsmål hvis man evt har problemer med miCoach.

Har selv været ude og købe disse støvler med navn og flag, inkl. adidas miCoach Smiley
så nu er jeg bare klar til at den nye sæson skal komme igang så vi kan komme ud og spille fodbold Opstemt

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

Sv: adidas miCoach
« Svar #1: 19 Jan 2012, 23:59 »

Så blev min første fodbold test af adidas miCoach færdig! Smiley

Prøvede den til aftens indendørstræning, selvfølgelig ikke i fodboldstøvler, men havde sat den fast under strømpen og tapet den fast lige over anklen.

Er alt i alt rigtig godt tilfreds med den, og var inden træningen meget spændt på om den virkede nu hvor den ikke lå i skoen, plus den var indendørs og jeg derfor var bange for den ikke kunne finde signal!

Her er aftenens stats til dem der kunne være interesseret i det Smiley og ser virkelig frem til at bruge den i løbet af denne sæson Smiley
http://www.adidas.com/com/micoach/ui/Public/GameDetails.aspx?WID=99d1018c-8b34-4724-9839-134d4e9fde22

Kunne være sjovt at kunne gøre status inden sæsonen startet over hvad man har været igennem til træningerne op til opstarten.
Igen til når sæsonen går i gang og se om man rykker sig i løbet af sæsonen.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 26 Jan 2012, 18:45 »

er der andre herinde der har købt adidas miCoach eller nogle som overvejer det? Smiley

NiklasV
Gæst

« Svar #3: 26 Jan 2012, 19:00 »

Jeg kunne godt overveje det, hvordan fungere det? og kan man få det til alle adidas fodboldstøvler?

Enzo
Manager

« Svar #4: 26 Jan 2012, 19:14 »

Kan du fortælle lidt om det? - Jeg aner ikke en pind om det.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 27 Jan 2012, 18:34 »

http://www.youtube.com/v/HWas2t77BW4

http://www.youtube.com/v/eeEia7J5rJ0

http://www.youtube.com/v/t_VJOra-I_8

Se disse tre film og det vil give en rigtig god ide om hvad det er for noget Smiley
Så kan i evt stille spørgsmål bagefter Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #6: 27 Jan 2012, 18:51 »

Jeg kan umildbart ikke se hvad pokker det skal bruges til Smiley

FreDDy
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 27 Jan 2012, 20:13 »

Mine er lige blevet leveret i dag, så har ikke haft mulighed for at afprøve dem endnu ! - men der er kamp i morgen !

lige et lille spørgsmål: smider man den bare i støvlen inden kampen, også kører det bare ? (har selvfølgelig registreret og connected den)

FreDDy

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 28 Jan 2012, 10:02 »

Mine er lige blevet leveret i dag, så har ikke haft mulighed for at afprøve dem endnu ! - men der er kamp i morgen !

lige et lille spørgsmål: smider man den bare i støvlen inden kampen, også kører det bare ? (har selvfølgelig registreret og connected den)

FreDDy

Ja, så optager den selv også når du oploader den senere kan de skære det væk du ikke vil have med Smiley
fx. hvis du skal spille kamp kl. 14-15:30, så har den måske optaget fre kl. 13:30 ca. fordi du har været ude og varme op, men når den så er oploadet vælger du selv hvornår din træning med miCoach er begyndt og hvornår den er sluttet Smiley
Vi starter selv her til formiddag med udendørs træning og jeg regner da også med lige at have min med og se hvor meget man får løbet her op til sæsonstart Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #9: 30 Jan 2012, 16:38 »

Har du fået prøvet det af??

Og, hvad synes du om støvlen? Overvejer kraftigt den Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 30 Jan 2012, 20:56 »

Har du fået prøvet det af??

Og, hvad synes du om støvlen? Overvejer kraftigt den Smiley

Har prøvet selve chippen oven på mine sko når jeg har været ude og løbe, og til fodbold har jeg brugt den ved at sætte den fast inden under fodboldstrømpen (midt oven på anklen)

Fodboldstøvlerne er super lækre!! har købt dem i skind da jeg havde de orange adizero støvler i efteråret i den syntetiske version og ville gerne prøve støvlerne i skind da det er noget lækre Smiley
Har købt disse et nummer mindre da det er i skind og de udvider sig lidt så disse er 43 1/3 og de orange jeg har er i str. 44 Smiley

Har dog ikke prøvet støvlerne på banen, da vi pt. kun har trænet udendørs én gang + at vi spiller på grus og jeg er ikke så interesseret i at få dem ødelagt pga. grusset Smiley

plutonium
Manager

« Svar #11: 30 Jan 2012, 20:58 »

Kan den bruges i alle støvler? Du skriver at du har brugt dem under strømpen, men generer det slet ikke?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 31 Jan 2012, 16:22 »

Kan den bruges i alle støvler? Du skriver at du har brugt dem under strømpen, men generer det slet ikke?

Nej, du skal have specielle støvler hvor der er det lille rum under foden hvor man putter chippen i, men vil ikke smadre mine nye støvler på grus så der bruger jeg nogle gamle støvler hvor de ikke kan være i også er jeg nød til at have den til at ligge nede i strømpen.
Her er den så sat fast med tape (uden på strømperne) så den sidder fast og ikke glider rundt nede i strømpen Smiley

plutonium
Manager

« Svar #13: 31 Jan 2012, 16:24 »

Nu har jeg generelt det problem at Adidas' støvler er for smalle til mine brede fødder... er der en støvle nogen kan anbefale, der er kompatibel med miCoach, til en defensiv midtbanespiller med brede fødder? crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enzo
Manager

« Svar #14: 31 Jan 2012, 16:39 »

Nu har jeg generelt det problem at Adidas' støvler er for smalle til mine brede fødder... er der en støvle nogen kan anbefale, der er kompatibel med miCoach, til en defensiv midtbanespiller med brede fødder? crazy

Mit bedste bud kunne være Copa Mundial, eller Predator? Smiley
Jeg har også selv brede fødder. - Og derfor bruger jeg Nike a.k.a. CTR360 eller Total90 Wink De kan anbefales. Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010