|
TroelsJ
|
|
Hvis nogen fra min gruppe har lyst vil jeg da gerne spille de sidste kampe nu Om 40 minutter? 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jajaja. Du har givet alle dine spillere 99 i alt!  Men nu er min rolle vist udspillet, så nÅr jeg har spillet de to sidste kampe så spiller jeg ALDRIG mere med Udinese. Mage til skodhold skal man lede længe efter. Deres offensiv består af en god angriber og resten er bare boldflyttere. Hæhæ.  Sikke en måde at vise farverne på Neymar, still number one.
 Du gør det også godt!
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Helst nu, for skal se Liverpool om snart  Okay tænder nu  Skal jeg invitere først?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Jeg er klar på at spille mod dem fra min gruppe nu. Anyone?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Jeg er klar på at spille mod dem fra min gruppe nu. Anyone?
Jeg er klar. Sender dig en invite om 2 minutter!
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Det kræver selvfølgelig lige, at du accepterer min venneanmodning 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Nogle fra gruppe H der er frisk iaften fra omkring kl 23.30?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Du inviter bare til den første kamp, så tager jeg den anden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Hva så Niklas. Havde du glemt at få en mand med i truppen - siden du laver det der stunt? ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Var kommet til at sætte tempo på hurtig, så måtte lige sende en ny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Real Madrid (TroelsJ) 1-4 Sevilla (Mig) Sevilla 2-0 Real Madrid Dejligt  .. To gode kampe fra min side med udgangspunkt i en solid 5 mands midtbane, hvor jeg i begge kampe synes fortjent får tre point  .. Dog var du uheldigt til sidst Troels, der hvor jeg først redder den på stregen og du minuttet efter losser den på stolpen.. Kampen var afgjort der, men stadig vildt du ikke scorede der  ..
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Jeg var også heldig at du var så sød at jonglere nede i forsvaret så jeg fik de to chancer  Men fuld fortjent i hvertfald 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Tak for kampene Niklas. Du er vist lige et niveau eller to over mig  Men knep mig dog hårdt, hvor Lyon frustrerer. Jeg spytter på Jean-Michel Aulas næste gang jeg ser ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Selv tak.
Inter behager heller ikke just mig men efter en 15 kampes træning er det begyndt at ligne lidt. Specielt mine dødbolde lukrerede jeg meget godt på i den sidste kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|